Garso ir vaizdo, interaktyvios skaitmeninės žiniasklaidos ir žaidimų magistro laipsnis
Champollion University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Albi, Prancūzija
Kalbų studijos
Prancūzų kalba, Ispanų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2023
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Šio daugiadisciplininio magistro laipsnio tikslas yra mokyti ekspertus ir projektų vadovus suvokti daugialypės terpės išteklius, skirtus mokymui per pameistrystę, profesinį mokymą, pradinį mokymą (rimtus žaidimus, mokomuosius žaidimus, treniruoklius, transmedijas, MOOC), taip pat visus sektorius. žaidimo (advergame, newsgame, edugame).
Šis magistro laipsnis atspindi platų įgūdžių spektrą, reikalingą šiai naujajai pramonei per daugiadiscipliniškumą ir skersines temas: technologijos ir kompiuterijos mokslai, žmogaus ir socialiniai mokslai, edukologijos mokslai, teisė ir ekonomika.
Šio kurso pabaigoje absolventai galės kurti, valdyti, kurti, sudaryti biudžetą ir įvertinti sunkų žaidimų įrenginį ar interaktyvią skaitmeninę laikmeną, pirmiausia susijusią su mokymu ir susietą su rinkodaros, komunikacijos ir informacijos sritimis.
Šis magistro laipsnis pabrėžia penkias studijų kryptis:
Įgūdžių atnaujinimas:
Kadangi šis magistras siekia plačios auditorijos, per pirmuosius metus siūlomi moduliai, skirti atnaujinti įgūdžius įvairiose srityse, atsižvelgiant į studento kilmę. Šie moduliai yra „Mokymosi teorija“ ir „Metodai, technika ir mokymosi priemonės“, viena vertus, „Algoritmai ir programavimas“ ir „Įvadas į interneto kalbas“.
Daugiadiscipliniškumas:
Skersinių įgūdžių mokymas ir daugiadisciplininių bendradarbiavimo darbo grupių, skirtų prižiūrimiems projektams ir pamokoms, kūrimas. Šis įvairovės turtas rodo kurso dinamiškumą ir pasiekimus.
Mokymo įvairovė:
Šis meistras yra skirtas prisitaikyti prie trijų skirtingų mokymo rūšių: nuolatinio mokymo, pradinio mokymo ir mokymosi per pameistrystę. Šie trys studentų tipai gali lankyti tas pačias INU CHAMPOLLION pamokas, tik skirtumas yra projektai ir praktikos laikas. Be to, šis magistras yra prieinamas akreditavus įgytą patirtį.
Profesionalumas:
Turėdamas profesinės integracijos modulį ir pratęsęs praktiką antraisiais metais, šis magistras yra įsipareigojęs studentų profesionalumui ir įsidarbinimui.
Projektų metodika:
Pirmieji trys šio magistro semestrai turi švietimo tikslą skatinti darbo su projektu vertę kaip komandos dalį daugiadisciplininėse grupėse, leidžiant sukurti mokymosi situaciją įgyvendinant realaus gyvenimo projektą:
7 semestro pabaigoje studentas galės kurti ir scenarijus, kaip komandos dalis, interaktyvią terpę, kad perduotų įgūdžius, informaciją ar pranešimą.
8 semestro pabaigoje studentas kaip komandos dalis galės kurti ir gaminti interaktyvią skaitmeninę laikmeną (internetinį žaidimą, 2D / 3D žaidimą).
9 semestro pabaigoje studentas galės kurti, plėtoti, eksperimentuoti ir vertinti, kaip komandos dalį, interaktyvią mokymosi priemonę.
Įgūdžiai ir žinios
Pasibaigus dvejiems šios magistro studijų metams, stažuotojas ar studentas galės vadovauti novatoriškiems projektams kuriant interaktyvius daugialypės terpės išteklius, ypač profesinio mokymo srityje.
Tai apima:
Koordinuoti ir vadovauti daugiadisciplininei komandai vykdant rimtą žaidimo projektą ar interaktyvų skaitmeninį šaltinį, ir sukurti įrankius projekto pilotavimui, preliminariems biudžetams ir kokybės kontrolės lentelėms.
Parašykite rimto žaidimo ar interaktyvios patirties scenarijų naudodami scenarijaus rašymo įrankius, kurdami elgsenos veiksmus ir sąveiką bei aplinką, tada užtikrinkite skirtingų komandų (kūrėjo, grafikos dizainerio, garso inžinieriaus, trenerio) interpretacijas.
Sukurkite skaitmenines mokymosi ir palaikymo priemones, užtikrindami ir tikrindami visus gamybos proceso etapus.
Išanalizuokite ir įvertinkite tradicinių mokymo išteklių svarbą, kad juos pritaikytumėte kuriant novatoriškas interaktyvias mokymosi priemones (socialinis mokymasis, mokymosi valdymo sistema, rimtas žaidimas.).
Kurkite, plėtokite ar perimkite verslą ar dirbkite kaip darbuotoją rimtų žaidimų srityje, nustatykite asmenines stipriąsias ir silpnąsias puses bei kritiškai įvertinkite savo profesinę praktiką.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
MA Independent Games and Playable Experience Design
- London, Jungtinė Karalystė
MA Computer Games Art & Design
- London, Jungtinė Karalystė
MA Games Design
- London, Jungtinė Karalystė