Kurso failas

  • Kursų tipas: mišrus meistras
  • Kalba: Anglų
  • Mokykla: Mada
  • IED kreditai: 60
  • Trukmė: 11 mėnesių
  • Tvarkaraštis: ryto-popietės modulis: nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 9:30 iki 13:30 ir nuo 15:00 iki 18:00 val.
  • Dalyvavimas: sumaišytas
  • Kvalifikacija: Privatus / Privatus sertifikatas bus išduotas kurso pabaigoje.
  • Skirta: absolventams ar diplomams komunikacijos, rinkodaros, mados, žurnalistikos ir dizaino srityje, kurie nori nukreipti savo profesinę karjerą į skaitmeninę erdvę. Bus vertinama profesinė patirtis.
  • Priėmimo procesas: CV / Motyvacijos laiškas / Portfolio (max 3Mb) / Žiniatinklio / Asmeninis pokalbis, kurį akademinio koordinavimo komanda laiko būtinu

Ar šiandien galime kalbėti apie „Fashion 2.0“? Koks yra interneto poveikis prekių ženklų realybei ir jų komunikacijos strategijoms? Kaip taisyklės keičiasi su naujuoju socialumu, dalyvavimu ir bendravimu?

Mados reiškinys reaguoja į skaitmeninį iššūkį, su kuriuo susiduriama pritaikant savo taisykles. Socialiniai pokyčiai, naujos technologijos, socialiniai tinklai, vartotojų raida ir mados demokratizavimas paskatino prekes permąstyti savo bendravimo ir rinkodaros strategijas. Daugeliui šio „skaitmeninio amžiaus“ buvo suteikta galimybė patys save informuoti, įsitvirtinti ar net iš naujo išradinėti. Prekės ženklo tapatybė yra pagrindinis veiksnys, leidžiantis apibrėžti išsamią ir nuoseklią strategiją ne tik kiekvienos kolekcijos, bet ir verslo modelio, produktų tipų ar tikslinės auditorijos atžvilgiu.

Todėl gyvybiškai svarbu, kad visi departamentai dirbtų siekdami vieno tikslo ir suteiktų prekės ženklui atpažįstamas ir bendras vertybes, taip sustiprindami savo poziciją dinamiškoje ir interaktyvioje aplinkoje, kaip ir dabartinėje. Remdamiesi šia prielaida, mes suprantame gerų komunikacijos strategijų svarbą bet kokiame mados ir gyvenimo būdo versle, neatsižvelgiant į jų dydį ar padėtį. Nesvarbu, ar tai yra prabangos mažmeninės prekybos sektoriaus, ar mažos amatininkų verslo dalis, jai reikia tapatybės.

Visi žinome žiniasklaidos reikšmę ir įtaką, kuri pasiekė šį sektorių, todėl mišriojo magistro mados skaitmeninėje komunikacijoje ir rinkodaroje, kuri siūlo visapusišką viziją, svarbą nuo tradicinio bendravimo iki dabartinio skaitmeninė ekosistema, kuri atneš mums tokias sąvokas kaip skaitmeniniai ryšiai, tinklaraščių platformos, socialiniai tinklai („Flickr“, „LinkedIn“, „Vimeo“, „YouTube“, „Twitter“, „Facebook“, „Instagram“, „Pinterest“ ir kt.), valdymo įrankiai ir analizė ir kt. įgūdžių, reikalingų norint tapti veiksmingais ir daugiadisciplininiais specialistais.

Tikslai

  • Nustatyti tvirtus komunikacijos srities ir ypač mados pramonės ypatumus
  • Suprasti įvairių sektorių, susijusių su mados ir skaitmeninės komunikacijos ryšiais, tarpusavio ryšius
  • Suprasti skaitmeninę aplinką ir jos poveikį, iššūkius ir galimybes komunikacijos ir rinkodaros požiūriu
Valdykite, kurkite ir vidutiniškai kurkite bendruomenes, kurios yra sukurtos internete, naudojant mados ženklą ir gyvenimo būdą, turint reikiamų įgūdžių valdyti strateginį socialinės žiniasklaidos planą
Suprasti ir valdyti pagrindinius skaitmeninius įrankius, įrenginius ir platformas
Išmokite mados e. Rinkodaros metodus

Profesinės galimybės

  • Komunikacijos pareigūnas mados, grožio ir gyvenimo būdo kompanijoje
  • Ryšių, renginių ir PR agentūrų komunikacijos ir skaitmeninės rinkodaros konsultantas
  • Mados ir gyvenimo būdo profesionalai
  • Komunikacijos vadovas institucijose ar fonduose mados ir gyvenimo būdo srityje
  • Skaitmeninio ryšio direktorius
  • Social Media Manager
  • Socialinės žiniasklaidos strategas
  • Skaitmeninis valdytojas
  • Bendrijos vadovas
  • Gamintojo turinio tvarkyklė
  • Komunikacijos vadybininkas mados el. Prekybos platformose
  • Interneto parduotuvės tvarkyklė
Programa mokoma:
  • Anglų

Peržiūrėti 28 daugiau kursų IED – Istituto Europeo di Design Madrid »

Paskutinį kartą atnaujinta Birželis 18, 2019
Šis kursas yra Internetu ir universiteto miestelyje
Start Date
Sau. 2020
Duration
11 mėnesių
Dieninės
Price
11,900 EUR
Įmokos mokestis 2500 € - Mokestis už kursą: 9400 €
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Sau. 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Sau. 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date