Master in Interaction Design
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
9 months
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 15 100 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
18 Jan 2025
* Stojamasis mokestis 3.900 € + studijų mokestis 11.500 €
Įvadas
" Interakcijos dizaino magistras" siekia apmokyti specialistus, kurie siekia tapti rytoj dirbančiais skaitmeniniais lyderiais, turintiems bendradarbiavimo, kritiško mąstymo ir techninių įgūdžių, reikalingų reaguoti, pritaikyti ir sustiprinti skaitmeninės transformacijos poveikį ir suvokti, kaip skaitmeninį gali panaudoti strateginiam projektui.
Meistras suteikia kūrybiškumo, dizaino ir technologinių naujovių aplinką, daugiausia dėmesio skirdamas projektams per būsimą objektyvą. Tai suteikia studentams įgūdžių ir mąstysenos iššūkį status quo ir sukuria gerai suapvalintus dizainerius, kurie gali dirbti per drausmines, kultūrines ir geografines ribas, kurdami sprendimus, susijusius su būsimais individualiais, socialiniais ir verslo poreikiais, puoselėdami smalsumą, eksperimentavimą, techninius įgūdžius ir kritinis mąstymas, taip pat empatiški bendradarbiavimo įgūdžiai.
Specializacijos
UX dizainas
„ UX“ dizaino modulis moko būsimus skaitmeninės ekonomikos kūrėjus , žmones, galinčius pasiūlyti sprendimus, kurie revoliucionizuotų vartotojo patirtį ir rytojaus bendravimą. Partnerio bendradarbiavimo dėka programą lemia eksperimentai ir inovacijos, be to, solidūs kritinio projektavimo ir naujų verslo modelių mokymai.
UI dizainas
UI projektavimo modulis yra skirtas plėtoti maketą ir tiksliai aprašyti , kaip vartotojai sąveikauja su produktu. Bendradarbiaudami su partneriu, studentai, dirbantys tarpdisciplininėse komandose, išspręs pateiktą iššūkį.
Kūrybinis kodavimas
Kūrybinio kodavimo moduliu siekiama mokyti būsimus skaitmeninės ekonomikos specialistus , įvairiapusius asmenis, turinčius žinių apie projektavimo patirtį, įvaldyti pačias įvairiausias programavimo kalbas ir turėti puikių verslumo įgūdžių.
Vienas iš modulio tikslų yra apmokyti specialistus, gebančius bendrauti tarp disciplinų, naudojant technologijas savo naudai, o ne prieš.
Remdami partnerį, studentai sukuria aplanką, pagrįstą realiomis instrukcijomis, dirbdami daugiadalykėse komandose ir kurdami technologines programas nuo pirminės idėjos iki galutinio produkto.
Tikslai
- Įgyti skaitmeninei darbo rinkai reikalingų teorinių ir technologinių žinių.
- Ugdyti įvairiapusius įgūdžius kuriant, gaminant ir vadovaujant interaktyviems projektams.
- Mokytis iš pagrindinių pirmaujančių šio sektoriaus bendrovių.
- Sukurti platų profesionalų portfelį, pagrįstą realiais trumpais.
- Norėdami patekti į miesto verslo ir kultūros kontekstą.
- Įgyti naujų skaitmeninių gamybos priemonių ir programinės įrangos.
- Skatinti veiksmingą, daugiadalykį, bendradarbiavimą, darbą.
- Gerinti bendravimo įgūdžius viešiesiems pristatymams.
- Padidinti studentų savarankiškumą atliekant savęs vertinimą ir mokymąsi.
- Skatinti kūrybiškumą, eksperimentavimą ir naujoves.
Metodika
Meistras yra suskirstytas į 2 etapus, kiekvienas modulis: pirmasis yra kompleksinis etapas, kurio metu studentai mokomi pagrindinių įgūdžių disciplinose, tenkinančiose ateities poreikius, po to eina antrasis specializuotas etapas, kurio metu studentai gali toliau tobulinti savo įgūdžius. jų pasirinkta disciplina: skaitmeninis valdymas, kūrybinis kodavimas, UX / UI dizainas ar skaitmeninis pagaminimas.
Pirmasis etapas sudaro pagrindą sąveikos projektavimo koncepcijoms, supažindinant su keturių skirtingų kursų specializacijų pagrindais.
Šis magistro etapas sudarytas iš kartojamo savaitės tvarkaraščio, kuris seka skaitmeninių paslaugų ar gaminio kūrimo etapus (pagalvokite, kurkite, sukurkite, sukurkite ir įkvėpkite), tokiu būdu užtikrinant subalansuotus mokymus apie kertinius kūrybinių skaitmeninių kompanijų pasaulio akmenis.
Antrasis magistro laipsnis įeina į specializaciją, todėl jo struktūra skiriasi. Studentai dirba kartu su projektais, apimančiais visas sritis apimančias veiklas, kurios yra suskirstytos pagal specialybes, nagrinėjant kursų turinį.
Studentų profilis
Pagrindinės šio sektoriaus įmonės ir nori verslą ir inovacijas vienoje perspektyviausių rinkų.
Programa skirta visiems kūrėjams, besidomintiems interaktyvios patirties kūrimu, tokiais kaip:
- Dizaino ir komunikacijos specialistai, kurie nori kurti naujas technologijas.
- Dizaineriai, kurie nori išmokti programuoti ir programuotojai su UX / UI interesais.
- Ateities verslininkai ir skaitmeninio sektoriaus gamintojai.
- Kūrėjai, gaminių dizaineriai ir skaitmeniniai menininkai.
- Reklamos ir komunikacijos pasaulio vadovai ir kūrėjai.
Darbo galimybės
Priklausomai nuo pasirinktos specializacijos, galimos karjeros pozicijos baigimo metu yra šios:
- Sąsajų dizainas ir vartotojo patirties pozicijos (UX, UI) dizaino studijose ir skaitmeninio turinio įmonėse.
- Renginių organizavimo ir reklamos agentūrų projektų vadovas.
- Paslaugų teikėjas ir interaktyvi renginių ir kongresų patirtis.
- Maker sektoriaus specialistai fab laboratorijose ir skaitmeninės gamybos erdvėse.
- Kūryba komunikacijos agentūrose, kurios specializuojasi technologijų ir naujųjų laikmenų srityje.
Koordinatorius
Jordi Planas
Interaktyvios patirties, derinančios technologijas ir kūrybiškumą, skaitmeninį meną ir reklamą, dizainerė. Jis yra interaktyvios instaliacijos kompanijos „Vimod Studio“ , kuri kartu su tokiomis reklamos agentūromis kaip „Ogilvy“ ar „S“, „C“, „P“, „F“ ir kt., Sukurs ir rengia technologinius renginius tokiems prekių ženklams kaip „Garmin“, „Ciurichas“ ar „Lenovo“, „Mobile World Congress“, įkūrėjas. be kitų renginių.
Jis yra eksperimentinės elektroninės muzikos, kūrėjų kultūros, „pasidaryk pats“ ir skaitmeninio gaminimo gerbėjas. Jis yra kūrybingas „Arduino“, „Processing“, C, daiktų interneto ir robotikos programuotojas. Jis dėsto užsiėmimus ir seminarus keliose švietimo programose (Taragonos provincijos tarybos meno mokykla, aukštesnio lygio žaidimų ir interaktyvios aplinkos kursai IED). Jis yra įgijęs vaizduojamojo meno laipsnį Barselonos universitete ir skaitmeninio meno magistrą Pompeu Fabra universitete.
Eduardo de Felipė
Nepriklausomas dizaineris ir kūrybinis konsultantas, turintis 20 metų patirtį, remdamas kai kuriuos geriausius pasaulinės klasės klientus, prekės ženklus ir gaminius per skaitmenines inovacijas ir į žmogų orientuotą, į dizainą orientuotą kūrybiškumą.
Jis su Davidu Boleasu įkūrė „Pirata“ - vieną inovatyviausių Londono skaitmeninės produkcijos studijų ir įprastą žaidėją prie skaitmeninės produkcijos viršutinio stalo.
2016 m., Po beveik 15 metų gyvenimo ir darbo Londone, jis persikėlė į Barseloną, kur toliau dirba visame pasaulyje, daugiausia dėmesio skirdamas Europos rinkai.
Galerija
Idealūs studentai
Pagrindinės šio sektoriaus įmonės ir nori verslą ir inovacijas vienoje perspektyviausių rinkų.
Programa skirta visiems kūrėjams, besidomintiems interaktyvios patirties kūrimu, tokiais kaip:
- Dizaino ir komunikacijos specialistai, kurie nori kurti naujas technologijas.
- Dizaineriai, kurie nori išmokti programuoti ir programuotojai su UX / UI interesais.
- Ateities verslininkai ir skaitmeninio sektoriaus gamintojai.
- Gamintojai, gaminių dizaineriai ir skaitmeniniai menininkai.
- Reklamos ir komunikacijos pasaulio vadovai ir kūrėjai.
Priėmimai
Studijų programa
Magistrantūros studijos yra padalintos į 2 etapus, kurių kiekvienas yra modulis: pirmasis yra kompleksinis etapas, kuriame studentai mokomi pagrindinių įgūdžių, skirtų disciplinoms, kurios atitinka ateities poreikius, o po to seka antrasis specializuotas etapas, kuriame studentai gali toliau tobulinti savo įgūdžius jų pasirinkta disciplina: skaitmeninis valdymas, kūrybinis kodavimas, UX/UI dizainas arba skaitmeninis gaminimas.
Pirmajame etape nustatomi sąveikos dizaino koncepcijų pagrindai, supažindinant su keturių skirtingų kursų specializacijų pagrindais.
Šis magistrantūros etapas yra sudarytas pagal kartotinį savaitinį tvarkaraštį, kuris seka skaitmeninės paslaugos ar produkto kūrimo etapus (galvokite, projektuokite, koduokite, gaminkite ir įkvėpkite), taip suteikiant subalansuotą mokymą apie kūrybinių skaitmeninių įmonių pasaulio kertinius akmenis.
Antrasis magistro etapas patenka į specializacijas ir todėl yra kitokios struktūros. Mokiniai kartu dirba projektuose kompleksinių veiklų dienomis, kurios, spręsdamos kursų turinį, suskirstytos pagal specialybes.
Programos rezultatas
- Įgyti skaitmeninei darbo rinkai reikalingų teorinių ir technologinių žinių.
- Ugdyti įvairiapusius įgūdžius kuriant, gaminant ir vadovaujant interaktyviems projektams.
- Mokytis iš pagrindinių pirmaujančių šio sektoriaus bendrovių.
- Sukurti platų profesionalų portfelį, pagrįstą realiais trumpais.
- Prieiti prie miesto verslo ir kultūros konteksto.
- Įgyti naujų skaitmeninių gamybos priemonių ir programinės įrangos.
- Skatinti veiksmingą, daugiadalykį, bendradarbiavimą, darbą.
- Gerinti bendravimo įgūdžius viešiesiems pristatymams.
- Padidinti studentų savarankiškumą atliekant savęs vertinimą ir mokymąsi.
- Skatinti kūrybiškumą, eksperimentavimą ir naujoves.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Priklausomai nuo pasirinktos specializacijos, galimos karjeros pareigos baigus studijas:
- Sąsajų dizainas ir vartotojo patirties pozicijos (UX, UI) dizaino studijose ir skaitmeninio turinio įmonėse.
- Renginių organizavimo ir reklamos agentūrų projektų vadovas.
- Paslaugų teikėjas ir interaktyvi renginių ir kongresų patirtis.
- Maker sektoriaus specialistai fab laboratorijose ir skaitmeninės gamybos erdvėse.
- Kūryba komunikacijos agentūrose, kurios specializuojasi technologijų ir naujųjų laikmenų srityje.