Muzikos mokytojų rengimo magistras vidurinėms ir vidurinėms mokykloms su dviguba mokymo programa Mokytojų rengimas vidurinėms mokykloms
Charles University Faculty of Education
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Prague, Čekija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 2 334 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Internetinės paraiškos mokestis: 820 CZK
Įvadas
Muzikos mokytojų rengimas pagrindinėms ir vidurinėms mokykloms
Studijų programa tęsiasi nuo bakalauro studijų programos Muzikinis ugdymas, orientuotas į ugdymą.
Studijų programos tikslas – suteikti jos absolventams visapusišką magistro kvalifikacinį laipsnį, parengsiantį muzikos mokytojo profesijai pradinių ir vidurinių mokyklų 2 pakopoje. Studijų programoje atsižvelgiama į kognityvinių, didaktinių, pedagoginių-psichologinių mokymo komponentų proporcingumą, o bakalauro studijose įgytos srities žinios toliau sisteminamos ir pritaikomos didaktikos ir su ja glaudžiai susijusių profesinių dalykų srityje. Studijų programos absolventai yra kompetentingi savarankiškai kurti meno ir kultūros ugdymo krypties mokyklines ugdymo programas. Jie pasiruošę dėstyti muzikinį ugdymą su visais jo aspektais žinių ir įgūdžių srityje. Studijų programa remiasi kūrybine veikla muzikinio ugdymo ir jos didaktikos srityje. Lauko komponentas yra orientuotas į gilesnį muzikinio ugdymo klausimų suvokimą, kuris atsispindi muzikinio ugdymo mokyme pradinėse ir vidurinėse mokyklose. Muzikos reiškiniai ir sampratos pateikiamos platesniame kontekste ir skirtingų mokslo ir meno rūšių sąsajose. Muzikos didaktinis komponentas grindžiamas muzikos pedagoginių tyrimų metu įgytomis žiniomis ir praktikoje patikrinta geriausia praktika. Muzikos teoriją ir pedagoginį komponentą vėliau galima pagilinti doktorantūros studijų programoje, pvz., Muzikos teorija ir pedagogika. Studijų programoje pagrindiniame plane laikomasi dalykinių, didaktinių ir pedagoginių-psichologinių mokymo komponentų balanso pagal Švietimo ministerijos mokytojų rengimo standartus. Pedagoginis-psichologinis rengimas apima pedagogikos, psichologijos, specialiosios pedagogikos dalykus, įskaitant pedagoginę-psichologinę praktiką. Dalis jo – diplominio darbo rengimas.
Vidurinių mokyklų mokytojų rengimas
Studijomis pirmiausia siekiama ugdyti profesines, pedagogines ir psichologines, bendravimo ir kitas asmenines bei ugdymosi kompetencijas, reikalingas norint tapti pedagogikos mokytoju vidurinėse profesinėse mokyklose bei kitai ugdymo ir koordinavimo veiklai ugdymo srityje. Be pedagoginių disciplinų profesinių mokslinių bazių intensyvinimo (vadovaujantis bakalauro studijų turiniu), siekiama ugdymo didaktikos ir profesinių didaktinių kompetencijų pritaikymo mokymo praktikoje. Ypatingas dėmesys skiriamas pedagoginio tyrimo metodologijai, nes vienas iš tikslų – pedagogų dėstytojams, be kita ko, įgudę siūlyti, įgyvendinti ir vertinti empirinius ugdymo srities tyrimus. Taip pat studijų programoje dėmesys skiriamas socialinio ugdymo, socialinio darbo srities žinioms ir įgūdžiams, šių reiškinių metodikai. Studentai savo mokymo praktiką atlieka mokyklose, mokyklos patalpose; bet ir socialinių paslaugų įstaigose.