Magistro laipsnis skaitmeninės terpės mokymesi
NYU Steinhardt School of Culture, Education and Human Development
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
New York, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 - 4 semesters
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
USD 1 795 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Mokestis už tašką / kreditą 2019-20 mokslo metais
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Suprojektuokite ateities laikmenas ir technologijas
Dirbdami su įsitvirtinusiomis ir atsirandančiomis skaitmeninėmis laikmenomis, sukursite turtingomis technologijomis paremtą daugialypės terpės mokymosi aplinką, suprasite ir įvertinsite jų naudojimą įvairiose švietimo vietose ir atliksite tyrimus, kaip žmonės mokosi naudodamiesi technologijomis. Skaitmeninės medijos dizaino mokymuisi (DMDL) studijomis pagrįstą mokymo programą papildo puiki praktikos programa su priimančiomis svetainėmis visose švietimo technologijų ir žiniasklaidos srityse.
Skirtingai nuo programų, orientuotų į esamų technologijų taikymą į formalųjį mokymą (pvz., Kaip naudoti „PowerPoint“ paskaitoms papildyti), sukursite ateities laikmenas ir technologijas visoms mokymosi aplinkoms ir atliksite tyrimus, kaip žmonės mokosi su technologijomis.
Programos nauda tarptautiniams studentams
Jei esate tarptautinis studentas, galite baigti studijas ilgesnį laiką dirbti JAV. Dauguma studentų, studijuojančių pagal F-1 vizas, galės gauti 12 mėnesių pasirenkamojo praktinio mokymo (OPT) leidimą dirbti ne universiteto mieste. Šios programos F-1 klasės studentams taip pat gali būti suteiktas STEM (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos ar matematikos) OPT pratęsimas, leidžiantis prailginti laiką JAV, kad galėtumėte dirbti su laipsniu susijusią darbo patirtį iš viso 36 mėnesius arba 3 metai.
Galerija
Priėmimai
Stipendijos ir finansavimas
Studijų programa
Formatas: visą darbo dieną/ne visą darbo dieną
Kreditai: 36
Dėmesio sritis
1. Mokymosi analizės ir edukacinių duomenų mokslo (LADS) specializacija
Jūs išmoksite kurti ir kurti informacijos ir sprendimų priėmimo įrankius švietimo aplinkai, pagrįstus duomenų mokslu, mašinų mokymusi ir dirbtiniu intelektu.
2. Mokymosi internete dizainas (OLE)
Šioje labai aktualioje specializacijoje sužinosite apie konkrečius iššūkius ir galimybes, vykdant mokymąsi ir interaktyvumą nuotoliniu būdu. Remdamiesi naujausiomis mokymosi mokslų išvadomis, kuriate patrauklią internetinę patirtį, skirtą K – 12, aukštojo mokslo ir suaugusiųjų mokymosi aplinkai.
3 . Žaidimai mokymuisi (G4L) Koncentracija
Sukursite, naudosite ir įvertinsite skaitmeninius žaidimus, skirtus naudoti oficialioje ir neformalioje mokymosi aplinkoje.
4. Kaip kurti, naudoti ir vertinti žiniasklaidą ir technologijas mokymuisi įvairiose situacijose - K – 12 mokyklų, universitetų, darbo vietų, muziejų, ne pelno siekiančių organizacijų ir tarptautinės plėtros.
5. Kaip kritiškai analizuoti istorinius įvykius, teorinius poslinkius ir plačias praktikos tendencijas švietimo technologijų srityje, ypač sutelkiant dėmesį į iššūkius ir galimybes, kurias suteikia žiniasklaidos ir technologijų kraštovaizdžio pokyčiai bei švietimo tendencijos.
6. Įgūdžiai gaminti prototipus, remti dizaino mąstymą ir mokymo projektavimo procesus, taip pat gaminti žiniasklaidą tradicinėse ir naujose žiniasklaidos priemonėse.
7. Kaip taikyti projektavimo ir praktikos principus, kurie žada praturtinti mokymosi patirtį įvairiose mokymosi aplinkose- nuo neformaliojo iki formaliojo mokymosi, taip pat tiesioginio mokymosi ir internetinio mokymosi.
Kaip mokysi
Pagrindiniai kursai ir pasirenkamieji dalykai
Studijuosite žiniasklaidos projektavimo principus ir teorines perspektyvas, sudarytas iš pažinimo mokslų, mokymosi mokslų, mokymosi raidos modelių, konstruktyvistinės ir konstruktyvistinės mokymosi filosofijos bei socialinio mokymosi teorijas. Tuo pat metu mūsų projektu pagrįsta mokymo programa parengia jus kurti turtingomis technologijomis pagrįstą daugialypės terpės mokymosi aplinką ir suprasti bei įvertinti jos naudojimą plačioje švietimo aplinkoje.
Programa atskleidžia kompiuterinių, daugialypės terpės modeliavimo ir žaidimų, skirtų mokymuisi, draminių ir dokumentinių pasakojimų, žiniasklaidos priemonių, palaikančių advokaciją ir skatinančią socialinį teisingumą, projektavimą, socialinės žiniasklaidos edukacinį potencialą, švietimo duomenų gavybą, mokymosi analizę ir švietimo programas. žiniasklaida ir technologijos tarptautinei plėtrai.
Lankstus tyrimas
Mokymo programa suteikia lankstumo kuriant studijų programą, kurią jūs ir jūsų patarėjas galite pritaikyti prie jūsų profesinių tikslų ir pomėgių. Galite pasirinkti studijuoti visą ar ne visą darbo dieną
Vietos darbai ir stažuotės
Stažuotojai, dirbantys DMDL programoje, įgyja profesinės patirties pasirinktoje karjeros srityje. Studentai turi galimybę ištirti įvairias profesijos galimybes Niujorko didmiesčiuose. Jie mokosi prižiūrėdami dalyvavimą mokymosi technologijose, instrukcijų kūrime ir gamyboje, gaminių projektavime ir tobulinime bei daugybę kitų profesinių pozicijų ir praktikos.
Disertacijos projektas „Capstone“
Baigiamasis baigiamasis projektas yra kulminacinis projektas, kuriame integruosite ir pritaikysite tai, ką išmokote per ankstesnį akademinį darbą, praktiką ir kitą patirtį bei interesus - prižiūrėdami dėstytojus. Šie projektai gali būti „nauji“, palyginti su ankstesnių kursų darbu; arba jie gali būti projektai, pradėti ankstesniame kurse, kurie žymiai išplėsti ir patobulinti baigiamąjį darbą.
Reitingai
#47 iš 300 universitetų visame pasaulyje švietimo srityje, „QS World University Rankings“
Programos rezultatas
Per kursinį darbą, stažuotes ir disertacijos projektą būsite pasirengę:
- Kurkite, naudokite ir vertinkite žiniasklaidą ir technologijas mokymuisi įvairiuose kontekstuose - K – 12 mokyklų, universitetų, darbo vietų, muziejų, ne pelno siekiančių organizacijų ir tarptautinės plėtros.
- Kritiškai analizuokite istorinius įvykius, teorinius poslinkius ir plačias praktikos tendencijas švietimo technologijų srityje, visų pirma sutelkdami dėmesį į iššūkius ir galimybes, kurias suteikia žiniasklaidos ir technologijų kraštovaizdžio pokyčiai bei švietimo tendencijos.
- Gaminkite prototipus ir žiniasklaidą, palaikykite dizaino mąstymą ir mokomąjį dizainą.
- Taikykite dizaino ir praktikos principus, kurie žada didžiausią pažangą praturtinant mokymosi patirtį įvairiose mokymosi aplinkose-nuo savaiminio iki formaliojo mokymosi, taip pat tiesioginio ir internetinio mokymosi.
KARJEROS GALIMYBĖS
Turėsite įgūdžių ir žinių įvairiai karjerai, įskaitant:
- Projektuotojas ar gamintojas švietimo programinės įrangos įmonėse, kuriančiose ir gaminančiose technologijomis paremtą mokymąsi.
- Visų lygių mokyklų ir mokyklų rajonų konsultantai, kaip akademinių technologijų koordinatoriai ar profesinio tobulėjimo specialistai integruojant technologijas į mokymo programas ir instrukcijas.
- Fakulteto narys ar kitas vadovaujantis vaidmuo kolegijoje/universitete tokiose srityse kaip mokymo dizainas ir technologijos, fakulteto mokymo ir mokymosi pagalbos paslaugos, akademinės naujovės ar internetinio/el.
- Direktorius arba instruktorius mokymo ir plėtros departamentuose įmonės aplinkoje.
- Interaktyvus parodų dizaineris ar svetainių kūrėjas kultūros įstaigoms, tokioms kaip vaizduojamojo meno ir vaikų muziejai, mokslo centrai ir muziejai, istorinėms ir tarptautinėms draugijoms.
- Dizaineris ar prodiuseris žiniasklaidos gamybos įmonėje ar organizacijoje, kuriantis ir gaminantis švietimo programas, interaktyvius skaitmeninius žaidimus, simuliacijas ir pasakojimo fantastiką.
- Leidybinės įmonės, gaminančios žiniasklaidos priemones arba švietimo technologijų direktorius, vis dažniau teikiančios žiniasklaidos priemones kaip priedus ar pakaitalus kiekvienam dalykui, kiekvienam pažymių lygiui.
Programos nauda tarptautiniams studentams
Jei esate tarptautinis studentas, galbūt baigę studijas galėsite dirbti JAV ilgą laiką. Dauguma studentų, studijuojančių pagal F-1 vizas, galės gauti 12 mėnesių laisvojo praktinio mokymo (OPT) leidimą dirbti ne miestelio teritorijoje. Šios programos F-1 studentai taip pat gali gauti STEM (mokslo, technologijų, inžinerijos ar matematikos) OPT pratęsimą, leidžiantį pratęsti laiką Jungtinėse Valstijose, kad galėtumėte tęsti su laipsniu susijusią darbo patirtį iš viso 36 mėnesius arba 3 metai.
Studentų atsiliepimai
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Menų magistras (MA) viešojo valdymo ir skaitmeninimo srityje | PMD
- Friedrichshafen, Vokietija
Filmų, televizijos ir interaktyviosios žiniasklaidos balų kūrimo meno magistras
- Grand Canal Dock, Airijos sala
- Dublin, Airijos sala
Komunikacijos ir skaitmeninio turinio kūrimo magistras
- Barcelona, Ispanija