Tarptautinio rinkodaros vadybos magistras
GEMA Business School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Rome, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 - 10 months
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 7 000
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Kodėl magistro laipsnį tarptautinio marketingo vadybos srityje?
Magistro studijų programa yra pritaikyta tiems, kurie nori įgyti tarptautinės rinkodaros specializaciją, pradedant nuo rinkodaros pagrindų iki tarptautinio rinkodaros, skaitmeninio verslo ir socialinės žiniasklaidos komunikacijos.
Programos tikslai bus susiję su įvairiomis mokymosi formomis: puoselėjant požiūrius ir vertybes, tobulinant kompetenciją, vykdant veiklą ir gavus informaciją bei koncepcijas.
Dalyviai kuria įgūdžius ir kompetencijas svarbiausiose strategijos dalyse: versle (marketingas, rinkodaros tyrimai, tvarumas, socialinės žiniasklaidos komunikacija ir pan.), Planavimas ir projektavimo mąstymas, vadovavimas ir emocinis intelektas bei etika. Dėka partnerystėje su San Džozefo Filadelfijos universiteto (JAV), viena iš labiausiai reprezentatyvių akademinių institucijų JAV, visa mokymo veikla (paskaitos, tyrimai, užduotys, projekto darbai ir kt.) Bus rengiama anglų kalba fakulteto Nariai, svečių profesoriai ir svečiai iš Amerikos ir tarptautinio verslo konteksto.
Siekdama, kad studentai būtų tinkamai pasirengę susidoroti su tarptautine patirtimi, GEMA Business School sukūrė "pradinį kelią" kaip pirmąjį magistro programos etapą, kuris vyks Romoje ir orientuotas į šias sritis: rinkodara ir komunikacija Pagrindiniai, komandos kūrimas ir asmeniniai gebėjimai.
Gavėjai
Pareiškėjai neturėtų būti vyresni nei 30 metų ir turėti atitinkamą pirmąjį laipsnį iš pripažinto universiteto ar kito lygiaverčio aukštojo mokslo instituto. Be to, kandidatai turėtų parodyti B2 lygio (angl. QCER) anglų kalbos žinias arba aukštesnį lygį, minimalų standartą, kurio reikalavo Šv. Juozapo universitetas, kad lankytų savo klases.
Tikimasi, kad kiekvienas kandidatas turės interviu su mokyklos priėmimo pareigūnais, kad įvertintų motyvaciją, požiūrį, pradėtų kompetencijų ir lūkesčių lygį.
Mokymosi tikslai ir metodai
Tarptautinės rinkodaros vadybos magistro programa tikisi sukurti kitus rinkodaros specialistus, suteikiančius jiems galimybę įgyti naujų koncepcijų ir įgyti praktinių įgūdžių. Studentai puoselės savo požiūrį ir vertybes bei ugdys kompetenciją vykdydami mokymosi teorijas ir principus apie rinkodarą ir komunikaciją.
Mokymosi metodas paskatins dalyvių potencialą, suteikiant jiems galimybę įvertinti jų kompetencijos lygį ir nustatyti vystymosi sritis, stiprinti koncepcijas, teorijas ir taikomąsias programas, padedant joms plačiai mąstyti ir strategiškai vadovauti, ugdyti įgūdžius ir kompetenciją strateginiame planavime, vadovavimo ir emocinio intelekto, verslo ir etikos srityse. Visos kalbos vyksta anglų kalba, kad būtų pagerintas kalbos įgūdis kartu su pagrindinėmis temomis.
Pagrindiniai privalumai
• Tarptautinės rinkodaros kompetencijos įgijimas kartu su galutiniu anglų kalbos įgūdžių tobulinimu
• Gyvenimo ir studijų patirtis dviejose skirtingose šalyse (Italijoje ir JAV)
• Patikrintos praktinės ir patirtinės mokymosi metodikos ir priemonės
• Galimybė gauti stažuotę programos pabaigoje
• Dvi prestižinių švietimo įstaigų ( GEMA Business School ir Šv. Juozapo universitetas) partnerystė
Programos etapai
1 etapas: lapkritis / gruodis (Roma)
2 etapas: sausio / balandžio mėn. (1 galimybė) - sausio / rugpjūtis (2 variantas) (Filadelfija)
3 etapas: gegužės / gruodžio mėn. (1 galimybė) - rugsėjis / kovas (2 galimybė) (Italija)
PHASE A
- GEMA - Roma (Italija) - 2 mėnesiai
- TURINYS: Rinkodaros pagrindai ir pagrindai
PHASE B
- SJU - Filadelfija (JAV)
- 1 variantas - 3,5 mėnesiai
- TURINYS: Tarptautinis marketingas - socialinės žiniasklaidos ir organizacijos - strateginiai pokyčiai ir lyderystė - inovacijų ir dizaino mąstymas - bendradarbiavimas ir konfliktai tarptautinėse komandose
- 2 variantas - 7 mėnesiai
- TURINYS: tos pačios temos, išvardytos aukščiau, su papildomu aktyviu mokymosi moduliu, kurį sudaro užduotys, projektiniai darbai ir patirtis, siekiant plėtoti praktinius įgūdžius.
PHASE C
- Įmonės ir organizacijos - Italija - 3/6 mėnesiai
- Praktika kompanijose ir organizacijose, daugiausia remiasi Italijoje, kur studentas gali įgyvendinti tai, kas išmokta magistro patirties metu. Kiekvienam studentui bus suteikta galimybė būti kandidatu 3 ar 6 mėnesių laikotarpiui
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Tarptautinės rinkodaros vadybos magistro laipsnis
- Madrid, Ispanija
- Alcorcón, Ispanija + 3 Daugiau
Tarptautinės rinkodaros ir verslo plėtros magistras
- Île-de-France, Prancūzija
Tarptautinio marketingo magistrantūra
- Île-de-France, Prancūzija