Programos aprašymas
Programos tikslaiPagrindinis programos tikslas - parengti universalius tarptautinės komunikacijos srities specialistus, kurie galės sėkmingai dirbti bet kurioje srityje - versle, valstybinėse organizacijose, ne pelno sektoriuje, švietime ir kt.Programos privalumaiPrograma leidžia tapti universaliu tarptautinės komunikacijos srities specialistu, kuris galės sėkmingai dirbti bet kurioje srityje - versle, valstybinėse organizacijose, ne pelno sektoriuje, švietime ir kt.
Programoje ypatingas dėmesys skiriamas interneto ryšiams, kurių labai reikia rinkai.
Programa suteikia galimybę pasinerti į tarpkultūrinį bendravimą, kad įgytų tikrų darbo tarptautinėje aplinkoje įgūdžių.Paklausos kompetencijos, kurias išsiugdysiteTarptautinių komercinių kompanijų prekių ženklų kūrimas ir komunikacijos valdymas
Komunikacijos naudojimas politinėje konkurencijoje ar siekiant užmegzti vyriausybių ir visuomenių dialogą;
Komunikacijos naudojimas ne pelno sektoriuje kuriant solidarią ir tvarią visuomenę;
Skaitmeninių ryšių diegimas tarptautiniu lygmeniu;
Naujausių minkštųjų įgūdžių naudojimas.Mokymosi rezultataiKaip sukurti prekės ženklus ir valdyti tarptautinių komercinių kompanijų ryšius.
Kaip naudoti ryšius politinėje konkurencijoje arba užmegzti dialogą tarp vyriausybių ir visuomenės.
Kaip komunikacija gali padėti sukurti solidarią ir tvarią visuomenę.
Kaip naudotis skaitmeniniu ryšiu tarptautiniu lygiu.
Kaip panaudoti skirtingus minkštus įgūdžius, norint būti efektyviu komunikacijos specialistu.Programos dėstytojaiPraktikai skirtingose komunikacijos srityse - viešųjų ryšių, reklamos, žurnalistikos, politinių technologijų, kino pramonės, dizaino, kultūros vadybos ir kt.
Mokslininkai, turintys didelę patirtį taikant socialinius tyrimus.
Meno žmonės - dizaineriai, filmų kūrėjai, reklamos autoriai ir kt.Ural Federal University (UrFU)","author_url":"","source":""}" alt="143983_143770_PRAdvertisinginInternationalCommunicaions.jpg" />Pagrindiniai kursaiKomunikacijos teorija
PR ir reklamos agentūros ar departamento valdymas
PR ir reklamos kampanijų planavimas ir įgyvendinimas
PR ir reklamos technologijos atokesnėse srityse
Mokslinių tyrimų metodika
Mokslinių žinių perdavimas
Ryšiai tarptautiniame versle
Tarptautinė rinkodaros komunikacija
Interneto komunikacijos tarptautinėje erdvėje
Efektyvus tarpasmeninis bendravimas
Tarptautiniai viešieji ryšiai
Teisiniai tarptautinės komunikacijos aspektai
Profesinė ir kūrybinė praktika
Tyrimų praktika
Mokslinis tiriamasis darbas
Bakalauro praktika
Baigiamasis magistro darbasKarjeros galimybėsTik baigus studijasPR vadybininkas
Reklamos vadybininkas
Komunikacijos specialistas
Skatinimo specialistas
Renginių tvarkyklė5 metai po studijųRinkodaros, reklamos ar viešųjų ryšių paslaugų vadovas10 metų po studijųVerslo savininkas, aukščiausio lygio vadovas komunikacijos srityje bet kurioje sferoje (verslo, vyriausybės sektoriuje, ne pelno sektoriuje).Konkretūs priėmimo reikalavimai (jei yra)Bakalauro laipsnis. Pageidautina humanitariniuose, socialiniuose ar ekonominiuose moksluose, kiti variantai svarstomi atskirai;
Anglų kalbos žinios ne žemesnės nei B1 lygis;
Sėkmingai baigtas rašytinis komunikacijos ir PR teorijos (nuotoliniu formatu) testas;
Sėkmingai atliktas „Skype“ interviu su programos atstovais, remiantis testų rezultatais.