Rinkodaros pažangiųjų tyrimų magistras
Grenoble IAE
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Grenoble, Prancūzija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 343 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
* per metus Europos studentams; 3862 EUR per metus studentams iš ne ES
Įvadas
Programos „Pažangūs rinkodaros tyrimai“ magistras siūlo mokytis tyrimų metodų ir metodų, taip pat išsamių teorinių žinių apie rinkodarą. Išskirtinai sutelktas į tyrimo metodikos aspektus ir pažangių mokslo žinių rinkodaros srityje kūrimą, jis garantuoja puikų mokslinių tyrimų proceso supratimą ir aukštą specializuotų rinkodaros žinių lygį. Grenoble IAE vadybos mokslų doktorantūros programa
(EDSG) suteikia galimybę studentams, norintiems siekti daktaro laipsnio (doktorantūros), tęsti studijas po magistro programos.
Stiprybės
Aukšto lygio mokslinių tyrimų mokymai išimtinai orientuoti į rinkodarą
„Pažangiųjų rinkodaros tyrimų“ specialybė užtikrina puikų mokslinių tyrimų mokymą per įvairius kursus ir seminarus, skirtus suteikti reikiamų žinių ir žinių apie bendrą tyrimų metodiką, kokybinių ir kiekybinių duomenų rinkimo ir analizės metodus ir metodus. literatūros apžvalgos, straipsnių pasiūlymai ir, visų pirma, moksliniais tyrimais pagrįstas magistro darbas leidžia studentams sužinoti apie visus mokslinio darbo aspektus. Magistro darbas taip pat yra galimybė, ypač studentams, norintiems siekti daktaro laipsnio, išbandyti jų įgūdžiai, kompetencijos ir motyvacija autonominio tyrimo projekto, vykdomo padedant studento pasirinktam baigiamojo darbo vadovui, tema, kurią studentas taip pat nustato susitaręs su savo vadovu.
Ši specialybė taip pat padeda studentams įgyti pažangiausių mokslo žinių rinkodaros srityje, ypač tiriant ir analizuojant straipsnius, paskelbtus geriausiuose tarptautiniuose mokslo žurnaluose. Programa skirta skatinti studentus praturtinti savo supratimą apie rinkodaros koncepcijas ir pagrindines teorijas, kad būtų sukurta tikroji patirtis ir kritinė rinkodaros srities vizija. Šis įsigilinimas į rinkodarą taip pat yra privalumas studentams, sėkmingai baigusiems programą ir norintiems rinkodaros ar konsultavimo karjeros. Tai taip pat galėtų palengvinti konkursinio egzamino, skirto mokyti vidurinį išsilavinimą, rengimą (CAPET arba Agrégation du secondaire).
Aktyvi ir skatinanti apversta mokymo aplinka, skirta lavinti kritinio mąstymo ir sintezės įgūdžius
Specialybėje „Pažangūs rinkodaros tyrimai“ siūlomas pedagoginis požiūris, kuris aiškiai skiriasi nuo tradicinių metodų, paprastai naudojamų aukštojoje mokykloje. Naujoviškas požiūris „mokymasis darant“, kai studentas per praktiką ir mokslinius tyrimus įgyja aukštą rinkodaros kompetenciją, naudojama kaip struktūruoto mokymosi proceso dalis. Mokymo aplinka, pagrįsta išskirtiniais moksliniais tyrimais ir naujausiais mokslo laimėjimais, leidžia studentams lavinti ir naudoti pagrindinius mokslinių tyrimų įgūdžius, kurie yra svarbūs tiek profesiniame, tiek akademiniame pasaulyje. Iš tiesų, ji skirta leiskite studentams įsisavinti sąvokas, kurios bus aptariamos, analizuojamos ir diskutuojamos užsiėmimų metu. Studentai susidurs su šiomis mintimis su savo turimomis pagrindinėmis žiniomis, praturtins jas savo darbais ir išmoks jas apibendrinti, ypač „Grand Oral“ “(Baigiamojo žodinio egzamino) perspektyva. Todėl studentai yra atsakingi už žinių suteikimą kiekvienam pažengusiam žinoma. Profesorius, atsakingas už kursą, turi tik tarpininko, idėjų katalizatoriaus vaidmenį ir, jei reikia, persiorientuoja į konkrečius pasiekimus. Intelektinis reikalavimas yra sudėtingas ir sudėtingas, todėl studentų prašoma būti aktyviais skaitymais, straipsnių pristatymais, literatūros pristatymais, mainais apie konkretaus mokslinio darbo analizę ir kt.
Viskas prisideda prie jų asmeninių analizės ir apmąstymų gebėjimų, kritinio mąstymo ir jų apibendrinimo gebėjimų stiprinimo. Šios savybės ypač reikalingos rinkodaros konsultacinėms įmonėms. Jie taip pat puoselėja sėkmę konkursuose dėl vidurinio mokslo egzaminų, taip pat daugybės pranešimų, taip pat „Didžiojo žodinio“ (baigiamojo žodinio egzamino) ir disertacijos gynimo, kurie iš tiesų yra puikūs būdai pasiruošti egzaminams žodžiu. tos varžybos. Be to, kartu su „Marketing Quanti“ specialybės studentais dalyvaujama kasmetiniame, skirtingais kursais paremtame tyrime. Tai skatina mokinius ugdyti savo asmeninę organizaciją, reaktyvumą, gebėjimą dirbti laikantis griežtų laiko apribojimų, pagarbą terminams, bet ir komandinį darbą.
Patyręs ir aukštos kokybės dėstytojų personalas
Visi „Išplėstinių rinkodaros tyrimų“ specialybės dėstytojai yra patyrę mokytojai ir tyrėjai, kurie yra įpratę vadovauti mokslinių tyrimų projektams ir mokslinėms konferencijoms didžiuosiuose tarptautiniuose kongresuose, skelbti mokslo žurnaluose ir vadovauti daktaro laipsniui. studentų. Jų patirtis ir praktinė patirtis šiose srityse suteikia jiems galimybę studentams gerai suprasti, kas yra rinkodaros tyrimai ir kokias mokslines žinias jie teikia. Programos dėstytojai, vadovaudamiesi doktorantų priežiūros patirtimi, nuolat dalyvaujantys doktorantūros gynimuose ir gebėdami prižiūrėti mokslinius tyrimus (Habilitation à Diriger des Recherches arba HDR), yra ypač kompetentingi ir sėkmingai prižiūri studentus visą savo kursą. studijoms, ypač jų magistro darbams rašyti. Dėstytojai, rengiantys „Advanced Research in Marketing“ specialybę, yra aktyvūs tyrimų centro CERAG nariai, kuriems taikoma CNRS (Nacionalinio mokslinių tyrimų centro) parama ir kuris yra vienas iš pirmaujančių vadybos tyrimų centrų Prancūzijoje. . Jie taip pat aktyviai dalyvauja savo specializacijos akademinių ir mokslo įstaigų, asociacijų ir žurnalų veikloje.
Palanku patekti į Vadybos mokslų daktaro kolegiją (EDSG) doktorantūros studijoms
Kai studentai atitinka visus reikalavimus (tai suteikiama ne mažiau kaip 12/20 magistro darbe ir užtikrinama daktaro disertacijos priežiūra su komandos profesoriumi), „Išplėstinė rinkodaros tyrimų“ specialybė leidžia jiems tiesiogiai susipažinti su Grenoblio-Alpių universiteto Vadybos mokslų daktaro kolegija (EDSG Nr. 275). Ši daktaro (doktorantūros) programa teikia papildomus mokslinius tyrimus per trejus daktaro disertacijos rašymo metus. Daktaro disertacijos gynimas suteikia vadybos mokslų daktaro laipsnį.
Vadybos mokslų doktorantūros kolegijoje (EDSG) dirba šimtas doktorantų. Joje studentams skiriamos dotacijos pagal įvairius kriterijus, pvz., Ankstesnės mokymo programos kompetenciją, studento mobilumą ar jo / jos mokslinę temą. Šios stipendijos leidžia mokėti studentams per trejus EDSG metus.
Pavydėtinos darbo ir gyvenimo patalpos
- Šiuolaikiški, gerai įrengti pastatai, ypač IT ištekliai (aparatinė įranga ir įvairi duomenų analizės programinė įranga), esantys Grenoble IAE .
- Galimybė naudotis bibliografinėmis duomenų bazėmis, palengvinančia mokslinį darbą, ir bibliotekos, kuri specializuojasi skirtingose vadybos mokslų srityse Grenoble IAE buvimas.
- Išskirtinis studentų gyvenimas miestelyje, išsaugotoje natūralioje aplinkoje, leidžiantis užsiimti įvairiomis sporto šakomis net pasaulinio lygio lygmeniu.
- Daugelis studentų klubų pagyvina studentų kasdienybę.
Ši programa skirta jums
Pirmus metus magistro laipsnį turintys studentai, pageidautina, turintys pagrindinį rinkodaros / vadybos išsilavinimą (1 magistras, verslo mokyklos, vadybos mokyklos ir kt.), Kviečiami kreiptis. Specializacija „Išplėstiniai rinkodaros tyrimai“ taip pat yra atvira studentams iš inžinerijos mokyklų, agronomijos, farmacijos, politologijos, psichologijos, sociologijos, vadybai taikomų užsienio kalbų ir kt. Šioje specialybėje vertinama kursų įvairovė, nes rinkodara yra: pagal savo pobūdį disciplina atsivėrė daugeliui kitų mokslų (psichologija, sociologija, filosofija, ekonomika ir kt.).
Programa yra visiškai dėstoma anglų kalba, palengvinama užsienio studentų integracija, tačiau jei jie įvaldys anglų kalbą.
Karjeros galimybės
Daugelis „Pažangių rinkodaros tyrimų“ specialybės absolventų (rinkodaros magistras), apsigynę daktaro disertaciją Daktaro kolegijoje (EDSG), dabar eina savo pareigas universitete, verslo mokykloje ar įmonėje. Vis dėlto kiti prisijungė prie įmonės iškart po savo magistro, turėdami skirtingas pareigas:
- Audrey Ballandras, „Woolcott Research Pty Ltd“ rinkos tyrimų analitikė, Sidnėjus (Australija)
- Youssefas Bouallala, Šveicarijos plėtros ir bendradarbiavimo agentūros (Marokas) nacionalinės programos pareigūnas
- Marion Decroux, tyrimų egz. Tyrimų kompetencija ASI komandoje, Ženeva „Ipsos“ (Šveicarija)
- Sandrine Girollet, tyrimų analitikė, „UFC Que Choirir“ (Paryžius)
* Ši programa taip pat palengvina vidurinių mokyklų egzaminų konkursus (CAPET, Agrégation du secondaire)
Galerija
Idealūs studentai
Kandidatuoti kviečiami studentai, turintys pirmųjų metų magistro laipsnį, pageidautina pagrindinį rinkodaros/vadybos išsilavinimą (1 magistro laipsnis, verslo mokyklos, vadybos mokyklos ir kt.). Specializacijoje „Pažangūs tyrimai marketinge“ taip pat gali dalyvauti studentai iš inžinerinių mokyklų, agronomijos, farmacijos, politikos studijų, psichologijos, sociologijos, vadybai taikomų užsienio kalbų ir kt. Šioje specialybėje vertinama kursų įvairovė, nes rinkodara pagal savo prigimtį yra disciplina, atvira daugeliui kitų mokslų (psichologijos, sociologijos, filosofijos, ekonomikos ir kt.).
Programa visiškai dėstoma anglų kalba, palengvinama užsienio studentų integracija, tačiau su sąlyga, kad jie mokės anglų kalbą.
KARJEROS GALIMYBĖS
Daugelis „Pažangių rinkodaros tyrimų“ specialybės absolventų (marketingo magistras), apgynę daktaro disertaciją Doktorantūros kolegijoje (EDSG), dabar dirba universitete, verslo mokykloje ar įmonėje. Vis dėlto kiti į kompaniją įstojo iškart po savo magistro ir užima įvairias pareigas:
- Audrey Ballandras, Sidnėjaus Woolcott Research Pty Ltd rinkos tyrimų analitikas (Australija)
- Youssef Bouallala, Šveicarijos plėtros ir bendradarbiavimo agentūros (Marokas) nacionalinės programos pareigūnas
- Marion Decroux, tyrimų ex. Mokslinių tyrimų meistriškumas ASI komandoje, Ipsos Geneva (Šveicarija)
- Sandrine Girollet, tyrimų analitikė, UFC Que Choisir (Paryžius)
* Ši programa taip pat palengvina galimybę laikyti konkursinius vidurinio išsilavinimo egzaminus (CAPET, Agrégation du secondaire)