Marketingo vadybos magistro laipsnis
ESIC Business & Marketing School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Madrid, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
12 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 20 700
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Marketingo vadybos magistro laipsnis Madride buvo sukurtas taip, kad būtų patenkintas didėjantis įmonių poreikis įtraukti jaunus specialistus su atnaujintais, naudingais rinkodaros mokymais, pritaikytais prie sparčių verslo aplinkos pokyčių. Jauni žmonės, gebantys vadovauti žmonių komandoms, gebantys numatyti ir reaguoti sudėtinguose, globaliuose ir daugiakultūriuose kontekstuose, nuolatiniuose pokyčiuose ir skaitmeninėse transformacijose.
Šis laipsnis leidžia sujungti kolegijoje programą pareigūnams praktiškumą, patirties ir profesionalumo įmonės, verslo mokykloje tarptautinio prestižo.
Taip pat galite patekti į doktorantūros programą.
- Dėstytojai: Specialiai atrinkti dėstytojų fakultetai. Dėstytojai, turintys didelę profesinę ir tarptautinę patirtį
- Programos kokybė: ANECA (Nacionalinės kokybės vertinimo ir akreditavimo agentūros) akredituota programa su VERIFICA programa. Dėsto pirmaujanti rinkodaros švietimo mokykla Ispanijoje
skirtumai veiksniai
- Išsamus rinkodaros ir vadybos įgūdžių mokymas, ypač praktinis
- Tarptautinių strategijų, skirtų turinio įgyvendinimui globaliame kontekste ir tarptautinės karjeros plėtrai, įvaldymas.
Priėmimai
Reitingai
- #1 Ispanija – rinkodaros meistrų lyderiai pagal El Mundo
- #3 Ispanija – ESIC ant geriausių verslo mokyklų podiumo, ką tik baigusiems ir jauniems specialistams
- #3.4 Europa: ESIC vienas geriausių europiečių, vykdančių rinkodaros programas
- #49 pasaulyje: geriausia rinkodaros mokykla, kurią įvertino absolventai, studentai ir darbdaviai
Programos rezultatas
Ugdymo programos ugdymo pagrindai
Magistrantūros studijų planas sudarytas atsižvelgiant į bendruosius principus, išvardytus str. Karaliaus dekreto 3.5 ir mokymo tikslų apibrėžimas akademinių ir profesinių įgūdžių, kuriuos studentas turi lavinti, forma. Prioritetinis studijų tikslas – suteikti adekvatų mokslinį išsilavinimą antrosios pakopos studijų lygmeniu, susijusį su rinkodaros vadyba, perduodant žinias ir suteikiant vadybos įgūdžių. Magistro mokymo veiksmas grindžiamas mokslinio griežtumo derinimu su verslo realybe, teorijos ir praktikos integravimu, metodika, pagrįsta dialogu ir patirties mainais, „atvejų“ apmąstymu ir, kaip pagrindu, analizės gebėjimų ugdymu. ir sintezė bei savo darbo prasmės ir atsakomybės apžvalga.
Šia prasme magistrantūros studijų programa ir metodika yra orientuotos į tai, kad studentai įgytų žinių ir mokymų, kurių tikslas:
- - Organizacijų, kuriose vykdoma rinkodaros veikla, ir nacionalinės bei tarptautinės aplinkos, kurioje organizacijos veikia, tyrimas ir supratimas.
- - Įvairių rinkodaros funkcijų įvairių tipų organizacijose tyrimas ir supratimas
- - Teorinis-praktinis pasirengimas, suteikiantis studentams rinkodaros vadybos įgūdžių, taip pat humanistinio mokymo ir asmeninio tobulėjimo bei etinių vertybių ir socialinės atsakomybės gavimas.
- - Bendrųjų ir vadybinių įgūdžių ugdymas neapsiriboja vien tik verslo sritimi, bet, žinoma, pritaikomas jai
Bendrieji studijų plano tikslai:
- Išsamios žinios apie įvairias organizacijas, supratimas apie jų prigimtį, sudėtį, valdymo metodus ir procesus, dydį, veiklos sektorių ir tipologiją (valstybinė, privati, ne pelno siekianti ir kt.; ), taip pat tendencijas ir pokyčius aplinkoje, kurioje jie veikia.
- Žinių ir įgūdžių, suteikiančių studentams galimybę užimti atsakingas pareigas organizacijose, ugdymas, taip pat pozityvių požiūrių ir kūrybiškumo bei verslo pašaukimo iniciatyvų skatinimas, kurie, jei reikia, skatina naujų įmonių kūrimą ar naujų produktų kūrimą. . Šiuo tikslu atsižvelgiama į rinkodaros daugiadiscipliniškumą, kuris, trumpai tariant, sujungia įvairių rūšių žinias: ekonomikos, statistikos ir kiekybinių metodų, finansų, rinkų ir klientų, psichologijos, žmonių valdymo, materialinių išteklių valdymo, vadybos. veiklos, verslo strategijos ir politikos ir kt., taip pat informacijos ir kontrolės sistemų bei tinkamo kompiuterinių technikų valdymo. Visų šių žinių ir įgūdžių tobulinimas neapsiriboja vien rinkodaros profesija įmonėse, bet yra perkeliamas bet kokio tipo organizacijoms.
- Studentų mokymas taip pat yra skirtas jų asmeniniam tobulėjimui ir žmogiškųjų, etinių ir socialinės atsakomybės vertybių propagavimui, propagavimas, kuris vykdomas skersai Mokymo programos dalykų rinkinyje ir seminaruose, o ypač aktualu – seminaruose apie lyderystę. Taikoma rinkodaros ir lyderystės bei žmonių valdymo įgūdžiams rinkodaros srityje, iš valdymo įgūdžių modulio
Konkretūs tikslai:
- Supažindinkite studentus su rinkodara iš vadybinės perspektyvos, tyrinėdami rinkodaros problemas, formuluodami strategijas ir priimdami tikrus sprendimus.
- Padėti tobulinti valdymo ir problemų sprendimo įgūdžius realiame verslo pasaulyje
- Suteikti įgūdžių ir žinių, reikalingų vadovauti, organizuoti ir tiesioginės rinkodaros komandoms
- Suteikti reikiamų žinių rinkos tyrimams, kaip pagalbinėms priemonėms gauti informaciją, planuoti, plėtoti ir atlikti
- Teisingai plėtoti įmonės komunikacijos funkciją
- Formuoti ir analizuoti strategijas ir įgyvendinti rinkodaros planus nacionalinėje ir tarptautinėje aplinkoje
- Sėkmingai vykdyti reklaminę ir santykių rinkodaros veiklą
- Suprasti etines ir socialines rinkodaros vadybos pareigas organizacijose ir visuomenėje
kompetencijos
Europos aukštojo mokslo erdvė, pradėta 1999 m. Bolonijos deklaracija, skatina mokymo metodikos kaitą, kurios tikslas yra sutelkti dėmesį į studento mokymosi procesą, kuris tęsiasi visą gyvenimą ir siekia įsidarbinimo. Dėl šios priežasties studijų planuose, kuriais siekiama įgyti laipsnį, pagrindinis tikslas turi būti studentų įgūdžių įgijimas.
Ką reiškia Konkurencija? Žinių, įgūdžių ir nuostatų, įgytų arba ugdomų per koordinuotą mokymo patirtį, visuma, kurios tikslas – įgyti funkcinių žinių, kurios efektyviai reaguoja į kasdienio ir profesinio gyvenimo užduotį ar problemą, kuriai reikalingas mokymo ir mokymosi procesas.
Įgūdžiai, kuriuos turi įgyti rinkodaros vadybos magistrantūros studijų programos studentai, yra šie:
Pagrindiniai ir bendrieji įgūdžiai
Jie būdingi universitetiniams laipsniams, tačiau yra pritaikyti prie specifinio kiekvieno laipsnio konteksto.
Pagrindinis
- CB6 Turėti ir suprasti žinias, kurios suteikia pagrindą arba galimybę būti originaliam kuriant ir (arba) taikant idėjas, dažnai tyrimų kontekste.
- CB7, kad studentai žinotų, kaip pritaikyti įgytas žinias ir savo gebėjimus spręsti problemas naujoje ar mažai žinomoje aplinkoje platesniame (arba daugiadalykiniame) kontekste, susijusiame su jų studijų sritimi.
- CB8, kad studentai gebėtų integruoti žinias ir susidurtų su sudėtingu sprendimu, pagrįstu informacija, kuri, būdama neišsami arba ribota, apima socialines ir etines pareigas, susijusias su jų žinių ir sprendimų taikymu.
- CB9 Kad studentai žinotų, kaip aiškiai ir nedviprasmiškai perduoti savo išvadas ir žinias bei pagrindines priežastis, kurios jas remia specializuotai ir nespecializuotai auditorijai.
- CB10 Kad studentai turėtų mokymosi įgūdžių, leidžiančių jiems tęsti studijas tokiu būdu, kuris daugiausia bus savarankiškas arba savarankiškas
bendras
- CG01 Gebėjimai ir įgūdžiai, būtini norint gauti ir valdyti tuos informacijos šaltinius, kurie yra naudingi norint tęsti savo mokymų tobulėjimą rinkodaros ir komercijos valdymo srityje
- CG02 Gebėjimas atlikti kritinę analizę ir naujų bei sudėtingų pranešimų marketingo ir komercijos vadybos srityse įvertinimą ir sintezę.
- CG03 Gebėjimas generuoti kritines mintis remiantis įgytomis žiniomis. Studentas generuos sprendimus, leidžiančius apmąstyti rinkodaros ir komercinio valdymo organizavimo formą, turinį ir būdus organizacijose iš vadovo pareigų.
- CG04 Gebėjimas apibendrinti visą informaciją ir žinias, įgytas magistrantūros studijų metu, ir jos taikymas kuriant strategijas ir taktikas ir, jei reikia, kuriant rinkodaros planą, komunikacijos planą, pardavimų planą arba tarptautinį rinkodaros planą.
- CG05 Įvaldyti oratorijos techniką prieš nevienalytę auditoriją, taikant dialektiką viešose parodose
skersiniai gebėjimai
Jie būdingi visiems to paties universiteto centro studentams, neatsižvelgiant į jų įgytą laipsnį.
- CT01 Skatinkite ir skatinkite tarpasmeninį bendravimą ir gebėjimą kalbėti viešai
- CT02 Skatinkite ir plėtokite komandinį darbą su atsakomybe ir įsipareigojimu
- CT03 Skatinkite lankstumą ir gebėjimą prisitaikyti prie pokyčių
- CT04 Ugdykite gebėjimą bendrauti ir bendrauti su kolegomis, su visa akademine bendruomene ir apskritai su visuomene, skatindami jų socialinius įgūdžius.
Specifinės kompetencijos
Jie yra specifiniai laipsniui ir yra skirti pasiekti tam tikrą studentų išėjimo profilį.
- CE01 Gebėti sukurti įmonės rinkodaros strategiją, pagrįstą strategine rinkos informacijos analize konkurenciniame kontekste
- CE02 Gebėti pritaikyti įgytas žinias įgyvendinant strateginį rinkodaros planą, pagrįstą strateginės, visapusiškos ir globalios verslo vizijos kūrimu.
- CE03 Gebėti pritaikyti įgytas žinias kuriant visapusišką produktų rinkos portfelio strategiją
- CE04 Gebėti sukurti pažangią ir visapusišką kainodaros strategiją, nustatant ir pasirenkant tinkamą kainodaros metodą pagal segmentą, rinką ar produktą
- CE05 Ugdyti gebėjimus ir įgūdžius, reikalingus visapusiškam ir koordinuotam platinimo kanalų valdymui
- CE06 Gebėti pritaikyti įgytas žinias kuriant ir įgyvendinant kompleksinę komunikacijos strategiją įmonėje
- CE07 Gebėti sukurti įmonės internacionalizacijos strategiją, pagrįstą strategine informacijos apie užsienio rinkas analize daugiakultūriame kontekste.
- CE08 Žinokite mokslinį metodą, kad galėtumėte jį pritaikyti moksliniams tyrimams rinkodaros srityje.
Stipendijos ir finansavimas
Marketingo vadybos magistrantūros studijų studentai turi galimybę pretenduoti į dviejų tipų stipendijas:
- Švietimo ministerijos remiamos stipendijos ir oficiali pagalba
- ESIC universiteto siūlomos stipendijos ir nuolaidos savo studentams. Šio laipsnio atveju jie yra:
- Įvairovės stipendijos
- Dotacijos įmonėms
- Impulso planas
Oficialios stipendijos ar pagalbos suteikimas neatmeta galimybės gauti ESIC universiteto stipendiją ar nuolaidą. Kita vertus, galite pasinaudoti tik viena ESIC universiteto stipendija ar nuolaida.
Norėdami gauti daugiau informacijos apie kiekvieną iš stipendijų, apsilankykite Finansavimas, stipendijos ir pagalba.