Skaitmeninės rinkodaros ir elektroninės komercijos magistras
Spain Business School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Madrid, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas, Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
12 Mėnesiai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 6 850 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Mar 2024
* kreipkitės į savo stipendiją. Galimybė iki 40%
Įvadas
Kas turėtų dalyvauti
Jis skirtas visiems tiems žmonėms, kurie nori kurti verslą internete ir kurie nori pasiekti savo potencialius pirkėjus, kad ir kur jie bebūtų, ir kurie žino, kaip tai padaryti iš skirtingų egzistuojančių įrenginių. Taip pat tiems žmonėms, kuriems reikia apibrėžti ir suplanuoti strategiją, kuri lems bet kurios komercijai skirtos įmonės sėkmę.
tikslai
- Žinoti, suprasti ir pritaikyti pagrindinius bet kurios internetinės bendrovės, skirtos prekybai, pagrindus, tačiau atsižvelgiant į naujos rinkos viziją - skaitmeninę.
- Įgykite išsamių žinių nuo klientų įgijimo, lojalumo, elektroninės komercijos strategijos iki rezultatų analizės.
- Žinoti, kaip įvertinti ir pasiekti įgyvendinamų veiksmų rezultatus.
- Tapkite geriausios IG pasiekimo ekspertu.
- Turėkite galimybę kurti savo projektą ir gauti finansavimą.
- Be to, visose programose yra keletas pasaulinių tikslų: efektyviai valdyti darbo grupes, mokytis priimti strateginius sprendimus, kurti pasaulinę ir integruotą viziją, valdyti pokyčių valdymą ir užfiksuoti valdymo įgūdžius.
darbotvarkė
1 modulis: pagrindai
- 1 sesija: Technologinė ir teisinė aplinka
- 2 sesija: Marketingo pagrindai
- 3 sesija: elektroninės komercijos įvadas
2 modulis: klientas
- 1 sesija: skaitmeninis vartotojas
- 2 sesija: CRM. Klientų valdymas
3 modulis: Skaitmeninė rinkodara
- 1 sesija: skaitmeninė rinkodara
- 2 sesija: mobilioji rinkodara
- 3 sesija: socialiniai tinklai
- 4 sesija: el. Pašto rinkodara
- 5 sesija: Paieškos sistemos: SEO-SEM
- 6 sesija: „Google Analytics I“
- 7 sesija: „Google Adwords I“
- 8 sesija: kampanijos planavimas ir valdymas
4 modulis: elektroninė komercija
- 1 sesija: Elektroninės prekybos strategija
- 2 sesija: socialinė elektroninė komercija
- 3 sesija: elektroninės prekybos logistika
- 4 sesija: „Prestashop“
- 5 sesija: „Magento“
5 modulis: Skaitmeninio valdymo įgūdžiai
- 1 sesija: laiko valdymas
- 2 sesija: streso valdymas
- 3 sesija: viešas kalbėjimas
- 4 sesija: Efektyvūs pristatymai
Baigiamasis magistro projektas: visada lydi jūsų ekspertas, projekto vadovas ir studijų vadovas.
Papildoma informacija
Studentai, norintys tai daryti, turi galimybę stažuotis pagrindinėse įmonėse.
Šiuos mokymus gali finansuoti Trišalis fondas.