Rinkodaros ir tarptautinio verslo magistras (MScMIB)
Lingnan University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Tuen Mun, Honkongas
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 3 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
HKD 163 000 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Mokestis už mokslą viršija neapsiriboja ikimokyklinio ugdymo kursais.
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Lingnan University rinkodaros ir tarptautinio verslo magistrantūra traukia studentus pasauliniam verslui
Parengta Global Marketplace
Vienerių metų dieninių magistrantūros programa, magistro rinkodaros ir tarptautinio verslo (MScMIB), traukiniai verslo lyderių ir specialistų dinamišką pasaulio rinką ir verslo pasaulyje.
Keitimas su "Times"
Technologinė pažanga per pastaruosius 10 metų kartu su internetu negrįžtamai pakeitė mūsų, jei ne visos civilizacijos, gyvenimą. Gyvenimo tempas yra greitesnis nei bet kada, kaip ir mūsų bendravimas. Visus žmones visame pasaulyje, nesvarbu, ar tai būtų draugai, ar prekybininkai, gali „sujungti“ keliais paspaudimais. Globalizacija, skaitmeninimas ir technologijos savo ruožtu greitai keičia verslo pasaulį.
Susipažinkite su darbo vietų paklausa Honkonge
„Tarptautinis verslas sudaro didelę ir augančią viso pasaulio verslo dalį“, - sako buvęs Rinkodaros ir tarptautinio verslo programos magistrantūros programų direktorius prof Ling Peng. „Beveik visos įmonės, didelės ar mažos, užsiima tarptautine prekyba ir verslu. Daugelis jų parduoda savo gaminius tiekėjams iš užsienio ir konkuruoja su produktais ir paslaugomis, kurie yra iš užsienio. Žmogiškųjų išteklių požiūriu specialistai ir profesionalai, galintys efektyviai ir atsakingai dirbti įvairiose aplinkose ir rinkoje, yra labai geidžiami “, - sako ji.
Prof. Peng priduria, kad Kinijos įstojimas į Pasaulio prekybos organizaciją (PPO) ir Honkongo įstojimas į glaudesnę ekonominės partnerystės susitarimą (CEPA) su žemyne sustiprina specialistų, turinčių tarptautinių verslo žinių ir modernių įgūdžių, paklausą. "Mūsų magistro programa siekia sukurti labai reikalingą rinkodaros ir tarptautinės verslo patirtį Honkongo bendruomenei ir žemynui. Mes siekiame aprūpinti studentus kritiniais įgūdžiais rinkodaros ir tarptautinės verslo srityje. Mes norime padidinti Honkongo konkurencingumą, kartu papildydami Kinijos plėtrą. "
Įkvepianti lyderių pasaulinė vizija
Dieninės magistro rinkodaros ir tarptautinio verslo programa leidžia laipsnio turėtojams išplėsti savo žinias ir įgūdžius rinkodaros ir tarptautinio verslo. Tai padeda absolventams suprasti prekybos ir tarptautinio verslo teorijas ir praktiką; parodyti pasaulinę perspektyvą ir supratimą apie kultūrinę įvairovę bei jos pasekmes rinkodarai ir valdymui; analizuoja vartotojų ir organizacijų pirkimo elgesį ir jo poveikį rinkodaros strategijai; nagrinėja tarptautines verslo koncepcijas ir tendencijas taip, kad internacionalizuoja verslo modelius ir praktiką; ir taiko konsultavimo įgūdžius tarptautiniams rinkodaros sprendimams ir operacijoms.
Priežiūra vienas kitam daro skirtumą
"Mes teikiame aukštos kokybės išsilavinimą, kuriame rengiami studentai, turintys skirtingą akademinę kvalifikaciją, rinkodaros ir tarptautinio verslo karjerą. Norėdami tai pasiekti, mes naudojame subalansuotą mokymo programą, laisvą meną orientuotą mažos klasės mokymą, individualią asmeninę konsultavimo sistemą ir rezultatais pagrįstą mokymosi vertinimą ", - sako profesorius Penas. Konsultacinis projektas yra modulis, padarantis programą unikalią ir išskirtinę. "Mokslo magistro rinkodaros ir tarptautinio verslo kursas tikslas yra paruošti studentus spręsti realaus verslo problemas su informuotomis valdymo sprendimais ir veiksmingai įgyvendinti perspektyvius sprendimus. Pagrindinis dėmesys skiriamas marketingo principų taikymui, tarptautinio verslo teorijoms ir koncepcijoms. "
Konsultacinio projekto modulyje, vadovaujant akademiniams patarėjams, studentai dirba grupėse, kad išspręstų realias įmonių problemas. Jie analizuoja problemas, su kuriomis susiduria prekybos sektoriaus ir tarptautinio verslo įmonės, ir tada siūlo rinkodaros ir tarptautines verslo strategijas bei įgyvendinimo veiksmų planus. "Kiekvienam magistro programos studentui paskirtas studijų laikotarpio akademinis patarėjas, jis gauna paramą akademiniais klausimais ir kitais klausimais, pavyzdžiui, karjeros perspektyvomis", - sako ji.
Profesinės akreditacijos ir kvalifikacijos
Prof. Peng sako, kad praktiniai užsiėmimai ir užklasinė veikla siūloma išplėsti studentų įgūdžius ir žinias. Tai etikos charakteristikų mokymai, profesinio tobulėjimo seminarai, CV rašymo ir interviu įgūdžių seminarai, verslo vizitai, ekskursijos ir karjeros derybos. "Rinkodaros ir tarptautinio verslo magistro absolventai gali dalyvauti HKIM, HKMA ir CIM asocijuotose narėse", - sako ji.
Specializacijos magistro rinkodaros ir tarptautinio verslo
- Mokymas ir mokymasis: priimti studentų orientuotą mokymo ir mokymosi metodą ir pabrėžti glaudžius fakulteto ir studento santykius
- Profesinės tinklų veikla: suteikti studentams visą asmenį ir karjeros galimybes per profesionalų tinklų veiklą
- Konsultacinis projektas: sudaryti sąlygas studentams praktiškai įgyvendinti teoriją ir teikti reikšmingas paslaugas bendruomenei vykdant konsultacinius projektus
Programos studijų programa
Pagrindiniai kursai (šeši kursai)
- MIB501 Vartotojų elgsena
- MIB502 taikomieji rinkodaros tyrimai
- MIB503 tarptautinis rinkodaros valdymas
- MIB504 Tarptautinė prekyba ir investicijos
- MIB505 paslaugų rinkodara ir ryšių su klientais valdymas
- MIB506 Consulting Project (6 kreditai, metai kursai)
Pasirinktiniai kursai *
(Pasirinkite 3 pasirenkamuosius dalykus: VISI iš rinkodaros arba 2 iš 1 marketingo iš tarptautinio verslo):
Rinkodaros klasteris
- MIB601 naujovės ir naujų produktų kūrimas
- MIB602 integruotos rinkodaros komunikacijos
- MIB605 E-komercija ir socialinės žiniasklaidos rinkodara
- MIB606 Finansinių paslaugų rinkodara
- MIB607 didelių duomenų rinkodara
Tarptautinis verslo klasteris
1. CDS513 e. Verslo pirkimo ir logistikos valdymas
2. MGT604 strateginis valdymas
* Siūlomi pasirenkamieji kursai priklauso nuo pakankamos paklausos ir fakulteto prieinamumo. Pasirengimo kursas.
Pareiškėjai, turintys ne verslo laipsnį, ir turintiems ne rinkodaros ar ekonomikos kursą, privalo išlaikyti išankstinį tarpinį kursą iki šios magistrantūros programos pradžios.
Profesinis atpažinimas
- Chartered Institute Marketing (CIM)
- Honkongo rinkodaros institutas (HKIM)
- Honkongo valdymo asociacija (HKMA)
Baigimo reikalavimai
- Iš viso 9 kursai 30 kreditų, įskaitant 6 privalomi kursai ir 3 pasirenkamuosius kursus
- pasiekti minimalų CPAP 2,67
Patekimo reikalavimai
Pareiškėjai turėtų:
- Turėti bakalauro laipsnį pirmosios ar antros klasės apdovanojimais, kuriuos skiria pripažinta aukštojo mokslo institucija arba kurie turi lygiavertę patirtį ir kvalifikaciją, kurie bus nagrinėjami kiekvienu konkrečiu atveju; ir
- Susipažinkite su anglų kalbos mokėjimo reikalavimais žemiau:
- TOEFL: minimalus priimtinas balas - 550 (popierinis testas) arba 213 (kompiuterinis testas) arba 79 (internetinis testas) arba
- IELTS: minimalus priimtinas įvertinimas 6,5 ar
- lygiavertis balas per pripažintą testą arba lygiavertė kvalifikacija, įrodanti jo / jos kalbos mokėjimą, kuris bus vertinamas kiekvienu konkrečiu atveju **.
Pastaba:
- Gali būti teikiama pirmenybė kandidatams, turintiems tam tikrą darbo patirtį.
- Anglų kalbos reikalavimas taikomas tik pareiškėjams, baigusiems universitetus, turintiems ne anglų kalbos kursus.
- Pareiškėjai, turintys ne verslo laipsnį, ir tiems, kurie neturi rinkodaros ar ekonomikos kursų, privalo išlaikyti išankstinį perkėlimo kursą iki šios magistrantūros programos pradžios.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Medicininė ir farmacinė biotechnologija (M.Sc.)
- Idstein, Vokietija
- Online
Skaitmeninės rinkodaros ir duomenų analizės magistras
- Grenoble, Prancūzija
- Paris, Prancūzija
MSc Marketing Management
- Athens, Graikija
- Glyfada, Graikija + 1 Daugiau