Magistro vadovai ir technologijų politika
Georgian Technical University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Tbilisi, Gruzija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GEL 5 500 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Metinis mokslas užsienio studentams
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Magistrantūros programa "Vadybos ir politikos technologijos" suteiks savo absolventams žinių ir įgūdžių analizuoti sudėtingas sociotechnines problemas, struktūrizuoti ir modeliuoti jų sprendimus ir projektuoti bei įgyvendinti sudėtingus projektus, programas ir politikos kryptis technologinėje srityje. .
Programa integruoja valdymo žinias su technologijų sričių specializacija, apima inžinerinius elementus, kiekybinių analizių kursus, verslo planavimo kursus ir ekonomiką. Ji pabrėžia, kad skirtingų sričių valdymą besivystančiose bendrą perspektyvą valdymo problemas ir iššūkius integraciją. Programa siūlo sistemingą sąvokų ir principų analizę, kurios yra pagrindinės technologijos valdymo srities supratimui. Kursinis darbas susijęs teorijas ir idėjas veiklos praktikos ir politikos gamybos ir veiklos klausimais įmonėse.
programos Būtinos sąlygos
Pareiškėjas priimamas laikantis Gruzijos įstatymų. Žinios apie kalbos mokymosi edukacinę programą.
Mokymosi rezultatas / kompetencijos
Žinios ir supratimas
Programa aprūpins absolventus žiniomis ištirti ir suprasti technologijas kaip verslo išteklius. Tai parodys, kaip įmonės gali naudoti technologijas, kad, viena vertus, sukurtų ir kurtų produktus ir paslaugas, kurios, viena vertus, maksimaliai padidintų klientų pasitenkinimą, tuo pačiu didinant įmonės produktyvumą, pelningumą ir konkurencingumą.
Analizės, modeliavimo ir problemų sprendimo įgūdžius programa suteiks savo studentams pažangias technines žinias konkrečioje inžinerijos srityje, jiems įdomus. Pagrindiniai programos elementai, kuriuos sudaro politikos analizės ir sistemų modeliavimo klausimai, suteiks absolventams galimybę spręsti didelio masto ir sudėtingas problemas valdymo srityje, ginkluoti techninėmis žiniomis.
Taikant žinios
Absolventai bus aprūpinti metodais, įrankiais ir metodais kūrybiškai projektuojant ir vertinant techninių sprendimų poveikį organizacijose, atliekant tyrimus ir analizuojant informaciją, naudojant atitinkamus žmogiškuosius ir technologinius išteklius. Jie žiūrės tiek į fizinę techninę sistemą, tiek į organizacinį tinklą, kuriame turi būti įdiegtas techninis sprendimas. Absolventai gebės sėkmingai pritaikyti žinias gamybos ir operacijų valdymo strategijoje, naudoti valdymo sprendimų priėmimo priemones ir metodus bei vykdyti mokslinius tyrimus naudodamos įvairius išteklius.
padaryti sprendimus
Absolventai gali priimti sprendimus, susijusius su gausių technologinių galimybių panaudojimu, kad galėtų įtakoti savo organizacijų misiją, tikslus ir strategijas. Analizuojant naujų technologijų potencialą, jie galės įvertinti komercinį jų įgyvendinimo poveikį įmonių organizaciniame kontekste. Absolventai, laukdami platesnių visuomeninių tendencijų, kai formuojasi nauja technologinė gamyba, gali priimti sprendimus, kuriais parduodami gaunami produktai ir paslaugos.
Bendravimo įgūdžiai
Absolventai, žiūrėdami tiek į fizinę sistemą, tiek į veikėjų tinklą, susiduriančią su techniniais iššūkiais, valdymu ir etiškumu, taip pat gali apibūdinti ir aptarti veiksmingo valdymo elementus naujoviškų technologijų ir gamybos operacijų srityje; Veiksmingai bendrauti tiek žodžiu, tiek raštu; Parodyti gebėjimą dirbti ir (arba) vadovauti įvairioms komandoms siekti tikslų; Dirbti komandos nariu per grupinius projektus ir problemų analizę; Parengti ir (arba) įgyvendinti planus, taip pat parengti galutinį pranešimą.
Mokymosi įgūdžiai
Absolventai gali prisiimti atsakomybę už savo mokymąsi; Mokytis iš patirties, įgytos skirtingų technologijų valdymo srityje; Atsižvelgti į išankstines žinias, turimą laiką ir mokymosi galimybes; Vengti studijų rezultatų, kurie yra per plati arba per siaura; Demonstruoti sąvokų ir metodų, susijusių su technologijų valdymu, supratimą; Išmokti savarankiškai valdyti mokymosi užduotis; Išmokti savęs vertinti ir prisiimti atsakomybę už nuolatinį akademinį / profesinį tobulėjimą.
Vertybės
Įrengtas unikalus techninių, analitinių ir valdymo įgūdžių derinys, absolventai bus pasirengę atlikti pagrindinius vaidmenis visuose šiuolaikinės visuomenės lygmenyse, sprendžiant sudėtingas problemas, kurių negalima išspręsti vien tik technologijomis. Jie supras, kad būtina peržengti techninės ir ne techninės disciplinos ribas, technologijos ir viešosios politikos susikirtimas. Profesiniuose ir visuomeniniuose santykiuose absolventai vertins labai pagarbų kolegų požiūrį, draugišką aplinką bendradarbiavimui ir bendradarbiavimui, etišką elgesį, atsakomybę ir atskaitingumą, discipliną ir ryžtą, kritinį mąstymą, sąžiningumą ir supratimą.
Mokymosi rezultatų pasiekimo formos ir metodai
Paskaita
Seminaras (dirba grupėje)
Praktiniai užsiėmimai
Laboratoriniai užsiėmimai
praktika
Kursinis darbas / projektas
Nepriklausomo darbo formos ir mokymosi rezultatų pasiekimo metodai įtraukiami į Švietimo programą ir gali būti rasti šia nuoroda: Http://www.gtu.ge/quality/pdf/sc.pdf
Žemiau pateikiami plačiausiai paplitusių mokymo ir mokymosi metodai bei jų apibrėžimai. Mokytojas turėtų pasirinkti tinkamą metodą pagal konkretų tikslą ir problemą.
- Diskusijos / diskusijos . Tai yra labiausiai paplitęs interaktyviojo mokymo metodas. Diskusijų procesas labai padidina studentų dalyvavimo ir jų veiklos kokybę. Diskusija gali tapti argumentu, o šis procesas neapsiriboja tik mokytojo keliamais klausimais. Jis ugdo studentų gebėjimus pagrįsti ir pagrįsti savo idėjas.
- Kooperacinis mokymas yra mokymo strategija, kurios metu kiekvienas grupės narys turi ne tik pats mokytis dalyko, bet ir padėti savo kolegoms mokytis geriau. Kiekvienas grupės narys dirba su problema, kol visi jie įvaldo problemą.
- Bendradarbiavimas ; Naudojant šį metodą suprantama, kad dalijant mokinius į atskiras grupes ir suteikiant kiekvienai grupei savo užduotis. Grupės nariai savo klausimais dirba atskirai ir tuo pačiu metu dalijasi savo nuomone su likusia grupe. Pagal iškeltą problemą šiame procese galima perkelti funkcijas tarp grupės narių. Ši strategija užtikrina maksimalų studentų dalyvavimą mokymosi procese.
- Probleminis mokymas (PBL) yra metodas, kuris pradiniame etape naudoja konkrečią problemą tiek naujų žinių įgijimui, tiek integracijos procesui.
- Euristikos metodas grindžiamas konkrečios problemos sprendimo žingsniu žingsniu. Tai realizuojama nepriklausomai nustatant faktus mokymo procese ir nustatant jų ryšius.
- Atvejo analizė - mokytojas kartu su mokiniais aptaria konkrečius atvejus ir kruopščiai nagrinėja problemą. Pavyzdžiui, inžinerinės saugos srityje tai gali būti diskusija apie konkretų nelaimingą atsitikimą ar katastrofą, arba politinėje moksloje tai gali būti betono tyrimas, pvz., Karabacho problema (armėnų-azerbaidžanų konfliktas).
- Smegenų šturmas - šis metodas reiškia formuojant ir pateikiant kuo daugiau radikaliai skirtingų idėjų ir nuomonių tam tikroje temoje. Šis metodas nustato sąlygas kurti kūrybišką požiūrį į problemą. Šis metodas yra veiksmingas didelėje studentų grupėje ir susideda iš šių etapų:
- Naudojant kūrybišką požiūrį į problema / problemą;
- Tam tikrą laikotarpį (daugiausia ant lentos) studentų idėjos apie problemą be jokios kritikos;
- Nustatant vertinimo kriterijus, kuriais siekiama nustatyti, ar idėja atitinka minėto tyrimo tikslą;
- Pasirinktų idėjų vertinimas pagal anksčiau nustatytus kriterijus;
- Pasirinkdami idėjas, kurios labiausiai atitinka nurodytą problemą taikant pašalinimo metodą;
- Atskleidžiant geriausią idėją sprendžiant šią problemą.
- Lojalumo žaidimai ir modeliavimas-žaidimai, groti pagal anksčiau parengtą scenarijų, leidžia mokiniams įvertinti problemą iš skirtingų požiūrių. Jie padeda studentams kurti alternatyvius požiūrius. Tokie žaidimai, taip pat diskusijos padeda mokiniams tobulinti savarankiškai išreikšti savo idėjas ir dalyvauti diskusijose.
- Demonstracinis metodas reiškia, kad informacija pateikiama naudojant vaizdines priemones. Tai yra gana efektyvus norint pasiekti reikiamą rezultatą. Dažnai patariama medžiagą pristatyti vienu metu garso ir vaizdo priemonėmis. Medžiagą gali pateikti tiek mokytojas, tiek studentas. Šis metodas padeda mums padaryti skirtingus žingsnius, kaip suvokti mokymo medžiagą akivaizdžiau, nurodykite, kokius žingsnius studentai turėtų imtis savarankiškai; Tuo pačiu metu ši strategija vizualiai rodo problema / problemos esmę. Demonstracija gali būti labai paprasta.
- Indukcinis metodas nustato tokią bet kokios rūšies žinių perdavimo formą, kai mokymosi proceso metu mokymasis į minties trajektoriją orientuojasi iš faktų į apibendrinimą, ty pateikiant medžiagą, procesas vyksta iš betono į bendrąjį.
- Atsiradimo metodas lemia tokią bet kokios rūšies žinių perdavimo formą, kuri yra logiškas naujų žinių atradimo procesas remiantis bendromis žiniomis, ty procesas vyksta nuo bendro iki konkretaus.
- Analitinis metodas padeda mums padalyti visą mokymo medžiagą į sudedamąsias dalis. Tokiu būdu supaprastintas išsamus atskirų klausimų išsprendimas pagal šią kompleksinę problemą.
- Sintetinis metodas reiškia, kad reikia sukurti vieną iš kelių atskirų variantų. Šis metodas padeda mokiniams tobulinti gebėjimą matyti visą problemą.
- Verbalinis ar žodinis metodas apima paskaitą, pasakojimą, pokalbį ir kt. Proceso metu mokytojas perteikia, paaiškina medžiagą žodžiu, o studentai ją supranta ir įsisąmonina suvokia ir išmoko.
- Rašytinis metodas reiškia tokias veiklos formas: kopijavimą, užrašų rašymą, tezių sudarymą, rašinių rašymą ir kt.
- Laboratorinis metodas. Reiškia tokias veiklos formas: eksperimentų atlikimą, vaizdo medžiagos rodymą ir kt.
- Praktiniai metodai. Suvienyti visas mokymo formas, kurios skatina studentų praktinius įgūdžius. Šiuo atveju studentas savarankiškai vykdo įvairias veiklos rūšis, remiantis įgytomis žiniomis, pvz., Lauko tyrimo, mokymo praktikos, lauko darbo ir kt.
- Aiškinamasis metodas. Yra grindžiamas aptariant tam tikrą problemą. Aptariant medžiagą, mokytojas pateikia konkrečius pavyzdžius, kurių išsami analizė atliekama nagrinėjamos temos pagrindu.
- Į veiklą orientuotas mokymas. Reiškia, kad mokytojai ir studentai aktyviai dalyvauja mokymo procese, kai praktinis teorinės medžiagos interpretavimas vyksta.
- Projekto kūrimas ir pristatymas. Projekto metu studentas taiko žinias ir įgūdžius, kuriuos jis įgijo, kad išspręstų problemą. Mokymas projektuojant projektus didina studentų motyvaciją ir atsakomybę. Darbas su projektu apima planavimo, tyrimo, praktinės veiklos etapus ir rezultatų pateikimą pagal pasirinktą problemą. Projektas laikomas užbaigtu, jei jo rezultatai pateikiami aiškiai, įtikinamai ir teisingai. Tai galima atlikti atskirai, poromis arba grupėmis; Taip pat pagal vieną ar kelis dalykus (dalykų integravimas); Pasibaigus projektui pristatoma didelė auditorija.
- E-mokymasis Reiškia, kad mokymo procese naudojamasi internetu ir daugialypės terpės priemonėmis. Ją sudaro visi mokymo proceso komponentai (tikslai, turinys, metodai, priemonės ir tt); Šių komponentų realizavimas vyksta konkrečiomis priemonėmis. Yra trys e-mokymosi tipai: .
- Dieninis mokymasis; Kai mokymosi procesas vyksta mokytojų ir mokinių kontakto metu, o mokymo medžiaga perduodama per e-kursą;
- Nuotolinis mokymasis reiškia, kad atliekant mokymo procesą trūksta profesoriaus. Mokymo kursai vykdomi toli; E-formatu;
- Hibridinis (visą darbo dieną / nuotolinis) mokymas vyksta daugiausia nuotoliniu būdu, tačiau tam tikra jo dalis vyksta per kontaktines valandas
Sferos įdarbinimo
Programos absolventai paprastai randa darbą kaip konsultantai arba projektų vadovai su tarptautinėmis inžinierinėmis, konsultacinėmis ir banko įmonėmis bei kaip strateginiai patarėjai nacionalinėms vyriausybėms ir tarptautinėms organizacijoms. Kita tęs Išplėstinė laipsnių arba likti mokslo. Dauguma jų gali dirbti kaip technologijų vadovų, analitikų technologinių rinkų ir verslininkams labai technologija pagrįsta tarptautiniu mastu orientuotų ir konkurencingų aplinkoje už pramoninių įvairiuose sektoriuose.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Vadybos ir lyderystės kultūros projektuose magistro laipsnis
- Madrid, Ispanija
- Alcorcón, Ispanija + 3 Daugiau
Neurokognityvinių technikų kūrimo verslo organizacijose magistro laipsnis: Neurovadyba
- Madrid, Ispanija
- Alcorcón, Ispanija + 3 Daugiau
Kūrybinės ekonomikos nuolatinio mokymo magistras visu etatu
- Madrid, Ispanija