Skaitmeninės rinkodaros magistras
Universidade Europeia
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Lisbon, Portugalija
Kalbų studijos
Portugalų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
10 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Skaitmeninė rinkodara šiandien tapo tokia svarbi, kad jos išmanymas yra būtinas net tiems, kurie planuoja atlikti išsamesnius vaidmenis, pavyzdžiui, rinkodaros direktoriaus, komercijos direktoriaus, komunikacijos direktoriaus, prekės ženklo vadybininko, produktų vadybininko, strateginio planuotojo, kūrybos direktoriaus, žiniasklaidos vadovo. planuotojas, reklamos agentūros vyresnysis vadovas arba pareigos informacinių sistemų srityje.
Skaitmeninės rinkodaros vykdomojo magistro unikalumas slypi struktūrinio ir konceptualaus požiūrio į temą derinyje ir praktiniame jos pritaikyme per praktinį projektą, kuris tęsiasi nuo kurso pradžios iki pabaigos. Ją sudaro mokytojai, turintys patirties skaitmeninės rinkodaros įmonėse, kurie ne tik įvaldo pagrindines šios srities sąvokas, bet ir praktinį pritaikymą verslo tikrovei.
Ši vykdomoji programa taip pat yra galimybė tiems, kurie nori sustiprinti savo įgūdžius, siekdami sėkmės šiuolaikinėse rinkose.
Kodėl skaitmeninės rinkodaros magistras?
Privalumai
- Praktinis projektas, lydintis studentus visos programos metu.
- Fakultetas, turintis profesinės patirties iš šių įmonių: Accenture, EDP, Altice, GALP, Media Capital, SAS, Wunderman, Santander, Mind SEO.
- Praktinės laboratorijos - SEM, SEO, SEA, Google Analytics, Digital Analytics ir Analytics.
- Kasmetinis turinio atnaujinimas ir pritaikymas naujiems poreikiams.
- Strateginė ir praktinė skaitmeninės rinkodaros vizija.
- Galimybė tęsti studijas magistro laipsniui įgyti.
- Pedagoginė metodologija, pagrįsta atvejų tyrimais.
- Modeliavimas ir suderinimas su verslo realybe.
- Seminarai su pagrindiniais šios srities profesionalais.
Tikslai
- Suteikti dalyviams žinių, reikalingų karjeros augimui skaitmeninės rinkodaros, rinkodaros, pardavimo, komunikacijos ir reklamos srityse.
- Informuokite dalyvius apie naujausias pramonės tendencijas.
- Realaus projekto, lydinčio studentą nuo kurso pradžios iki pabaigos, kūrimas, derinant struktūrinį ir konceptualų požiūrį į temą su praktiniu jos pritaikymu.
Gavėjai
- Rinkodaros, pardavimo, komunikacijos, reklamos ir informacinių sistemų specialistai, dirbantys su skaitmeninės rinkodaros ir socialinės žiniasklaidos sritimis arba kurie nori būti atsakingi šiose srityse.
- Profesionalai, kurie pradeda savo skaitmeninės rinkodaros karjerą arba nori gilinti savo žinias.
- Profesionalai, dalyvaujantys skaitmeninimo projektuose, ypač rinkodaros ir pardavimo srityse.
Priėmimai
Studijų programa
Studijų planas
I modulis – planavimas
- Rinkodara ir skaitmeninės strategijos
- Dizaino mąstymas
- Projektų valdymas
- Skaitmeniniai verslo modeliai
- Skaitmeninė kliento kelionė
- Projekto mokymas (I)
II modulis – bendravimas, bendravimas ir sandoriai
- Paieška I – SEM ir SEO strategija ir laboratorijos
- Paieška II – SEA strategija ir laboratorijos (Adwords, Facebook, Instagram)
- El. pašto rinkodara
- Socialinės žiniasklaidos strategijos
- Skaitmeninis prekės ženklas
- Skaitmeninis pasakojimas
- Mobilioji rinkodara
- Vaizdo rinkodara
- El. prekyba ir socialinis pardavimas
- Projekto mentorystė (II)
III modulis – Išmatuokite ir optimizuokite
- Rinkodara
- Skaitmeninis našumas ir „Google Analytics“ laboratorija
- Duomenų mokslas pritaikytas skaitmeninei rinkodarai
- Projekto mokymas (III)
- Galutinio vertinimo projektų pristatymas ir gynimas
Galerija
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Made in Italy, mados ir prabangos vadybos (MIFL) magistras
- Milan, Italija
MSC Skaitmeninis Rinkodaros Valdymas
- Glasgow, Jungtinė Karalystė
Skaitmeninės rinkodaros ir pardavimų magistras
- Marseille, Prancūzija