Tarptautinio verslo vadybos magistras - italų kelias
GEMA Business School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Rome, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
4 - 6 months
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 4 900
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Gavėjai
Tarptautinės verslo vadybos magistro programą sukuria ir skatina GEMA Business School Ji yra modulinė magistrantūros programa, skirta apmokyti naujos kartos Eksporto vadovus ir tarptautinius rinkodaros bei verslo vadybininkus, kurie gali paskatinti įmones ir įmones plėsti savo rinkos dalis tarptautinėse rinkose. rinkas pagal:
- didinti šalių, kuriose parduodami produktai ir (arba) paslaugos, skaičių, ypač sparčiai augančiose rinkose;
- didinti tarptautinėse rinkose parduodamų produktų / paslaugų linijų skaičių atsižvelgiant į vietos paklausos struktūrą;
- naujų platinimo strategijų priėmimas siekiant "arčiau kliento" tarptautinėse rinkose (pvz., komercinėse srityse, bendroji įmonė, vietinė gamyba).
Jis yra suprojektuotas geriausiai bet kurios šalies ekonomikos, socialinių mokslų ir mokslo dalykų absolventams, norintiems tapti "Eksporto vadybininku" arba "International marketing manager". Tarptautinės verslo aplinkos GEMA fakulteto nariai, vizitų profesoriai ir svečiai praneša anglų kalba apie visą mokymo veiklą (paskaitas, klasių pratybas, internetines sesijas, namų darbus, tyrimus, užduotis, projektų darbus ir kt.).
Pareiškėjai turėtų turėti mažiau nei 30 metų ir atitinkamą pirmąjį laipsnį (pageidautina absolventams ekonomikos, socialinių mokslų ir mokslo srityse) iš pripažinto universiteto ar kito lygiaverčio aukštojo mokslo instituto.
Be to, kandidatai turėtų parodyti B2 lygio (angl. QCER) anglų kalbos žinias arba aukštesnį lygį, minimalų standartą, reikalaujamą lankyti pamokas.
Tikimasi, kad kiekvienas kandidatas turės interviu su mokyklos priėmimo pareigūnais, kad įvertintų motyvaciją, požiūrį, pradėtų kompetencijų ir lūkesčių lygį.
Programos struktūra
- PROGRAMOS ĮVADAS
Magistro studijų pristatymas.
Tarptautinio verslo vadybininko vaidmuo, funkcijos, įgūdžiai ir požiūris.
Projektų valdymas
Galėsite kurti ir valdyti tarptautinius pardavimo projektus
Komandos kūrimas ir organizacinis vadovavimas
Tu galesi:
- kurti, valdyti ir vadovauti daugiakultūrėms komandoms;
- valdyti laiką;
- bendrauti globalizuotame pasaulyje;
- įveikti konfliktus daugiakultūrėje aplinkoje.
Įmonės organizacija
Galėsite sukurti ir paleisti Eksporto biurą.
- STRATEGINĖS KOMPETENCIJOS
Tarptautinė rinkodara
Šis modulis skirtas kurti kritines strategines ir analitines gebėjimus, kurie įkvepia ir vadovauja įmonės plėtrai tarptautinėse rinkose.
Tu galesi:
- nustatyti įdomiausias užsienio rinkas (patrauklumo / prieinamumo analizė);
- įvertinti jų potencialą ir jų ypatybes (rinkos analizė);
- nustatyti skirtingo pobūdžio rizikas ir kliūtis, kai sprendžiami tikslinės rinkos (pvz., ekonominiai, kultūriniai, politiniai, teisiniai, techniniai);
- parengti tinkamą komercinę strategiją, atsižvelgiant į platinimą, kainą, produktų asortimentą, konkurenciją ir pan.
- nustatyti tinkamą "įėjimo strategiją";
- įvertinti pasirinktos komercinės strategijos finansinius padarinius;
- koordinuoti įmonės ryšius įvairiose tarptautinėse rinkose.
- VEIKLOS KOMPETENCIJOS
Tarptautinės prekybos metodai
Galėsite išspręsti svarbiausius techninius klausimus, susijusius su užsienio prekyba:
dirbti tarptautinėse komercinėse sutartyse (pvz., platinimas, agentūra, franšizavimas, bendra įmonė);
apsaugoti bendrovės intelektinės ir pramoninės nuosavybės teises;
koordinuoti eksporto operacijas nuo komercinio pasiūlymo iki mokėjimo;
įvertinti ir valdyti eksporto operacijų mokestinius padarinius;
valdyti mokėjimų srautus ir finansinę riziką.
Pardavimas tarptautinėse rinkose
Tu galesi:
- surasti ir valdyti pardavimo kontaktus;
- rengti ir valdyti pardavimo skambučius;
- pritaikyti savo pardavimo stilių į skirtingas kultūros ir pirkėjų aplinkoje;
- gauti savo potencialaus kliento įsipareigojimus;
- kurti ir valdyti pardavimų asortimentą ir pardavimo paskirstymo tinklą;
- efektyviai naudoti e-komerciją ir internetinę rinkodarą;
- naudoti "minkštus įgūdžius".
Geotrade
Tu galesi :
- teisėjas dėl pagrindinių geopolitinių ir geoekonominių tendencijų, turinčių įtakos tarptautinei prekybai;
- identifikuoti labiausiai žadančias Italijos įmones, produktus ir paslaugas, kurios bus skatinamos tarptautinėse rinkose, atsižvelgiant į Italijos tarptautinės prekybos tendencijas ir tendencijas;
- parengti ir įgyvendinti pardavimo strategiją, kad patektų į daugiausiai perspektyvių šalių:
- įgyti bendrų žinių apie tikslinių šalių geopolitinę ir geoekonominę padėtį;
- verslo galimybių įvertinimas;
- nustatyti ir valdyti šalies riziką;
- prekybos kliūčių nustatymas ir įveikimas (politinis, ekonominis, logistikos, teisinis, kultūrinis, fiskalinis, ...).
Šis modulis leis jums įgyti naujų įžvalgų ir naujos perspektyvos šiose šalyse:
- Persijos įlankos regionas: Iranas, Kataras, Uae, Saudo Arabija, Kuveitas, Barhainas, Omanas
- Kinija
- Šiaurės Amerika: JAV ir Kanada
- Europa: Prancūzija ir Visegradas (Čekijos Respublika, Slovakija, Lenkija, Vengrija)
- Kai kurie iš "žvaigždžių": Pietų Korėja, Egiptas, Etiopija, Tailandas, Filipinai, Malaizija
Specialistai, eksporto vadybininkai, tarptautiniai vadovai, verslininkai ir akademikai suteiks studentams praktinę informaciją, kad galėtų dirbti šiose šalyse ir praturtintų juos su savo specialistu supratimu ir patirtimi.
Tarptautinis ir eksporto verslo planas
Tu galesi:
- parengti tarptautinį ir (arba) eksporto verslo planą;
- parengti finansinį planą;
- nustatyti galimus finansinius išteklius.
Projektinis darbas
Studentai, dirbantys komandose ir koordinuojantys "Gema" dėstytojų, dirbs "Eksporto" projektą su pasirinktomis sėkmingomis Italijos gamybos ir paslaugų įmonėmis.
Komandos pristatys savo Eksporto projektus, o "Gema" vertinimo komisija įvertins atlikto darbo rezultatus.
- PRAKTIKA
Studentai praleis 12 savaičių stažuotę sėkmingai Italijoje įsikūrusioje gamybos ir paslaugų įmonėje, kurią pasirinko "Gema" pagal aukštus standartus.
Karjeros galimybės
Italija yra viena iš didžiausių pasaulio eksportuotojų, tačiau jos tikras komercinis potencialas užsienyje vis dar laukia, kol daugelis mažų ir vidutinių Italijos įmonių galėtų užpulti užsienio rinkose, jei jie turėtų profesionalių darbuotojų, kurie būtų gerai pažįstami per visą procesą. eksporto tiekimo grandinės.
Tas pats pasakytina ir daugelio kitų Europos šalių ar kitų geografinių vietovių įmonėms, kiekviena iš jų savo kraštovaizdyje ir pagal savo poreikius gali būti suinteresuota plėsti savo galimybes tarptautinei plėtrai. Štai kodėl magistrantūros programa turi modulius gilesniems pasaulio svarbiausių geoekonominių sričių (Geotrade) tyrinėjimams, suteikiant išsamesnes žinias apie kiekvienos šalies pagrindines ekonomines, teisines, komercines ir socialines ypatybes.
Remiantis rekomendacijomis, kurios kasdien susiduriamos su kontaktais su kompanijomis, GEMA sistemingai dirba stažuotėms, magistro programa siekiama patenkinti šiuos tikslius poreikius, suteikti studentams tikslinę specialiąsias žinias ir priemones bei metodus, skirtus jų asmeniniam efektyvumui didinti. siekiant pagerinti operatyvinę autonomiją ir atitinkamą įsidarbinimo galimybes.
Kai magistrantūros programa bus baigta, studentai galės pasiūlyti savo įgūdžius visoms toms kompanijoms, kurios turi planus komercinę plėtrą užsienyje, ir reikalauja profesionalių skaičių, galinčių valdyti šiuos projektus, vykdydami komercinius tikslus ir kritiškai vertindami jų darbo rezultatus.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Tarptautinės rinkodaros vadybos magistro laipsnis
- Madrid, Ispanija
- Alcorcón, Ispanija + 3 Daugiau
Tarptautinės rinkodaros ir verslo plėtros magistras
- Île-de-France, Prancūzija
Tarptautinio marketingo magistrantūra
- Île-de-France, Prancūzija