Tarptautinio turizmo plėtros magistro laipsnis
Deggendorf Institute of Technology
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Pfarrkirchen, Vokietija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 72 / per semester *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
15 Mar 2024
* Nr užmokesčio už mokslą, tik 52 € studentų paslaugų mokestis per semestrą
Įvadas
Tarptautinis turizmas kasmet sukuria milijardus eurų ir vis dar yra viena iš sparčiausiai augančių pramonės šakų. Priklausomai nuo to, ar tai yra verslas ar malonumas, svetingumo ir renginių valdymo sektoriai taip pat gauna naudos iš tarptautinio turizmo patirties ir yra neatskiriamai susiję. Atsižvelgiant į šias susijusias sritis, tik bendras sektorius yra pelningesnis ir patrauklus.
Šiame magistro laipsnyje studentai plečia savo žinias ir gilina savo žinias apie sveikatos ir turizmo sektoriaus tarpsektorinius sektorius, tokius kaip spa, prevenciniai centrai, reabilitacijos klinikos, sporto centrai, poilsio, laisvalaikio ir kultūros centrai. Šioje magistrantūros studijų programoje bus įtrauktos šios pasaulinės turizmo tendencijos:
- Sveikatos ir sveikatingumo turizmas dėl demografinių pokyčių ir sveikatos sąmonės augimo
- Tolesnė paskirties paketo pasiūlymų globalizacija ir urbanizacija, naujų tarptautinių paskirties vietų kūrimas
- Didesnis skaitmeninimas turizmo pramonėje naudojant interneto svetainių rezervavimo variklius
- Didesnis kelionių paketų pritaikymas vadinamosios "dinaminės pakuotės"
- Socialiniai tinklai, kaip marketingo ir kelionių paskirties apžvalgų bendravimo bazė
- Ekologinio, ekologinio turizmo tendencijos
Karjeros galimybės
Tarptautinis turizmas kasmet sukuria milijardus eurų ir vis dar yra viena iš sparčiausiai augančių pramonės šakų.
Jį sudaro įvairios paslaugos ir produktai, kurie turi atitikti aukščiausius kokybės ir saugos standartus, tačiau vartotojui tai yra įmanoma. Todėl šios pramonės paslaugos yra sudėtingų procesų, turinčių tarpkultūrinę ir daugiadalykią įtaką, todėl yra didelė kvalifikuotų specialistų daugybėje specializuotų sričių, tokių kaip:
- Viršutinės valdymo užduotys su turizmo paslaugų teikėjais (oro linijų bendrovės, viešbučiai, organizacijos, gastronomija, renginių agentūros, poilsio ir sporto pramonė, sveikatos ir medicininis turizmas, kurortai ir kurortai ir kt.)
- Produkto kūrimas nacionalinėse ir tarptautinėse rezervavimo ir rezervavimo agentūrose
- Konsultavimas, reklama ir instruktavimas paskirties vietoms
- Turizmo objektų ir vartotojų srautų mokslinis įvertinimas
Kurso turinys
Tarptautinio turizmo vadybos modulio grupė
Valdymas turizmo srityje yra tarpusavyje susijęs kontekstas. Turizmo "sistemą" formuoja teisiniai reikalavimai nacionaliniu ir tarptautiniu lygiu, sąjungos reglamentai, taip pat didėja tarptautinė standartizacija. Tuo pat metu paslaugų teikimas vyksta miestų ar regionų kontekste, dažnai su aukštu specializacijos lygiu.
Modulio grupės kelionių technologija
Šiandien dauguma turizmo procesų yra pagrįsti informacijos ir ryšių technologijomis. Pastaraisiais metais tokios temos kaip eTourism, 2.0 turizmas ir "Travel Technology" tapo neatskiriama tarptautinių prekybos mugių, įskaitant "ITB Berlin", dalį. Kompiuterių rezervavimo ir rezervavimo sistemų tiekėjų ir programinės įrangos gamintojų aprėptis svyruoja nuo didžiausių tiekėjų, tokių kaip AMADEUS ir SABER, atviro kodo sprendimams. Programos ir kitos mobiliosios programos yra naudojamos visame pasaulyje.
Modulio grupės tyrimas ir metodika
Įrodymais pagrįstas valdymas grindžiamas empiriškai remiamų valdymo sprendimų principu. Interneto rezervavimo sistemos, turistinės svetainės ir socialiniai tinklai "eTourism" siūlo daugybę duomenų, kuriuos šiuo metu galima apdoroti tik naudojant modernias duomenų paieškos ir duomenų analizės technologijas. Šie duomenys yra valdymo sprendimų turizmo srityje pagrindas.
Modulio grupės verslo valdymas
Turizmas yra daug darbo jėgos sektorius, kuris reikalauja daugialypio ir tarpkultūrinio bendradarbiavimo. Todėl žmogiškojo kapitalo valdymas yra ypač svarbus teikiant ir planuojant turizmo paslaugas. Modulio grupės "Minkšti įgūdžiai" dėl darbo jėgos pobūdžio ir sudėtingų grįžtamojo ryšio sistemų, sudarytų tarp paslaugų teikėjų ir turizmo paslaugų vartotojų, supratimas ir vertinimas tarpkultūrinių ir tarpdisciplininių procesų yra ypač svarbus. Šiuo metu svarbus vaidmuo tenka dabartiniams moksliniams tyrimams ir žinioms neurologijos ir ryšių mokslo srityse. Šio modulio grupės seminare galima išnagrinėti ir kritiškai aptarti dabartinius mokslinių tyrimų aspektus.
Studijų programa
Kurso turinys
Modulio grupė Tarptautinio turizmo vadyba
Turizmo valdymas vyksta tarptautiniu mastu susietame kontekste. Turizmo „sistemą“ formuoja nacionalinio ir tarptautinio lygio teisiniai reikalavimai, sąjungos reglamentai, didėjantis tarptautinis standartizavimas. Tuo pačiu metu paslaugos teikiamos miesto ar regiono kontekste, dažnai turint didelę specializaciją.
Modulio grupės kelionių technologija
Šiandien dauguma turizmo procesų yra pagrįsti informacinėmis ir ryšių technologijomis. Pastaraisiais metais tokios temos kaip el. turizmas, turizmas 2.0 ir kelionių technologijos tapo neatsiejama tarptautinių mugių, įskaitant ITB Berlin, dalimi. Kompiuterinių rezervavimo ir rezervavimo sistemų tiekėjų ir programinės įrangos gamintojų spektras svyruoja nuo didžiausių tiekėjų, tokių kaip AMADEUS ir SABRE, iki atvirojo kodo sprendimų. Kelionių ar rezervavimo programėlės ir kitos mobiliosios programos naudojamos visame pasaulyje.
Modulio grupės tyrimas ir metodika
Įrodymais pagrįstas valdymas grindžiamas empiriškai pagrįstų valdymo sprendimų principu. Internetinės rezervavimo sistemos, turistinės svetainės ir socialiniai tinklai el. turizmo srityje siūlo didžiulį duomenų kiekį, kurį šiuo metu galima apdoroti tik naudojant šiuolaikines duomenų gavybos ir duomenų analizės technologijas. Šie duomenys sudaro pagrindą vadybos sprendimams turizmo srityje.
Modulio grupės verslo valdymas
Turizmas yra daug darbo reikalaujantis sektorius, kuriam reikalingas įvairių profesijų ir kultūrų bendradarbiavimas. Taigi žmogiškojo kapitalo valdymas turi ypatingą reikšmę turizmo paslaugų teikimui ir planavimui. Modulio grupė „Soft Skills“ dėl darbo imlumo ir sudėtingų grįžtamojo ryšio sistemų, suformuotų tarp turizmo paslaugų teikėjų ir vartotojų, tarpkultūrinių ir tarpdisciplininių procesų supratimas ir įvertinimas yra ypač svarbūs. Čia svarbų vaidmenį atlieka dabartiniai tyrimai ir žinios neurologijos ir komunikacijos mokslo srityse. Šio modulio grupės seminare gali būti nagrinėjami ir kritiškai aptariami dabartiniai tyrimo aspektai.
Programos rezultatas
Šioje magistrantūros studijoje studentai praplečia savo žinias ir gilina žinias apie įvairias sveikatos ir turizmo sektoriaus pramonės šakas, tokias kaip SPA, prevencijos centrai, reabilitacijos klinikos, sporto centrai, poilsio, laisvalaikio ir kultūros centrai. Į šią magistrantūros programą bus įtrauktos šios pasaulinės turizmo tendencijos:
- Sveikatos ir sveikatingumo turizmas dėl demografinių pokyčių ir didėjančio sveikatos sąmoningumo
- Toliau vykstanti kelionių paketų globalizacija ir urbanizacija, naujų tarptautinių krypčių kūrimas
- Didesnis skaitmeninimas turizmo pramonėje naudojant svetainių rezervavimo variklius
- Didesnis kelionių paketų pritaikymas su vadinamąja „dinamine pakuote“
- Socialiniai tinklai kaip komunikacijos bazė rinkodaros ir kelionių vietų apžvalgoms
- Ekologinio, žaliojo turizmo tendencijos
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Tarptautinis turizmas kasmet generuoja milijardus eurų ir vis dar yra viena greičiausiai augančių pramonės šakų.
Jį sudaro platus paslaugų ir produktų asortimentas, kurie turi atitikti aukščiausius kokybės ir saugos standartus, tačiau būti prieinami vartotojui. Todėl paslaugos pramonėje vyksta sudėtinguose procesuose su tarpkultūrine ir daugiadisciplinine įtaka, todėl yra didelis kvalifikuotų specialistų poreikis daugelyje specializuotų sričių, tokių kaip:
- Viršutinės vadovybės užduotys su turizmo paslaugų teikėjais (oro linijų bendrovėmis, viešbučiais, organizacijomis, gastronomija, renginių agentūromis, poilsio ir sporto pramone, sveikatingumo ir medicinos turizmu, kurortais ir SPA centrais ir kt.)
- Produktų kūrimas nacionalinėse ir tarptautinėse užsakymų ir rezervavimo agentūrose
- Konsultacijos, viešinimas ir instruktavimas kelionės tikslams
- Mokslinis turizmo objektų ir vartotojų srautų įvertinimas
Internetinė informacijos diena 2024 m. kovo 15 d
Prisijunkite prie sesijos ir sužinokite daugiau apie mūsų universitetą savo gimtąja kalba.