Meistras e-turizmo ir pajamų valdymo
INSA Business, Marketing & Communication School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 4 200 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Pristatymas
Turizmas yra vienas iš dabartinių vairuotojų pasaulio ekonomiką ir vienas pagrindinių generatorių užimtumo. Dėl šios priežasties, ji yra gyvybiškai svarbus siekiant išlaikyti aukštą kokybės lygį, turizmo sektoriuje, kvalifikuotų žmonių, padedančių išlaikyti ir gerinti lygių konkurencingumo šiame sektoriuje remti.
Magistro e-turizmas ir pajamų valdymo suteikia žinių skaitmeninių priemonių ir socialinius tinklus, kurie leidžia atidaryti platų rinkodaros veikla ir pardavimo. Taip pat specializuojasi mokymo, kuri optimizuoja išteklius ir pajamas labai konkurencinga pramonė.
Tikslai
- Teikia žinias skaitmeninių priemonių ir socialinius tinklus
- Sukurti santykių marketingas, tiesioginis ir klientų lojalumą skaitmeninėmis aplinkomis
- Žinios teorijų ir metodų "Revenue Management".
- Šviesti ir mokyti specialistus, sukurti poveikį pajamų augimui viešbučiuose ir restoranuose.
Taikinys
a) Absolventai turizmo.
b) Specialistams, kuriems reikia modernizuoti ir norintys plėsti savo verslo horizontus.
c) įmonių, siekiančių darbuotojų kompetenciją.
d) Absolventai profesinio tarpiniais ar aukštesnio lygio turizmo, maisto, kelionių agentūros ir svetingumo vadybos srityse ieško praktinį pasirengimą įsitraukti į darbo rinką.
Profesionalūs galimybių
- Pajamos vadybininkas
- Viešbutis valdytojas arba pavaduotojas
- Vadovas maitinimo ir restoranų
- Pirkimo vadybininkas
- Maistas ir gėrimai direktorius
INSA siūlo stažuotes įmonėse galimybę per pristatymo Meistras trukmė
Programa
1. El turizmo rinkodaros
Belaukiant Tradicinė turizmo rinkodaros
Padėties ir skaitmeniniai ženklai
Skaitmeninis surinkimo ir segmentavimo strategijos
Planavimo komunikacijos svarba: Grynasis strategija
Skaitmeniniai Web
Skaitmeniniai Įrankiai ir socialiniai tinklai
Sąryšis Rinkodara, Tiesioginė ir Klientų lojalumo skaitmeninių aplinkų
Web Analytics: Matavimo ir kiekybinio e-turizmo
2. PAJAMOS VALDYMAS
Politikos sritimis ir tikslais "Pajamos valdymas"
Steigimo pagrindas iš "pajamų valdymo" programos
Erdvės valdymo
Optimalus kurso politiką ir skaičiavimai
Įvertinti kontrolė, prieinamumas ir "atsisakymo vežti"
Valdymo grupė
Technologijos temos
Laiko valdymas
Analizė ir įgyvendinimas
Baigiamoji projekto
Vertinimo sistema
Programų vertinimo sistema yra sudaryta iš dalyvavimo posėdžiuose, pusę dalinio vertinimo eigą ir rengimo ir pateikimo galutinio projekto.
Po sėkmingai tikrinimo ir vertinimo programos tol, kol yra minimalus lankomumas reikia, studentams gauti magistro titulą e-turizmas ir pajamų valdymo Insa Verslo, rinkodaros ir komunikacijos mokykloje.