Dizaino vadybos magistras
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
11 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 24 700 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
18 Jan 2025
* Stojamasis mokestis 4.000 € mokestis už mokslą 20.300 €
Įvadas
Dizaino vadybos magistras derina jautrumą ir projektavimo metodiką su rinkos pridėtinės vertės kūrimo ir valdymo strategijomis, kad būtų supaprastinti organizacijos inovacijų procesai.
Šiuolaikiniame pasaulyje dizainas yra pagrindinis strateginis įrankis, kai reikia inovacijų ir pokyčių (įtraukiant organizacijas, visuomenę, technologijas, verslą ...), nes jis gali pasiūlyti bendrus kūrybinius sprendimus, kurie kartu tenkina prekės ženklo, rinkos, ir kompanija, tirdama vartotojus ir jų poreikius. Todėl dizaineriams, viena vertus, svarbu suprasti verslo realybę, jei jie nori aktyviai dalyvauti įmonėje ir jos apylinkėse. Kita vertus, įmonės vadovai, norėdami sukurti pridėtinę vertę, supranta dizaino galimybes.
Šis kursas skatina savo specialistus taikyti specifines, lanksčias ir novatoriškas metodikas kuriant realius projektus tikroms įmonėms, tokiu būdu puoselėjant inovacijų ir eksperimentavimo kultūrą. Kursus sudaro ne tik derybos, konferencijos ir praktiniai užsiėmimai, bet ir dvi išvykos į aplinkinius Europos miestus, tokius kaip Amsterdamas ar Ženeva, baigiant asmeniniu tyrimų projektu.
Tikslai
Šia intensyvia programa siekiama suteikti studentams reikiamų teorinių ir praktinių žinių bei priemonių ir patirties, kad jie galėtų tapti dizaino vadybos profesionalais.
- Įgalinkite projektavimo, rinkodaros, inžinerijos ir verslo vadybos specialistus peržengti drausmės ribas, kad jie taptų svarbiausiais organizacinės sėkmės varikliais.
- Sukurkite vadovus, galinčius suderinti kūrybiškumą, vadovavimo įgūdžius ir verslumo mąstymą, atsižvelgiant į verslo realijas.
- Assist Designers and non-Designers suprasti, kaip dizaino valdymas gali prisidėti prie tvarios vertės sukūrimo Verslo aplinkoje.
- Pagalba Dizaineriai tampa Dizaino vadovais, Dizaino vadovai tampa Dizaino vadovais ir Dizaino vadovai tampa ateities inovacijų lyderiais.
- Suteikti studentams projektavimo ir verslo valdymo įrankius, kurie leistų jiems tapti galingais pagrindiniais vertintojų kūrimo grandinės dalyviais, verslo aplinka ar nepriklausomais specialistais.
- Plėtoti įgūdžius naudotis pateiktomis priemonėmis. Studentai gebės identifikuoti tinkamą šių priemonių naudojimą, kad subalansuotų akademines ir praktines žinias, komunikacijos efektyvumą ir gebėjimą įvertinti būtinus kompromisus, kai susiduria su tikrais verslo iššūkiais.
- Išskleiskite studentų vaidmenis ir galimybes dirbant su inovacijų komandomis.
- Skatinkite kritinį mąstymą, kad studentai galėtų tapti aktyviais mūsų pasaulio visuomenės piliečiais
Metodika
IED Barselonoje „Dizaino vadybą “ moko fakulteto praktikos specialistai
Vadovaudamiesi mokymosi „atliekant“ metodika , studentai nuolat kuria atitinkamus projektus komandose. Įgytos žinios ir kompetencijos bus pritaikytos skersiniame realiosios pramonės projekte kartu su programa. Dizaino vadybos magistrantūros studentai yra apgyvendinami tam skirtoje auditorijoje, erdvėje, kuri yra paversta novatoriška dizaino studija, kurioje studentai, vadovaudamiesi fakulteto, eksperimentuoja su naujomis priemonėmis ir žiniomis. Mažos klasės mokinių grupės palengvina šios praktinės metodikos taikymą.
Labiausiai tikėtina, kad dizaino vadovams nereikės išsamiai išdėstyti savęs, tačiau norint pasiekti norimų rezultatų jie turi gebėti labai aiškiai perteikti savo sąvokas verslo personalui arba projekto komandai. Todėl studentai mokomi labai įvairų įrankių rinkinį, moko savo įgūdžius iki tokio lygio, kuriuo jie gali gerai bendrauti, ir praranda baimę diskutuoti eskizų lygiu arba per vaizdo įrašą.
Siekdama sukurti sinergiją tarp būsimųjų specialistų, vyksta kai kurios skersinės veiklos, skirtos keistis žiniomis su skirtingų programų studentais. Tai taip pat yra IED filosofijos dalis.
Asmeninis tyrimo projektas
Asmeninių tyrimų projektas yra vienas svarbiausių rašytinių darbų, kuriuos mokiniai vykdo per savo RSD mokslinių tyrimų studijų programą. PRP yra kulminacijos magistras ir turėtų parodyti, kad studentas įgijo įgūdžių, žinių ir analitinių gebėjimų.
Projektas yra originalus tyrimas, kurio metu surenkamas pirminis duomenų rinkimas, kurio tikslas - atlikti individualų darbą, atitinkantį šiose gairėse išdėstytus reikalavimus, kad būtų pasiektas praleistas kvalifikacinis laipsnis.
Baigiamojo darbo tikslai yra šie:
- Identifikuoti galimą projektą studento studijų srityje.
- Nustatyti aiškiai apibrėžtus tikslus ir (arba) nagrinėjamus klausimus.
- Sukurti ir įgyvendinti tinkamą (projekto tyrimo / proceso) metodiką.
- Suprasti pridėtinės vertės pasiūlymą (koncepciją).
- Sukurti verslo planą, pagrįstą ankstesne koncepcija.
- Sukurti galimus ir konkrečius projektavimo pasiūlymus.
- Parodyti analitinius įgūdžius ir pateikti galiojančias išvadas.
- Taikyti teoriją praktinei realybei.
- Prireikus pateikti atitinkamas išvadas ir rekomendacijas.
- Parengti gerai organizuotą ir gerai parengtą baigiamąjį dokumentą bei veiksmingą žodinį disertacijos pristatymą.
Praktika
Baigę kursus ir pristatydami du nekilnojamojo verslo projektus, studentai turi galimybę įgyvendinti ir įrodyti visas įgytas žinias ir įgūdžius, įgytus per trijų mėnesių stažuotę.
Tuo pačiu laikotarpiu studentai dirba savo PRP, kad galėtų pasirinkti savo tyrimą sutelkti į asmeninį projektą arba susieti jį su stažuotėmis.
Studentų profilis
Meistras pripažįsta ir palankiai vertina studentus iš įvairių dizaino, valdymo ir teorinių sričių.
Kviečiame prisijungti prie visų disciplinų (grafinio dizaino, gaminių dizaino ir interjero dizaino), architektų, specialistų iš verslo ir vadybos sričių, rinkodaros ir komunikacijos.
„IED Barcelona“ programa lanksčiai struktūriškai pritraukia įvairių specialybių ir įvairių sluoksnių studentus. Tai sukuria daugiadalykę aplinką studentams kurso metu, kuriant išsamią viziją, kuriant projekto valdymą.
Priėmimo sąlygos
Norėdami patekti į patvirtinimo procesą, visi kandidatai turėtų pateikti šiuos dokumentus:
- 2 metų profesinė patirtis baigus universitetines studijas;
- Motyvacinis laiškas anglų ir
- CV anglų kalba, nurodantis kalbų lygį ir
- darbo kompiuteriu įgūdžiai ir
- Vidurinis anglų kalbos lygis, atitinkantis popierinį TOEFL 550 arba IELTS 6,5.
Jei neturite jokios kvalifikacijos, turėsite įvertinti savo lygį per asmeninį ar „Skype“ pokalbį
Darbo galimybės
Studentai, kurie pasirenka šį kursą, sukuria pridėtinę vertę jų profesinei patirčiai tiek verslo įmonėse, tiek dizaino studijose, tiek strategijos įmonėse, praktikuodami projektavimo valdymą tokiose pozicijose kaip dizaino departamento vadovai, prekės ženklų vadovai, dizaino direktoriai, inovacijų direktoriai, paslaugų dizaineriai ir dizaino strategai. Taip pat dirbkite vadovais ir vadovais, atsakingais už sprendimų, kaip dizainas naudojamas organizacijoje, įmonėse, dizaino ir inovacijų agentūrose, taip pat švietimo ir vyriausybinėse agentūrose, priėmimą.
Dizaino vadybininkai dirba su vadovų komandomis, kurios gali apimti pramoninį dizainą, grafinį dizainą, paslaugų dizainą, aplinkos dizainą, prekės ženklo identitetą, mados dizainą, sąsajų dizainą, interjero dizainą, patirties dizainą, architektūrą ir inžineriją.
Išvykos į gamtą
Norint suteikti studentams platesnį supratimą apie naujausius rinkos ypatumus, kursų programoje numatytos dvi ekskursijos. Vadovaujant profesoriams ir koordinavimui, mokiniai ištirti įvairias rinkas ir profesines aplinkybes Europoje.
Kiekviena lauko kelionė leis studentams 3–5 dienas vykti į Europos miestus, kad būtų galima keistis žiniomis skirtingoje aplinkoje. Po tų dienų, skirtų akademinei veiklai, studentai turi galimybę savarankiškai atrasti miestą.
Koordinatorius
Olivier Mache
Baigęs architektūrą Nacionaliniame Grenoblio architektūros universitete ir pramoninio dizaino magistrą IED Milano , jis turi didelę patirtį valdant projektavimo strategijas. Jis gina požiūrį į dizainą, pagrįstą prekės ženklo identitetu, o vartotojas turi pateikti įmonės inovacijų strategijas.
Tiesą sakant, jis yra „Hewlett Packard “ didelio formato spausdinimo ir 3D spausdinimo pasaulinio verslo padalinio projektavimo ir naudojimo patirties vadovas . Savo karjerą jis pradeda su bankų sektoriaus architektūros projektais, vėliau - su produktų dizainu konsultuodamas įvairius sektorius: sportą („Salomon“, „Mavic“, „Julbo“ ir „Decathlon“), statybą („Airwell“, „Ideal-standard“, „Technal“, laimėdamas „Silver Equerre“). Prizas „Batimat 1994“) ir pakuotė („Yacco“, „Pampryl“ laimėjo 1995 metų pakuotės prizą).
1996 Oliveris yra paskirtas vadovas pramoninio dizaino profesinio PC skyriaus HP, o vėliau 2002 metais, jis veikia dizaino įrenginį HP Europos rinkodaros suprasti rinkos tendencijas, klientų lūkesčius ir atskleisti produkto inovacijų galimybes skaitmeninių fotoaparatų ir vartotojų spausdintuvams kategorijos. 2006 m. Jis tampa „Oxylane“ („Decathlon“) prekės ženklo dizaino „b'Twin“ vadovu. Jo komanda kasdien diegia naujoves prekės ženklo identiteto, naudojimo paprastumo srityje ir gauna IF apdovanojimą ir „Red Dot“ apdovanojimą.
2010 m. „Hewlett Packard“ atšaukė Olivierą Mache'ą, kuris perėmė pasaulinio didelio formato spausdintuvų ir 3D spausdintuvų projektavimo ir naudojimo patirtį . Nuo 2010 m. Jis vadovauja 50 dizainerių komandai Barselonoje ir Šanchajuje.
Galerija
Idealūs studentai
Magistrantūros programa pripažįsta ir sveikina studentus iš įvairių projektavimo, vadybos ir teorinių sričių.
Visų disciplinų dizaineriai (grafinis dizainas, gaminių dizainas ir interjero dizainas), architektai, verslo ir vadybos sričių, rinkodaros ir komunikacijos specialistai kviečiami prisijungti prie programos.
„IED Barcelona“ programa lanksčiai struktūriškai pritraukia įvairių specialybių ir įvairių sluoksnių studentus. Tai sukuria daugiadalykę aplinką studentams kurso metu, kuriant išsamią viziją, kuriant projekto valdymą.
Priėmimai
Studijų programa
IED Barselonoje dizaino vadybą dėsto dizaino ir verslo praktikų fakultetas, panardindamas ir praktikuodamas įvairias naujoves ir strategines metodikas, analizuodamas atvejų tyrimus ir vykdydamas realios pramonės projektą, kurį užsakė konkuruojančios tarptautinės įmonės. pasaulinėje ekonomikoje arba tarptautinėse rinkose konkuruojančios vietinės įmonės. Šis metodas palengvina mokymąsi priimti sprendimus, įtraukdamas studentus į tikrą naujovių ir eksperimentavimo kontekstą.
Vadovaudamiesi mokymosi darant metodika, studentai komandose nuolat kuria aktualius projektus. Įgytos žinios ir kompetencijos bus pritaikytos transversiniam realios pramonės projektui kartu su programa. Dizaino vadybos magistrantūros studentai priimami tam skirtoje klasėje, erdvėje, kuri paverčiama naujoviška dizaino studija, kurioje studentai eksperimentuoja su naujais įrankiais ir žiniomis, vadovaujant fakultetui. Mažos mokinių grupės klasėje palengvina šios praktinės metodikos taikymą.
Greičiausiai projektavimo vadovams nereikės patiems detaliai projektuoti, tačiau jie turi sugebėti labai aiškiai perteikti savo koncepcijas verslo personalui arba projektavimo komandai, kad pasiektų norimų rezultatų. Todėl mokiniai yra mokomi labai įvairių priemonių rinkinio, lavinti savo įgūdžius iki tokio lygio, kad jie galėtų gerai bendrauti ir prarasti baimę diskutuoti eskizo lygmeniu arba per vaizdo įrašą.
Siekiant sukurti sinergiją tarp būsimų specialistų, vyksta kai kurios skersinės veiklos, skirtos keistis žiniomis su skirtingų programų studentais. Tai taip pat yra IED filosofijos dalis.
Asmeninis tyrimo projektas
Asmeninis tyrimų projektas yra vienintelis svarbiausias rašto darbas, kurį studentai atlieka per savo RSP tyrimų studijų programą. PRP yra magistro kulminacija ir turėtų parodyti, kad studentas įgijo įgūdžių, žinių ir analitinių gebėjimų.
Projektas yra originalus tyrimas, apimantis pirminių duomenų rinkimą, kurio tikslas – atlikti individualų darbą, atitinkantį šiose gairėse išdėstytus reikalavimus, kad būtų pasiektas teigiamas įvertinimas.
Baigiamojo darbo tikslai yra šie:
- Nustatyti įgyvendinamą projektą studento studijų srityje.
- Nustatyti aiškiai apibrėžtus tikslus ir (arba) nagrinėjamus klausimus.
- Sukurti ir įgyvendinti tinkamą (projekto tyrimo / proceso) metodiką.
- Suprasti pridėtinės vertės pasiūlymą (koncepciją).
- Sukurti verslo planą, pagrįstą ankstesne koncepcija.
- Sukurti galimus ir konkrečius projektavimo pasiūlymus.
- Parodyti analitinius įgūdžius ir pateikti galiojančias išvadas.
- Taikyti teoriją praktinei realybei.
- Prireikus pateikti atitinkamas išvadas ir rekomendacijas.
- Parengti gerai organizuotą ir gerai parašytą baigiamąjį dokumentą bei efektyvų baigiamojo darbo pristatymą žodžiu.
Praktika
Baigę pamokas ir pristatę du realius pramonės projektus, studentai turi galimybę įgyvendinti ir įrodyti visas įgytas žinias ir įgūdžius, įgytus per trijų mėnesių stažuotę.
Tuo pačiu laikotarpiu studentai dirba savo PRP, kad galėtų pasirinkti savo tyrimą sutelkti į asmeninį projektą arba susieti jį su stažuotėmis.
Programos rezultatas
Šia intensyvia programa siekiama suteikti studentams reikiamas teorinių ir praktinių žinių priemones bei patirtį, norint tapti dizaino valdymo profesionalais.
- Leiskite dizaino, rinkodaros, inžinerijos ir verslo valdymo specialistams įveikti drausmines ribas ir tapti pagrindiniais organizacijos sėkmės varikliais.
- Tobulėkite į lyderius, gebančius derinti kūrybiškumą, vadybinius įgūdžius ir verslumo mąstymą atsižvelgiant į verslo realijų apribojimus.
- Padėkite dizaineriams ir ne dizaineriams suprasti, kaip dizaino valdymas gali prisidėti kuriant tvarią vertę verslo aplinkoje.
- Pagalba Dizaineriai tampa Dizaino vadovais, Dizaino vadovai tampa Dizaino vadovais ir Dizaino vadovai tampa ateities inovacijų lyderiais.
- Suteikite studentams dizaino ir verslo valdymo įrankius, kurie leis jiems tapti galingais pagrindiniais vertės kūrimo grandinės dalyviais, įmonės aplinkoje arba kaip nepriklausomais specialistais.
- Ugdykite įgūdžius naudotis pateiktomis priemonėmis. Studentai gebės nustatyti tinkamą šių priemonių panaudojimą, kad subalansuotų akademines ir praktines žinias, bendravimo efektyvumą ir gebėjimą įvertinti būtinus kompromisus, kai susiduria su realiais verslo iššūkiais.
- Išplėskite studento vaidmenis ir galimybes dirbant su inovacijų komandomis.
- Skatinkite kritinį mąstymą, kad studentai galėtų tapti aktyviais mūsų pasaulio visuomenės piliečiais
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Studentai, kurie pasirenka šį kursą, sukuria pridėtinę vertę jų profesinei patirčiai tiek verslo įmonėse, tiek dizaino studijose, tiek strategijos įmonėse, praktikuodami projektavimo valdymą tokiose pozicijose kaip dizaino departamento vadovai, prekės ženklų vadovai, dizaino direktoriai, inovacijų direktoriai, paslaugų dizaineriai ir dizaino strategai. Taip pat dirbkite vadovais ir vadovais, atsakingais už sprendimų, kaip dizainas naudojamas organizacijoje, įmonėse, dizaino ir inovacijų agentūrose, taip pat švietimo ir vyriausybinėse agentūrose, priėmimą.
Dizaino vadybininkai dirba su vadovų komandomis, kurios gali apimti pramoninį dizainą, grafinį dizainą, paslaugų dizainą, aplinkos dizainą, prekės ženklo identitetą, mados dizainą, sąsajų dizainą, interjero dizainą, patirties dizainą, architektūrą ir inžineriją.
Išvykos į gamtą
Siekiant suteikti studentams platesnį supratimą apie rinkos pažangą, kurso programoje numatytos 2 išvykos. Vadovaujant dėstytojams ir koordinuojant, studentai tyrinėja įvairias Europos rinkas ir profesinius kontekstus.
Kiekvienos lauko kelionės metu studentai 3–5 dienas nukeliaus į Europos miestus keistis žiniomis įvairiose aplinkose. Po tų dienų, skirtų akademinei veiklai, studentai turi galimybę patys atrasti miestą.