Nuo 1922 m. Mailmano mokykla yra visuomenės sveikatos tyrimų, švietimo ir bendruomenės bendradarbiavimo priešakyje. Spręsdama viską nuo lėtinių ligų iki ŽIV/AIDS iki sveikatos priežiūros politikos, mokykla sprendžia aktualias šiandienos visuomenės sveikatos problemas, paversdama mokslinius tyrimus veiksmais.
„Mailman“ skirtumas
Visame pasaulyje vis sudėtingesni iššūkiai daro įtaką dabartinių ir būsimų kartų sveikatai, įskaitant klimato krizę, humanitarines ekstremalias situacijas, urbanizaciją, gyventojų senėjimą ir didėjančią sveikatos nelygybę.
Visuomenės sveikatos specialistai siekia apsaugoti ir gerinti žmonių sveikatą visur, kurdami naujas žinias, informuodami ir darydami įtaką viešajai politikai, kurdami ir įgyvendindami sprendimus bei skatindami sveiką elgesį.
Nuo mūsų mokyklos įkūrimo 1922 m. išugdėme visuomenės sveikatos lyderių kartas, padarėme pažangių novatoriškų atradimų ir pristatėme naujoviškus sprendimus, skirtus apsaugoti ir gerinti žmonių sveikatą visur. Mes jungiame švietimą, mokslą ir socialinį teisingumą, kad pašalintume sveikatos skirtumus ir skatintume teisingumą sveikatos srityje visame pasaulyje.
Mūsų pasaulinio lygio švietimo programose integruota naujoviška įgūdžiais pagrįsta mokymo programa, bendradarbiavimas mokslinių tyrimų srityje ir praktinė patirtis, kad studentai būtų paruošti vadovaujantiems vaidmenims įvairiose pramonės šakose ir sektoriuose, profesinėje praktikoje arba mokslinių tyrimų ir akademinėje bendruomenėje. Universiteto veikla ir renginiai, pagalbos paslaugos ir puoselėjanti aplinka padeda studentams klestėti ir tobulėti.
Mūsų nuostabūs dėstytojai dirba įvairiose disciplinose – biologijoje, sociologijoje, statistikoje, istorijoje, politikoje ir daugelyje kitų – siekdami pervesti visuomenės sveikatą nuo teorijos iki praktikos pasitelkdami naujoviškus tyrimus ir programas visame pasaulyje. Būdami kūrybingi, verslūs ir ambicingi, skatiname atradimus ir sprendimus, kad įveiktume didžiausius XXI amžiaus sveikatos iššūkius. Mūsų tyrimų portfelis yra vienas didžiausių visuomenės sveikatos mokyklose, o mes turime daugybę tyrimų programų ir laboratorijų, įskaitant ICAP, Infekcijų ir imuniteto centrą ir Roberto N. Butlerio Kolumbijos senėjimo centrą.
Dinamiškas, įvairus Niujorkas ir visame pasaulyje žinomas Kolumbijos universitetas suteikia neribotas asmeninio ir profesinio augimo galimybes. Mes dirbame su įvairiomis gyventojų grupėmis penkiuose miesto rajonuose ir mūsų vietinėje Vašingtono aukštumų kaimynystėje, spręsdami sudėtingas sveikatos problemas, įskaitant švietimą apie ŽIV/AIDS, prevenciją ir priežiūrą, metimo rūkyti iniciatyvas ir programas, skirtas sustabdyti augančią astmos epidemiją mūsų miesto aplinkoje.
Svarbiausias skirtumas? Mūsų bendruomenė. Įtraukianti, bendradarbiaujanti ir įvairi – mūsų kultūra yra labai svarbi mūsų darbui, mūsų studentų patirčiai ir tai, kur jie eina iš čia.
XXI amžiaus strateginė vizija
2008 m. gegužės mėn. Kolumbijos universitetas paskelbė apie daktarės Lindos P. Fried paskyrimą Mailmano mokyklos dekane. Nacionalinis lyderis geriatrijos sveikatos ir epidemiologijos srityje, Deanas Friedas anksčiau vadovavo Johnso Hopkinso geriatrinės medicinos ir gerontologijos skyriui ir Bloomberg visuomenės sveikatos mokyklos senėjimo epidemiologijos programai.
Nuo pat pradžių Deanas Friedas įtraukė dėstytojus, studentus, absolventus ir pagrindines suinteresuotąsias šalis, kad nustatytų, kokį vaidmenį Mailmano mokykla turėtų atlikti sprendžiant būsimus visuomenės sveikatos iššūkius. Pagal šį naują strateginį planą mokykla ir toliau daugiausia dėmesio skirs sritims, kuriose ji tradiciškai buvo puiki, pavyzdžiui, ŽIV ir kitos infekcinės ligos, psichinė sveikata, reprodukcinė sveikata ir aplinkos sveikata, ir remsis stipriu mokyklos palikimu pasauliniu mastu. ir miesto sveikata, vaikų sveikata ir maisto politika.
Plane taip pat raginama stiprinti mokslinius tyrimus ir įgyti patirties XXI amžiuje itin svarbiose srityse, tokiose kaip lėtinių ligų prevencija, klimatas ir sveikata, sistemų mokslas ir senstančios visuomenės sveikatos užtikrinimas, prevencijai taikant visą gyvenimą trunkantį požiūrį. ligos ir negalios. Visos šios iniciatyvos reikalauja dėmesio, kelių lygių analizės, naujų sveikatos sistemos modelių ir tarpdisciplininio bendradarbiavimo bei lyderystės.
Mokyklos švietimo misija taip pat buvo kertinis dekano Friedo kadencijos akmuo. Per pastaruosius kelerius metus dekanas Friedas vadovavo intensyvioms visos mokyklos pastangoms, kuriose dalyvavo daugiau nei 150 fakulteto narių, taip pat studentai, absolventai ir darbdaviai, pertvarkant mokyklos MPH mokymo programą. Naujosios programos „Columbia MPH“ ir „Accelerated MPH“ suteikia platų sisteminį supratimą, kritinio mąstymo įgūdžius ir vadovavimo mokymą, reikalingą šiandienos sudėtingiems visuomenės sveikatos iššūkiams spręsti.
PERSIŲSTI
Visuomenės sveikatos ir Mailman mokyklos misijos pagrindas yra užtikrinti vienodas sąlygas, užtikrinančias visų sveikatą ir gerovę. Yra daug įrodymų, kad dėl kumuliacinio sisteminio nepalankumo istorijoje buvo padaryta didelė žala, rasiniai skirtumai ir bloga juodaodžių, lotynų, čiabuvių ir kitų spalvotų žmonių [BIPOC] sveikata JAV ir visame pasaulyje. Mūsų, visuomenės sveikatos pedagogų, tyrėjų, mokslininkų ir praktikų, pareiga yra prisidėti prie sisteminio rasizmo, kuris egzistuoja visose Jungtinėse Valstijose, panaikinimo, leidžiančio šiai toksinei situacijai plisti.
Pripažįstame, kad nesilaikome savo misijos, ypač dėl to, kad JAV rasizmo istorija yra įtraukta į visuomenės sveikatos sritį ir mūsų akademines institucijas. Net ir turint ilgalaikį Columbia Mailman atsidavimą ir vadovavimą skatinant mokslinį supratimą apie sveikatos nelygybės veiksnius, taikant šį supratimą gerinant visų sveikatą ir paverčiant tai kertiniu mūsų studentų švietimo akmeniu; pripažįstame, kad reikia gilesnio įsipareigojimo panaikinti sisteminį rasizmą, pirmiausia savo institucijoje, o paskui už mūsų mokyklos sienų.
Kelio kūrimas PIRMYN
2020 m. vasarą dekanas Linda Fried ir vyresniųjų vadovų komanda pradėjo Kolumbijos visuomenės sveikatos FORWARD (Kova su priespauda, rasizmu ir baltųjų viršenybe per veiksmus, tyrimus ir diskursą), kad paspartintų mūsų mokyklos virsmą antirasistine, daugiakultūre ir visapusiškai įtraukiančia institucija. visais savo kultūros ir veiklos aspektais, taip pat tapti pasauliniu lyderiu griaunant toksiškas struktūras, kurios ir toliau palaiko rasizmą ir sveikatos nelygybę. Mūsų tikslas yra pakeisti save ir savo pasaulį ir pateikti pavyzdį bei veiksmų planą kitoms akademinėms institucijoms, kurios galėtų sekti pavyzdžiu.
Per FORWARD imsimės konkrečių veiksmų, reikalingų mūsų tikslams įgyvendinti, kurdami:
- Antirasistinė institucinė kultūra ir aplinka
- Stiprus BIPOC studentų srautas į Columbia Mailman, o vėliau į visuomenės sveikatos sritį už mokyklos ribų.
- Naujos BIPOC dėstytojų ir darbuotojų grupės, kurios yra visiškai palaikomos ir turi išteklių, reikalingų karjerai pradėti
- Plati autentiškų, aktyvių ir nuolatinių ryšių su vietinėmis, marginalizuotomis bendruomenėmis programa
- Tvirtesni visos mokyklos sveikatos lygybės, sisteminio rasizmo ir struktūrinio smurto tyrimai
Akreditacija
Mailmano visuomenės sveikatos akreditavimo mokykla
Visuomenės sveikatos švietimo taryba (CEPH) yra nepriklausoma agentūra, pripažinta JAV Švietimo departamento, akredituojanti visuomenės sveikatos mokyklas. CEPH misija užtikrina „visuomenės sveikatos švietimo ir mokymo kokybę, kad būtų pasiektas praktikos, tyrimų ir paslaugų meistriškumas, bendradarbiaujant su organizacija ir bendruomenės partneriais“.
Kaip Visuomenės sveikatos mokyklų ir programų asociacijos narė, Mailmano visuomenės sveikatos mokykla buvo pakartotinai akredituota 2010 m. ir pradėjo kitą pakartotinio akreditavimo procesą.
Be to, Sveikatos politikos ir vadybos katedra yra Sveikatos administravimo universitetų programų asociacijos narė. Vadybos programos yra akredituotos Sveikatos priežiūros vadybos švietimo akreditavimo komisijos (CAHME).
Savarankiškas mokymasis
CEPH akreditavimo procedūra reikalauja, kad „Mailman School“ atliktų išsamų savarankišką tyrimą, kurio metu kokybiškai ir kiekybiškai įvertinama, kaip mokykla įgyvendina savo misiją, tikslus ir uždavinius bei atitinka akreditavimo kriterijus, taip pat atvirai įvertinamos stipriosios ir silpnosios pusės. atsižvelgiant į mokyklos veiklą pagal akreditavimo kriterijus. Savarankiško mokymosi procese dalyvavo asmenys iš visos Mailmano mokyklos ir pagrindinių mūsų grupių.
CEPH organizuojamas išorės komitetas peržiūri savarankišką tyrimą ir atlieka vizitą vietoje. Apsilankymo vietoje komandą sudarė visuomenės sveikatos akademikai, praktikai ir akreditavimo specialistai, kurie susitiko su mokyklos vyresniąja vadovybe, dėstytojais, darbuotojais, studentais, absolventais ir bendruomenės partneriais, taip pat CUMC ir universiteto vyresniąja vadovybe. Nuorodą į 2016-2017 m. savarankišką darbą rasite čia.
Kolumbijos universiteto Niujorko mieste akreditacija
Kolumbijos universitetas yra akredituotas Vidurio valstijų aukštojo mokslo komisijos, 3624 Market Street, Philadelphia, PA 19104, 267-284-5000 (MSCHE). JAV Švietimo departamento pripažinta, MSCHE yra viena iš šešių regioninių aukštojo mokslo akreditavimo agentūrų Jungtinėse Amerikos Valstijose, kurios siekia apibrėžti, palaikyti ir skatinti aukštojo mokslo institucijų švietimo kokybę.