Meistras Rinkodara
East London University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
East London, Pietų Afrikos Respublika
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Feb 2025
Įvadas
Šiandien išminties rinkodaros ir komunikacijos lyderiai prasidės parametrus: mintys, elgsenos ir veiksmų pirkėjui. Jie žino, diferenciacijos svarbą ir kaip sukurti unikalią ir ownable prekės padėtimi tikslinės auditorijos sąmonėje. Jie žino, kaip atsvaros vartotojų įžvalgas pateikti veiksmų-įkvepiantis pranešimus ir taikyti naujus duomenų šaltinius informuoti kainodarą, pakavimo ir reklamos strategijas. Ir jie tai daro visi, o pastato aukšto atlikti komandas ir išlaikyti aiškų regėjimo linijos nuo rinkos dalį, apimties ir IG.
Elu marketingo programa moko jus, kaip naršyti šiandienos problemas, o įžeminimo jums laiko patikrinta teorija todėl jūs turėsite būti pasirengęs vadovauti rytojaus naujoves.
Mūsų dvejopo disciplinuotą magistro laipsnis yra tik vienas iš tautos, kuri sujungia marketingo disciplinos su ryšių, įrengti jums pristatyti tinkamą pranešimą teisę asmuo tinkamu laiku kelias. Mūsų novatoriškas mokymo pozicijų siekti lyderio vaidmens tiek laukų, stiprinti savo pagrindinius įgūdžius šiose srityse: vadovavimo ir valdymo, marketingo strategija, prekės ženklo valdymas, rinkos tyrimų ir analizės, naujų žiniasklaidos priemonių ir kūrybingi gamybos.
Tuo Elu, jums bus dalyvauti hands-on užduotis, įskaitant atvejų tyrimus, kur jums rekomenduoti išsamią verslo ir rinkodaros strategiją, visiškai su kainodara, lūžio ir pelningumą projekcijomis. Ir, siekiant suteikti Jums su praktinės žinios kuriant informacinę medžiagą, jūs išmoksite pramonės standartus projektavimo programinės įrangos.
Mūsų magistro studijų programa bus atskleisti jums naujausias tendencijas pagrindinėse srityse, kaip antai: sverto interneto ir socialinių įžvalgų, kaip optimizuoti rinkodaros veiklą; vairavimo socialinės rinkodaros iniciatyvas, aktyvinti vartotojų dalyvavimą, įsitraukimą ir išsaugojimą; ir sužinoti, kaip žmonės apsipirkti, bendrauti, ir įsisavinti informaciją.
Meistras šiandienos Marketplace sudėtingumą:
- Vartotojų elgsena ir įžvalgos: įsišaknijusi giliai suprasti vartotojui, mokymo programa pabrėžia mokslinių tyrimų varoma įžvalgomis, kaip veiksmingas kampanijas pamatų.
- Disciplinos ir kanalai: veikiami visą spektrą ryšių disciplinų studentai yra pasirengę įgyvendinti veiksmingą derinį tradicinių ir skaitmeninių žiniasklaidos kanalais.
- Strategija ir kūrybiškumas: Studentai mokosi, kaip atsvaros tiek analitinį mąstymą ir kūrybinius gebėjimus projektuoti patrauklus prekės patirtį.
- Taikomoji Gyvenimo: Realaus laiko klientas iššūkiai ir atvejų tyrimai suteikia studentams vertingas praktinės patirties.
Mokymo programoje derinamos state-of-the-art klases e-komercija, web dizainas, ir duomenų bazių analizės platesnį reklamos, rinkodaros tyrimų, ir reklaminių įgūdžių, reikalingų tobulėti tarptautinėje marketingo fi Senais laikais.
MS rinkodaros programa padės jums sukurti kritinių įgūdžių prekės ženklo valdymas, klientų lojalumo, auditorijos įsitraukimo per įvairias žiniasklaidos ir išsamūs rinkodaros planus.
Jūs būsite pasirengę profesinei karjerai, kaip rinkodaros analitikų, prekės direktorių ar susijusių rinkodaros pozicijų visuomenės, privačių ar valdžios sektoriuose.
Mokytojo rinkodaros programą, jūs išmoksite, kaip:
- Analizuoti ir interpretuoti kokybinius ir kiekybinius duomenis suderinti marketingo planus su organizacijos strateginiais tikslais
- Sukurti integruotas strategijas siekiant padidinti galimybes per marketingo teorijos ir praktikos naudoti
- Distiliuoti informaciją per įvairias žiniasklaidos informuoti, derėtis ir įtikinti suinteresuotąsias
- Parengti tarptautinio marketingo strategijas, spręsti komercinius, politinius, teisinius ir kultūrinius aplinkas pasaulio ekonomikoje
- Patvirtinu, rinkodaros praktika turi atitikti teisinius aplinkoje, reguliavimo standartų ir etikos praktika
- Valdymas markės crossfunctional aplinkose, siekiant užtikrinti sukūrimą, surinkimo ir pristatymo vertę