Rinkodaros ir technologijos magistras
Goldsmiths, University of London
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GBP 13 870 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Namai / ES visą darbo dieną: 13 330 svarų; Tarptautinis etatas: 19 750 svarų
Įvadas
Magistrantūros rinkodaros ir technologijos tikslas yra paversti studentus unikaliai apmokytais asmenimis, turinčiais žinių ir įgūdžių, reikalingų norint būti sėkmingais rinkodaros specialistais dinamiškose ir technologijomis pagrįstose pramonės šakose.
Tokios įmonės kaip „Netflix“, „Airbnb“ ir „Tesla“ turi vieną bendrą bruožą: jos pažeidžia esamų rinkų normas ir taiko netradicinius, technologijomis pagrįstus rinkodaros metodus. Tradicinis rinkodaros mokymas pernelyg dažnai nepaiso šių įmonių turimų rinkodaros gebėjimų.
Magistrantūros rinkodara ir technologija skiriasi nuo gana pasyvios rinkodaros logikos, pagal kurią rinkos ir rinkodaros kanalai yra fiksuoti tikrovės bruožai. Užuot parodžius, kaip vadovai gali aktyviai formuoti ir kurti naujas rinkas ir rinkodaros peizažus.
„Kaboompics .com“ / „Pexels“
Šios programos tikslas yra paversti studentus unikaliai apmokytais asmenimis, kurie supranta, kaip panaudoti naujas technologijas, tokias kaip 3D spausdinimas, virtuali realybė ir daiktų internetas, suprojektuoti unikalią klientų patirtį, sutrikdyti esamas rinkas ir sukurti visiškai naujas vieni.
Programa nukreips studentų dėmesį į reikšmingas ir kylančias technologines tendencijas ir parodys, kaip jie gali spręsti svarbias socialines ir aplinkos problemas.
Ji siekia leisti studentams atrasti naujas rinkos galimybes, kurios turės teigiamą poveikį ekonomikai, visuomenei ir aplinkai. Studentai turės įgūdžių, reikalingų efektyviai naršyti šiandieninėje technologijose vyraujančioje rinkodaros aplinkoje, ir sužinos, kaip būti sėkmingais rinkodaros specialistais skaitmeninės rinkodaros eroje.
Ši programa jums bus vertinga, jei:
- siekiama susirasti rinkodaros darbą verslioje įmonėje, kūryboje ar technologijose dominuojančioje pramonėje ir (arba) skaitmeninės rinkodaros srityje.
- mieliau dirba dinamiškoje ir greitai besikeičiančioje aplinkoje
- turėti verslumo mąstyseną ir mėgautis mąstymu už rėmų.
- žavi žmogaus išradingumas ir naujausi technologiniai atradimai.
- siekti teigiamo poveikio visuomenei.
Ką mokysi
Magistrantūros rinkodarą ir technologijas sudaro:
- šeši privalomi moduliai (90 kreditų)
- du neprivalomi moduliai (30 kreditų)
- mokslinė disertacija (60 kreditų)
Privalomi moduliai
Modulio pavadinimas | Kreditai |
Technologinės inovacijos ir rinkos kūrimas | 15 kreditų |
Skaitmeninė rinkodara ir prekės ženklas | 15 kreditų |
Klientų patirties kūrimas | 15 kreditų |
Marketingo strategija | 15 kreditų |
Rinkodaros analizė | 15 kreditų |
Tyrimų planavimas ir analizė | 15 kreditų |
Mokslinių tyrimų projektas
Atliksite nepriklausomą tyrimą, sutelkdami dėmesį į rinkodaros, technologijų valdymo ir inovacijų sankirtą. Tyrimo disertacija neturi būti ilgesnė nei 10 000 žodžių. Jums patars patyręs vadovas.
Neprivalomi moduliai
Norėdami pasirinkti likusius 30 kreditų, galite pasirinkti du neprivalomus modulius
Patekimo reikalavimai
Tikimasi, kad laikysitės 2: 1 minimumo. Kiekvienu atveju vietoj bakalauro kvalifikacijos bus atsižvelgiama į atitinkamą darbo patirtį.
Tarptautinė kvalifikacija
Mes priimame platų tarptautinių kvalifikacijų spektrą.
Jei anglų kalba nėra jūsų gimtoji kalba, norint studijuoti šią programą, jums reikės 6,5 IELTS balo (arba lygiavertės anglų kalbos kvalifikacijos) su 6,5 raštu ir be žemesnio nei 5,5 elemento. Jei jums reikia pagalbos kalbant anglų kalba, siūlome įvairius kursus, kurie gali padėti pasirengti antrosios pakopos studijoms.
Karjera
Daugelio pramonės šakų įmonės turi susidoroti su vis labiau technologijomis dominuojančia rinkodaros aplinka. Ši programa yra atsakas į tokių įmonių rinkodaros poreikius. Verslios, technologijomis grįstos įmonės taip pat vertins šios programos teikiamus įgūdžius. Į tipinius darbus įeina, bet neapsiribojama, rinkodaros vadybininko, produktų vadybininko, prekės ženklo vadybininko, reklamos vadybininko, viešųjų ryšių vadybininko, žiniasklaidos vadybininko, skaitmeninių komunikacijų vadybininko, sąskaitų vadybininko, rinkodaros stratego, rinkodaros analitiko, rinkodaros konsultanto ar pardavimų vadybininko pareigos. .
Priėmimai
Studijų programa
Ką studijuosite
Marketingo ir technologijų magistrantūros studijas sudaro:
- šeši privalomi moduliai (90 kreditų kartu)
- du pasirenkami moduliai (30 kreditų)
- mokslinė disertacija (60 kreditų)
Privalomi moduliai
Modulio pavadinimas | Kreditai |
Technologinės inovacijos ir rinkos kūrimas | 15 kreditų |
Skaitmeninė rinkodara ir prekės ženklas | 15 kreditų |
Klientų patirties kūrimas | 15 kreditų |
Marketingo strategija | 15 kreditų |
Rinkodaros analizė | 15 kreditų |
Tyrimo projektavimas ir analizė | 15 kreditų |
Mokslinių tyrimų projektas
Atliksite nepriklausomą tyrimą, kuriame daugiausia dėmesio bus skiriama rinkodaros, technologijų valdymo ir inovacijų sankirtai. Tyrimo disertacija turi būti ne ilgesnė nei 10 000 žodžių. Jums patars patyręs vadovas.
Papildomi moduliai
Galite pasirinkti du pasirenkamus modulius, kad sudarytumėte likusius 30 kreditų
Programos rezultatas
Šios programos tikslas – paversti studentus unikaliai apmokytais asmenimis, kurie supranta, kaip panaudoti naujas technologijas, tokias kaip 3D spausdinimas, virtuali realybė ir daiktų internetas, sukurti unikalią klientų patirtį, sutrikdyti esamas rinkas ir kurti visiškai naujas. vieni.
Programa nukreips studentų dėmesį į reikšmingas ir atsirandančias technologijų tendencijas ir parodys, kaip jie gali spręsti svarbias socialines ir aplinkosaugos problemas.
Juo siekiama suteikti studentams galimybę atrasti naujas rinkos galimybes, kurios turės teigiamą poveikį ekonomikai, visuomenei ir aplinkai. Studentai bus aprūpinti įgūdžiais, kurių reikia norint efektyviai naršyti šiuolaikinėje technologijų dominuojamoje rinkodaros aplinkoje, ir jie išmoks būti sėkmingais rinkodaros specialistais skaitmeninės rinkodaros eroje.
Idealūs studentai
Ši programa bus vertinga, jei:
- siekti susirasti rinkodaros darbą verslioje įmonėje, kūrybinėje arba technologijų dominuojamoje industrijoje ir (arba) skaitmeninės rinkodaros srityje.
- teikia pirmenybę darbui dinamiškoje ir greitai kintančioje aplinkoje
- turėti verslumo mąstyseną ir mėgaukitės mąstymu už lauko ribų.
- žavi žmogaus išradingumu ir naujausiais technologiniais atradimais.
- siekti daryti teigiamą poveikį visuomenei.
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjera
Daugelio pramonės šakų įmonės turi susidoroti su vis labiau technologijų dominuojamomis rinkodaros aplinkomis. Ši programa yra atsakas į tokių įmonių rinkodaros poreikius. Taip pat verslumo, technologijomis pagrįstos įmonės vertins šios programos teikiamus įgūdžius. Įprastos darbo vietos yra rinkodaros vadybininko, produktų vadybininko, prekės ženklo vadybininko, reklamos vadybininko, viešųjų ryšių vadybininko, žiniasklaidos vadybininko, skaitmeninės komunikacijos vadybininko, paskyros vadybininko, rinkodaros stratego, rinkodaros analitiko, rinkodaros konsultanto arba pardavimų vadybininko, bet tuo neapsiribojant. .
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.