Istorija
AFDA 1994 m. įkūrė Garthas Holmesas, Bata Passchier ir Deonas Oppermanas.
Nuo 6 studentų, išsinuomoto vaizdo grotuvo ir sugedusio televizoriaus pradžios ji tapo viena iš pirmaujančių tokio pobūdžio institucijų šiandienos pasaulyje. AFDA turi daugiau nei 1 200 studentų, nuolatinį personalą, kurį sudaro daugiau nei 150 akademikų ir administratorių, ir 5 visiškai įrengtus miestelius Johanesburge, Keiptaune, Durbane, Port Elizabete ir Botsvanoje. Šiuo metu ji sukūrė keletą geriausių Pietų Afrikos filmų kūrėjų ir aktorių ir labai prisidėjo prie tvarios vietos pramogų pramonės plėtros.
Bendras tikslas
Sukurti atitinkamą švietimo įstaigą, kuri prisidėtų prie Afrikos tautos kūrimo ir apdovanotų visas suinteresuotąsias šalis, suteikdama stimuliuojančią, griežtą ir pasauliniu mastu integruotą mokymosi patirtį, suteikiančią studentams produktyvių, novatoriškų įgūdžių, leidžiančių baigusiems besimokantiesiems plėtoti tvarias kūrybines industrijas.
Švietimo pažadas
Suteikti studentams konceptualių, suvokimo ir konkrečių įgūdžių, kurie leis jiems sukurti prasmingas pasakojimo sąvokas ir žmonių elgesį, kurie yra svarbūs tikslinei auditorijai, ir teisingai bei tiksliai perteikti šiuos pasakojimus tinkamai naudojant medijas ir estetinę formą bei užimtumą. išteklių tiksliai ir ekonomiškai pagaminti ir parduoti užbaigtą produkciją.
AFDA ugdymo tikslai
- Suteikti konceptualius, suvokimo ir konkrečius įgūdžius, kurie leistų studentams sukurti prasmingas pasakojimo sąvokas ir suprasti, kodėl jos gali būti svarbios ir kokį poveikį jos gali turėti tikslinei auditorijai ir visuomenei apskritai.
- Suprasti, kodėl žmogaus elgesys ir kultūra yra agentai, per kuriuos naratyvai įkūnijami ir daromi emociškai svarbūs tikslinei auditorijai.
- Suprasti, kaip jų pasirinkta raiškos priemonė gali būti vertinama ir naudojama siekiant teisingai ir tiksliai sukurti savo pasakojimą.
- Suprasti, kaip estetiniai elementai gali būti naudojami nustatant ir sukuriant tinkamą pasaulio, kuriame vyksta pasakojimas, formą.
- Suprasti, kaip planuoti ir panaudoti išteklius ekonomiškai gaminti ir parduoti produktą, kad būtų pasiekta investicijų grąža.
Kodėl AFDA ?
- AFDA yra Nr. 1 filmų, televizijos ir spektaklių mokykla žemyne
- AFDA yra visiškai akredituota institucija, turinti 20 metų patirtį aukštojo mokslo srityje
- AFDA yra tarptautiniu mastu pripažinta institucija ir yra visateisis CILECT narys – tarptautinė organizacija, atstovaujanti daugiau nei 170 kino ir televizijos mokyklų, įskaitant USC (LA) ir UCLA (LA), TISCH (NY), Kolumbiją (Čikaga), La femis (Paryžius). ), GVIK (Rusija) paminėti tik keletą
- AFDA Alumnai yra apdovanojimus pelnę kvalifikuoti ir bendradarbiauja su tinklu. Jie ir toliau svariai prisideda prie vietinės pramogų pramonės augimo.
- AFDA yra Akademijos apdovanojimus pelniusi institucija ir pirmoji bei vienintelė Afrikos kino mokykla, laimėjusi geriausio užsienio studentų kino akademijos apdovanojimą 2006 m., o 2013 m. užėmusi antrąją vietą kaip finalininkė
- AFDA dirba keletas geriausių Pietų Afrikos akademikų ir praktikų.
- AFDA turi unikalią mokymosi sistemą, kuri suteikia studentams autentišką bakalauro ir magistrantūros studijų aplinką, susijusią su profesinėmis galimybėmis tiek šalyje, tiek užsienyje.
- AFDA studentai yra mokomi gaminti komerciškai perspektyvius pramogų produktus vietinei auditorijai ir nišinėms internetinėms pasaulio rinkoms
- AFDA suteikia studentams tikrą galimybę ieškoti savo gabumų, siekiant atrasti savo aistrą ir išplėsti savo sėkmingą profesinį kelią
- AFDA mokymosi procesas skatina naujoves, lyderystę ir verslumą bei apdovanoja už juos.
AFDA yra viena iš pirmaujančių rezultatais pagrįstų kino mokyklų pasaulyje
AFDA absolventai mokomi konceptualizuoti, kurti ir plėtoti vietinius produktus ir prekes vietinei ir tarptautinei rinkai
Per turtingą verslo istoriją, siekiančią 1994 m., AFDA užsitarnavo vienos iš pirmaujančių tokio pobūdžio institucijų šiandieniniame pasaulyje reputaciją. Nors mūsų pasiekimai kalba patys už save, mes nuolatos atnaujiname savo įsipareigojimą kurti aplinką, kurioje būtų kuriama aukštos kokybės žmonių ir intelektinė nuosavybė bei reikalingi įgūdžiai, kad būtų galima susidoroti su greitai besiplečiančios ir nuolat kintančios pramogų pramonės sunkumais.
Pilnai įrengtuose miesteliuose Johanesburge, Keiptaune, Durbane, Port Elizabete ir Botsvanoje apmokome absolventus prisidėti prie vienos didžiausių pasaulyje augančių pramonės šakų – pramogų. Globalizuotoje ekonomikoje kultūriniai mainai yra vertinga valiuta. AFDA absolventai mokomi konceptualizuoti, kurti ir kurti vietinius produktus ir prekes vietinei ir tarptautinei rinkai.
Mūsų studentai yra mokomi ne tik kurti pelningą ir tvarią karjerą šioje rinkoje, bet ir skatinami tobulėti kaip įdarbinimo teikėjai – ateities kultūros verslininkai. Mūsų absolventai atgaivino savo pramonę savo intelektinės nuosavybės, įgūdžių ir talentų kokybe. Daugiau nei 90% mūsų garbės absolventų dirba ir dirba pasirinktoje specializacijos srityje.
AFDA filmai yra eksponuojami daugelyje tarptautinių festivalių ir buvo transliuojami visame pasaulyje, laimėję daugybę prestižinių apdovanojimų, įskaitant Studentų akademijos apdovanojimą ir Kanų festivalio finalininką 2006 m. ir SAFTA (Pietų Afrikos kino ir televizijos apdovanojimą) 2007 m. AFDA yra visateisis CILECT – Tarptautinės akredituotų kino ir televizijos mokyklų asociacijos narys.
AFDA pasilieka teisę keisti arba atšaukti informaciją ar kursų pasiūlymus be išankstinio įspėjimo. Jei įmanoma, AFDA stengsis apie tai pranešti visiems asmenims ir (arba) organizacijoms, kurioms tai turės įtakos.
Ar esate #Madefor AFDA ?
Nors AFDA yra unikali institucija, ji rūpinasi ir palengvina daugybę žinių. Jei turėtume omenyje daugybę Gardnerio intelekto testų, AFDA įvairi pasirenkamųjų dalykų / disciplinų pasiskirstymas atitinka visus šiuos intelekto testus. Kas tu esi?
Kuo AFDA išskirtinis?
AFDA siūlo mokymosi sistemą, kuri naudoja įvairias mokymosi strategijas ir metodikas, įskaitant tylų mokymąsi, mokymąsi aproksimacijos būdu, mokymąsi bendradarbiaujant, mokymąsi pagal pastolius ir mokymąsi per socializaciją.
Mokymosi ir vertinimo sistema AFDA atitinka tai, ką Howardas Gardneris patikslino kaip „keli intelektą“. Šie įvairūs intelektai yra šie:
- Vizualinis-erdvinis
- Kūno-kinestezinis
- Muzikinis
- Tarpasmeninis
- Intraasmeninis
- Lingvistinė
- Loginė-matematinė
Kūrybinėms industrijoms reikalinga įvairi specializacija (intelekcija), kuri galėtų ekonomiškai naudingai bendradarbiauti, kad būtų pasiekti aukšti gamybos standartai.
AFDA studentams suteikiama galimybė tyrinėti ir atrasti savo gabumus ir kartu savo karjeros kelią.
AFDA naudoja mokymosi sistemą, skirtą žinių ekonomikos ir ateities galimybėms bei iššūkiams spręsti. Tai su rinka susijusi mokymosi sistema, orientuota į auditoriją ir tikslinę rinką.
Mes siūlome rezultatais pagrįstą mokymosi sistemą, kuriai reikia nuoseklaus požiūrio, sutelkiant dėmesį į lyderystę, kūrybiškumą, naujoves ir verslumą. Tai imituoja pramonę ir vyksta autentiškoje mokymosi aplinkoje.
AFDA orientuojasi į besimokančiojo tikslus.
AFDA mokiniai nerašo tradicinių egzaminų. Studentai vertinami individualiai ir atliekant komandinį/grupinį tyrimą. Teorijos ir tyrimų taikymas kuriant ir demonstruojant pramoginį turinį arba plėtojant verslumo verslą ir sulaužant technologijas bei gaunant pinigus, yra tai, kas pirmiausia yra įvertinimas AFDA .
AFDAMokymosi procesas yra labai efektyvus ir sukuria kvalifikuotų absolventų, galinčių kurti karjerą pramogų, žiniasklaidos ir kitose kūrybinėse industrijose, tinklą.