Gamtos projektavimo ir vadybos magistras: maistas, vynas ir turizmas
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Florence, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
11 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 20 100 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
24 Jan 2025
* stojimo mokestis 3.000 € + kursų mokestis 16.200 €
Įvadas
Šis kursas vyks anglų kalba
Ką reiškia sukurti ir valdyti prekės ženklą maisto pramonėje? Kaip parduoti vyno įmonę ir dirbti jos tapatybę? Kaip viską integruoti turizmą?
Nuo prekės ženklo naudojimo technikos iki paslaugų dizaino, prekės ženklo dizaino ir vadybos magistro kurso tikslas : maistas, vynas ir turizmas yra padėti studentams ir jauniems specialistams tobulinti savo, kaip būsimų HORECA pramonės vadovų įgūdžius, integruojant maisto vyną ir turizmą. į gyvenimo būdo pasiūlymus.
Florencijoje ir Barselonoje vykstantis kursas teikia įvairius paslaugų teikimo įgūdžius, taikomus svetingumui ir turizmui, ypatingą dėmesį skiriant maistui Barselonoje ir vertikaliems vyno sektoriaus tyrinėjimams Florencijoje.
„Catalunya“ ir „Tuscany“ sukūrė savo prekių ženklų kūrimo strategijas dėl teritoriškumo vertės kaip pagrindą pasauliniam skiriamumui. Šio magistro dėka studentai turi galimybę eksperimentuoti su įvairiomis prekės ženklo ir projektų valdymo metodikomis, kurias du svarbiausi turizmo miestai Europoje sėkmingai naudoja.
Florencija
Užsiėmimai moko valdyti skirtingus prekės ženklo kūrimo etapus, pradedant turinio analize. Turizmo, maisto ir vyno pramonė remiasi prekės ženklų, šeimininkų ir svečių santykiais. Dalyviai įgyja patirties prekės ženklo ir valdymo srityse įvairiuose kontekstuose.
Barselona
Studentai seka visą paslaugų dizaino projekto procesą, taikydami projektavimo metodus ir taikydami juos sudėtingo maisto dizaino patirties kaip prekės ženklo strategijos kūrimui.
Kursai vyksta kasdien valandas Florencijoje, o Barselonoje studentai lanko vakarines klases.
Viso Pathway metu laikomas požiūris yra labai praktiškas, o studentai turi „Adobe Suite“ ir „WGSN“ bei „Material Connexion“ įrankius, kad jie galėtų naudotis ir individualiai.
Galerija
Priėmimai
Stipendijos ir finansavimas
Siekdama padėti dalyviams apmokėti dalyvio mokestį, IED suaktyvino bendrąją paslaugų sistemą: dalinės arba visos stipendijos už mokslą; „Early Bird“ – tai palengvinimai studentams, baigiantiems priėmimą iki nurodyto termino. Finansavimas su galimybe studijų mokestį mokėti dalimis sutarčių su hipotekos įmonėmis dėka.
Studijų programa
Metodika ir struktūra
Ši magistro programa sumaišo tradicinę ir naujausią mokymosi medžiagą ir metodus su tarpdisciplinine vizija, kuri reiškia sąveiką su dizaino temomis, menais, gyvenimo būdu ir mada, kad būtų sukurtas kitoks ir vertingas požiūris.
Užsiėmimai derinami su seminarais, konferencijomis ir praktiniais užsiėmimais, kuriuos veda tarptautiniai ir pasaulyje žinomi specialistai. Apsilankymas vietinėse realybėse ir dalyvavimas pramonės renginiuose įtrauktas į studijų planą, siekiant parodyti studentams geriausią su turizmu, maistu ir vynu susijusių įstaigų, įmonių ir prekių ženklų patirtį.
Reitingai
IED siekia sukurti palankią aplinką ir bendradarbiavimo santykius su partneriais. Štai kodėl IED teikia reikiamas priemones, skirtas padėti būsimiems studentams tyrinėti galimybes, priimti pagrįstus sprendimus ir kurti savo ateitį.
Dėka novatoriškos metodikos ir IED studentų profesinės sėkmės, šalių, kuriose IED tiesiogiai veikia – Italijos, Ispanijos ir Brazilijos – Švietimo ir tyrimų ministerijos oficialiai akreditavo daugumą IED bakalauro ir magistro studijų programų.
Programos rezultatas
Metodika ir struktūra. Praktinis požiūris ir dizaino mąstymo metodai naudojami kaip raktai, padedantys studentams pasinerti į realius atvejus ir susidurti su profesionalų, įmonių ir prekių ženklų, formuojančių restoranų, vyno daryklų ir svetingumo rinką, patirtimi. Su turizmu, maistu ir vynu susijusios pramonės šakos yra glaudžiai susijusios su klientais ir jų poreikiais. Strateginio planavimo poreikių analizės gebėjimas ir kritinis kūrybinis mąstymas, taikomi prekės ženklo dizaino projektui.
Magistrantūros programa yra labai interaktyvi: reikalingas nuolatinis ir reikšmingas studentų dalyvavimas. Užsiėmimai derinami su seminarais, konferencijomis ir praktiniais užsiėmimais, kuriuos veda tarptautiniai ir pasaulyje žinomi specialistai. Apsilankymas vietinėje realybėje ir dalyvavimas pramonės renginiuose yra studijų plano dalis, siekiant parodyti studentams geriausią institucijų, įmonių ir prekių ženklų, susijusių su turizmu, maistu ir vynu, praktiką.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Profesinės galimybės
Šios magistrantūros programos tikslas yra įgyvendinti ir stiprinti įgūdžius, reikalingus strateginiams turizmo, maisto ir vyno prekių ženklų vaidmenims. Meistras taip pat skirtas rengti svetingumo formatų / paslaugų kūrimo ir valdymo specialistus, taip pat komunikacijos ekspertus maisto ir vyno sektoriuje.