Tarptautinio verslo magistratūra

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Magistrantūros Tarptautinis Verslas yra sukurta siekiant suteikti tarptautiniams studentams žinių, kaip konkuruoti pasaulio verslo rinkoje.

Bendrasis tikslas

Programa analizuoja įvairias šiandieninės sudėtingos tarptautinės verslo aplinkos kultūrines ir geopolitines ypatybes ir rengia būsimus vadovus tapti tarptautinės bendruomenės nariais šiame skaitmeniniame pasaulyje.

Kursas rengia studentus karjeros galimybėms tarptautinėje arenoje valdymo, skaitmeninės rinkodaros, įmonių finansų ir prekybos.

Skaitykite daugiau mokyklos tinklalapyje:

Mokymosi rezultatai

Dalyviai išmokys valdyti naujausius įrankius ir technologijas, kurie suteiks jiems konkurencinį pranašumą šiuolaikiniame besikeičiančiame pasaulyje. Tai sudaro būsimus vadovus, kurie vaidins svarbų vaidmenį esamų bendrovių arba pradedančiųjų verslų plėtrai.

Programa apjungia akademinį ir praktinį požiūrį į įgyti kompetenciją, reikalingą būti tarptautinės verslo aplinkos dalyviu.

"French Touch" patirtis

Keletas verslo kelionių Paryžiuje, kad patirtumėte "French Touch Field" keliones, kad galėtumėte sužinoti apie verslą

Studentai taip pat gaus galimybę aplankyti Prancūzijos inkubatorius, glaudžius susitikimus su Prancūzijos technikos ir profesinių mugių.

Programos apžvalga

Mūsų pagrindinis tikslas yra suteikti studentui priemones analizuoti šį besivystantį sektorių.

Pasibaigus programai, jums reikės atlikti 6 mėnesių misiją savo pasirinktoje įmonėje (bet kurioje pasaulio vietoje), kurioje galėsite pritaikyti savo žinias praktikoje. EMLV suteiks jums galimybę susipažinti su praktinių užduočių ir darbo pasiūlymų sąrašu savo srityje, naudodamasis savo įmonių ryšių departamentu, absolventų tinklu, mokyklos ir magistrantūros partneriais.

1 semestras

Pasaulinė strategija

  • Global Business Intelligence
  • Geopolitika
  • Tarpkultūrinis valdymas
  • Visuotinis rizikos valdymas

Tarptautinė skaitmeninė rinkodara

  • Skaitmeninis Marketingas
  • Duomenų analizė
  • Skaitmeninis prekės ženklo valdymas
  • Mobiliojo rinkodara

Tarptautinė prekyba

  • E-komercija
  • Pasaulinės tiekimo grandinės
  • Importas eksportas
  • Prekyba

Apsilankymai tarptautinėse firmose

2 semestras

Pasirengimų savaitė

  • Tarptautinis projektų valdymas
  • Tarpkultūrinis marketingas
  • Pardavimų komandos valdymas
  • Verslo derybos

Tarptautiniai verslo plėtros finansai

  • Verslo planas
  • Biudžeto sudarymas
  • Vadybos apskaita
  • Verslas

Tyrimo metodai

  • Disertacija arba stažuotė

Karjeros galimybės

MSc International Business programa siūlo platų galimybių užimtumui. Magistrantūros studentai gali siekti pirmaujančių vaidmenų, tokių kaip:

  • Eksporto ir importo vadybininkas.
  • Vyriausybės prekybos pareigūnas.
  • Tarptautinis vadybos konsultantas.
  • Tarptautinių dukterinių įmonių vadovas.
  • Tarptautinio verslo konsultantas.
  • Tarptautinis projektų vadovas.
  • Pirkimų vadybininkas.
  • Tiekimo atstovas.
  • Rinkodara
  • Tarptautinis produktų vadybininkas.
  • Verslo plėtros pareigūnas.

Patekimo reikalavimai

  • Pareiškėjai turi turėti tarptautinį bakalauro laipsnį (240 ECTS arba lygiavertį).
  • Anglų kalbos testas IELTS 6.0 arba lygiavertis prašymas.
  • Interviu (akis į akį ar atstumu).
Paskutinį kartą atnaujinta Spal. 2019

Apie mokyklą

Ideally located in the heart of La Défense Business District, the Pôle Universitaire Léonard De Vinci unites more than 6500 students within its four schools which deliver degrees which are recognized ... Skaityti daugiau

Ideally located in the heart of La Défense Business District, the Pôle Universitaire Léonard De Vinci unites more than 6500 students within its four schools which deliver degrees which are recognized by employers: The Graduate School of Engineering (ESILV), The Management School (EMLV) and The Institute of Internet & Multimedia (IIM). Skaityti mažiau