MS žiniasklaidos įmonėse – žiniasklaidos inovacijos
Boston University - College of Communication
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Boston, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 30 525 / per semester *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Aug 2024
* Mokestis už mokslą
Įvadas
Galbūt turite kitą žudikų programą, o galbūt norite pakelti tradicinės pramonės lyderį į kitą lygį. Bet kuriuo atveju, ar esate pasirengęs kurti žiniasklaidos ateitį?
Nereikalaujama GRE.
Bostono universiteto Media Ventures mokslų magistras moko jus įgūdžių, strategijos ir idėjų kūrimo proceso, siekiant sukurti sėkmingą karjerą ir sukurti žiniasklaidos ateitį.
Juk ateitis priklauso novatoriams. Svajotojai taip pat yra darytojai. Tai prasideda nuo kūrybiškumo žiniasklaidos ir technologijų konvergencijos metu. Idėjos, kurios ne tik peržengia platformas, bet ir laukia naujų.
Tačiau tai taip pat reiškia, kad reikia žinoti, kaip tas idėjas pritaikyti. Štai ką reiškia būti darytoju. Apie tai taip pat kalba MS in Media Ventures.
Vieni metai, dvi pakrantės
Vykdydami programą turėsite galimybę atlikti dvi stažuotes pradedančiose įmonėse ar tradicinėse žiniasklaidos įmonėse. Įgysite svarbios realaus pasaulio patirties ir pramonės kontaktų tinklą.
MS in Media Ventures programa trunka 12 mėnesių per tris semestrus. Praleiskite rudenį Bostone, lankydami pamokas, tobulindami savo naujovių įgūdžius ir kurdami disertacijos projektą. Tada pavasarį nuvykite į Los Andželą, kad patirtumėte naujovių pramogų industrijoje. Vasaros semestrą visi „Media Ventures“ studentai atlieka stažuotę ir įgyja pramonės kontaktų Los Andžele.
Tai nėra pasyvi programa. Sukurta pirmaujančių žiniasklaidos vadovų, MS in Media Ventures mokymo programa yra labai praktinė ir orientuota į karjerą.
Pradėkite nuo idėjos ir kurkite ją programos metu. Sužinokite, kaip idėja pereiti nuo idėjos iki rinkos. Tada pateikite tai pirmaujančių žiniasklaidos vadovų ir verslininkų grupei. „Media Ventures“ dėstytojai, COM absolventai ir biznį išmanantys mentoriai moko jus per procesą, vienas prieš vieną.
Programa iš pirmo žvilgsnio
Ką išmoksite:
- Naujų idėjų pristatymo į žiniasklaidos rinką strategijos.
- Kaip panaudoti turinį ir technologijas kuriant kažką originalaus ir pelningo.
- Norint išbandyti ir patobulinti naują įmonės koncepciją arba esamą produkto naujovę, reikalingos praktinės verslumo priemonės.
Kursinis darbas apima:
- Naujų idėjų kūrimas
- Žiniasklaida evoliucijoje
- Žiniasklaidos pinigų takas
- Komunikacijos tyrimai
- Kelių platformų pramogų reklama ir rinkodara
- Pramogų ir žiniasklaidos garsiakalbių serija
- Absolventų seminaras
- Media Ventures baigiamojo darbo projektas
- Du stažuočių kursai
Pasiruošę sekti alumų, dirbančių strategines, kūrybines pareigas tokiose vietose kaip Hulu, Apple, YouTube, Bloomberg, Twitter ir Pluto TV, pėdomis? Įgykite žinių, įgūdžių ir pasitikėjimo, kad galėtumėte pradėti kitą savo karjeros etapą.
Daugiau nei 95 % COM absolventų dirba su jų laipsniu susijusius darbus.
Tikslas
COM išsiskiria iš mūsų bendraamžių. Mūsų fakultetas siūlo tyrėjų ir praktikų derinį, kurie palaiko tarpdisciplininį, praktinį požiūrį į mokymąsi. Mūsų vieta yra elektra valdančio, žiniasklaidą išmanančio miesto centre.
Tačiau svarbiausios gali būti bendros COM vertybės. Manome, kad bendravimas reikalauja įvairovės, kritinio mąstymo ir kūrybinės išraiškos. Manome, kad bendravimas turi būti pagrįstas tiesa, tikrumu, efektyvumu ir tikslu. Tikime, kad bendravimas stiprina žmonių ir visuomenės supratimą.