Rinkodaros magistrantūra
Corvinus University of Budapest
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Budapest, Vengrija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 3 400 / per semester *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2023
* per semestrą ne EEE pareiškėjams
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
- Už programą atsakingas departamentas: Marketingo institutas
- Programos instruktorius: Dr. Bauer András
- Bakalauro studijų programa: Rinkodara
- Specializacija: ekonomikos mokslas
- Programos laikas semestruose: 4 semestrai
- Programos kalba: anglų
- Svetainė / vieta: Budapeštas
- Skyrius: Visas laikas
- Programos tipas: Įprasta
Kursas suteikia jums galimybę pasinaudoti visais jungtiniais pagrindiniais dalykais, kuriais dalijamasi su kitomis magistrantūros programomis, įskaitant vadybinius kiekybinių metodų, verslo ekonomikos, lyderystės, vadybinės apskaitos, įmonių finansų, verslo teisės ir rinkodaros vadybos kursus. Tai taip pat suteikia jums galimybę gauti dvigubą laipsnį naudojantis CEMS programa. Užkariaukite pozicijas žiniasklaidos, pasaulinio verslo ir internetinės rinkodaros pramonės srityse, įskaitant FMCG ir MVĮ sektorius - parodysime kaip! Kreipkitės dabar!
Mokestis už mokslą: 880 000 HUF (≈ 2700 EUR) per semestrą EEE pareiškėjams, 3400 EUR už semestrą pareiškėjams, nesantys EEE.
Magistro programoje pasiekiamas kvalifikacijos lygis ir pažymėjimo pavadinimas
- Kvalifikacijos lygis: magistro laipsnis (magistro santrumpa: magistrantūra).
- Kvalifikacija vengrų kalba: okleveles közgazdász marketing profeson.
- Kvalifikacija anglų kalba: Marketingo ekonomistas.
Laipsniai, priimti priimant į magistrantūros programą
Priimami su visa kredito verte: iš ekonomikos mokslų srities, ekonomikos ir vadybos, komercijos ir rinkodaros, tarptautinės ekonomikos, finansų ir apskaitos bakalauro laipsnių, o iš technikos srities - techninio valdymo bakalauro laipsnį.
Visų pirma gali būti svarstoma atlikus apibrėžtus kreditus: iš ekonomikos mokslų srities - žmogiškųjų išteklių, turizmo ir maitinimo, taikomosios ekonomikos ir profesinio mokymo viešųjų paslaugų ir verslo bakalaurantams.
Taip pat gali būti svarstomi baigus nustatytus kreditus: bakalauro ir magistro kursus bei kursus, kaip apibrėžta 1993 m. Aukštojo mokslo įstatyme LXXX, kurį priima aukštosios mokyklos kreditų perkėlimo komitetas, remdamasis studijų, kurios tarnauja kaip kreditų pagrindas.
Asmenims, turintiems laipsnius, nustatyti minimalūs priėmimo į magistrantūros programos rengimo ciklą reikalavimai
Norint įstoti į magistrantūros programą, reikia bent 30 kreditų iš šių dalykų sričių:
- Metodikos studijos (matematika, statistika, informatika) 8–12 kreditų;
- Teorinės ekonomikos studijos (mikro ir makroekonomika, tarptautinė ekonomika, regiono ekonomika, ekonomikos istorija) 8–12 kreditų;
- Verslo studijos (įmonių ekonomika, įmonių finansai, rinkodara, apskaita, vadyba, žmogiškieji ištekliai) 10–14 kreditų.
Kreditų, kuriuos reikia baigti magistrantūrai, skaičius: 120 kreditų
- Orientacija į laipsnį: subalansuota (40–60 procentų).
- Darbo apimtis - 15 kreditų.
- Minimali pasirenkamųjų kursų kreditinė vertė: 6 kreditai.
Tarptautinis standartinis švietimo klasifikavimas švietimo srities kodas: 342
Magistrantūros mokymo tikslai
Programos tikslas yra mokyti rinkodaros ekspertų, vykdančių rinkodaros veiklą įvairiose verslo ir ne verslo organizacijose, įstaigose ir įmonėse. Turėdami įgytus teorinius ir praktinius įgūdžius, jie geba kurti rinkodaros strategiją, valdyti įvairius marketingo veiksmus ir projektus, įvairias organizacijas, procesus ir profesines programas, apibrėžti reikiamų rinkodaros priemonių turinį, koordinuoti užduočių vykdymą, bendrauti su vidinės ir išorinės funkcijos ir organizacijos. Tai geba bendrauti raštu, žodžiu ir šiuolaikinėmis informacinės komunikacijos priemonėmis dviem užsienio kalbomis. Jie yra pasirengę tęsti savo mokslus doktorantūroje. lygis.
Profesinės savybės
Mokslo sritys ir sritys, kuriomis grindžiamas mokymas, yra:
ekonomikos ir socialinių mokslų studijos (šiuolaikinės ekonomikos teorijos, sprendimų teorijos ir metodikos studijos, organizacijų ir įmonių verslas ir valdymas, strateginis valdymas, finansų valdymas, rinkodaros vadybos, vertės kūrimo ir logistinių procesų planavimo ir valdymo klausimai) 25–40 kreditų;
Rinkodaros studijos [aplinkos ir rinkos analizės planavimas ir vykdymas, rinkodaros tyrimų planavimas, jo metodika, rinkodaros informacijos ir sprendimų palaikymo sistemos, vartojimo teorija ir vartotojų elgsenos analizė, paskirstymo valdymas, pardavimo proceso valdymas, tiekimo grandinės valdymas, produkto ir prekės ženklo valdymas, integruota rinkodara komunikacija, komunikacijos strategija ir jos priemonės, ekonominės ir konkurencijos teisės studijos, rinkodaros strategijos planavimas ir vykdymas, rinkodaros kontrolė, tarpkultūrinės ir tarptautinės rinkodaros studijos, socialinių mokslų metodikos, pažangiausių profesinių rezultatų mokymasis ir taikymas] 30–40 kreditų.
Programos pasirenkamųjų specializacijų ir profesinių modulių kreditų santykis: 30–45 kreditai.
Užsienio kalbos reikalavimai
Norėdami gauti magistro laipsnį, studentas privalo turėti bent vieną tarpinį „B2“ komplekso tipo valstybinį anglų kalbos egzaminą arba tarpinį „B2“ tipo sudėtingo tipo kalbos egzaminą kita gyva užsienio kalba, priimtiną atitinkamoje studijų srityje, arba reikalingas valstybinis pripažintas aukštesniojo (C1) lygio bendrojo tipo užsienio kalbos egzaminas arba lygiavertis aukštojo mokslo baigimo pažymėjimas arba diplomas).
Stažuotės reikalavimai
Programą gali lydėti stažuotė. Stažuotės reikalavimai yra apibrėžti programos programoje.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Vyresniojo vadovo pameistrystė + Rinkodara ir lyderystė PgDip + MSc
- Cranfield, Jungtinė Karalystė
Rinkodaros vadybos magistrantūra
- Barcelona, Ispanija
Tarptautinės rinkodaros magistras
- Academic City, Jungtiniai Arabų Emyratai