Meistras in Fashion Management
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
11 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 24 700 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
18 Jan 2025
* Stojimo mokestis 4.000 € + mokestis už mokslą 20.500 €.
Įvadas
Mados vadybos magistras moko ekspertus apie naujoves mados pasaulyje, įskaitant projektų valdymą, strategijos planavimą ir pagrindinius verslo valdymo principus.
Šis kursas suteikia teorinių ir praktinių žinių, kaip įveikti šiandienos mados rinkos iššūkius ir efektyviai valdyti visą ciklą - pradedant produkto koncepcija iki visos lentynos ir baigiant kliento pirkinių krepšiu. Kursus sudaro ne tik derybos, konferencijos ir praktiniai užsiėmimai, bet ir dvi išvykos į Europos miestus, tokius kaip Florencija ar Paryžius, baigiant asmeniniu tyrimų projektu.
Mada yra sudėtinga sistema, o drabužiai yra tik jos dalis. Šiame kontekste mados vadybininko vaidmuo yra nustatyti tikslinius poreikius ir paversti juos galimybėmis, atsižvelgiant į gamybą, platinimą, prekės ženklą, rinkodarą, komunikaciją ir paslaugas.
Tikslai
Metų intensyvios programos tikslas - suteikti studentams būtinas teorines ir praktines žinias bei priemones ir patirtį, kad taptų mados vadybos specialistais.
- Įgalinkite "Mada" dizaino, rinkodaros, produktų ir verslo vadybos specialistus, kad įveiktumėte drausmės ribas, kad jie taptų pagrindiniais organizacinės sėkmės veiksniais.
- Sukurkite studentų supratimą apie visą ekosistemą, kuri yra už mados verslo, kad galėtumėte susidoroti su realiais mados rinkos iššūkiais, pridedant vertę į anksčiau įgytas profesines žinias ir įgūdžius.
- Padėkite mados dizaineriams, komunikatoriams, vadybininkams ir rinkodaros specialistams, besidomintiems mada, tapti mados vadybininkais, mados vadybininkams - mados lyderiais, o mados lyderiams - ateities organizacijų vadovais.
- Sukurti į lyderius, kurie gali suderinti kūrybiškumą, valdymo įgūdžius ir verslumo mąstymą, atsižvelgiant į "Fashion Business" realijas.
- Tegul būsimi mados vadybininkai supranta strategijų kūrimo, prekės ženklų kūrimo ir produktų bei paslaugų, sėkmingai nukreiptų į vartotoją, teikimo galią.
- Suteikti studentams mados ir verslo valdymo įrankius, kurie leistų jiems tapti galingais pagrindiniais vertintojų kūrimo grandinės dalyviais verslo aplinkoje arba kaip nepriklausomi specialistai, galintys puikiai prisitaikyti prie verslo aplinkos gilinant realybės ir kultūros supratimą.
- Plėtoti įgūdžius naudotis pateiktomis priemonėmis. Studentai gebės identifikuoti tinkamą šių priemonių naudojimą, kad subalansuotų akademines ir praktines žinias, komunikacijos efektyvumą ir gebėjimą įvertinti būtinus kompromisus, kai susiduria su tikrais verslo iššūkiais.
- Plėsti studentų vaidmenis ir galimybes dirbant su inovacijų komandomis.
- Skatinkite kritinį mąstymą, kad studentai galėtų tapti aktyviais mūsų pasaulio visuomenės piliečiais.
Metodika
„ IED Barcelona“ mados vadybą dėsto dėstytojų grupė iš mados ir verslo, analizuodama atvejų analizę ir įgyvendindama tikrus pramonės projektus, kuriuos užsakė tarptautinės kompanijos, konkuruojančios pasaulio ekonomikoje, arba vietinės įmonės, konkuruojančios tarptautinėse rinkose. . Visas turinys, metodikos ir įrankiai mokomi atsižvelgiant į mados industrijos specifiką. Šis požiūris palengvina mokymąsi priimant sprendimus, suteikiant studentams realią naujovių ir eksperimentavimo aplinką.
Siekdami suteikti išsamų ir išsamų pasirengimą plėtoti savo profesinę karjerą mados rinkoje, studentai rengiami skirtingose ir viena kitą papildančiose srityse. Mados verslo valdymo sudėtingumas reikalauja tinkamų žinių apie įvairias priemones ir sugebėjimo pritaikyti kritinę analizę, kad būtų galima greitai reaguoti į kintantį kraštovaizdį.
Mados vadybininkai turėtų valdyti visą mados ciklą, pradedant nuo gaminio sumanymo ir baigiant gaminio pastatymu parduotuvėje ir supakuoto į vartotojo pirkinių krepšį. Į mados rinkos patirtį atsižvelgiama iš pagrindinių disciplinų, susijusių su mados sistema. Šių sričių ekspertai perduos studentams savo patirtį apie mados tendencijas, gaminių projektavimo ir gamybos procesą, prekės ženklo kūrimą, mažmeninę prekybą ir vaizdinę prekybą. „Mados kultūros“ supratimas, papildytas semiotika, rinkos tyrimais ir tendencijomis, leis tinkamai suvokti tikslą.
Verslo įgūdžiai mokomi iš mados verslo perspektyvos. Rinkodara, pardavimai, finansai, paskirstymas ir tiekimo grandinės yra sprendžiami atsižvelgiant ne tik į mados verslo specifiką, iš didžiosios įmonės perspektyvos, bet ir suteikiant joms įrankių pradedantiesiems verslininkams vykdyti projektus.
Vadovaudamiesi mokymosi atlikdami metodiką, studentai nuolat kuria projektus komandose. Mados vadybos magistrantūros studentai yra apgyvendinami tam skirtame kabinete, erdvėje, kuri yra paverčiama novatoriško dizaino studija, kurioje studentai, vadovaudamiesi dėstytojams, eksperimentuoja su naujomis priemonėmis ir žiniomis. Mažos klasės mokinių grupės palengvina šios praktinės metodikos taikymą.
Vadovaujantys vadovai turi turėti stiprių asmeninių įgūdžių, vadovaudamiesi projektais, kuriuose dalyvauja nevienalyčių žmonių komandos. Jie turėtų būti tinkami darbo grupei, bet taip pat perduoti pasitikėjimą aukščiausiomis pareigybėmis ir investuotojais. Asmenų prekės ženklas, žmonių valdymas ir kūrybingas vadovavimas bus integruotas klasių kūrimo metu.
Mada lyderiai turi gebėti labai aiškiai perteikti savo idėjas tiek verslo personalui, tiek darbo grupei, norint pasiekti norimų rezultatų. Todėl studentai mokomi labai įvairiomis priemonėmis, mokydamiesi savo įgūdžius iki tokio lygio, kuriuo jie gali gerai bendrauti.
Siekdama sukurti būsimų specialistų sąveiką, bus vykdomos kai kurios skersinės veiklos, skirtos keitimuisi žiniomis su skirtingų programų studentais, dalis yra IED filosofija.
Asmeninis tyrimo projektas
Asmeninių tyrimų projektas yra vienas svarbiausių rašytinių darbų, kuriuos mokiniai vykdo per savo RSD mokslinių tyrimų studijų programą. PRP yra kulminacijos magistras ir turėtų parodyti, kad studentas įgijo įgūdžių, žinių ir analitinių gebėjimų.
Projektas yra originalus tyrimas, kurio metu surenkamas pirminis duomenų rinkimas, kurio tikslas - atlikti individualų darbą, atitinkantį šiose gairėse išdėstytus reikalavimus, kad būtų pasiektas praleistas kvalifikacinis laipsnis.
Baigiamojo darbo tikslai yra šie:
- Identifikuoti įgyvendinamąjį projektą studento studijų srityje;
- Nustatyti aiškiai apibrėžtus tikslus ir (arba) tirtinus klausimus;
- Sukurti ir įgyvendinti tinkamą (projektavimo tyrimo / proceso) metodiką;
- Suprasti pridėtinės vertės pasiūlymą (koncepciją);
- Sukurti verslo plėtros planą, paremtą ankstesne koncepcija;
- Sukurti įmanomus ir konkrečius projektavimo pasiūlymus;
- Parodyti analitinius įgūdžius ir pateikti galiojančias išvadas;
- Taikyti teoriją praktinei realybei;
- Prireikus padaryti atitinkamas išvadas ir rekomendacijas;
- Parengti gerai organizuotą ir gerai parengtą baigiamąjį dokumentą bei veiksmingą žodinį disertacijos pristatymą.
Praktika
Baigę kursus ir pristatydami du nekilnojamojo verslo projektus, studentai turi galimybę įgyvendinti ir įrodyti visas įgytas žinias ir įgūdžius, įgytus per trijų mėnesių stažuotę.
Tuo pačiu laikotarpiu studentai dirba savo PRP, kad galėtų pasirinkti savo tyrimą sutelkti į asmeninį projektą arba susieti jį su stažuotėmis.
Išvykos į gamtą
Norint suteikti studentams platesnį supratimą apie naujausius rinkos ypatumus, kursų mokymo programoje numatoma 2 ekskursijos, viena - Milane, o kita - Paryžiuje.
Profesorių vadovai ir koordinavimas padės mokiniams ištirti įvairias rinkas ir profesines aplinkybes Europoje.
"Field Trips" praleidžia studentus 4 dienas į Europos madų sostines, kad galėtų keistis žiniomis įvairiose aplinkose. Po šių dienų, skirtų akademinei veiklai, studentai turi galimybę atrasti miestą savarankiškai.
Studento profilis
Meistras atpažįsta ir sveikina studentus iš įvairių sričių:
verslo sričių, komercinės, rinkodaros ir komunikacijos, mados dizaino ir masinio platinimo disciplinų absolventai; arba verslo vadybos, mažmeninės prekybos ar apskritai mados pramonės bei teorinių sričių profesionalai, suinteresuoti įgyvendinti ir vadovauti novatoriškiems projektams mados rinkos kontekste.
„IED Barcelona“ programa lanksčiai struktūriškai pritraukia studentus, turinčius įvairių specialybių ir įvairių sluoksnių. Tai sukuria daugiadisciplinę aplinką studentams kurso metu, kuriant visą mados vadybos viziją.
Priėmimo sąlygos
Norėdami patekti į tvirtinimo procesą, visi kandidatai turėtų pateikti šiuos dokumentus: 2 metų profesinė patirtis baigus universiteto studijas; Motyvacinis laiškas anglų kalba ir CV anglų kalba, nurodant kalbos lygį ir darbo kompiuteriu įgūdžius bei vidutinį anglų kalbos lygį, atitinkantį dokumentą TOEFL 550 arba IELTS 6,5.
Jei neturite jokios kvalifikacijos, turėsite įvertinti savo lygį per asmeninį ar „Skype“ pokalbį.
Darbo galimybės
Studentai, kurie priims šį magistro laipsnį, pridės naudos savo profesinei patirčiai, integruojant daugiadalykes komandas arba savarankiškai naujovišką verslą savo versle; jie gali plėtoti savo karjerą projektų valdymo ir strategijos srityse, susijusiose su mados sritimi ir mažmenine prekyba.
Koordinatorius
Teresa Buhigas
Verslo administravimo laipsnis įgijus prestižinės ESADE verslo mokyklos magistro laipsnį. Nuo 1990 m. Ji dalyvavo strateginiuose konsultavimo projektuose įvairiose mados pramonės srityse kartu su privačiomis įmonėmis ir viešosiomis asociacijomis. Ponia Buhigas yra ESADE rinkodaros ir vadybos skyriaus švietimo komiteto narė. Nuo 1998 m., Būdama „FACTO Estrategia“ įkūrėja, ji tęsė bendradarbiavimą su profesionalų sektoriumi kaip strateginė konsultantė, taip pat bendradarbiavo su „IED Barcelona“ vykdant įvairius švietimo projektus.
Galerija
Idealūs studentai
Meistras atpažįsta ir sveikina studentus iš įvairių sričių:
verslo, komercijos, rinkodaros ir komunikacijos, mados dizaino ir masinio platinimo disciplinų absolventai; arba verslo vadybos, mažmeninės prekybos ar mados industrijos apskritai bei teorinių sričių profesionalai, besidomintys inovatyvių projektų įgyvendinimu ir jiems vadovauti mados rinkos kontekste.
IED Barcelona lanksčiai struktūrizuoja programą, kad pritrauktų skirtingų specialybių ir įvairaus išsilavinimo studentus. Tai sukuria daugiadisciplininę aplinką studentams kurso metu, kad per mados vadybą būtų sukurta visa vizija.
Priėmimai
Studijų programa
IED Barselonoje mados vadybą dėsto fakulteto mados ir verslo specialistų grupė, analizuojant atvejų tyrimus ir įgyvendinant realius pramonės projektus, kuriuos užsakė tarptautinės įmonės, konkuruojančios pasaulio ekonomikoje, arba vietinės įmonės, konkuruojančios tarptautinėse rinkose. . Visas turinys, metodikos ir įrankiai mokomi atsižvelgiant į mados industrijos specifiką. Šis metodas palengvina mokymąsi priimti sprendimus, įtraukdamas studentus į tikrą naujovių ir eksperimentavimo kontekstą.
Siekiant suteikti platų ir visapusišką pasirengimą plėtoti savo profesinę karjerą mados rinkoje, studentai yra mokomi skirtingose ir viena kitą papildančiose srityse. Mados verslo valdymo sudėtingumas reikalauja tinkamų žinių apie įvairius įrankius ir gebėjimo taikyti kritinę analizę, kad būtų galima greitai reaguoti į besikeičiančią aplinką.
Mados vadybininkai turėtų valdyti visą mados ciklą nuo gaminio konceptualizacijos iki gaminio padėjimo į parduotuvę ir supakavimo į vartotojo pirkinių krepšį. Į mados rinkos patirtį kreipiamasi iš pagrindinių mados sistemos disciplinų. Šių sričių ekspertai perduos studentams savo patirtį apie mados tendencijas, gaminių projektavimo ir gamybos procesą, prekės ženklą, mažmeninę prekybą ir vizualinę prekybą. Mados kultūros suvokimas, papildytas semiotika, rinkos tyrimais ir tendencijomis, suteiks tinkamą supratimą, kad būtų galima suprasti tikslą.
Verslo įgūdžių mokoma iš mados verslo perspektyvos. Rinkodara, pardavimas, finansai, platinimas ir tiekimo grandinė yra sprendžiami atsižvelgiant į mados verslo specifiką, iš didelės įmonės perspektyvos, bet taip pat suteikiant joms įrankius pradėti verslo projektus kaip verslininkams.
Vadovaudamiesi mokymosi darant metodika, studentai komandose nuolat kuria projektus. Mados vadybos magistrantūros studentai priimami tam skirtoje klasėje, erdvėje, kuri paverčiama novatoriška dizaino studija, kurioje studentai eksperimentuoja su naujais įrankiais ir žiniomis, vadovaujami fakulteto. Mažos mokinių grupės klasėje palengvina šios praktinės metodikos taikymą.
Vadovaujantys vadovai turi turėti stiprių asmeninių įgūdžių, vadovauti projektams, kuriuose dalyvauja nevienalytės žmonių komandos. Jie turėtų būti ne tik darbo grupės atskaitos taškas, bet ir perduoti pasitikėjimą aukštesnėms pareigoms ir investuotojams. Asmeninio prekės ženklo kūrimas, žmonių valdymas ir kūrybinis vadovavimas bus integruoti kuriant užsiėmimus.
Mados lyderiai turi sugebėti labai aiškiai perteikti savo idėjas verslo personalui arba darbo komandai, kad pasiektų norimų rezultatų. Todėl mokiniai yra mokomi labai įvairių įrankių rinkinio, lavinti savo įgūdžius iki tokio lygio, kad galėtų gerai bendrauti.
Siekiant sukurti sinergiją tarp būsimų specialistų, IED filosofijoje bus organizuojami kai kurie skersiniai užsiėmimai, skirti keistis žiniomis su įvairių programų studentais.
Asmeninis tyrimo projektas
Asmeninis tyrimų projektas yra vienintelis svarbiausias rašto darbas, kurį studentai atlieka per savo RSP tyrimų studijų programą. PRP yra magistro kulminacija ir turėtų parodyti, kad studentas įgijo įgūdžių, žinių ir analitinių gebėjimų.
Projektas yra originalus tyrimas, apimantis pirminių duomenų rinkimą, kurio tikslas – atlikti individualų darbą, atitinkantį šiose gairėse išdėstytus reikalavimus, kad būtų pasiektas teigiamas įvertinimas.
Baigiamojo darbo tikslai yra šie:
- Nustatyti įgyvendinamą projektą studento studijų srityje;
- Nustatyti aiškiai apibrėžtus tikslus ir (arba) tirtinus klausimus;
- Sukurti ir įgyvendinti tinkamą (projektavimo tyrimo / proceso) metodiką;
- Suprasti pridėtinės vertės pasiūlymą (koncepciją);
- Sukurti verslo plėtros planą, paremtą ankstesne koncepcija;
- Sukurti įmanomus ir konkrečius projektavimo pasiūlymus;
- Parodyti analitinius įgūdžius ir pateikti galiojančias išvadas;
- Taikyti teoriją praktinei realybei;
- Prireikus padaryti atitinkamas išvadas ir rekomendacijas;
- Parengti gerai organizuotą ir gerai parašytą baigiamąjį dokumentą bei efektyvų baigiamojo darbo pristatymą žodžiu.
Praktika
Baigę pamokas ir pristatę du realius pramonės projektus, studentai turi galimybę įgyvendinti ir įrodyti visas įgytas žinias ir įgūdžius, įgytus per trijų mėnesių stažuotę.
Tuo pačiu laikotarpiu studentai dirba savo PRP, kad galėtų pasirinkti savo tyrimą sutelkti į asmeninį projektą arba susieti jį su stažuotėmis.
Išvykos į gamtą
Siekiant suteikti studentams platesnį supratimą apie rinkos pažangą, kurso programoje numatytos 2 išvykos: viena į Milaną, o kita į Paryžių.
Profesorių vadovai ir koordinavimas padės mokiniams ištirti įvairias rinkas ir profesines aplinkybes Europoje.
"Field Trips" praleidžia studentus 4 dienas į Europos madų sostines, kad galėtų keistis žiniomis įvairiose aplinkose. Po šių dienų, skirtų akademinei veiklai, studentai turi galimybę atrasti miestą savarankiškai.
Programos rezultatas
Metus trunkančios intensyvios programos tikslas – suteikti studentams reikiamas teorinių ir praktinių žinių priemones bei patirtį, norint tapti mados vadybos profesionalais.
- Leiskite mados dizaino, rinkodaros, produktų ir verslo valdymo specialistams įveikti drausmines ribas ir tapti pagrindiniais organizacijos sėkmės varikliais.
- Ugdykite studentų supratimą apie visą mados verslo ekosistemą, kad jie galėtų susidoroti su tikrais mados rinkos iššūkiais, pridėti vertės anksčiau įgytoms profesinėms žinioms ir įgūdžiams.
- Padėkite mados dizaineriams, komunikatoriams, vadybininkams ir rinkodaros specialistams, besidomintiems mada, tapti mados vadybininkais, mados vadybininkams - mados lyderiais, o mados lyderiams - ateities organizacijų vadovais.
- Tobulėkite į lyderius, gebančius derinti kūrybiškumą, vadybinius įgūdžius ir verslumo mąstymą, atsižvelgiant į mados verslo realijas.
- Tegul būsimi mados vadybininkai supranta strategijų kūrimo, prekės ženklų kūrimo ir produktų bei paslaugų, sėkmingai nukreiptų į vartotoją, teikimo galią.
- Suteikite studentams mados ir verslo valdymo įrankius, kurie leis jiems tapti galingais pagrindiniais vertės kūrimo grandinės dalyviais įmonės aplinkoje arba kaip nepriklausomais specialistais, kurie gali puikiai prisitaikyti prie verslo aplinkos giliau suvokdami jos tikrovę ir kultūrą. .
- Ugdykite įgūdžius naudotis pateiktomis priemonėmis. Studentai gebės nustatyti tinkamą šių priemonių panaudojimą, kad subalansuotų akademines ir praktines žinias, bendravimo efektyvumą ir gebėjimą įvertinti būtinus kompromisus, kai susiduria su realiais verslo iššūkiais.
- Išplėskite studentų vaidmenis ir galimybes dirbant su inovacijų komandomis.
- Skatinkite kritinį mąstymą, kad studentai galėtų tapti aktyviais mūsų pasaulio visuomenės piliečiais.