Strateginės komunikacijos vykdomasis magistras
University of Technology Sydney
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Sydney, Australija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 2 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Jul 2023
* AUD už 24cp sesiją
Įvadas
Viešosios komunikacijos pasaulis greitai keičiasi per skaitmeninimą, „didžiųjų duomenų“ analizę, naujas platformas ir kanalus bei keičiant požiūrį ir rūpesčius. Tai lemia besikeičiančią praktiką ir iššūkius bei naujus etinius rūpesčius. UTS strateginės komunikacijos magistras yra pagrįstas naujausiais tyrimais ir jį moko vyresnių akademinių tyrėjų ir pirmaujančių pramonės specialistų derinys. Visi pareiškėjai turi būti įgiję mažiausiai trejų metų atitinkamą darbo patirtį komunikacijos srityje. Tie, kurie neatitinka šio reikalavimo, gali norėti apsvarstyti strateginės komunikacijos magistrą (C04385).
Šio kurso absolventai gauna: pažangų supratimą apie žmonių bendravimą, apie kurį praneša socialinė psichologija, sociologija, semiotika, kultūros studijos ir kitos disciplinos, gebėjimą sintezuoti komunikacijos teoriją ir šiuolaikinę praktiką, pažangias galimybes kurti komunikacijos strategiją, pagrįstą tyrimais ir analize, jautrumą etiniai ir teisiniai klausimai, susiję su žiniasklaida ir komunikacija, jautrumas įtraukumui, teisingumui ir socialiniam teisingumui, gebėjimas parengti veiksmingas komunikacijos strategijas, atspindinčias tarpkultūrines ir pasaulines perspektyvas, ir pažangūs praktiniai įgūdžiai, taikant strateginę komunikaciją sprendžiant iššūkius ir problemas.
Šio kurso absolventai gali dirbti vadovaujant strateginiam planavimui ir valdymui įmonių, vyriausybės, politinės, organizacinės ar rinkodaros komunikacijos, reklamos, viešųjų ryšių ar integruotos komunikacijos srityse, įskaitant pozicijas, susijusias su rinkodara ir reklama, suinteresuotųjų šalių įtraukimu, darbuotojų bendravimu , bendruomenės santykiai, ryšiai su žiniasklaida ir viešieji reikalai.
Programos rezultatas
Šio kurso absolventai įgyja pažangų supratimą apie žmonių bendravimą, paremtą socialine psichologija, sociologija, semiotika, kultūros studijomis ir kitomis disciplinomis, gebėjimą sintezuoti komunikacijos teoriją ir šiuolaikinę praktiką bei pažangius gebėjimus kurti komunikacijos strategiją, paremtą tyrimų ir analizės jautrumu etiniams ir teisiniai klausimai, susiję su žiniasklaida ir komunikacija, jautrumas įtraukčiai, lygybei ir socialiniam teisingumui, gebėjimas kurti veiksmingas komunikacijos strategijas, atspindinčias tarpkultūrines ir pasaulines perspektyvas, ir pažangūs praktiniai įgūdžiai taikyti strateginę komunikaciją sprendžiant iššūkius ir problemas.
KARJEROS GALIMYBĖS
Šio kurso absolventai yra pasirengę dirbti aukštesnio lygio strateginio planavimo ir valdymo pareigose įmonės, vyriausybės, politinės, organizacinės ar rinkodaros komunikacijos, reklamos, viešųjų ryšių ar integruotos komunikacijos srityse, įskaitant pareigas, susijusias su rinkodara ir reklama, suinteresuotųjų šalių įtraukimu, darbuotojų komunikacija. , ryšiai su bendruomene, ryšiai su žiniasklaida ir viešieji reikalai.