Ryšių su visuomene vadybos magistras
Mykolas Romeris University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Vilnius, Lietuvos Respublika
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 2 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 4 384 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
26 Jul 2024
Anksčiausia pradžios data
01 Sep 2024
Įvadas
Turite natūralų įtikinėjimo talentą, kurį norite išnaudoti? Norite išplėsti rinkodaros ar vadybos išsilavinimą su viešųjų ryšių studijomis? Ar matote PR kaip galingą įrankį, kuriuo galima pasiekti didelių tikslų?
Jei kuris nors iš aukščiau pateiktų klausimų buvo teigiamas, laikas apsvarstyti galimybę įgyti viešųjų ryšių vadybos magistro laipsnį. Išmokykite formuoti organizacijos įvaizdį, pasitelkdami viešųjų ryšių strategijas įvairiose situacijose. Pasinerkite į antrosios pakopos studijas, orientuotas į patyriminį mokymąsi ir verslumo skatinimą, padedančią susikurti asmeninę darbo vietą!
Studijuokite Vilniuje, sparčiai besivystančiame Europos mieste, kur čia įsikūrusios rinkodaros ir viešųjų ryšių įmonės yra jūsų būsimi potencialūs darbdaviai. Mokykitės iš puikių lektorių komandos, kuri Jums gali pasiūlyti ne tik teorines žinias, bet ir praktinio planavimo, argumentavimo ir organizacinės komunikacijos valdymo, bendravimo su žiniasklaida įgūdžius. Gaukite naudos iš kitų universitetų naudodami Erasmus + programas.
Mokykitės anglų kalba, kad galėtumėte įveikti tarptautinio bendravimo barjerus. Norėdami pasinaudoti visomis šio kurso galimybėmis, turėsite mokėti anglų kalbą B2 lygiu. Po 1,5 metų studijų įgysite verslo ir viešojo valdymo srities magistro laipsnį. Jums taip pat bus suteikta 90 ECTS kreditų būsimoms studijoms. Baigę studijas galėsite siekti karjeros viešosiose organizacijose, įmonėse, ne pelno komunikacijos skyriuose, žiniasklaidos analizės agentūrose kaip viešųjų ryšių projektų pareigūnas ar organizacijos įvaizdžio formuotojas.
Investuokite į viešųjų ryšių studijas viename geriausių šio dalyko universitetų Lietuvoje. Džiaugiamės galėdami pasakyti, kad MRU šio kurso studijų kaina yra nedidelė, todėl magistro laipsnis tampa dar patrauklesnis. Taip pat turime stipendijas magistrantūros studijoms mūsų universitete.
Priėmimai
Stipendijos ir finansavimas
Studijų programa
Kursų vienetai | ECTS kreditai |
1 METAI | 60 |
1 SEMESTER | 30 |
Privalomi studijų dalykai | 30 |
Valdymas* | 3 |
Strateginis valdymas* | 3 |
Ryšių su visuomene istorija ir teorija | 6 |
Dizaino mąstymas | 6 |
Kūrybinis valdymas ir lyderystė | 6 |
Komunikacijos teorijos šiuolaikinei visuomenei | 6 |
Baigiamasis magistro darbas | 6 |
2 SEMESTER | 30 |
Privalomi studijų dalykai | 30 |
Mokslinių tyrimų metodologija | 6 |
Ryšių su visuomene praktika ir strateginis valdymas | 6 |
Omni kanalų rinkodara ir komunikacija | 6 |
Baigiamasis magistro darbas | 6 |
Skaitmeniniai ryšiai su visuomene | 6 |
2-ieji METAI | 30 |
3 SEMESTRAS | 30 |
Privalomi studijų dalykai | 18 |
Baigiamasis magistro darbas | 18 |
Alternatyviai pasirenkami dalykai | 12 |
Konfliktų valdymas | 6 |
Intelektinė nuosavybė | 6 |
Duomenų analizės praktikumas | 6 |
* – Dalyko vienetai yra privalomi studentams, kurie jų nestudijavo bakalauro studijų metu.
Programos rezultatas
Bendrosios kompetencijos ir mokymosi rezultatai
Asmeniniai ir socialiniai gebėjimai
- Tarpasmeniniai (sąveikos) įgūdžiai
- Studentai gebės suprasti psichologines žmonių reakcijas;
- Studentai gebės suprasti socialinių konfliktų dinamiką ir juos valdyti.
- Etinis įsipareigojimas ir socialinė atsakomybė
- Gebės taikyti etines nuostatas ir vertybes, suprasti socialinės atsakomybės svarbą;
- Studentai gebės taikyti tvarumo principus ir priimti sprendimus, pagrįstus darniu vystymusi.
Dalyko kompetencijos ir mokymosi rezultatai
Žinios ir jų pritaikymas
- Sprendimų priėmimas
- Studentai gebės priimti pagrįstus sprendimus;
- Studentai gebės suprasti sprendimų priėmimo sudėtingumą, procesą, kritinio ir konstruktyvaus mąstymo taikymo pasekmes.
4. Gebėjimas organizuoti ir planuoti
- Studentai mokės organizuoti vadybinę veiklą, vadovauti komandai ir būti atsakingi už veiklos rezultatus;
- Studentai gebės kurti ir taikyti viešųjų ryšių vadybos žiniomis grįstus sprendimus;
- Studentai gebės kurti inovatyvius viešųjų ryšių valdymo projektus ir jiems vadovauti;
- Studentai gebės planuoti ir organizuoti vidinės ir išorinės komunikacijos veiklą su organizacijos darbuotojais ir suinteresuotomis šalimis.
- Gebėjimas vadovauti
- Studentai gebės kūrybiškai taikyti lyderystės metodus/praktiką profesinėse probleminėse/krizėse;
- Studentai gebės valdyti darbuotojų veiklą globaliame ir lokaliame kontekste, sudėtingose ir įvairiose situacijose.
Tyrimo įgūdžiai
- Mokslinio tyrimo įgūdžiai
- Studentai gebės atrinkti, sisteminti ir kritiškai vertinti viešųjų ryšių vadybos srities mokslinius tyrimus;
- Studentai gebės plėtoti ir savarankiškai atlikti tyrimus viešųjų ryšių vadybos srityje;
- Studentai gebės pristatyti sprendimus viešųjų ryšių vadybos srityje, remdamiesi mokslinių tyrimų rezultatais.
7. Gebėjimas sisteminti ir analizuoti informaciją
- Studentai gebės efektyviai, sklandžiai ir įtaigiai bendrauti raštu ir žodžiu bent viena užsienio kalba, aptarti viešųjų ryšių valdymo aktualijas;
- Studentai gebės atrinkti ir sisteminti informaciją iš įvairių šaltinių ir ją analizuoti, integruodami įvairių sričių žinias viešųjų ryšių vadybos tema;
- Studentai gebės savarankiškai ugdyti ir plėsti profesinę kompetenciją mokydamiesi visą gyvenimą.
Ypatingi sugebėjimai
8. Viešosios informacijos valdymo ir vertinimo įgūdžiai
- Studentai gebės kurti, valdyti ir vertinti organizacijos viešąją informaciją, sistemingai taikydami šiuolaikines vadybos teorijas globalioms, sudėtingoms, neapibrėžtoms aplinkoms;
- Studentai gebės kurti ir plėtoti visuomenės informavimo kampanijas;
- Studentai gebės įvertinti veiklos efektyvumą teikdami rekomendacijas organizacijos darbuotojams ir suinteresuotosioms šalims.
9. Gebėjimas išlaikyti organizacijos įvaizdį
- Studentai gebės formuoti ir palaikyti organizacijos įvaizdį vidinėje ir išorinėje aplinkoje;
- Studentai gebės kurti ir palaikyti komunikacijos ekosistemą tarp organizacijos darbuotojų ir suinteresuotųjų šalių;
- Studentai gebės kurti ir diegti išorės ir vidaus organizacijos komunikacijos krizių valdymo sprendimus.
10. Gebėjimas kurti veiklos strategijas naudojant rinkodaros metodus
- Studentai gebės taikyti rinkodaros metodus viešųjų ryšių valdymui.