Skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos valdymo magistras
IAAD Istituto D'Arte Applicata e Design
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Turin, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
10 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 9 950
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Kas yra IAAD ?
IAAD. – Istituto d'Arte Applicata e Design buvo įkurta 1978 metais Turine. Dėl intensyvios ir nenutrūkstamos veiklos, vykdomos Turino ir Bolonijos miesteliuose, tai yra vienas svarbiausių aukštojo mokslo institutų Italijoje ir Europoje. Institutas, save identifikuojantis kaip dinamiška nuolat sąveikaujančių asmenų bendruomenė, yra talentų inkubatorius, skatinantis tarpdisciplininę dizaino viziją.
IAAD., yra AD Education tarptautinio tinklo dalis – pirmaujantis privatus švietimo paslaugų teikėjas Prancūzijoje dizaino ir taikomųjų menų srityje – ir vienas iš pirmaujančių Europos švietimo paslaugų teikėjų, turinčių 13 mokyklų ir 38 miestelius (4 Italijoje, 4 Ispanijoje, 3 Vokietijoje ir 27 Prancūzijoje) su 18 000 studentų, 1 200 dėstytojų ir integruota mokymo sistema 5 kalbomis, siūlančia daugiau nei 150 kursų, suskirstytų į trejų metų programas ir magistrantūros programas.
Mokytojų personalas visų pirma sudarytas iš pramonės profesionalų, kurie puoselėja organiškus santykius su verslo pasauliu, kuris palaiko unikalią įdarbinimo paslaugą. Šis laimėjęs derinys yra priežastis, dėl kurios daugiau nei 90 % naujų absolventų įsidarbina per vienerius kurso baigimo metus. Dėl šio profesionalaus ryšių su įvairiais dizaino sektoriais tinklo IAAD . bendradarbiauja su daugiau nei 5 000 įmonių, kurios yra įdarbinimo biuro, skirto IAAD ., absolventams, pagrindas. Atnaujinta mokymo programa, didelis dėmesys dėstytojų ir studentų vertei bei ryšiai su pramone ir praktikais yra dabar ir ateities IAAD
Kodėl verta rinktis skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos valdymo magistrą?
Skaitmeninė komunikacija apima visus komunikacijos, reklamos ir rinkodaros aspektus, kurie perduodami elektroniniu būdu. Tai auganti ir vis aktualesnė sritis, plečianti savo ribas tiek technologiškai, tiek kaip komunikacijos, prekybos ir pramogų priemonė. Jai būdingi specifiniai ir įvairūs įgūdžiai, įskaitant; rinkodaros iki turinio valdymo, programavimo svetainių ir mobiliųjų programėlių iki UX/UI dizaino, socialinės žiniasklaidos valdymo iki semantinio žiniatinklio, vaizdo įrašų kūrimo iki optimizavimo paieškos sistemoms (SEO), skaitmeninio PR, taip pat elektroninės prekybos platformų valdymo ir daug daugiau. Šiandien sėkmingos skaitmeninės rinkodaros kampanijos yra kelių platformų ir vis labiau tarpusavyje susijusių įgūdžių rinkinių, kurie sukuria naujų specialistų, galinčių valdyti įvairius sudėtingus projektus, paklausą. Rinkodaros ir reklamos agentūroms, korporacijoms ir viešajam sektoriui nėra didelių problemų ieškant vieną užduotį atliekančių specialistų, tačiau reali paklausa yra profesionalų, gebančių vykdyti vis sudėtingesnius projektus, reikalaujančius kelių platformų ir procesų panaudojimo. Tai skaitmeniniai vadybininkai, kurie yra kompetentingi dalyvaujant procesuose ir gali prižiūrėti kolektyvinį specializuotų specialistų darbą. Skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos rinkodaros vadybos magistro dėmesys skiriamas skaitmeninės rinkodaros specialisto (DMS) rengimui ir mokymui. Magistrantūros programa suskirstyta į keturias pagrindines kompetencijos sritis:
- Specializuota ekspertizė
Magistras siūlo tiek studentams, kurie jau dirba šioje srityje tokiais vaidmenimis kaip (turinio vadybininkas, UX/UI dizaineris, žiniatinklio kūrėjas ar vaizdo įrašų kūrėjas ir kt.) ir nori tobulinti savo įgūdžius bei pajėgumus, taip pat įgyti naują vaidmenį. sektoriuje kaip naujos srities studentai, norintys pasirinkti ir tobulinti savo naują profesinį profilį.
- Darbo proceso įvaldymas
Bendra kompetencija projektų procese ir eigoje bei būtini įgūdžių rinkiniai. Mokydamiesi pagrindinių įgūdžių ir sistemų, studentai geba efektyviausiai konstruoti, valdyti ir vykdyti savo projektus. Pavyzdžiui, DMS nebūtina žinoti, kaip profesionaliai programuoti, tačiau jie turi suprasti programuotojo veikimo pagrindus, taip pat savo poreikius ir apribojimus, taip pat kada suteikti ar prašyti pagalbos. Procesų išmanymas – retas ir itin vertingas įgūdis: meistras apmokys vadovus, gebančius suburti savo komandose profesionalų įgūdžius, juos tobulinti ir suderinti su projekto tikslu ir sėkme.
- Projektų valdymas
Studentai mokysis projektų valdymo teorijos ir praktikos, sutelkdami dėmesį į Agile projektų valdymo principus, kurie yra iteraciniai, o ne linijiniai, kurie leidžia struktūrizuoti, stebėti ir planuoti projektus, įtraukiant daugybę specialistų, dirbančių įvairiose projekto fazėse.
- Kūrybiškumas
Kaip panaudoti kūrybiškumą kuriant ir puoselėjant naujoves bei dirbti „ne ribose“ sprendžiant iššūkius ir sprendžiant problemas. Mes mokome savo studentus kurti naujas idėjas, sprendimus ir požiūrius, kad į neįprastus iššūkius ir situacijas reaguotume kūrybiškais ir novatoriškais sprendimais. Bendras tikslas – derinti tradicinius „kūrybininkų“ įgūdžius, tokius kaip karšta vaizduotė, šoninis mąstymas, literatūrinė ir ikonografinė kultūra, estetinis skonis ir meninis jautrumas su gebėjimu bendrauti su visuomene per skaitmenines žiniasklaidą ir visapusiškai išnaudoti galimybes. skaitmeninimo raida.
Kokios yra pagrindinės magistro studijų sritys?
Magistras yra sumanytas kaip inovacijų centras, skatinantis mainų aplinką, kurioje studentai pakaitomis dalyvauja ir naudoja teoriją, praktiką ir eksperimentavimą kaip mokymosi proceso dalį, kai tampa naujų žiniasklaidos dizaino ekspertais ir profesionalais. Rengdamas jaunus specialistus, IAAD . atkuria tai, kas vyksta realiame pasaulyje, kaip esminę mokymosi proceso dalį. Išskirtinis IAAD . požiūrio bruožas yra bendradarbiavimo įmonės projektų integravimas į mokymosi procesą. Įmonės projektai sukuria puikią sinergiją, kuri sujungia partnerio komercinius poreikius su Skaitmeninės medijos studento išsilavinimo ir patirties poreikiais, kuriuos jie galės panaudoti savo būsimoje karjeroje. Šis metodas leidžia studentams atsiskleisti realiomis darbo sąlygomis, kai terminai, pokyčiai, klientų ir klientų atsiliepimai, lūkesčiai ir komandinis darbas yra ne teoriniai, o jų patirtinės edukacinės kelionės realybė.
Magistras yra padalintas į šešias pagrindines studijų sritis:
Informatika
Bendraukite su mašinomis
Dėmesys žmogaus ir mašinos sąveikai: informatikos pagrindai, skaitmeninis tinklas – SEO, ontologija.
Žiniasklaidos valdymas
Bendrauti su žmonėmis
Suteikia įrankius ir įgūdžius, susijusius su skaitmeninio turinio kūrimu: turinio redagavimu, socialinės žiniasklaidos ir turinio valdymu bei skaitmeninių krizių valdymu.
Sąveikos dizainas
Tvarkykite žmogaus, mašinos ir organizacijos santykius
Žmogaus ir mašinos sąveikos pagrindai yra į vartotoją orientuotos strategijos dalis: naujosios medijos ir skaitmeninės rinkodaros modeliai, skaitmeninės sąsajos.
Interneto ir mobiliojo ryšio kūrimas
Skaitmeninių platformų kūrimas
Naujų įgūdžių, susijusių su skaitmeninių platformų ir mobiliųjų aplikacijų kūrimu ir kūrimu, įgijimas: Web platformos projektavimas ir kūrimas, Mobilioji aplikacija.
Naratyviniai modeliai
Daugialypės terpės valdymas/daugiaprasminiai naratyviniai modeliai
Skaitmeninės naujovės kyla iš kūrybiškumo ir daugialypių pasakojimo modelių naudojimo: garso ir vaizdo transliacijos dizaino, įtraukiančios aplinkos.
Projektų valdymas
Tvarkyti darbo procesus
Efektyvus procesų ir darbo eigos valdymas yra būtina kiekvieno skaitmeninio projekto sėkmės sąlyga. Baigiamojo kolektyvinio baigiamojo darbo projektas – tai galimybė eksperimentuoti ir panaudoti tiek teorines, tiek praktines sąvokas bei patirti kursą: Projektų valdymas ir Agile metodika bei baigiamojo darbo rengimas.
Kaip yra meistro struktūra?
Skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos valdymo magistras yra dieninis anglų kalbos kursas, trunkantis dešimt mėnesių. Pagrindinis tikslas yra suteikti dalyviams reikiamų įgūdžių, reikalingų sąmoningai ir efektyviai valdyti ir valdyti projektus profesinėje aplinkoje, kuriai būdingas didelis sudėtingumas, stipri susijusių komponentų koreliacija ir labai didelis pokyčių tempas. Meistras sutelkia dėmesį į konkrečią kiekvienos atskiros priemonės ar metodikos praktiką įvairiose galimose taikymo srityse: žiniasklaidos, rinkodaros (MTEP, dizaino, reklamos), švietimo ir pramogų.
Akademinė politika
Meistras pristatomas per paskaitas ir seminarus nuo pirmadienio iki šeštadienio, o sekmadienį galima atlikti lauko darbus ar paskaitas. Dalyvavimas yra privalomas. Aktyvus dalyvavimas kursiniuose darbuose yra tikimasi ir būtinas norint sėkmingai užbaigti programą. Visos užduotys ir projektai turi būti pristatyti nustatytu terminu. Magistro baigimas priklauso nuo baigiamojo darbo projekto, kurį studentas pateiks vertinimo komisijai. Visus mokslo metus IAAD organizuos apsilankymus įmonėse, parodose ir muziejuose, specialius seminarus, taip pat susitikimus su atitinkamais profesionalais. Visi šie renginiai yra privalomi, o transporto ir įėjimo mokesčiai į kurso mokslą neįskaičiuoti.
Diplominis darbas
Baigiamasis darbas yra realaus pasaulio projektas, sukurtas bendradarbiaujant su pramonės partnerių įmone. Projektavimo procesas vykdomas nuo pradinių instruktažų iki vykstančių susitikimų ir diskusijų bei galutinio projekto pristatymo ir įvertinimo kartu su bendrove partneriu ir akademine grupe. Ankstesnis baigiamojo darbo projekto pavyzdys buvo sukurtas kartu su ARTUR srl - Grand Hotel Duchi d'Aosta.
Projektinis darbas ir praktika
Studentai gali pasirinkti, ar atlikti individualų projektą (projektinį darbą) arba atlikti 300 valandų praktiką / pameistrystę. Projektas bus plėtojamas pagal vieną iš pagrindinių studijų temų su instruktoriumi / profesionalu, kuris skirs trumpą ir stebės studentų pažangą tyrimo ir projektavimo etape, taip pat galutinį pristatymą.
Karjeros tarnyba
IAAD., suteikia studentams unikalią prieigą prie įmonių ir pramonės profesionalų dėl pramonės ir švietimo integracijos kaip IAAD ., magistro pagrindo. IAAD ., karjeros paslauga yra mainai tarp pramonės partnerių ir IAAD ., absolventų poreikių, nes karjeros tarnyba yra naudinga abiem.
Priėmimai
Studijų programa
Kokios yra studijų disciplinos?
ISDC/05 Sudėtingų įvykių komunikacija
Skaitmeninis krizių valdymas
Komunikacijos krizės susietoje ir skaidrioje ekosistemoje, pavyzdžiui, skaitmeninėje, yra potencialiai žalingas reiškinys svarbiausiam bet kurios organizacijos nematerialiam turtui; reputacija. Šis kursas supažindina su psichologine ir socialine dinamika, kuria grindžiama krizės raida, apžvelgiami prevencijos metodai, strateginis ir taktinis perkėlimas, metodai ir priemonės, kaip valdyti ir suvaldyti, taip pat atsparumo ir atsigavimo metodai, naujausios priemonės, skirtos įvertinti ir įvertinti. žalą, išlaidas ir atsakomųjų priemonių veiksmingumą.
ISDC/02 Ryšio priemonės ir metodai
Socialinė žiniasklaida ir turinio valdymas
Skaitmeninės technologijos atsiradimas privertė prekybą prisitaikyti ir perduoti informaciją per socialinius tinklus, interneto svetaines, įmonių tinklaraščius kaip buvimo vietą (PoP), tiesioginį bendravimo vartus tarp įmonės ir tikslinės auditorijos. Šios priemonės, kurios daugiausia laikomos informacijos priemone, atlieka ne mažiau svarbų vaidmenį kuriant ryšius ir reputaciją tarp organizacijų ir suinteresuotųjų šalių. Tinkamo turinio, kuris būtų transliuojamas per šias platformas, kūrimas ir įgyvendinimas, „pokalbių“ kūrimas ir valdymas, jų „bendruomenių“ įtraukimas, veiksmingo pasakojimo kūrimas, kritinių problemų numatymas, numatymas ir valdymas, našumo ir investicijų grąžos (IG) nustatymas ir pasiekimas. reikalauja labai specifinių įgūdžių, kurie yra šio kurso dėmesio centre.
ISDC/07 Informatikos įvadas
Informatikos pagrindai
Ši tema traktuojama kaip mokslas, o ne sutelktas į įvairias technologijas. Išryškinamos pagrindinės sąvokos, tokios kaip matematinė logika ir informacijos saugojimas bei manipuliavimas, taip pat apžvelgiamas programavimo apžvalga, naudojant Scratch, kuri yra programavimo kalba, naudojama interaktyviose istorijose, žaidimuose ir animacijoje. Naudojamas žodis „mokykis žaisdamas“. Mokiniai lygins ir kontrastuos „Scratch“ su klasikinėmis programavimo kalbomis (pvz., JavaScript), kad suprastų jų skirtumus. Siekiama neleisti, kad techniniai aspektai ir suvaržymai sutrukdytų studentui naudotis bendra kalba su programuotojais, taip pat išsiugdytų skonį ir talentą programuoti.
ISSE/01 Rinkodara
Naujos žiniasklaidos ir skaitmeninės rinkodaros modeliai
Išsamus pagrindinių klasikinės ir skaitmeninės rinkodaros principų ir strategijų supratimas yra itin svarbus dirbant su komunikacija šiandien ir ateityje. Kursas suteikia dalyviams išsamią klasikinės rinkodaros pagrindų apžvalgą ir dabartinį skaitmeninės rinkodaros metodų vaizdą. Pagrindinės temos apima šiuolaikinės rinkodaros ir sociologijos apžvalgą, prekės ženklo kūrimą, segmentavimą, pagrindinius rinkodaros veiklos modelius: 4P ir 4C, skaitmeninės rinkodaros metodus, virusinę rinkodarą, triukšmingą rinkodarą, realiojo laiko rinkodarą (RTM), mobiliąją rinkodarą ir pagrindinius skaitmeninius. metrikos: Google Analytics, Facebook Insights, nišų platinimas, biokapitalizmas, plačiai paplitęs valdymas.
ISDC/04 Multimedijos kalbos ir programos
Skaitmeninės sąsajos
Žmogaus ir mašinos sąveika yra ryšys tarp žmogaus vartotojo ir jo „mechaninio“ atitikmens, kuris paprastai yra kompiuteris arba skaitmeninė platforma, bet taip pat gali būti šaldytuvas, televizorius ar mikrobangų krosnelė. Vartotojo patirtis yra nauja ir besivystanti disciplina, tačiau jau gerai apibrėžta standartizuotomis priemonėmis ir metodikomis bei pavyzdžiais, tokiais kaip Cooperis ir Normanas, kurie yra ir naudingi, ir įdomūs. Šis modulis išryškins:
- Vaizdinės kalbos ir pasakojimo vertė;
- Žmogaus ir kompiuterio sąveikos (HCI) stebėjimo ir supratimo jautrumo įgijimas;
- Pagrindinių įrankių, kalbų ir įgūdžių įgijimas, leidžiantis bendrauti su visais skaitmeninių įrankių kūrimo dalyviais: tyrėju, dizaineriu, grafikos ir vizualiu dizaineriu, rinkodaros specialistu, kūrėju.
ISME/01 Projektavimo metodika
Projektų valdymas – Agile
Judrumas yra sudėtingas dalykas, kuris dažnai laikomas tradicinių projektų valdymo metodikų priešingumu, tačiau turėtų būti suvokiamas kaip alternatyva, atliepianti konkrečius verslo ir organizacijos poreikius. Pagrindiniai tikslai ir temos: suprasti kontekstą, kuriame Agility yra efektyviausias ir sėkmingiausiai naudojamas; judrios mąstysenos pagrindus ir pagrindines jos veikimo procedūras, kad studentai galėtų savarankiškai ir užtikrintai taikyti šiuos modelius. Agility pristatomas pradedant nuo Agile principų ir vertybių, jo strateginės ir konceptualios analizės, o galiausiai – prie veiklos ir įgyvendinimo metodų, įkvėptų Agile koncepcijų. Kartu tiriamos galimos Agility panaudojimo galimybės studentų veiklos kontekste ir jų būsimas įsidarbinimas; taip pat domėtis pagrindinėmis „Agilaus lyderio“ savybėmis ir komandiniu darbu. Požiūris į judrų kontekstą sukurtas taip, kad studentai būtų įtraukti į pratybas ir seminarus, kurie apibūdina visą kursą.
ISDC/04 Multimedijos kalbos ir programos
Interneto platformų projektavimas ir kūrimas
Dirbant žiniatinklio aplinkoje yra skirtumas tarp dizaino ir programavimo, tačiau jis nėra toks aiškus kaip egzistuojantis, pavyzdžiui, tarp popierinio leidinio grafinio dizaino ir jų tipografinio spausdinimo. Štai kodėl žiniatinklio dizaineris neprivalo būti programuotojas, bet negali išvengti pagrindinių programavimo kalbų veikimo pagrindų ir supratimo. Studentai išmoks kurti ir kurti žiniatinklio platformą – nuo rėmo iki HTML. Tikslas yra suteikti jiems projektavimo proceso pagrindus, išmokti vadovauti kūrimo komandai ir suprasti HTML/CSS programavimo pagrindus ir apribojimus. Temos apima įvadą į žiniatinklio ir interneto platformas, UX/UI pagrindus ir atvejų istorijas, į vartotoją orientuoto dizaino pagrindus, UX/UI projektavimo ir prototipų kūrimo programinę įrangą, HTML/CSS bazę ir pavyzdžius.
ISDC/04 Multimedijos programos
Mobiliosios programos
Mobiliosios programos yra raktas į skaitmeninių paslaugų sėkmę. Mobilioji aplinka yra nepaprastai dinamiška ir suinteresuotosios šalys turi būti susipažinusios su tokia specifika kaip hw / sw turtas, dabartinė naujų plėtros galimybių būklė, kūrimo metodikos ir įrankiai, reikalingi programai pristatyti ir prižiūrėti. Aptariamos temos apima įrenginius ir programas, laidų kūrimą ir prototipų kūrimą popieriuje, OS: Android, iOS, hibridinę ir žiniatinklio programą, dizaino sistemą, vartotojo sąsajos dizainą, sąveiką ir animaciją, programos raidą.
ISDC/04 Skaitmeninė gamyba
Audiovizualinio transliavimo dizainas
Mokiniai išmoks rašyti, kurti ir platinti istoriją ekrane. Išsamiai analizuodami kino istoriją ir kino estetiką, studentai nagrinės, kodėl žmogaus smegenys vaizdą apdoroja daug greičiau nei tekstą ir kodėl mums labiau patinka informacija, supakuota kaip istorijos. Studentai įgis pagrindinius vizualaus pasakojimo įgūdžius, sukurs pasakojimo struktūras, veikėjų prasmės rėmus ir su žanru susijusius techninius aspektus. Šioje aplinkoje dėstytojai kreipiasi į studentus (ir juos prižiūri), kad suprastų, į kokius elementus reikia atsižvelgti kuriant idėją audiovizualiniu formatu – nuo iki gamybos iki gamybos.
ISDC/02 Media Writing Techniques
Turinio redagavimas
Šis kursas apima pagrindines turinio kūrimo (turinio strategijos), rašymo (turinio rašymo), valdymo (turinio valdymo), atrankos (turinio kuravimo), pritaikymo ir lokalizavimo internete, žiniatinklyje ir socialinės žiniasklaidos sąvokas: disciplinas, susijusias su Turinio redagavimo makro tema, kuri yra kurso tema. Iliustruojamos geriausios rašymo internetinėje žiniasklaidoje praktikos, ypatingą dėmesį skiriant socialinei medijai, kurią dažniausiai naudoja pramonė („Facebook“, „Instagram“ ir „Twitter“), daugiausia dėmesio skiriant naujausioms („Instagram“ ir „Facebook“ istorijos), socialinio rašymo naudojimui („Medium“, „Watt“). bloknotas), turinio kūrimas tiesioginei rinkodarai (DEM, naujienlaiškis, SMS), taip pat socialinių tinklų rėmimui (Facebook ir Instagram skelbimai, remiami tweets ir hashtags). Dažnas atvejų analizės, praktinių pratimų naudojimas ir grupinių projektų uždavimas. Turinys bus vertinamas naudojant analizės platformas (Social Media Insight, Google Analytics), Sentimentų analizę ir bendruomenės valdymą.
ISDC/07 daugialypės terpės kompiuterinės technikos
Ontologija
Daugiausia dėmesio skiriama modeliavimui ir problemų sprendimui kompiuterių mokslo srityje, atsižvelgiant į žinių vaizdavimą ir ontologijų projektavimą ir inžineriją. Išsamus tyrimas bus atliktas apie formalias sistemas ir reprezentacines kalbas, algoritmų ir kodavimo kalbas, formaliąją logiką, skaičiavimo ontologijas ir semantinį internetą, ontologijos dizainą ir inžineriją.
ISDC/04 Multimedijos dizainas
Įtraukiančios aplinkos
Nuolatinis „įtraukiančios komunikacijos“ augimas dabar yra įprastas dalykas ir siūlo neribotą augimą ir tobulėjimą virtualizuojant realybę / virtualią realybę. Mokymo kontekstai, diagnostikos įrankiai, aeronautikos ir automobilių modeliavimas, taip pat naftos telkinių identifikavimo įrankiai. Bus apimtas visas įtraukiančių programų gamybos procesas, įskaitant koncepciją, projektų valdymą, 3D modeliavimą ir viešo rodymo technologiją.
ISDC/07 daugialypės terpės kompiuterinės technikos
Skaitmeniniai tinklai – SEO
Į kompiuterių mokslą dažniausiai kreipiamasi iš labiausiai žinomų ir matomų savybių – programavimo, leidžiančio funkcionuoti skaitmeninėms programoms ir žmogaus ir mašinos sąveikai, kurią įgalina programavimo kalba. Šis kursas, užuot priartėjęs prie kompiuterių mokslo nuo programų kūrimo, pradedamas nuo prielaidos, kad jei kompiuterių paslaugomis žmonės (klientai) gali naudotis net ir dideliu atstumu nuo įrenginio, kuriame jie gyvena (serverio), tai įmanoma dėl kompiuterių tinklų. (skaitmeniniai tinklai). Pirmoje kurso dalyje iliustruojamos pagrindinės skaitmeninių tinklų charakteristikos, tokios kaip kliento-serverio architektūra, skirtingi protokolų tipai, domenų vardų sistema (DNS), prievadų surašymas, taip pat įrankių funkcionalumo stebėjimas tokiose programose kaip Wireshark. Antroji kurso dalis skirta paieškos sistemų optimizavimo (SEO) technikoms. Šiandien visos (arba beveik) įmonės ir organizacijos naudoja kelias skaitmenines platformas (svetainę, mobiliąją programėlę ir kt.). Tai būtina, bet nepakankama darniai skaitmeninei rinkodarai. Tikrasis iššūkis, kuriame susitinka subtiliausi ir išradingiausi planetos protai, yra užtikrinti tinkamą pozicionavimą, taigi ir puikų matomumą paieškos sistemose (SEO). Tokie elementai kaip raktinių žodžių tankis, greičio optimizavimas, SEO vienas puslapis, semantinis žymėjimas, analizė ir Google ADV kampanijos bei kitos svarbios technikos pateikiamos kaip tinkamo optimizavimo lygio garantas.
ISME/01 dizaino elementai
Baigiamojo darbo rengimas
Šis kursas apjungia visus elementus, reikalingus skaitmeninės komunikacijos projektui parengti, kur studentai, bendradarbiaudami su įmone partnere, naudos realaus pasaulio scenarijų. Projektas vykdomas laikantis standartinių projektavimo proceso metodų. Pradiniame partnerių įmonės informaciniame pranešime ir tolesniuose susitikimuose parengiamas tvirtas projekto pasiūlymas, kuriame bus aptariami funkciniai, techniniai, komunikaciniai ir semantiniai elementai, kurie turi būti patenkinti įgyvendinant integruotos komunikacijos projektą, sukurtą naudojant naujas žiniasklaidos priemones.
Galerija
Stipendijos ir finansavimas
IAAD., siūlo 5 stipendijas, kurios bus skiriamos kandidatams pagal mokymo programą ir portfelio vertinimą. Galimos stipendijos:
- 1 vertė 100% studijų kainos
- 2 verti 50% studijų kainos
- 2 verti 20% studijų kainos
Stipendijos bus skiriamos pagal nuopelnų kriterijus iš direktoriaus ir pagrindinio koordinatoriaus atrinktos tarybos.
- Portfelis
- Studijų tipas ir darbo patirtis
- Motyvacinis laiškas
Pirminę atranką įveikę kandidatai bus pakviesti į pokalbį pagrindinėje buveinėje arba per Skype. Jei kandidatų skaičius lygus, IAAD ., gali nuspręsti padalyti paskirtą stipendiją. Paraiškas galima siųsti el. paštu arba tradiciniu paštu adresu: IAAD ., – Istituto d'Arte Applicata e Design, Via Pisa 5/d, 10152 Torino – Italija.
Idealūs studentai
Kas yra idealus skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos vadybos magistrantūros studentas?
Skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos vadybos magistrantas yra:
- smalsus ir turintis tvirtų bendrųjų žinių, ypač meno istorijos, šiuolaikinio meno, kinematografijos, psichologijos, sociologijos, literatūros ir kt.
- turėti bakalauro ar jam prilygintą išsilavinimą
- išmanyti bent dvi „Adobe Creative Cloud“ programas arba lygiavertes programas
- gali garantuoti lankstumą, maksimalų įsipareigojimą ir pamokų lankymą visu etatu.
KARJEROS GALIMYBĖS
- Duomenų mokslininkas