Tarptautinis mados ir prabangos rinkodaros magistras [MML]
ESIC Business & Marketing School
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Madrid, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
12 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 19 700 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Oct 2024
* Galutinė skambučio kaina: 2023-10-17 900 €
Įvadas
Mados ir prabangos rinkodaros bei komunikacijos vadybos magistras Madride mokomas ESIC verslo ir rinkodaros mokyklos miestelyje. Mūsų miestelis Madride atidarytas 2021 m., jame yra 40 klasių, auditorija 300 žmonių, 16 darbo kambarių, 5 susitikimų punktai, sporto salė, sąmoningumo kambarys, kavinė ir daug daugiau. Mūsų auditorijose pilna magistrantūros ir magistrantūros studentų, besispecializuojančių rinkodaros, vadybos ir technologijų srityse. Universitetas yra ideali vieta bendrauti, dirbti su savo idėjomis ir mokytis. Bet, svarbiausia, tai puiki vieta gyventi dabartyje ir kurti ateitį.
- Trukmė: 12 mėnesių
- Kalba: Ispanų
MADOS IR PRABANGOS RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS VADYBOS MAGISTRIS TIKSLAI [MML]
- Įgysite holistinę viziją ir įgysite žinių apie mados ir prabangios mados sektorių, kursite inovatyvias rinkodaros ir komunikacijos strategijas ir galėsite jas pritaikyti įmonėje bei besikuriantiems projektams. Galėsite vadovauti ir skatinti perėjimą prie skaitmeninimo ir inovacijų įmonėje, visoje vertės grandinėje bei rinkodaros ir komunikacijos projektuose.
- Lavinsite gebėjimą kurti mados prekės ženklo rinkodaros ir komunikacijos strategiją ir sukursite vaizdinį bei rašytinį pasakojimą. Įgyvendindami strategiją galėsite naudoti moderniausius įrankius tiek offline, tiek internetinėje žiniasklaidoje. Valdysite komunikacijos biudžetą ir kontroliuosite rezultatus.
- Organizuosite renginius, susijusius su mados ar prabangos prekės ženklu, planavimu, biudžeto sudarymu, gamyba ir rezultatų stebėjimu. Stebėsite socialinę žiniasklaidą naudodami žiniatinklio analizės įrankius.
- Tobulinsite savo profesinio bendravimo įgūdžius tiek raštu, tiek viešumoje, o mados ir prabangos-mados projektuose naudosite pagrįstus ir aiškius argumentus. Sugebėsite įtikinamai apginti asmeninio ir komandos tobulėjimo strategijas.
SPECIALIZUOJAME KOMUNIKACIJOS IR PRABANGOS RINKODAROS SU RINKODAROS VADYBOS MAGISTRU IR MADA IR PRABANGOS KOMUNIKACIJA.
MML yra specializuota programa, skirta mokyti jus kaip komunikacijos ir rinkodaros profesionalą mados ir prabangos pramonėje. Studijuosite dabartinį turinį, orientuotą į jo praktinį pritaikymą, prekių ženklų komunikacijos ir rinkodaros skyriuose arba specializuotose komunikacijos agentūrose. Šis magistro laipsnis suteikia jums išsamią viziją ir dabartinį prekės ženklo bei jo strateginės svarbos mados ir prabangos sektoriuje tyrimą. Programa apima dalykus apie rinkodarą, komunikaciją, renginius, skaitmeninę rinkodarą, tvarumą, virtualią madą ir metaversą, vartotojus, šiuolaikinę madą, kolekcijas, vizualinę prekybą ir kt.
Priėmimai
Studijų programa
Akademinę programą sudaro trys mokymosi moduliai, BST Istituto Marangoni Paryžiuje ir baigiamasis projektas. Kiekviename bloke mokysitės skirtingų dalykų, kuriuos galėsite papildyti seminarais, veikla ir grupiniais užsiėmimais.
- Mados industrija
- Mada Rinkodara
- Mados ir prabangos prekių ženklų komunikacija
- BST
- TFM. Magistro baigiamasis projektas
Galerija
Reitingai
- #1 Ispanija – rinkodaros meistrų lyderiai pasaulyje
- #3 Ispanija – Esic ant geriausių verslo mokyklų podiumo, neseniai baigusiems absolventams ir jauniems specialistams
- #3.4 Europa – Esic vienas geriausių Europos rinkodaros programų vykdytojų
- #49 pasaulyje: geriausia rinkodaros mokykla, remiantis absolventų, studentų ir darbdavių apžvalgomis
Programos rezultatas
- Įgysite holistinę viziją ir įgysite žinių apie mados ir prabangios mados sektorių, kursite inovatyvias rinkodaros ir komunikacijos strategijas bei gebėsite jas pritaikyti įmonėje ir kylantiems projektams. Galėsite vadovauti ir skatinti perėjimą prie skaitmenizacijos ir inovacijų įmonėje, visoje vertės grandinėje bei rinkodaros ir komunikacijos projektuose.
- Lavinsite gebėjimą sukurti mados prekės ženklo rinkodaros ir komunikacijos strategiją ir sukurti vaizdinį bei rašytinį pasakojimą. Įgyvendindami strategiją galėsite naudoti moderniausius įrankius tiek offline, tiek internetinėje žiniasklaidoje. Valdysite komunikacijos biudžetą ir kontroliuosite rezultatus
- Organizuosite renginius, susijusius su mados ar prabangos prekės ženklu, planavimu, biudžeto sudarymu, gamyba ir rezultatų stebėjimu. Stebėsite socialinę žiniasklaidą naudodami žiniatinklio analizės įrankius
- Tobulinsite savo profesinio bendravimo įgūdžius tiek raštu, tiek viešumoje, o mados ir prabangios mados projektuose naudosite pagrįstus ir aiškius argumentus. Sugebėsite įtikinamai apginti asmeninio ir komandos tobulėjimo strategijas.
Stipendijos ir finansavimas
Mes nenorime, kad ekonominiai klausimai būtų kliūtis jums siekti užsibrėžtų tikslų ir užtikrinti mokymąsi su ateitimi, todėl pristatome daugybę galimybių, kurios jums padės šia prasme, tiek ESIC sukurtą Stipendijų planą. , pvz., tuos, kuriuos jums suteikė įvairios viešosios ar privačios organizacijos. Galimos šios stipendijos ir pagalba:
- Nuosavos stipendijos
- Nacionalinės stipendijos
- Tarptautinės stipendijos
- Mobilumo stipendijos tarptautinėms stažuotėms
- Draudimas ir pagalba
Idealūs studentai
Ši programa skirta visiems absolventams, absolventams ar aukštojo mokslo absolventams, kurie nori pradėti profesinę karjerą mados, grožio ir prabangos industrijoje, turėdami mažesnę nei 3 metų darbo patirtį.
Labai svarbu turėti vidutinį anglų kalbos lygį, kad galėtumėte skaityti dokumentus, suprasti pateiktus pranešimus ir pristatyti darbą Istituto Marangoni.
KARJEROS GALIMYBĖS
Su šiuo magistro laipsniu galėsite įgyti reikiamų įgūdžių įvairiuose dalykuose, kad plėtotumėte savo profesinę karjerą mados, prabangos ir grožio sektorių prekių ženklų rinkodaros ir komunikacijos skyriuose. Labai specializuotų dalykų turinys ir praktiniai atvejai, kurie analizuojami visoje programoje, yra orientuoti į žinių ir įgūdžių įgijimą, leidžiantį greitai ir efektyviai patekti į sektorių.
- Marketingo asistentas
- Prekės ženklo vadybininkas
- Bendrijos vadovas
- Rinkodaros kryptis
- Ryšiai su visuomene
- Renginio organizavimas
- pirkimo skyrius
- Skaitmeninė rinkodara ir skaitmeninis turinys
- Mažmeninės prekybos valdymas
- Verslo direktorius