
Magistro studijos in
Muzikos mokytojų rengimo magistras žemesnėms ir aukštesnėms vidurinėms mokykloms su dviguba mokymo programa chorinio dainavimo mokytojų rengimas
Charles University Faculty of Education

Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Prague, Čekija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 2 334 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Internetinės paraiškos mokestis: 820 CZK
Įvadas
Muzikos mokytojų rengimas pagrindinėms ir vidurinėms mokykloms
Studijų programa tęsiasi nuo bakalauro studijų programos Muzikinis ugdymas, orientuotas į ugdymą.
Studijų programos tikslas – suteikti jos absolventams visapusišką magistro kvalifikacinį laipsnį, parengsiantį muzikos mokytojo profesijai pradinių ir vidurinių mokyklų 2 pakopoje. Studijų programoje atsižvelgiama į kognityvinių, didaktinių, pedagoginių-psichologinių mokymo komponentų proporcingumą, o bakalauro studijose įgytos srities žinios toliau sisteminamos ir pritaikomos didaktikos ir su ja glaudžiai susijusių profesinių dalykų srityje. Studijų programos absolventai yra kompetentingi savarankiškai kurti meno ir kultūros ugdymo krypties mokyklines ugdymo programas. Jie pasiruošę dėstyti muzikinį ugdymą su visais jo aspektais žinių ir įgūdžių srityje. Studijų programa remiasi kūrybine veikla muzikinio ugdymo ir jos didaktikos srityje. Lauko komponentas yra orientuotas į gilesnį muzikinio ugdymo klausimų suvokimą, kuris atsispindi muzikinio ugdymo mokyme pradinėse ir vidurinėse mokyklose. Muzikos reiškiniai ir sampratos pateikiamos platesniame kontekste ir skirtingų mokslo ir meno rūšių sąsajose. Muzikos didaktinis komponentas grindžiamas muzikos pedagoginių tyrimų metu įgytomis žiniomis ir praktikoje patikrinta geriausia praktika. Muzikos teoriją ir pedagoginį komponentą vėliau galima pagilinti doktorantūros studijų programoje, pvz., Muzikos teorija ir pedagogika. Studijų programoje pagrindiniame plane laikomasi dalykinių, didaktinių ir pedagoginių-psichologinių mokymo komponentų balanso pagal Švietimo ministerijos mokytojų rengimo standartus. Pedagoginis-psichologinis rengimas apima pedagogikos, psichologijos, specialiosios pedagogikos dalykus, įskaitant pedagoginę-psichologinę praktiką. Dalis jo – diplominio darbo rengimas.
Chorinio dainavimo mokytojų rengimas
Šios studijų programos tikslas – ugdyti abiturientą, gebantį tapti įvairaus pobūdžio ir lygio chorų (vaikų, mergaičių, pusiau mišrių jaunimo, moterų, mišrių ir taip pat vyrų) dirigentu. Studijos susietos su ankstesnėmis bakalauro studijomis, orientuotos į specialių muzikinių žinių ir gebėjimų įgijimą. Magistrantūros studijos orientuotos į bendradarbiavimą su pedagoginiais ir psichologiniais dalykais bei praktika įvairiuose choruose ugdant muzikinius pedagoginius įgūdžius. Dalykai atsižvelgia į magistro studijų pedagoginę kryptį.