Dizaino ir reklamos magistras
IADE
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Lisbon, Portugalija
Kalbų studijos
Portugalų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Galerija
Įvadas
Dizaino ir reklamos magistro studijos atsiranda dėl poreikio teikti labiau specializuotus mokymus, pagrįstus dizaino ir rinkodaros bei reklamos konvergencija, nes tai yra vienintelė dizaino magistro studija Portugalijoje, turinti specialią reklamos specializaciją.
Atliekant mokslinius tyrimus, kurių metu baigiamasis baigiamasis darbas ir taikant aktyvius pedagoginius modelius, šiuo magistro laipsniu siekiama parengti specialistus, gebančius plėtoti strateginius, kūrybinius ir projektinius aspektus, suprasti reklamos kūrimo dinamiką, analizuoti ir kritiškai vertinti įvairius pasiūlymus ir pagalvokite apie ateities agentūros ir kūrybinės krypties modelius.
Kodėl IADE magistro laipsnis?
Išplėstinė specializacija
IADE magistrai siūlo jums išplėstinę specializaciją, kad galėtumėte išsiskirti ir išplėsti savo profesines galimybes kūrybinėje ekonomikoje.
Tinklo kūrimas
Galimybė dalyvauti tinklo grupėse su studentais iš kitų programų ir įmonių per Cross Masters projektą, kuris sujungia jus su įvairių kūrybinės industrijos sričių tikrove.
Referencinė mokykla
IADE yra vieta, kur dizainas, technologijos ir komunikacija dirba kartu, naudodamiesi kūrybiškumu kaip įrankiu kuriant naujus įkvepiančius sprendimus įmonėms ir visuomenei.
Kompetencijos standartai
Su švietimo pasiūlymu oficialių programų, akredituotų pagal Europos universiteto kompetencijos standartus.
Kodėl dizaino ir reklamos magistras?
Dviejų pagrindinių kūrybiškumo sričių ryšys
- Vienintelis dizaino magistro laipsnis Portugalijoje su reklamos specializacija.
- Dviejų pagrindinių kūrybiškumo sričių – dizaino ir reklamos – ryšys. Studentai patiria ryšį tarp reklamos strategijos ir dizaino estetikos, kaip įrankius, kurie papildo vienas kitą reaguodami į rinkos problemas.
- Parengia studentus dirbti reklamos kūrimo pasaulyje, naudojant aktyvius pedagoginius modelius, su realiu projektu, apimančiu programą
- Jie patiria ryšį tarp reklamos strategijos ir dizaino estetikos, kaip įrankius, kurie papildo vienas kitą reaguojant į rinkos problemas.
- Skatinti į ateitį orientuotų tendencijų apmąstymą, kai studentai naudojasi naujausiomis komunikacijos priemonėmis rinkos iššūkiams spręsti.
Artumas įmonėms
- Studentai turi galimybę atsakyti į tikrus instruktažus, susijusius su projektų vystymu bendradarbiaujant su tokiomis kompanijomis kaip Queen of Hearts, Vans, Grupo Boticário, Quem Disse Berenice? ir Vogue Portugal.
- Vykdydami panardinimo veiklą gamykloje, kur per „Creative Challenge“ jau turėjome tokias įmones kaip „Bordallo Pinheiro“ ir „Vista Alegre“, arba dalyvaudami tokiuose konkursuose kaip „Young Lions“, „D&AD“ ir „Roger Hatchuel“.
- Partnerystė su Creative Club ir kai kuriomis tarptautinėmis įmonėmis bei universitetais, skatinant kontaktą su verslo realybe per paskaitas su tokiais partneriais kaip: UNESCO Komunikacijos katedra Metodistų universitete, tyrimų grupe Semio Humanitas ir Sampatalks.
- Cross Masters Project, kur IADE dizaino srities magistrantūros studentai susirenka atsakyti. Keli pavyzdžiai: Entourage (Brazilijos įmonė, organizuojanti muzikinius renginius) ir Lispolis (Lisabonos technikos centras).
- Apsilankymas įmonėse ir pakviestų rinkos profesionalų buvimas klasėje: Mãos que Ajudam, DocaPesca, SampaTalks ir Pediátrico de Coimbra ligoninė.
Priemonės ir laboratorijos
- Prieiga prie laboratorijų: Print Lab, 3D Laboratory, Media Lab Studio, Digital Laboratory, Photography Laboratory, UX Lab (User Experience Lab), Technologijų laboratorija ir kt. Šios erdvės padeda studentams vystyti ir materializuoti idėjas bei projektus, leisdamos jiems imituoti profesinę veiklą.
- António Quadros biblioteka, kambariai su Hyflex System ir Mac kompiuteriais.
- Prieiga prie „Adobe Creative Cloud“.
Gamykla | IADE specialiųjų projektų skyrius
Gamyklą sudaro Projektų skyrius, Techninės laboratorijos ir Observatorija. Tai taip pat yra idėjų, projektų ir kūrybinių iššūkių sklaidos platforma, kurioje jie dalyvauja kaip IADE studentai. Šiame padalinyje, kuriame kuriamos vertės ir žinios, aiškus dėmesys skiriamas studentų, dėstytojų, laboratorijų ir pilietinės visuomenės santykiams.
Sertifikavimas ir akreditavimas
Patvirtinta A3ES 2022-10-20
Registracijos Nr.R/A-Cr 87/2015/AL02, 2023-04-21
2023 m. gegužės 29 d. įsakymas Nr. 6014/2023, II serija Nr. 103 DR
Priėmimai
KARJEROS GALIMYBĖS
Šiuo magistro laipsniu siekiama apmokyti profesionalus dirbti reklamos kūrimo pasaulyje, derinant reklamos strategiją ir dizaino estetiką:
- Kūrybinė kryptis
- Meno kryptis
- Komunikacijos ir reklamos strategijos valdymas ir kryptis
- Žiniasklaidos valdymas ir kryptis
- Reklamos paskyros vadovas
- planuotojai
Dizaino ir reklamos magistrai taip pat bus pasirengę pradėti mokymo ar universiteto mokslininko karjerą.
Studijų programa
1 semestras
Kurso vienetai | Valandos | ir kt |
Reklamos dizaino laboratorija | 56 | 9 |
Vartotojų studijos | 28 | 6 |
Integruota rinkodaros komunikacija (neprivaloma) | 28 | 6 |
Grafinis ryšys (neprivaloma) | 28 | 6 |
Reklamos planavimas | 28 | 6 |
Žiniasklaidos strategija | 28 | 3 |
2 semestras
Kurso vienetai | Valandos | ir kt |
Reklamos dizaino laboratorija | 56 | 9 |
Audiovizualinės gamybos laboratorija | 28 | 6 |
Kūrybinė kryptis ir bendra kūryba | 28 | 6 |
Skaitmeninė reklama | 28 | 6 |
Naratyvinės strategijos | 28 | 3 |
3 semestras
Kurso vienetai | Valandos | ir kt |
Tyrimo metodai | 28 | 9 |
Tendencijos ir ateities scenarijai | 28 | 6 |
Disertacija/projektinis darbas/stažuotės ataskaita dizaino ir reklamos srityje | 15 | 18 |
4 semestras
Kurso vienetai | Valandos | ir kt |
Disertacija/projektinis darbas/stažuotės ataskaita dizaino ir reklamos srityje | 14 | 30 |
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Master in Digital Marketing, Transformation And Design Thinking
- Barcelona, Ispanija
- Geneva, Šveicarija
Skaitmeninės rinkodaros, transformacijos ir dizaino mąstymo magistras
- Geneva, Šveicarija
Dizaino magistras (novatoriškas verslo dizainas) (IBD)
- Hung Hom, Honkongas