Tarptautinės rinkodaros strategijos (IMS) magistras
Hasselt University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Diepenbeek, Belgija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 1 116 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 979,60€ už vienerius 60 kreditų mokslo metus
Įvadas
Koronaviruso atnaujinimas: imamasi papildomų priemonių siekiant užkirsti kelią koronaviruso plitimui. Mūsų internetinės švietimo platformos yra išnaudojamos maksimaliai, o privalomos kaukės ir socialinis atsiribojimas apsaugo mūsų studentus miestelyje. Dėl neaiškios pandemijos pobūdžio negalime nustatyti, ar šios priemonės galios kitais mokslo metais. Siekdami užtikrinti saugią aplinką mūsų tarptautiniams studentams, vadovausimės valdžios pateiktomis gairėmis.
Tarptautinė rinkodaros strategija (IMS) yra viena iš trijų vadybos magistro specializacijų, kuri yra tarptautinė vienerių metų magistro programa (anglų kalba), kuri ruošia studentus karjerai dinamiškoje tarptautinėje verslo aplinkoje.
Programoje pagrindinis dėmesys skiriamas studentų susidūrimui su sudėtingomis strateginėmis verslo problemomis, siekiant supažindinti juos su visais pagrindiniais verslo aspektais. Programa pritaikyta bakalauro ir magistro absolventams, kurie siekia išplėsti savo tarptautinio valdymo sritį, taip pat pagilinti savo žinias ir gebėjimus verslo procesų valdymo (BPM), strategijos ir inovacijų valdymo (SIM) ar tarptautinės rinkodaros strategijos (IMS) srityse . - trys programos specializacijų kryptys.
Programa taikoma ne tik (verslo) ekonomikos studentams, bet ir neekonominių dalykų krypčių universitetų absolventams, tokiems kaip inžinieriai, teisininkai, psichologai ir kt.
Vadybos magistro programa siekiama ugdyti šias kompetencijas:
- Vadybos magistro absolventas geba nustatyti ir dekonstruoti sudėtingas verslo problemas, kylančias iš organizacinės ir strateginės kilmės.
- Absolventas geba įvertinti, atrinkti ir taikyti tinkamas metodikas, įrankius ir metodus sudėtingoms verslo problemoms analizuoti, kad pateiktų praktines, kokybiškas rekomendacijas, kaip pagerinti tiek taktinius, tiek strateginius sprendimus.
- Absolventas geba apginti tinkamas, kokybiškas verslo strategijos galimybes, remdamasis jų pasekmėmis.
- Absolventas geba strateginius sprendimus paversti žemesnio lygio tikslais ir pagrindiniais veiklos rodikliais.
- Absolventas geba dirbti daugianacionaliniame ir tarpdisciplininiame kontekste, laikydamasis nuostatos, kuri atspindi šiuos elementus: kritinę refleksiją, konstruktyvų ginčą, profesionalų bendravimą, efektyvų bendradarbiavimą, efektyvų savivaldą, etišką elgesį ir tvarumą.
Tarptautinė rinkodaros strategija (IMS)
Specializacija Tarptautinė rinkodaros strategija (IMS) orientuota į verslo ir rinkodaros strategijas tarptautinėje aplinkoje. Papildydama bendresnę rinkodaros perspektyvą, ši specializacija gilinasi į rinkodaros strategijas, procesus ir organizacijų santykius, pabrėždama verslo ir verslo kontekstą. Šios pagrindinės absolventai susiduria su sudėtingomis strateginėmis verslo problemomis rinkodaros srityje sąveikaujant su kitomis funkcijomis, tokiomis kaip verslo strategija ir inovacijų valdymas. IMS taip pat moko studentus analizuoti šias problemas, siūlydama platų analizės priemonių ir žinių rinkinį apie šių įrankių naudingumą įvairiuose kontekstuose, o tai galiausiai sukuria aukšto lygio indėlį į nuolatinį verslo modeliavimą tarptautiniame kontekste.
Galerija
Studijų programa
Mūsų požiūris į mokymą
Norime sukurti galingą ir aktyvinančią edukacinę mokymosi aplinką su įvairiais interaktyviais mokymo metodais. Darbo užsiėmimai, organizuojami interaktyviai ir mažesnėmis grupėmis, padeda apdoroti studijų medžiagą. Kelionės metu nesate vienas. Studentų ir dėstytojų sąveika yra kertinis Hasselt Universityšvietimo koncepcijos akmuo. Dėstytojai ir asistentai visada pasiruošę jums padėti tiek esminiais, dalykiniais, tiek kitais klausimais, kurie gali paskatinti jūsų studijų sėkmę. Slenkstis tarp studentų ir dėstytojų yra žemas tiek kursų viduje, tiek išorėje.
Pagrindiniai kursai
- Verslo modeliavimas
- Lyderystė ir žmogiškasis kapitalas
- Taikymas verslo modeliavime
Specializacijos kursai: Tarptautinė rinkodaros strategija
- Strateginė rinkodara
- Marktstrat modeliavimo žaidimas
- Klientų tyrimas
- Tarptautinė rinkodara
- Paslaugų valdymas
- Strateginės inovacijos
- Magistro disertacija Vadybos magistras
Universiteto dekretas Flandrijai yra sukurtas remiantis kreditų sistema, pagrįsta ECTS (Europos kreditų perkėlimo sistema) principais.
Kiekvieni dieninės studijų programos metai sudaro 60 ECTS. Idealiu atveju šie kreditai yra vienodai paskirstyti per du semestrus: 30 ECTS per semestrą. Vienas kreditas reiškia 25–30 valandų studijų krūvį. Tai apima pamokose praleistą laiką, asmeninį darbą ir egzaminus.