Skaitmeninės strategijos ir lyderystės magistras

Bendroji informacija

2 locations available

Programos aprašymas

Kodėl verta studijuoti šį vykdomąjį magistrą?

Jūs padarysite įtaką savo karjeroje dėl šios transformacinės programos ir jos visuotinio požiūrio. Baigę programą jausite pasitikėjimą savo sugebėjimais spręsti bet kokius skaitmeninius iššūkius, su kuriais jums gali tekti susidurti.

Šį vykdomąjį magistrantą sudaro ir sesijos internetu, ir vietoje, iš kurių paskutiniosios mėnesio trukmės vyks Barselonoje. Šios asmeninės sesijos pasirenka labai strateginį požiūrį ir koncentruojasi ties pagrindinėmis skaitmeninėmis disciplinomis, kurių jums reikia norint teisingai diagnozuoti problemas ir priimti sprendimus.

Be to, kiekvienas mokymo programos dalykas gali pasitarnauti su patarėjų komanda, kuri padės užtikrinti, kad jūsų verslo planas būtų visiškai pritaikytas prie skaitmeninės aplinkos. Jie taps jūsų „direktorių valdyba“ programos 12 mėnesių laikotarpiui; jie pasidalins savo žiniomis su jumis ir pasiūlys jums palaikymą, padėsiantį įtvirtinti jūsų naują įžvalgą ir jūsų verslą.

132702_pexels-photo-1367272.jpeg

Tikslai

„Pagrindinis šio vykdomojo magistro tikslas yra įgyti žinių ir gebėjimų, reikalingų norint užtikrinti jūsų verslo projektų sėkmę skaitmeninėje aplinkoje, padidinti pajamas ir išlikti jūsų sektoriaus priešakyje“.

  • Įdiegus tinkamas skaitmenines strategijas, jūsų projektai įgis didžiulį potencialą.
  • Kaip nustatyti savo skaitmeninius tikslus, juos išmatuoti ir optimizuoti.
  • Kaip motyvuoti savo skaitmenines komandas, suprasti jų poreikius ir pritaikyti save kiekvienai disciplinai.
  • Kaip vadovauti skaitmeniniam projektui ir žymiai padidinti jo sėkmės galimybes.
  • Kaip nustatyti efektyviausias metodikas, naudojamas kiekvienai verslo strategijai.
  • Kaip naudoti augimo įsilaužimo rinkodaros strategijas, kad paspartintumėte savo verslo augimą.
  • Kaip valdyti savo prekės ženklo reputaciją.

Kas tai yra?

Visi vadovai turi suprasti skaitmeninę aplinką. Nesvarbu, ar pasikliaujate vidinėmis komandomis, ar samdote trečiąsias šalis vykdydami savo skaitmeninio verslo planus, sugebėdami efektyviai vadovauti šiems veiksmams, turėsite didelę reikšmę, jei norite pasiekti sėkmę ir gauti geriausią investicijų grąžą.

Šis vykdomasis meistras skirtas jums, jei:

  • Turite greitai ir efektyviai priimti sprendimus dėl skaitmeninių projektų.
  • Jūs jau vadovaujate komandoms ir (arba) projektams, tačiau norite tęsti mokymą, kad galėtumėte spręsti skaitmeninius iššūkius.
  • Norite būti konkurencingesni ir neatsilikti darbo rinkoje.
  • Turite verslumo dvasią ir norite užtikrinti savo sėkmę.

Programa

Strateginis skaitmeninis sprendimų priėmimas

1 skyrius. Įvadas į duomenų analizę

  • Dideli duomenys
  • Didžiųjų duomenų istorija
  • Duomenų analizės nauda priimant sprendimus
  • Duomenų saugojimas
  • Didelių duomenų naudojimas smulkaus ir vidutinio verslo įmonėse
  • Verslo ir technologijos sujungimas

2 skyrius Problemos diagnozavimas

  • Problemų tipai ir jų sprendimas
  • Problemos diagnozavimas
  • Sprendimų priėmėjo profiliai
  • Problemų diagnozavimo įrankiai
  • Problemų registravimas „Excel“

3 skyrius. Tikslų apibrėžimas

  • OKR (tikslai ir pagrindiniai rezultatai)
  • Kaip apibrėžti tikslus
  • Metrika ir pagrindiniai rodikliai
  • Verslui tinkama metrika
  • Kohortos analizė

4 skyrius. Sprendimų priėmimo procesas

  • Kodėl mes priimame blogus sprendimus?
  • Sprendimų rūšys
  • Sprendimų priėmimo procesas
  • Sprendimų priėmimo priešai: spąstų spąstai
  • Atviras sprendimų priėmimas

5 skyrius. Pažangios technologijos

  • McKinsey kelias
  • BCG matrica

6 skyrius. Įgyvendinimo sprendimai

  • Rizikos supratimas
  • Planavimo įgyvendinimas
  • Stebėti pažangą
  • Komunikacijos strateginė vertė

7 skyrius. Verslo inovacijų modeliai

  • Dizaino mąstymas
  • „Lean Startup“ modelis
  • 70/20/10 mokymosi metodas
  • Transformacijos žemėlapis: ilgalaikė strategija

8 skyrius. Įmonių kultūra

  • Firmos kultūros ypatybės
  • Tobulinti ar pakeisti įmonės kultūrą
  • Atvejų tyrimai

Skaitmeninis kūrybiškumas

1 skyrius. Kūrybiškumo įvadas

  • Kas yra kūryba?
  • Kūrybiškumas rinkodaroje ir reklamoje
  • Keturi kūrybinio proceso etapai
  • Kūrybinės technologijos

2 skyriaus skaitmeninis ryšys

  • „Media Goes Digital“
  • Žiniatinklio kalbos ir susitarimai
  • Turinio strategija
  • Turinys su prekės ženklu

3 bloko projektavimo mąstymas

  • Problema, idėja ir sprendimas

4 skyrius. Problema

  • Kūrybinė trumpa knyga
  • Prekės ženklo tonas ir asmenybė
  • Tikslai
  • Taikinys
  • Racionali nauda ir emocinė nauda
  • Teisiniai klausimai

5 skyrius. Sprendimas

  • Kūrybinė strategija
  • Prekės ženklo Paveikslėlis, prekės ženklo atvaizdas
  • Kūrybinė koncepcija
  • Šūkis ir ieškinys
  • Įžvalga
  • Priežastis kodėl
  • Idėjų kūrimo būdai
  • Kūrybinės technologijos

6 bloko skaitmeninis dizainas

  • Žiniatinklio dizaino elementai
  • Naršymas ir sąsaja. Į vartotoją orientuotas dizainas
  • CRO: Konversijos rodiklio optimizavimas
  • Atsakingas dizainas
  • Elektroninės komercijos dizainas
  • Projektavimo formos
  • Apklausų projektavimas
  • Raginimų veikti kūrimas

7 skyrius. Kūrybiškumas skaitmeninėje laikmenoje

  • Žiniasklaidos strategija
  • Pašto adresą
  • Interneto svetainė
  • Antraštės
  • Advergaming
  • Programos
  • Socialiniai tinklai

8 skyrius. Skaitmeniniai kūrybiškumo įrankiai

  • Projektavimo įrankiai
  • Prototipų sudarymo įrankiai
  • Atvejo analizė

Skaitmeninis projektų valdymas

1 skyrius Projekto vadovas

  • Projekto vadovo įgūdžiai
  • Projektų valdymo sritys
  • Projekto vadovo pareigos

2 skyriaus skaitmeniniai projektai

  • Su skaitmeniniais projektais susijusios disciplinos
  • Skaitmeninė verslo transformacija
  • Skaitmeninio projekto etapai
  • Projekto vadovo skaitmeninių projektų vystymo sritys

3 skyrius. Skaitmeninio projekto pradžia

  • Tikslų apibrėžimas
  • Projekto apimtis
  • Projekto laikas
  • Projekto išlaidos ir biudžetas
  • Darbo grupės surinkimas

4 skyrius. Žmogaus faktorius

  • Suinteresuotųjų šalių nustatymas
  • Komandos ir suinteresuotų asmenų valdymas
  • Komunikacijos valdymas projekto metu

5 skyrius: Projekto plėtra (I)

  • Lyginamoji analizė
  • Trumpa
  • Trys interneto dizaino lygiai
  • Informacinis architektūra
  • Informacijos architektūra ir pritaikomumas

6 skyriaus projekto plėtra (II)

  • UI ir UX dizainas
  • Programavimas ir išdėstymas
  • Domenas ir talpinimas

7 skyriaus darbo metodikos

  • Agile
  • Raukšlė
  • Lean
  • Kanbanas

8 skyrius. Pokyčių ir konfliktų valdymas

  • Konfliktai projekte
  • Problemos projekte
  • Konfliktų ir problemų sprendimas
  • Konfliktų sprendimo metodai
  • Pokyčių valdymas

9 skyrius. Projektų valdymo įrankiai

  • Projektų valdymo programinė įranga
  • Failų bendrinimo įrankiai

10 skyrius. Projekto testavimas ir pristatymas

  • Testavimas
  • Projekto ataskaita: projekto uždarymas ir pristatymas
  • Sėkmės veiksniai
  • Projekto apžvalga

Augimo įsilaužimas

1 skyrius. Įvadas į augimo įsilaužimą

  • Augimo įsilaužimo filosofija
  • Augimo įsilaužėlių profilis
  • Augimo hakerių vaidmuo įmonėje
  • A2R2 karkasas: augimo įsilaužimo piltuvas

2 skyrius. Bendrovės padėties pripažinimas

  • Pradinis kontekstas
  • Tikslas: greitai auga
  • Formuluodami augimo tikslus

3 skyrius. Nulaužk protą

  • Skaitmeninė vartotojų psichologija
  • Internetinis kliento gyvenimo ciklas
  • Socialinio įrodymo galia
  • Emocinio turinio strategijos

4 skyrius. Mokslinio metodo taikymas

  • Hipotezės formulavimas
  • Tyrimo ir bandymo etapas
  • Statistinis pagrindas
  • Optimizuokite ir pakartokite

5 skyrius. Klientų pritraukimas

  • Iš kur atsiranda klientai?
  • Kanalų pasirinkimas
  • Pritraukimo priemonės
  • Veiksmingo adresų sąrašo sudarymas
  • Atvejo analizė

6 skyrius. Pardavimų aktyvinimas

  • Rezultatų analizė
  • Rezultatų pristatymas
  • Procesų automatizavimas

7 skyriaus išlaikymas ir lojalumas

  • Konversijos tunelio pabaiga
  • Vartotojų išlaikymo plano sudarymas
  • Klientų išlaikymo įrankiai
  • Atvejo analizė

8 vieneto mastelis

  • „Lean Startup“ kartojimai
  • Virusinio turinio generavimas
  • Nuo kliento iki pirkėjo
  • Mastelio plano sudarymas
  • Plėtimo įrankiai

„Lean Startup“

1 skyrius. Paleisties anatomija

  • Kas daro startą kitokiu?
  • Verslo modeliai
  • Verslo modelio drobės kūrimas
  • Vertės pasiūlymo formulavimas

2 skyrius. Verslininko anatomija

  • Verslininko mąstysena
  • Verslininkų tipai
  • Verslininkų dažniausios klaidos

3 skyriaus „Lean Startup“ metodika

  • Kas yra „Lean Startup“?
  • Inovacijos kaip sistema
  • „Lean“ verslo plano sudarymas
  • Testavimo svarba
  • Sėkmės istorijos

4 skyrius: idėkite ir kurkite

  • Valdymas
  • Idėjos

5 vienetas Minimalus gyvybingas produktas

  • Mažiausio gyvybingo produkto (MVP) sukūrimas
  • Prototyping

6 skyriaus paleidimas

  • Greitas paleidimas
  • Pigių strategijų kūrimas

7 matavimo vienetas

  • Rezultatų analizė
  • Rezultatų pristatymas
  • Procesų automatizavimas

8 skyrius. Mokymasis

  • Įteisintas mokymasis
  • Pasukamas: pakeisite savo mintis
  • Optimizavimas: idėjos dalies keitimas ar tobulinimas
  • Atkaklus: siekis į priekį
  • Peržiūra ir patikslinimas

Reputacijos valdymas internetu

1 skyrius. Firmos reputacija skaitmeninėje eroje

  • Konteksto vertinimas: organizacijų reputacijos tipai
  • Naujos skaitmeninės vertės; Verslas ir jų ĮSA
  • Skaitmeninė reputacija įmonės reputacijos viduje

2 skyrius. Tapatumas, padėties nustatymas ir reputacija

  • Tapatybės ir reputacijos skirtumai
  • Prekės ženklo ir firmos tapatumo skirtumai
  • Prekės ženklo DNR: vizija, misija ir vertybės
  • Internetinis prekės ženklo pozicionavimas
  • Suinteresuotųjų šalių apibrėžimas ir analizė

3 skyrius. Skaitmeninės reputacijos planas

  • ORM planas
  • Internetinės reputacijos plano etapai ir metodika
  • Pradėkite nuo aktyvaus klausymo
  • Ką, kada ir kaip klausytis: palaiko ir žiniasklaida
  • Nuomonės lyderių, įtakotojų ir socialinių rėmėjų nustatymas
  • Aktyvaus klausymo stebėjimo planas
  • Aktyvaus klausymo įrankiai: paieškos varikliai, interneto svetainės ir socialiniai tinklai
  • Pranešimo ir jo pasiekimo įvertinimas

4 skyrius. Skaitmeninės reputacijos kūrimo įrankiai

  • SEO kaip skaitmeninės reputacijos pagrindas
  • „Buzz“ rinkodara ir skaitmeninė reputacija
  • Vartotojo sukurtas turinys ir vartotojų tipai
  • Įtakos davėjų rinkodara ORM
  • Veiksmų metodai priklausomai nuo rezultatų

5 skyriaus krizė ir atsakingi asmenys

  • Kas yra ir kas nėra skaitmeninės reputacijos krizė
  • Krizių rūšys: kritika, konfliktas ir krizė
  • Negalima maitinti trolių
  • Krizių komitetas
  • Žmonės, atsakingi už kiekvieną krizės fazę

6 skyrius prieš krizę

  • Prevencija kaip ginklas prieš galimą
  • Reputacijos krizės trigerių nustatymas
  • „Krizių vadovo“ sudarymas
  • Krizės modeliavimas

7 skyrius Krizės metu

  • Situacijos ir jos taikymo srities analizė
  • Ką daryti, kada ir kur
  • Generalinio direktoriaus atsakomybė krizės metu
  • Prioritetai krizės metu
  • Pareiškimų kūrimas
  • Kaip bendrauti su žiniasklaida

8 skyrius po krizės

  • Analizuojami mūsų reputacijos padariniai
  • Krizės plano atnaujinimas
  • SEO po krizės
  • Pokrizinių teiginių kūrimas
  • Krizės stebėjimas ir jos poveikio silpninimas
  • Reputacijos stebėjimo įrankiai

Vartotojo patirtis (Ux)

1 skyrius. Įvadas į pritaikomumą

  • Žiniatinklio naudojimo kilmė
  • Su vartojimu susijusios sąvokos
  • Pažinimas ir žmogaus suvokimas
  • Vartotojo patirtis (UX)
  • Žiniatinklio naudojimo svarba ir pranašumai
  • Tinkamumo tikrinimas ir tobulinimas
  • Trys projektavimo lygiai
  • Naudojamumas ir UX specialistai

2 skyrius. Pagrindiniai naudojimo principai

  • „Nielsen“ 10 pritaikomumo euristika
  • Shneidermano sąsajų projektavimo taisyklės
  • Bendrosios sistemos projektavimo rekomendacijos
  • Prisitaikymas prie mobiliųjų prietaisų

3 vieneto pritaikymas konversijai

  • Investicijų grąža
  • Kliento gyvenimo vertė (CLV)
  • Valdymo modelis
  • Nukreipimo puslapiai: konversijų optimizavimas
  • Vertinimo ir testavimo pagrindai

4 skyrius. Darbo procesas naudojant

  • Reikalavimų ir strategijos apibrėžimas
  • Informacinis architektūra
  • Svetainės schema
  • UX / UI dizainas
  • Pristatymai: vielos rėmai ir prototipai

5 skyrius. Vertinimas ir testavimas

  • Heuristinis vertinimas
  • Tyrimai su vartotojais
  • Kaip planuoti studijas su vartotojais

6 skyrius. Vartotojo patirties analizė

  • Pasitikėjimo intervalas
  • Tinkamumo studijų metrika
  • Subjektyvių nuomonių vertinimas
  • „Web Analytics“ metrika

7 bloko paslaugų projektavimas

  • Kas yra paslaugos dizainas?
  • Tiesos akimirkos
  • Paslaugų projektavimo taisyklės
  • Dizaino kopėčios
  • Paslaugų projektavimo būdai
  • Paslaugų projektavimo dinamika

8 skyrius. Konversijos optimizavimas

  • Sritys, susijusios su konversijų optimizavimu
  • Konversijos koeficiento optimizavimo fazės
  • Konversijos gerinimas naudojant pritaikomumą
  • Kaip apibrėžti prioritetus
  • Greitos pergalės

Mokymosi metodai ir metodika

„IM Digital Business School“ naudojama mokymosi ir mokymo metodika remiasi kuo labiau individualizuodama studentų mokymosi patirtį. Štai kodėl studentai gali pasirinkti, kiek laiko skirti savo studijoms, ir visada gali pasikliauti centro siūlomo studijų kalendoriaus gairėmis ir palaikymu. Štai kodėl mes siūlome tris skirtingus mokymosi metodus:

  • Mišrusis mokymasis, apjungiantis mokymą vietoje ir internetinį mokymąsi.
  • E. mokymasis, kurio metu visos klasės ir medžiaga yra internete.
  • Mokymasis vietoje, paremtas tiesioginiais užsiėmimais.

Visi mokymosi metodai yra skirti studentams suteikti daug lankstumo tvarkant savo laiką, visada pagal atskaitos kalendorių. Jūsų mokymosi patirtis bus valdoma ir maloni dėka bendro darbo, aktyvaus dalyvavimo ir nuolatinio kontakto su mokytoju, kuris specializuojasi šioje srityje. Norėdami užtikrinti, kad studentai gautų reikiamą paramą, mūsų fakultetą sudaro aukštos kvalifikacijos specialistai kiekvienoje skaitmeninėje srityje.

Mišrus mokymasis

Mokydamiesi mišraus mokymosi metodo, studentai derina tiesioginius užsiėmimus su darbu internete. Kiekvienas studentas gauna darbo grafiką ir galimybę susipažinti su medžiaga virtualiame miestelyje. Kiekvienas studentas taip pat palaiko savo mokytojus ir dėstytoją.

E-mokymasis

Studijuodami el. Mokymosi metodu, studentai dirba internetu per mūsų virtualų miestelį. Kiekvienas studentas gauna darbo grafiką ir galimybę susipažinti su medžiaga virtualiame miestelyje. Kiekvienas studentas taip pat palaiko savo mokytojus ir dėstytoją.

Mokymasis vietoje

Studijuodami vietoje, studentai lanko asmeninius užsiėmimus, kuriuos veda srities specialistai, kurie specializuojasi kiekviename dalyke. Kiekvienas studentas taip pat turi prieigą prie virtualaus universiteto miestelio su prieiga prie vaizdo įrašų vadovėlių, meistriškumo kursų, pastabų dalykais ir veiklos, kad galėtų dar labiau papildyti savo mokymą.

Kodėl rinktis mus?

Jei nežinote, kur studijuoti, pirmiausia patikrinkite, ką kiekvienas centras gali jums pasiūlyti.

Mes galime jums pasiūlyti toliau pateiktą visų mūsų programų privalumų sąrašą, nesvarbu, ar tai būtų mišrusis mokymas, ar el. Mokymasis:

  • Virtualus miestelis: Mes turime savo internetinį miestelį, kuris veikia kaip interaktyvus bendruomenės susitikimo punktas, kad visi studentai galėtų dalyvauti ir bendrauti vieni su kitais.
  • Visiškai atnaujinta medžiaga: Mūsų medžiaga yra nuolat atnaujinama ir parašyta siekiant padėti studentams mokytis efektyviai ir maloniai.
  • Tiesioginės virtualios klasės: Tiesioginės sesijos su mokytojais leidžia užduoti jiems klausimus ir nedelsiant gauti atsakymus.
  • Suasmeninti su dėstytoju susiję stebėjimai: Dėstytojas pakomentuos jūsų pažangą, todėl visada žinosite, ar einate teisingu keliu.
  • Akademinis stebėjimas: Jūsų mokytojas atsakys į visus jūsų klausimus ir pataisys jūsų darbą.
  • Planavimas: Mes siūlome savo studentams išsamius savaitinius ir mėnesinius tvarkaraščius.
  • Forumas: bendraukite su savo klasės draugais ir mokytojais, dalyvaukite diskusijose ir debatuose.
  • Mokytojai: Jūs bendrausite su visais savo mokytojais nuo pat pirmos iki paskutinės klasės dienos.
  • Meistriškumo klases teikia skaitmeninės rinkodaros guru.
  • Prieiga prie MP meistriškumo klasių archyvo .
  • ISIC kortelė *: Tarptautinė studentų tapatybės kortelė su daugiau nei 45 000 nuolaidų visame pasaulyje.
  • Užsienio klasės / auditorijos **: Visuose mūsų kabinetuose yra moderniausi HP kompiuteriai ir skaitmeninės plokštės. Visi jie yra modernūs ir aprūpinti geriausiomis technologijomis ir nemokamu aukštos kokybės optinio pluošto „Wi-Fi“ (300 GB) su pažangiausiais rinkoje „Aruba“ prieigos taškais.
  • Studijų salė **: Jūs galite patekti į mūsų kabinetus, jei neturite ramios vietos mokytis arba jei jums reikia vietos su naujausiomis technologijomis. (Peržiūrėkite mūsų studijų salės tvarkaraštį.)
  • Dvigubas laipsnis *: gausite IM diplomą ir Abato Olibos CEU universiteto akreditaciją.
  • Skaitmeninės rinkodaros pradininkai: Per pastaruosius dešimt metų mes įgijome patirties ir išteklių skaitmeninės rinkodaros mokyme. Mes neprisitaikėme prie skaitmeninio pasaulio; mes joje gimėme ir užaugome internete. Mūsų centras pasiūlė pirmąjį Ispanijos skaitmeninės rinkodaros magistro laipsnį ir iki šiol šią programą baigė 27 grupės.

(*) Išskyrus sertifikuotus kursus ir anglų kalbos kursus.

(**) Barselonos būstinė. Patikrinkite, ar nėra kitų biurų.

Mokymosi metodai

Mišri programa Internetinė programa

1500 valandų per 12 mėnesių (programa Barselonoje vietoje: 1 mėnuo)

Barselonoje priėmimai atviri

1500 valandų per 12 mėnesių
Lygiavertiškumas: 60 kreditų Lygiavertiškumas: 60 kreditų
Kaina 15 000 € Kaina 12 000 eurų

Priėmimas ir reikalavimai

Šia programa gali naudotis tik tie kandidatai, kurie turi akademinį laipsnį. Kandidatai, neturintys akademinio laipsnio, galės dalyvauti programoje dėl savo profesinių laimėjimų, mokymo ar lygiaverčių pasiekimų.

Be šių reikalavimų, kandidatai privalo užpildyti priėmimo prašymą ir, atsižvelgiant į paraiškos rezultatą, kandidatų gali būti paprašyta atlikti asmeninį pokalbį.

Jei kandidatas nebuvo priimtas , MP grąžins visus registracijos mokesčius.

Mes negalime garantuoti jūsų vietos patvirtinimo, kol procesas nebus baigtas. Vietos bus paskirstomos griežta priėmimo tvarka, o procesas truks maždaug 72 valandas.

Be to, MP gali paprašyti pateikti papildomos informacijos, pavyzdžiui, jūsų CV, motyvacinį laišką, anglų kalbos lygį, darbo patirtį ir (arba) pažymėjimus.

Tikslas yra nukreipti studentus link idealios studijų programos atsižvelgiant į jų ankstesnį mokymą, patirtį, turimą laiką ir mokymo tikslus.

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

IM yra didžiausia skaitmeninio verslo mokykla pasaulyje, veikianti daugiau nei 20 šali? ir daugiau kaip 50 mokymo program?, apiman?i? visas skaitmeninio verslo disciplinas. Mes si?lome dvigubus laipsn ... Skaityti daugiau

IM yra didžiausia skaitmeninio verslo mokykla pasaulyje, veikianti daugiau nei 20 šali? ir daugiau kaip 50 mokymo program?, apiman?i? visas skaitmeninio verslo disciplinas. Mes si?lome dvigubus laipsnius, stažuotes apsaugotos rinkodaros skyriuose, 100% praktinius mokymus, virtual? naujausios kartos miestel?, nuolat atnaujinamas darbotvarkes ir geriausius profesorius, kurie savo ruožtu yra aktyv?s profesionalai. Skaityti mažiau
Barselona , Madridas + 1 Daugiau Mažiau