Skaitmeninės patirties dizaino magistras
BAU, Centro Universitario de Artes y Diseño de Barcelona
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 9 320
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Sužinokite, kaip sukurti idealią vartotojo patirtį, susijusią su prekės ženklu, ir sukurti įsimintiną skaitmeninę patirtį, kuri pavers vartotojus klientais.
Mes išmokysime jus peržengti vizualinį sluoksnį , kad sukurtumėte idealią prekės ženklo patirtį vartotojui. Šiuo tikslu išmoksime ištirti kontekstą, apibrėžti archetipus, nustatyti problemas ir poreikius, aptikti galimybes ir skausmo taškus ir, žinoma, sukurti tobulą Kliento kelionę.
Siekiant palengvinti darbą laipsniškai ir kartotiniu būdu, bus taikomi judrūs skaitmeninių produktų kūrimo metodai , kartu su Google Ventures Design Sprint metodika , kuri leidžia mums susidurti su iššūkiais ar tobulinimo taškais, kuriuos nustatėme Kliento kelionėje, visada sutelkiant dėmesį į verslo vizija.
Tokie žodžiai kaip atradimas, tyrinėjimas, idėja, kelionė, prototipų kūrimas, eskizų kūrimas, sprintas ir leidimas taps jūsų kasdienio žodyno dalimi.
Susijusi įmonė
Skaitmeninės patirties dizaino magistras yra glaudžiai susijęs su „Runroom“ – agentūra, kurios specializacija – skaitmeninio verslo konsultacijos, kad galėtų pasiūlyti realių atvejų tyrimus ir suprasti bei įgyvendinti naujas tendencijas, metodikas ir skaitmenines technologijas, jungiančias žmones su verslu.
Studijų programa
- 1 modulis – CX strategija (klientų patirtis)
- 2 modulis – Patirties projektavimas
- 3 modulis – priekinis programavimas
- 4 modulis – Skaitmeninis verslas
- 5 modulis – baigiamasis projektas
KARJEROS GALIMYBĖS
- UX tyrinėtojas.
- UX/UI dizaineris.
- Skaitmeninių projektų vadovas.
- Front-end kūrėjas.