Strateginio dizaino magistras
POLI.design
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Milan, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas
Trukmė
16 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 14 500 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
21 Sep 2024
Anksčiausia pradžios data
01 Oct 2024
* „Politecnico di Milano“ studentams - 13 000 eurų
Įvadas
Specializuojantis meistras yra visiškai anglų kalba.
Specializuojantis strateginio dizaino magistras. Kurdamas naujas įmones ir kurdamas strategijas kurdamas dizainą, yra pirmojo lygio specializuotas „Politecnico di Milano“ magistras, suprojektuotas ir vadovaujamas „ POLI.design , įkurtas „Politecnico di Milano“, bendradarbiaujant su MIP, „Politecnico di Milano“ verslo mokykla.
Strateginis dizainas yra projektavimo veikla, susijusi su produktų aptarnavimo sistema, ty integruotu produktų, paslaugų ir komunikacijos strategijų rinkiniu, kurį sukuria ir kuria veikėjas arba veikėjų tinklas (įmonės, institucijos, ne pelno organizacijos ir kt.). sukurti vertę. Dažnai teigiama, kad technologinės naujovės, kultūrinė ir ekonominė globalizacija bei perėjimas prie aplinkos tvarumo sukuria problemų ir galimybių. Taip pat ne kartą teigiama, kad galimybei išvengti pirmųjų ir pasinaudoti pastarosiomis reikia išsiugdyti tris pagrindinius įgūdžius: viziją, inovacijų suvokimą, sprendimų, įtvirtintų naujuose verslo modeliuose, kūrimą. Ji reikalauja gebėjimo kurti produktus ir paslaugas, kurių sėkmė šiandien numato tai, kas bus ar gali būti rytojaus norma. Socialinis naujos kartos produktų ir paslaugų poreikis, atitinkantis dabartines socialines ir kultūrines transformacijas, ir tvarus jų vystymasis tampa galimybe įmonėms, galinčioms veikti pagal šį naują dizaino mąstymą. Šis unikalus dizaino ir įmonės strategijos susitikimas: strateginis dizainas.
Galutinis įvertinimas
Pasibaigus programai, kai baigiamasis egzaminas, I lygio specializuotas pagrindinis strateginis dizainas. Bus kuriamas naujas verslas ir strategijos, pasitelkus dizaino diplomą, ir bus pasiekta 60 CFU/ECTS.
Programos rezultatas
Programa siekiama sukurti specialios ir ekspertinės kompetencijos, susijusios su strateginio projektavimo klausimais, naujovėmis ir gaminių sistemos projektavimu, pagrindus. Specializuojantis magistras siekia sukurti ekspertus ir konsultantus, galinčius atlikti projektavimo ir valdymo vaidmenį produktų sistemos inovacijų procese. Visų pirma, programoje siūlomi mokymai apie produktų, paslaugų ir komunikacijos komponentų integravimą ir specifinių įgūdžių ugdymą, kuriais siekiama pagerinti bendrą proceso kokybę (ty gamybos metodus ir aplinkybes) ir rezultatų kokybę (ty faktinė ir suvokiama kokybė), kurios nustato projektuojamų sprendimų kultūrinio identiteto charakteristikas, jausmingumo tvarumą.
Tokiu būdu šis sprendimas išsiskiria gebėjimu derinti produkto kokybę su savo aplinkos ir juos sukuriančiomis socialinėmis formomis.
Todėl tikslas yra įskiepyti dalyvius projektavimo gebėjimus (problemų nustatymas ir problemų sprendimas), gebėjimą numatyti ir generuoti idėjas, kurti ir perduoti vaizdus, iniciatyvą, susijusią su gebėjimu nustatyti metodus, išteklius ir partnerius, kad pasiektų išankstinį tikslą. - nusistovėjęs tikslas, gebėjimas valdyti sudėtingumą integruojant išteklius ir dalyvius į novatorišką projektavimo procesą ir, savo ruožtu, žinant, kaip su jais integruotis, vizija kaip gebėjimas atsirinkti informaciją ir gebėjimas nustatyti tendencijas, sukurti asmeninį tašką peržiūrėti ir kurti scenarijus, įgyti įrankių, reikalingų suprasti ir atpažinti „galimybes“, kuriomis galima veikti, ir susijusius novatoriškus veiksnius; įgyti įgūdžių, reikalingų kuriant ir valdant įvairių produktų sistemos komponentų naujoves; įgyti daugialypės terpės įrankius asmeninėms idėjoms ir projektams pristatyti, pasitelkiant įvairias komunikacijos priemones; ugdyti ir tobulinti įgūdžius, leidžiančius perimti ir diegti naujoves produkto sistemų kultūrinio identiteto esminėms ir išorinėms ypatybėms.
Programa siekiama sukurti specialios ir ekspertinės kompetencijos, susijusios su strateginio projektavimo klausimais, naujovėmis ir gaminių sistemos projektavimu, pagrindus.
KARJEROS GALIMYBĖS
Praktikoje nurodomi du pagrindiniai makroprofesijos profiliai: „inovacijų ir dizaino specialistai“ (rinkodaros direktoriai, MTEP vadovai, pramonės dizaineriai ir produktų inžinieriai, paslaugų ir daugialypės terpės sprendimų dizaineriai) ir „novatoriškų ir projektavimo procesų integratoriai“ (dizaino vadovai, dizainas). direktoriai, projektų vadovai, produktų vadybininkai, mažmeninės prekybos vadybininkai, prekių ženklų vadybininkai, produktų ir sistemų inovacijų konsultantai).
Galerija
Studijų programa
Didaktinis planas
Specializuojantis magistras yra suskirstytas į teorinius modulius, projektus ir laboratorijas. Magistras baigia 475 valandų trukmės mokymo programos stažuotę.
Didaktiniai moduliai
Šiuose moduliuose nagrinėjamos įvairios temos ir remiamasi kelių rūšių žiniomis, kurių reikia norint spręsti neribotas problemas ir užimti aktyvią poziciją formuluojant problemą.
- Strateginis dizainas: šie moduliai perkelia įrankius ir perspektyvas apie produktų ir paslaugų sistemos dizainą ir kaip dizainas tampa konkurencinio pranašumo organizacijose šaltiniu.
- Paslaugų dizainas: Šiuose moduliuose perkeliamos projektavimo priemonės, susijusios su paslaugų kūrimu ir inovacijomis. Didelis dėmesys skiriamas paslaugos „apčiuopiamumui“.
- Dizaino įrankiai: šiuose moduliuose, pasitelkiant taikomuosius projektus ir verslo atvejus, nagrinėjamos dizaino mąstymo priemonės, padedančios atlikti dizaino tyrimus ir konceptualizavimo etapus.
- Produkto paslaugų sistemos dizainas: gilus tyrimas, kaip dizainas tampa strateginiu, susiejant prekės ženklo tapatybę su produkto savybėmis ir platinimo strategija.
- Dizaino kultūra: Išsami itališko dizaino kultūrinių šaknų apžvalga, parodanti, kaip skirtingi bruožai šiais laikais yra aktualūs ir atnaujinami (verslumo dvasia, inovacija kaip kultūrinis veiksmas, produkto naujovė, susijusi su prasmės pasikeitimu, vartotojo konteksto stebėjimas ).
Valdymo moduliai
Daugybė integruotų modulių, atitinkančių strateginio valdymo reikalavimus, leidžiantys studentams įvertinti veiksnius, turinčius įtakos inovacijoms ir jų plėtrai.
- Strateginė ir operatyvi rinkodara: Šiuose moduliuose perteikiamos pagrindinės sąvokos apie rinkodaros procesą, rinkodaros organizavimą ir rinkodaros analizės priemones. Ypatingas dėmesys skiriamas 4P orkestruotei ir inovacijų perspektyvai, pagrįstai rinkodaros paradigma.
- Projektų valdymas: Šiuose moduliuose perteikiami pagrindai, susiję su projektų valdymu, kaip išteklių paskirstymo ir tikslų nustatymo procesu. Ypatingas dėmesys skiriamas projektų valdymo skirtumams didelėse ir vidutinėse įmonėse bei aplinkose, kurioms būdingas mažas arba didelis inovacijų tempas.
- Verslumas: Šiuose moduliuose perteikiamos sąvokos, susijusios su verslumo šaknimis, asmeniniais verslininko bruožais, startuolio geneze, liesu startuoliu.
- Įmonės strategija: Šiuose moduliuose perteikiamos pagrindinės sąvokos, susijusios su strateginiu planavimu ir strateginio mąstymo ramsčiais. Didelis dėmesys skiriamas tam, kaip strateginiai ramsčiai (misija, vizija, SBU, konkurenciniai pranašumai) veikia inovacijų ir projektavimo procesą.
Sankryžos moduliai
Šiuose moduliuose nagrinėjamos įvairios temos, susijusios su projektavimo ir valdymo sutapimu, kai pirmasis formuoja senąjį vadybos mokslą naujų inovacijų paradigmų link, o antrasis padidina dizaino pagrindą ir sistemines galimybes.
- Dizaino strategija: Intensyvus supažindinimas su dizainu pagrįstomis strateginėmis galimybėmis. Didelis dėmesys skiriamas dizaino ir technologijų evoliucijos sąveikai.
- Inovacijų valdymas: Inovacijos yra būdas pasiekti konkurencinį pranašumą. Konkrečiai, didelis dėmesys skiriamas inovacijų kliūtims, inovacijų pranašumų/trūkumų rinkiniui ir uždaroms/atviroms inovacijų paradigmoms. Ypatingas dėmesys skiriamas dizainu grindžiamoms naujovėms.
- Intensyvus dizainas verslumas: šie moduliai, pagrįsti atnaujintais tyrimų srautais, parodo intensyvų dizainą verslumą kaip papildomą perspektyvą aukštųjų technologijų verslumo atžvilgiu.
- Dizaino valdymas: dėmesys sutelkiamas į dizainerių įtraukimą ir valdymą. Konkrečiai, moduliai parodo pagrindinius kompromisus, susijusius su skirtingomis dizaino valdymo galimybėmis.
- Naujų paslaugų projektavimo valdymas: eilė modulių perduoda pagrindinius principus, kuriais grindžiamas naujos paslaugos kūrimas ir kūrimas. Paslaugų paradigma taip pat naudojama paaiškinti kai kurias nematerialias naujoves, susijusias su produktais ir materialiais objektais.
Priėmimai
Reitingai
- 1 vieta Italijoje
- 4 vieta Europoje
- 8-as pasaulyje
Politecnico di Milano – QS reitingas 2023 meno ir dizaino kategorijoje
Programos mokestis už mokslą
Stipendijos ir finansavimas
POLI.design siūlo Milano Politecnico bendruomenei 50% nuolaidą , taikomą I ir II lygio specializuoto magistro ar aukštojo mokslo kurso / antrosios pakopos studijų programos / tęstinio mokymo kurso, kurį valdo ir teikia POLI.design , dalyvio mokesčiui. Nuolaida taikoma vidiniam personalui (ty struktūriniams mokytojams ir techniniams bei administraciniams darbuotojams), turintiems aktyvias sutartis Milano politechnikoje, ir jų namų ūkių nariams .
Kaip tai veikia:
Norėdami pasinaudoti nuolaida, jums reikės:
- siųsti atrankos paraišką į pasirinktą kursą su atitinkamais reikalingais dokumentais;
- sėkmingai išlaikyti atrankas;
- atsiųsti pareiškėjo šeimos statuso kopiją.