Verslo ir ekonomikos psichologijos magistras
CATOLICA - Faculty of Human Sciences
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Lisbon, Portugalija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 9 180 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Pirmaisiais metais (mokesčiai už 30 ECTS per semestrą). Iš viso 3720 eurų antraisiais metais.
Įvadas
Psichologija, taikoma verslui ir ekonomikai, kaip gyvybinga ir vertinga mokslinių tyrimų ir mokymo sritis, sulaukė geriausių pasaulio universitetų susidomėjimo. Šis naujas verslo ir ekonomikos psichologijos magistro laipsnis yra pirmoji programa Portugalijoje, skirta konkrečiai šiai svarbiai sričiai.
Verslo ir ekonomikos psichologijos magistras apima stiprius psichologinius pagrindus, struktūrizuotus ir tiesiogiai pritaikytus ekonomikos ir verslo srityse, siekiant padidinti psichologų galimybes prasmingai prisidėti prie organizacijų.
Kodėl „Católica“-humanitarinių mokslų magistrai?
Siekdami paruošti kompetentingus ir integruotus specialistus, „Católica-Human Sciences“ magistrantūros studentai gali pasinaudoti puikia reputacija ir patirtimi, tinkamai atspindinčia aukštą studentų įsidarbinimo lygį. Trys mūsų MA programos yra įtrauktos į geriausių pasaulyje meno vadybos, komunikacijos mokslų ir rinkodaros srityse.
Su mokymo programų pasirinkimais, atsirandančiais iš mokslinių tyrimų avangardo, pritaikytų verslo pasaulio realybei, Humanitarinių mokslų fakultetas pristato tvirtą ir įvairų magistro studijų programų spektrą.
„Católica-Human Sciences“ programos taip pat remiasi aukštos kvalifikacijos dėstytojais, įskaitant žinomus tarptautinius pranešėjus, tarptautiškumas dar labiau skatinamas keičiantis studentais ir įtraukiant juos į Europos mokslinių tyrimų tinklus.
Mūsų magistro laipsniai yra specialios kompetencijos galimybės, rengiančios studentus ugdyti reflektyvų mąstymą, būtiną norint tapti aukštos kokybės profesionalais, mokytis etiškai ir prižiūrint aukšto lygio mokslininkams ir profesoriams.
Be to, „Católica“ humanitarinių mokslų studentai gauna prieigą prie labai daug partnerystės ir praktikos, kad galėtų pasinaudoti savo mokymo ir užklasine veikla.
Apdovanojimai ir partnerystės
Siekiant išlaikyti dinamiškus santykius su rinka, orientuotą į žinių įgijimą ir profesinių įgūdžių ugdymą, komunikacijos studijų magistro laipsnis vykdo įvairias partnerystes su viešosiomis ir privačiomis organizacijomis.
Per šias partnerystes Humanitarinių mokslų fakultetas gali apdovanoti studentus, pasiekusius aukštus akademinius rezultatus, apdovanojimais ir stažuotėmis.
„Rádio e Televisão de Portugal“ (RTP)
- Stažuotės ir lauko darbai.
GfK Portugalija
- Apmokėta stažuotė geriausiam žiniasklaidos ir žurnalistikos bei komunikacijos, televizijos ir kino specialybės studentui.
OCI - vidinės komunikacijos ir korporacinės tapatybės observatorija
- „Geriausias akademinis darbas FCH-UCP“, suteikiantis visuomenės įvertinimą ir pripažinimą akademiniam vidinės komunikacijos, firminio identiteto ir prekės ženklo tyrimui.
Porter Novelli Portugalija
- Mokama stažuotė geriausiam komunikacijos, organizavimo ir lyderystės specialybės studentui.
Galerija
Priėmimai
Programos rezultatas
Bendrieji tikslai
- Didinti supratimą, kaip psichologinės žinios ir kompetencijos įtakoja ekonominių organizacijų ir rinkos ekonomikos veiklą;
- Ištirti psichologinius mechanizmus, kuriais grindžiami mikro, mezo ir makroekonominiai procesai visuomenėje, taip pat būdus, kuriais jie gali turėti įtakos ir formuoti žmonių elgesį ir gerovę;
- Paruoškite psichologus aktyviai dalyvauti ir prisidėti prie sudėtingų ir įvairių organizacinių ir verslo kontekstų, kurie sujungia psichologiją ir ekonominius / verslo pokyčius, sprendimus, organizacijas ir elgesį.
Žinios ir kompetencijos
Magistro studijų metu studentai įgis tokių kompetencijų kaip:
- Problemų diagnostika, formulavimas ir analizė;
- Sudėtingų sociokultūrinių ir ekonominių situacijų stebėjimas ir vertinimas;
- Tyrimų projektų, įskaitant klausimynais pagrįstus lauko tyrimus ir laboratorinius eksperimentus bei atitinkamas statistines analizes, kūrimas, kūrimas ir vykdymas
Studentai taip pat sukurs įrankius ir intervencijas, kad spręstų praktines problemas įvairiose organizacinėse srityse, įskaitant:
- Įdarbinimas, atranka, mokymas ir žmogiškųjų išteklių tobulinimas
- Motyvacija, našumas ir produktyvumas
- Talentų valdymas
- Karjeros valdymas
- Vartotojų požiūris, pageidavimai ir elgesys
- Samprotavimas, sprendimas ir sprendimų priėmimas
- Kūrybiškumas, inovacijos ir verslumas
- Vadovavimas ir komandos valdymas
- Organizaciniai pokyčiai ir strateginis planavimas
- Tarpasmeniniai santykiai ir įvairovės valdymas