Tarptautinės žiniasklaidos inovacijų valdymo
International Media Innovation Management
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kalbų studijos
Susisiekti su mokykla
Studijų formatas
Sumaišytas
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Magistro programa Tarptautinio žiniasklaidos naujovių valdymas - imim
Ši programa yra skirta aukšto potencialo iš žiniasklaidos ir kūrybinių industrijų - su skirtingais pozicijas atitinkamose jų vertės grandinės: plėtros, finansavimo, turinį, gamybos, platinimo, Reglamentas / įstatymus. Dvejų metų studijų metu, jie sutelkti savo jėgas kartu į žiniasklaidos naujovių manote baką. Su dėstytojų iš pirmaujančių žiniasklaidos kompanijų ir universitetų iš viso pasaulio (Poynter institutas, globėjas, New York Times ", Die Welt, Universidad Miguel Hernandez ir daug daugiau) ir seminarus Austrijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, JAV ir internete, jie dirba kartu tarptautiniu tinklu. Studentai spręsti realaus gyvenimo situacijas dalyvaujančių įmonių paraiškas. Taigi, dalyvaujantys programoje bendrovės turi į mokymo programą struktūrizavimo nuomonę. "Studentų bendradarbiavimas su mokslininkais, valdymo trenerių, žurnalistų ir verslo vadovams yra svarbu", sako programos direktorius Andy Kaltenbrunner "inovacijos turi būti nustatyta kaip pagrindinė valiuta mainų tarptautinėje komandoje."
Mokymo programa yra suskirstyta į penkis vienos savaitės atvesdinti moduliai (vyksta Austrijoje, Vokietijoje, Ispanijoje ir JAV), papildytas e-mokymosi. Lektoriai: vedantis tarptautiniai ekspertai žiniasklaidoje, žurnalistikos, technologijų ir pokyčių valdymo, kai iš akademinės bendruomenės, pramonės šakoje kiti, įskaitant Wolfgang Blau (Guardian), Lucy Kung (universitetų Oksfordo / Reuters institutą, St. Gallen), Bill Kyšulyje (New York Times "), Klaus Meier (Universität Eichstätt-Ingolstadt), Romanus Otte (Die Welt), José García Aviles (universitetas Miguel Hernández) ir daug daugiau. Išsamų dėstytojų galima rasti čia. www.imim-master.com/faculty
Gyvenimo
1 modulis - Media Ekonomika skaitmeninimo ir konvergencija, tiekimo grandinės valdymo, siaurėjantis Produktai, verslo modeliai
2 modulis - Visuomenė poveikis skaitmeninimo, etinių vertybių iššūkį ekonomiką, politiką ir visuomenės, žiniasklaidos teisė
3 modulis - Komunikacijos / Žurnalistika CROSSMEDIA, kokybės žurnalistikos, žiniasklaidos darbo eigas
4 modulis - Inovacijų vadyba kultūriniai skirtumai, Team Building, naujovių diegimas, lyginamoji analizė, Reitingas ir įgyvendinimas inovacijų
5 modulis - Valdymo įgūdžių Savęs valdymas, pokyčių valdymas, lyderystė, Projektų valdymas
Modulis 6 - Magistro baigiamasis darbas individualias darbo arba mažų tarptautinių komandų iš dviejų iki keturių studentai analizuoja konkrečią problemą (pvz vienos IMIM partneris įmonių) už jų magistro darbe. Jie bus treneris savo mentorių, profesinių strategų. Projektas truks keletą mėnesių ir baigiasi pristatymą.
Papildoma informacija
Partneriai: Poynter institutas, Sankt Peterburgas / Florida, USA (Bill Mitchell filialas), Universidad Miguel Hernández, Elche, Ispanija (José García Aviles), Universität Eichstätt-Ingolstadt, Vokietija (Klaus Meier) Kalba: Anglų
Studentų mokesčiai / išlaidas integruotų verslo partneriais: € 20,000 / metus (programa trunka 2 metus)Stipendijos, apimančios iki 75% yra prieinami. Įskaitant:
Studentų mokestis apima: visas vadovėlių ir interneto medžiagų, individualus kalbų mokymas, apgyvendinimo ir kelionės išlaidas per tų šalių, kuriose Susirinkę blokai vyksta (Austrijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, JAV). Mokesčiai Verslo partneris padengti: pasiūlymas iš realaus gyvenimo projektą (turi būti vėliau įgyvendinami savo įmonę) ir siuntimas dėstytoją ar vykdomosios prie programos formatu "Meet the Executive".
Laipsnis uždirbtus: Master of Arts Tarptautinės Media inovacijų vadybos Vežėjai: fjum_forum už žurnalistikos ir žiniasklaidos Viena (Daniela Kraus, direktorius) ir Berlyno universiteto Profesinės Studijos (Ada Pellert, prezidentas).
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Privatus komunikacijos ir sporto žurnalistikos magistro laipsnis
- Madrid, Ispanija
Tarptautinis žiniasklaidos ir komunikacijos valdymo magistras
- Milan, Italija
Tarptautinės rinkodaros ir žiniasklaidos vadybos magistras
- Berlin, Vokietija
- Frankfurt, Vokietija