Meistras rinkodaros valdymo
INSA Business, Marketing & Communication School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 5 200 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Pristatymas
Suspėti su šiandienos sparčiai kintančiame ir globalizuotame pasaulyje, marketingo valdymas visada analizuojami platesniame kontekste tarptautinės įmonės ir operacijų aplinkoje.
Mūsų patyrę ir kvalifikuoti darbuotojai sukurti palankią aplinką, kur studentai galės įgyti išsamių žinių ir supratimą apie mechanizmus ir metodus, rinkodaros ir skatinami plėtoti savo idėjas ir rinkodaros strategijas.
Tikslai
- Suteikti studentams iš geriausių įrankių, žinių ir gebėjimų siekiant sėkmės tuo vykdomosios valdžios lygmeniu marketingo valdymas.
- Rodyti kaip padaryti naudingus sprendimus Jūsų įmonei tarptautiniu lygiu per tiksli analizė pasaulinėje rinkoje, strateginio planavimo, rinkos segmentacija, taip pat biudžeto valdymą.
- Išmokys jus etikos principus, reikalingus vykdomosios šioje srityje.
Taikinys
a) absolventų ir specialistų, kurie nori išplėsti savo įsidarbinimo akiratį.
b) patyrusių specialistų, kurie nori imtis naujų užduočių ir atsakomybės.
c) įmonių, siekiančių darbuotojų mokymui.
d) Absolventai profesinio mokymo ir aukštojo mokslo srities įmonės ieško praktinį pasirengimą įsitraukti į darbo rinką.
Profesionalūs galimybių
- Rinkodaros direktorius
- Rinkodaros vadybininkas
- strateginis direktorius
- katedros vedėjas
INSA suteikia galimybę daryti žinutę įmonėse stažuotės kurso metu.
Programa
1 modulis - Marketingo valdymo įmonėje organizavimas.
2 modulis - Produkto vadybininkas. Politikos formavimas ir įgyvendinimas. Marketingo planas ekonomikos valdymas ir optimizavimas rezultatus.
3 modulis - Produktai strategija ir prekės ženklo pozicionavimo. Globalizacija ir sprendimų priėmimas. Konkurencinė analizė.
4 modulis - pardavimo prognozes. Forenet (sistema Specializuota verslo prognozėmis). Vertinimas novatoriškų produktų paklausą. Rinkos tyrimai.
5 modulis - Produktų kokybės, logistikos ir platinimo.
6 modulis - Prekybos mugės, konvencijas bei Kongresai.
7 modulis - Klientų rinkodara. Metodai pritraukti daugiau klientų ir klientų lojalumą. Galimi scenarijai patekti į rinką.
8 modulis - Marketingas pramonės įmonių ir paslaugų įmonių.
9 modulis - Optimizavimas produktų maržas. Kainų politika.
10 modulis - Nustatymas Global Komercinės Biudžetai. Kuo labiau padidinti pelną.
11 modulis - Strateginis Išorinė analizė. Naujos rinkos, valdymo, naujų paskirstymo kanalų.
12 modulis - analizė vartotojui elgesio.
13 modulis - technologinių naujovių taikomos rinkodaros.
14 modulis - prekės ženklo. Valdymas prekės ženklo vertę. Strategija ženklo portfelį.
15 modulis - rinkų internacionalizacija ir globalizacija.
16 modulis - Paraiška rinkodaros 2.0 įmonėje.
17 modulis - Socialinė atsakomybė Marketing: strategijos.
18 modulis - Balansas Scorecard: strategijos kūrimas verslo valdymo.
Modulis 19 - Baigiamasis projektas. Strateginis verslo planas.
Vertinimo sistema
Vertinimo sistema grindžiama nuolatinio vertinimo kiekvieno tyrimo blokas, per klasės lankomumo ir / ar egzaminui. Studentas turi būti išlaikęs kiekvieną temą atskirai. Be to, studentas turi uždirbo minimalų kokybės nurodyta verslo plane.
Sėkmingai išlaikę vertinimus ir su minimaliu lankomumo reikalaujama, kad studentas gauna diplomą magistro rinkodaros vadybos Insa Verslo, rinkodaros ir komunikacijos mokykloje.