Tarptautinės rinkodaros ir prekės ženklo vadybos magistras
Lund University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Lund, Švedija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Programos apžvalga
Ši programa paruoš jus karjerai rinkodaros, strategijos, prekės ženklo ir produktų valdymo, pardavimų ir rinkodaros tyrimų srityse. Tarptautinės rinkodaros ir prekės ženklo vadybos magistro programa yra viena populiariausių Švedijos verslo magistrantūros studijų programų.
Pateikdami paraišką dalyvauti šioje programoje, pasirenkate „Prekių ženklų ir tarptautinių rinkų strategijų“ arba „Tarptautinių vartotojų tendencijų, prekių ženklų ir inovacijų“ takelį.
Baigę programą, įgysite verslo administravimo magistro laipsnį, kurio specializacija yra tarptautinė rinkodara ir prekės ženklo valdymas.
Prekių ženklų ir tarptautinių rinkų strategijos (1 takelis)
Šioje trasoje mokysite priimti strateginius sprendimus ir išmoksite ugdyti prekės ženklo žinomumą bei lojalumą tarptautinėse rinkose. Lavinsite savo supratimą apie alternatyvias strategijas korporacijoms, kurios renkasi, įeina, vystosi ir palieka tarptautines rinkas. Taip pat sužinosite apie praktinį prekės ženklo strategijų taikymą. Bus pristatomi ir aptariami prekės ženklo valdymo aspektai ir teorijos, siekiant plėtoti žinias, kaip valdyti pasaulinėje prekės ženklo aplinkoje. Jei norite išmokti daryti įtaką sprendimams, žmonėms, verslui ir visuomenei apskritai, tai yra vieta pradėti.
Tarptautinės vartotojų tendencijos, prekės ženklai ir naujovės (2 takelis)
Žmonių vartojimas nuolat kinta, todėl turi keistis įmonės ir valdžios institucijos, kad galėtų sėkmingai pranešti apie savo produktus ir paslaugas. Šiame takelyje rasite teoriją ir įrankius, reikalingus įmonėms ir organizacijoms nustatyti ateities tendencijas ir joms pasiruošti bei joms pradėti. Mes siūlome jums daug galimybių gilintis į vartotojų ir rinkos įžvalgas bei informacijos apie vartotojų tendencijas rinkimo metodus, nes kartu gilinate savo prekės ženklų, inovacijų ir verslo santykių supratimą.
Studijų programa
Programos struktūra
Pirmosios penkiolika programos savaičių yra suskirstytos į dvi dalis.
Kreipdamiesi į šią programą, taip pat turite pasirinkti, kurią seką norite sekti, arba labiau į valdymą orientuotą perspektyvą, arba perspektyvą, kurioje akcentuojami vartotojų ir kultūros aspektai. Be to, galėsite pasirinkti kursus, kurie suteiks jums pageidaujamą specializaciją platesnėje tarptautinės rinkodaros ir prekės ženklo valdymo srityje. Abu kūriniai baigiasi pasaulinės rinkodaros laipsnio projektu (15 kreditų).
Kursai – 1 takelis:
- Tarptautinė rinkodara ir strategija (7,5 kreditai)
- Strateginis prekės ženklo valdymas (7,5 kreditai)
- Daugiakanalinė rinkodara, mažmeninė prekyba ir internacionalizavimas (7,5 kreditai)
- Tyrimo strategija (5 kreditai)
Kursai – 2 takelis:
- Vartotojų kultūros teorija ir vartojimo įžvalgos (7,5 kreditai)
- Nuo vartotojų įžvalgos iki inovacijų (7,5 kreditai)
- Prekių ženklų vertė vartojimo visuomenėje (7,5 kreditai)
- Tyrimo strategija (5 kreditai)
Pasirenkami dalykai abiems takeliams:
- Vienas iš šių dviejų pasirenkamųjų dalykų (kiekvienas 7,5 kreditas):
- Tvarumas ir rinkodaros etika
- Skaitmeninis Marketingas.
- Vienas iš šių dviejų metodinių kursų (kiekvienas 5 kreditai):
- Kokybiniai tyrimo metodai
- Kiekybiniai tyrimo metodai
- Vienas iš šių dviejų metodinių kursų (kiekvienas 5 kreditai):
- Supratimas apie vartojimą
- Įmonės prekės ženklo valdymas ir reputacija
Akreditacijos
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjeros galimybės
Mokyklos glaudūs ryšiai su tarptautine verslo bendruomene ir platus verslo partnerių tinklas užtikrina praktinę svarbą ir suteikia jūsų karjerai pagrindą. Absolventai įsidarbino tarptautiniu mastu pirmaujančiose įmonėse visame pasaulyje, pavyzdžiui, SAS, L'Oréal ir IKEA. Šios programos absolventai gali siekti pozicijų tarptautinėse įmonėse rinkodaros, strategijos, prekės ženklo ir produktų valdymo, pardavimo ir rinkodaros tyrimų srityse. Galėsite padėti įmonėms įgyti įžvalgų pateikdami joms tendencijų analizę, vartotojų ir rinkodaros tyrimus, verslo žvalgybą, scenarijų planavimą, strategiją ir inovacijas.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Skaitmeninės ir tarptautinės rinkodaros magistro laipsnis
- Murcia, Ispanija
International Marketing MSc
- Guildford, Jungtinė Karalystė
Master’s in International Marketing
- London, Jungtinė Karalystė
- Boston, Jungtinės Amerikos Valstijos