Strateginio dizaino magistras

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Specializuojantis magistras yra visiškai anglų kalba.


Specializuojasi magistro strateginio dizaino. Naujų verslo ir strategijų kūrimas per dizainą yra 1-ojo lygio specializuotas POLI.design di Milano meistras, kuriamas ir valdomas „ POLI.design , įkurtas „Politecnico di Milano“, bendradarbiaujant su MIP, „Politecnico di Milano“ verslo mokykloje.

Strateginis dizainas yra projektavimo veikla, susijusi su Produktų aptarnavimo sistema, ty integruotu produktų, paslaugų ir komunikacijos strategijų kūne, kuria veikėjas arba dalyvių (bendrovių, įstaigų, pelno nesiekiančių organizacijų ir tt) tinklas sukuria ir tobulina sukurti vertę. Dažnai teigiama, kad technologinės naujovės, kultūrinė ir ekonominė globalizacija bei perėjimas prie aplinkos tvarumo kelia problemų ir galimybių. Taip pat pakartotinai teigiama, kad galimybė išvengti pirmųjų ir išnaudoti pastarąją reikalauja trijų pagrindinių įgūdžių: vizija, naujovių diegimo, sprendimų, įterptų į naujus verslo modelius, kūrimas. Jis ragina kurti produktus ir paslaugas, kurių sėkmė šiandien numato, kas bus ar bus rytoj. Socialinė paklausa naujos kartos produktams ir paslaugoms, suderinta su dabartinėmis socialinėmis ir kultūrinėmis pertvarkomis, ir jų tvari plėtra tampa galimybe įmonėms, galinčioms veikti šio naujojo dizaino kontekste. Šis unikalus dizaino ir įmonės strategijos susitikimas: strateginis dizainas.

Tikslai

Programos tikslas - sukurti specifinę ir ekspertinę kompetenciją, susijusią su strateginio dizaino klausimais, taip pat naujovėmis ir produktų sistemos dizainu. Specializuojantis magistras siekia sukurti ekspertus ir konsultantus, galinčius atlikti projektavimo ir valdymo vaidmenį produkto sistemos inovacijų procese. Visų pirma programoje siūlomi mokymai apie produktų, paslaugų ir ryšių komponentų integravimą ir specialių įgūdžių, kuriais siekiama pagerinti bendrą proceso kokybę (ty gamybos metodus ir kontekstą) ir rezultatų, kūrimą (ty faktinių ir faktinių). kokybė), kuri nustato kultūrinio tapatumo savybes, juslumą ir suprojektuotų sprendimų tvarumą.

Taigi šie sprendimai atskiriami dėl jų gebėjimo derinti produktų kokybę su jų aplinkos ir socialinių formų, kurios jas sukuria, kokybę.

Todėl tikslas yra inicijuoti dalyviams projektinius gebėjimus (problemos nustatymas ir problemų sprendimas), gebėjimas numatyti ir kurti idėjas, kurti ir perduoti vaizdus, ​​iniciatyva, kad būtų galima identifikuoti metodus, išteklius ir partnerius, kad būtų pasiektas anksčiau - nustatytas tikslas, sugebėjimas valdyti sudėtingumą, integruojant resursus ir subjektus į novatorišką projektavimo procesą ir, savo ruožtu, žinant, kaip su jais integruotis, vizija - tai galimybė rinktis informaciją, gebėjimas atpažinti tendencijas, sukurti asmeninį tašką žvelgti ir kurti scenarijus, įsigyti įrankių, reikalingų suprasti ir atpažinti "galimybes", kurias galima valdyti, ir su jais susijusius novatoriškus veiksnius; įgyti įgūdžių, reikalingų įvairių produktų sistemos komponentų inovacijoms kurti ir valdyti; įsigyjant daugialypės terpės įrankius asmeninėms idėjoms ir dizainams pateikti naudodamas įvairius ryšių palaikymo priemones; tobulinti ir tobulinti įgūdžius, reikalingus gaminių sistemų kultūrinei tapatybei būdingas ir išorines charakteristikas perimti ir naujovinti.

Darbo aprašymas

Parodoje nurodomi du pagrindiniai makroekonominiai profiliai: „inovacijų ir dizaino specialistai“ (rinkodaros direktoriai, R

Galutinis įvertinimas

Programos pabaigoje, baigus baigiamąjį egzaminą, pirmojo lygio specializuotas magistro strateginis dizainas. Bus sukurtas naujų verslo ir strategijų kūrimas per dizaino diplomą, kurio rezultatas bus 61 CFU / ECTS.

Mokymas ir mokesčiai

  • Bendra kaina yra 14 500 EUR vienam studentui.
  • Politecnico di Milano studentams - 13 000 EUR.
Paskutinį kartą atnaujinta Vasaris 2019

Apie mokyklą

POLI.design operates in the field of design acting as an interface between universities, companies, and professional organizations, institutions, and bodies.

POLI.design operates in the field of design acting as an interface between universities, companies, and professional organizations, institutions, and bodies. Skaityti mažiau