
Magistro studijos in
Skaitmeninės rinkodaros magistras
Algebra University College

Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Zagreb, Kroatija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 6 450 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
01 Jul 2024
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
* namų ir ES/EEE studentams: 5.190,00 EUR per metus | tarptautiniai studentai: 6.480,00 EUR per metus
Įvadas
Skaitmeninės rinkodaros magistrantūros programa sutelks dėmesį į „platesnį vaizdą“ ir paruoš jus mąstyti strategiškai ir ne tik rinkodaros kontekste. Nedvejodami ir toliau tobulinkite savo įgūdžius skaitmeninės rinkodaros srityje.
Jūsų laukia kruopščiai atrinktas kursų ir taikomųjų žinių rezultatų rinkinys, o tai reiškia, kad galėsite greitai rasti savo koją būsimame vaidmenyje. Užtikrinome jums darbo praktiką pas vieną iš žinomų pramonės žaidėjų Kroatijoje ar ES. Pasinaudokite šia patirtimi rengdami baigiamąjį darbą, taip pat maksimaliai išnaudokite galimybę susitikti ir bendrauti su pramonės profesionalais.
Gavęs mūsų diplomą, būsi skaitmeninės rinkodaros specialistas, turintis platų supratimą ir žinių apie didelių duomenų vizualizavimą, analizę ir optimizavimą. Sužinosite, kaip valdyti ir vadovauti didelėms ir sudėtingoms kampanijoms, analizuoti rezultatus ir tendencijas bei priimti strategiškai svarbius sprendimus.
Galerija
Priėmimai
Stipendijos ir finansavimas
Mokesčiai už mokslą yra prieinami, palyginti su kitomis Europos studijų kryptimis. Šiuo metu naujiems studentams stipendijų neteikiame, tačiau visi studentai turi galimybę gauti stipendijas vyresniems studijų metams, priklausomai nuo jų akademinių nuopelnų ir pasiekimų.
Studijų programa
1 semestras
2 semestras
- Tarptautinė rinkodara
- Valdymas ir lyderystė
3 semestras
- Strateginė rinkodara
4 semestras
Reitingai
Nacionalinės mokslo ir aukštojo mokslo agentūros duomenimis,Algebra University College Kroatijoje užima 1vietą pagal bendrą programų ir aukštojo mokslo įstaigų kokybę ir yra geriausia švietimo organizacija pasaulyje tarp 3200 organizacijų, įvertinusi „Microsoft“ 2014 m. „Algebra“ yra „Leading Learning Partners Association“ (LLPA), pripažintos 2020 m. „Microsoft“ metų mokymosi partnerio nugalėtoju, vienas iš įkūrėjų.
Vienintelė įstaiga Kroatijoje, atitinkanti NVAO kokybės reikalavimus.
Programos rezultatas
Bendrieji mokymosi rezultatai
- Įvertinti teorines žinias žinomose skaitmeninės rinkodaros ribose ir link sienų, su kitomis sritimis (ekonomika, bet ir psichologija, kompiuterija ir kt.), kurios gali būti profesionalių (ir mokslinių) tyrimų skaitmeninės rinkodaros srityje pagrindas.
- Įvertinti ir pagal tyrimų rezultatus pasirinkti geriausią variantą, siekiant sukurti naujas žinias ir procedūras skirtingų tyrimų krypčių integravimui.
- Tvarkyti sudėtingas ir kintamas aplinkos sąlygas ir sprendimus dėl jų kaitos.
- Atsakingai atrinkti geriausius strateginių sprendimų priėmimo ir sėkmingo užduočių įgyvendinimo bei vykdymo variantus nenuspėjamomis sąlygomis su socialine ir etine atsakomybe užduočių vykdymo metu ir galiausiai įvertinti šių užduočių pasekmes.
- Rekomenduoti geriausiai panaudoti sudėtingus metodus, taip pat kompleksinius metodus, reikalingus tyrimams ir inovaciniams procesams.
- Rekomenduoti optimalius sprendimus kompleksiniam bendravimui ir bendradarbiavimui įvairiose socialinėse grupėse ir nenuspėjamomis sąlygomis.
- Įvertinti socialinių, ekonominių ir technologinių parametrų įtaką verslo veiklai, per kurią galima įgyvendinti skaitmeninės rinkodaros veiklą.
- Rekomenduokite geriausią technologinį sprendimą visų suinteresuotų šalių požiūriu sudėtinguose skaitmeninės rinkodaros procesuose.
- Pasirinkite geriausią kūrybinės idėjos variantą išmatuojamiems komunikacijos ir rinkodaros tikslams pasiekti.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Darbų, kuriems ruošiame jus, pavyzdžiai
- Strateginės skaitmeninės rinkodaros specialistas
Būkite atsakingas už visus klausimus, susijusius su biudžeto sudarymu, kanalo pasirinkimu ir kampanijos rengimu. - Socialinių tinklų rinkodaros strategas
Jūsų laukia platus spektras veiklų svarbiausiame rinkodaros kanale, kuriame konkurencija stiprėja be galo sparčiai. - Socialinių tinklų analizės specialistas
Sėkmės balansas priklauso nuo šio profesionalo rekomendacijos dėl skaitmeninių kampanijų socialinėje žiniasklaidoje. - Duomenų vizualizavimo specialistas
Stengsitės demonstruoti sudėtingus duomenis protingu ir pritaikytu būdu. - Didžiųjų duomenų analizės specialistas
Tai ekspertas, kuris prisideda prie pagrįstų verslo sprendimų priėmimo, atrandant nežinomus ryšius, rinkos tendencijas, klientų pageidavimus ir tuos paslėptus šablonus dideliuose duomenų gabaluose.