Tarptautinių renginių valdymo magistrantūra
Oxford Brookes University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Headington, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 2 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 16 200 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* JK studentai visą darbo dieną: £10 400 | Tarptautiniai / ES studentai dieniniai: 16 200 GBP
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Mūsų magistrantūros tarptautinių renginių valdymo srityje įgysite darbo patirties ir bendrausite su praktikais ir akademikais.
Jūs sukursite tvirtus renginių valdymo pagrindus ir pritaikysite teoriją praktikoje, užsiimdami praktiniu renginių valdymu. Tiesioginės atvejo analizės ir realaus renginio dizainas bei pristatymas leidžia patirti naujovišką ir kūrybišką požiūrį į mokymąsi.
Įgysite daug žinių, įskaitant:
- renginio dizainas
- planavimas
- pristatymas
- darbas su pagrindinėmis suinteresuotosiomis šalimis
- pagrindiniai renginių rinkodaros principai, įskaitant skaitmeninę rinkodarą ir rinkodaros analizę
- finansai ir verslo apskaita
- lyderystė tarptautiniame kontekste
- sprendimų priėmimo įgūdžiai kurti rinkodaros planus ir komunikaciją.
Galite plėtoti savo potencialą tapti pramonės lyderiu dirbdami su mūsų tyrėjais, kad ištirtumėte naujausius tyrimus ir sektoriaus iššūkius.
Pasirinkę sumuštinių režimą, galite kreiptis dėl metų mokamos vadovaujamo darbo patirties renginių rinkodaros pareigose.
Galerija
Priėmimai
Stipendijos ir finansavimas
Studijų programa
Mokymasis ir vertinimas
Studijuosite devynis privalomus modulius, įskaitant modulį, kuris padeda tobulinti jūsų profesinius ir akademinius įgūdžius. Pasirinksite disertaciją ar kliento projektą.
Kursas trunka dvejus metus su darbo praktika ir vienerius metus be.
Studijų moduliai
Privalomi moduliai
- Šiuolaikinės renginių valdymo problemos}
Šis modulis suteikia jums tarptautinių renginių kontekstą, padedantį suprasti renginių pramonės platumą ir sudėtingumą bei su tarptautinių renginių valdymu susijusių suinteresuotųjų šalių spektrą. Jūs kritiškai analizuosite įvairias šiuolaikines problemas, susijusias su renginių valdymu tarptautinėje arenoje įvairiose aplinkose, masteliuose, sektoriuose ir visuomenėse. Pagrindinės sąvokos, pvz., įvykių poveikio įvertinimas; tvarus jų veikimas ir valdymas bei pagrindiniai klausimai, susiję su finansavimu, rėmimu, žmogiškaisiais ištekliais ir renginių rinkodara, yra giliau nagrinėjami per šiuolaikinių tyrimų ir diskusijų objektyvus. - Tarptautinės renginių rinkodaros principai
Šis modulis supažindina jus su pagrindiniais rinkodaros principais, sąvokomis ir įrankiais tarptautinių renginių sektoriaus kontekste. Nagrinėjamas kritinis makro ir mikro aplinkos vertinimas ir iš to kylantis poveikis renginių rinkodarai kartu su šiuolaikinių problemų, tokių kaip tvarumas, įtaka renginių rinkodaros sprendimams. Studentai nagrinėja renginio suinteresuotųjų šalių įvairovę ir naudoja rinkodaros metodus, kad kritiškai analizuotų šių grupių įtaką strateginiams rinkodaros sprendimams, galiausiai studentams suteikiama galimybė tyrinėti ir parengti strateginį renginių rinkodaros planą. - Darnaus renginio kūrimas
Šis modulis yra pagrįstas pasauliniais pramonės renginių valdymo standartais. Kuriant ir planuojant realų renginį, kuris vyksta ir vertinamas antrąjį semestrą, šis modulis supažindina su tvaraus projekto veiklos valdymo principais ir ugdo kūrybiškumo, darbo su klientu, projektavimo planavimo, įgyvendinimo ir vertinimo įgūdžius. trigubai – aplinkos, socialinė ir ekonominė. Sužinosite, kaip naudotis projektų ir finansų bei veiklos valdymo įrankiais, kaip nustatyti, valdyti ir sumažinti riziką bei kaip elgtis su pokyčių įtaka projektui ir valdyti veiklos rezultatus. - Darnaus renginio pristatymas
Šis modulis paruoš jus tiesioginiams įvykiams. Kurdami tvarų renginį remsitės savo planavimu ir įgyvendinsite pagrindinius tarptautinių renginių valdymo principus ir koncepcijas, įgyvendindami realaus pasaulio įvykį. Pagrindinis dėmesys skiriamas strategijos, sprendimų ir renginio rezultatų sąsajų su jo suinteresuotosiomis šalimis – vidaus ir išorės – supratimui. Modulis yra padalintas į tris skirtingus etapus – teorinis pagrindimas, dalyvavimas praktiniame renginio pristatyme ir įvykio bei individualaus mokymosi refleksija ir įvertinimas. Veikla po renginio, tokia kaip grįžtamojo ryšio palyginimas, įvertinimas ir palikimo svarstymas, taip pat buvo nagrinėjamas kartu su mokiniais, vertinančiais savo renginį. - Profesinis ir akademinis tobulėjimas
Šis profesinių ir akademinių įgūdžių tobulinimo modulis padeda jums tapti besimokančiuoju visą gyvenimą ir padidina jūsų įsidarbinimo galimybes. Pradėdami nuo to, kaip pasiekti geriausių akademinių rezultatų, tobulinate savo įgūdžius, susijusius su užimtumu ir karjeros planavimu. Jūs dirbsite pagal saviugdos planą, vadovaudamiesi savo mokymu ir tobulėjimu. Būsite mokomi atpažinti, įsitraukti ir apmąstyti, kaip galite gauti naudos iš vystymo veiklos universitete ir išorėje. - Renginių ir rinkodaros tyrimo metodai
Šis modulis suteikia įgūdžių, leidžiančių savarankiškai atlikti rinkodaros tyrimus. Tikimasi, kad magistrantūros studijų programos studentai atliks veiksmingus tyrimus, remdamiesi įvairiais antriniais ir pirminiais duomenų šaltiniais rengdami kursinius darbus. Jūs susidursite su įvairiais metodiniais klausimais, duomenų rinkimo metodais ir studijų įgūdžiais. Be to, šis modulis yra skirtas pasirengimui aukštos kokybės, griežtiems ir sistemingiems verslo ir vadybos tyrimams bei sėkmingai juos užbaigti. - Finansai ir apskaita verslui
Šiuo moduliu siekiama sukurti pagrindinį supratimą ir kritinį įmonės finansinės informacijos vertinimą iš vartotojo perspektyvos. Tai apims tiek finansinę, tiek valdymo apskaitos informaciją, apimančią tris sritis: pagrindinę terminiją: verslo subjektų tikslai, naudotojai, taisyklės ir nuostatai; finansinė apskaita: pagrindinės finansinės ataskaitos paskelbtos ataskaitos ir analizė bei aiškinimas naudojant koeficientus; valdymo apskaita: sąnaudų apskaičiavimas, biudžeto sudarymas ir prognozavimas, biudžeto valdymas ir kainodara. - Lyderystė ir vadyba: tarptautinė perspektyva
Tai lavins jūsų tarptautinio valdymo ir vadovavimo įgūdžius, supažindins jus su pagrindiniais valdymo klausimais, kuriuos iliustruoja atvejų tyrimai. Tai pagerins jūsų tarpkultūrinį supratimą ir padidins jūsų veiksmingumą dirbant su tarptautine organizacija. - Skaitmeninės ir socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategija
Skaitmeninės technologijos pakeitė rinkodarą, jos siūlo naujus klientų įžvalgos šaltinius, iš esmės pakeitė klientų elgesį, įgalino naujus verslo modelius ir paveikė organizacijų bendravimą su klientais ir pagrindinėmis suinteresuotosiomis šalimis. Šiuo moduliu siekiama pažvelgti į strateginę skaitmeninės ir socialinės žiniasklaidos aplinkos perspektyvą. Jame dėmesys sutelkiamas į vartotojų, įmonių ir kitų organizacijų sąveiką ir į tai, kaip skaitmeninis mąstymas gali padėti efektyviai rinkodarai. Internetinė žiniasklaida, mobiliosios platformos, socialinė žiniasklaida ir skaitmeniniai įrankiai yra peržiūrimi, praktikuojami ir kritiškai vertinami siekiant nustatyti sėkmingą veiklą ir sukurti šiuolaikines skaitmeninės rinkodaros strategijas.
Galutinis projektas – pasirinkite vieną iš
- Disertacija
Šis modulis suteikia jums galimybę tyrinėti ir tobulinti žinias dominančioje srityje. Esate raginami pasirinkti temas, kurios yra vertingos jūsų būsimoje karjeroje. Tai yra savarankiškai valdoma veikla, vadovaujantis savo tyrimo projektui vadovaujant ir vadovaujant vadovui, remiantis pasiūlymu, parengtu Rinkodaros tyrimo metodų modulyje. - Kliento projektas
Jūs turite galimybę susieti teoriją su praktika, analizuodami realią organizacinę problemą. Nustatę projektą (gavę kliento įmonės ir modulio vadovo pritarimą), išnagrinėjate tam tikrą problemą, kuri gali būti paremta atitinkama literatūra ir atliekant pirminius tyrimus su klientu. Šis modulis nėra stažuotė, tačiau jį galima atlikti kartu su praktika, kurią nustatėte ir kurioje dalyvaujate. Aptariama „problema“ gali būti dabartinė kliento organizacijos valdymo problema arba susijusi su būsimais strateginiais pasirinkimais. Kliento projektas suteikia jums reikšmingos mokymosi ir asmeninio tobulėjimo patirties.
Darbo vietą
- Renginių praktika (sumuštinių režimas)
Šis modulis yra puiki galimybė įgyti vienerių metų prižiūrimo apmokamo darbo patirties JK arba tarptautiniu mastu vykdant renginių vadovo pareigas. Išnagrinėsite rinkodaros iššūkį komercinėje ar ne pelno organizacijoje. Viso šio modulio metu taikote praktines sąvokas, kurių mokotės kurse. Kai dirbate organizacijoje, būsite atsakingas už didelės savo mokymosi dalies valdymą, įskaitant pažangos stebėjimą ir registravimą.
Mes teikiame daug pagalbos, kad padėtume jums rasti apmokamo darbo patirties ir užmegzti ryšius su įvairiomis organizacijomis. Mūsų įdarbinimo komanda (WAVES) turi duomenų bazę, kurioje registruojamos darbo praktikos galimybės, ir organizuoja daugybę įdarbinimo mugių, kuriose galite susitikti su potencialiais darbdaviais. Užtikrinti darbo patirties vietą yra jūsų atsakomybė ir reikia daug pastangų, tačiau tai suteikia jums vertingos patirties. Per visą šį laikotarpį turėsite padengti savo gyvenimo ir kelionės išlaidas.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Mūsų absolventai dirba visame pasaulyje, įskaitant darbus:
- žiniasklaida
- skaitmeninis
- prekės ženklų ir komunikacijos agentūros
Ir vidaus rinkodaros ir renginių valdymo pozicijos tokiose įvairiose srityse kaip:
- greito vartojimo prekių
- mažmeninė
- svetingumas
- kelionė
- leidyba
- gamyba
- konferencijos ir parodos.
Tarp dabartinių darbdavių yra:
- Johnson & Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC.
Taip pat nemažai mažų ir vidutinių „skaitmeninių“ agentūrų.
Mes palaikome tvirtus ryšius su įvairių pramonės šakų įmonėmis. Šie santykiai informuoja apie programos kūrimą ir pristatymą bei suteikia galimybę įsidarbinti.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Magistrantūros Tarptautinių Renginių Valdymas
- Sheffield, Jungtinė Karalystė
Turizmo ir renginių vadybos mokslų magistras
- Il-Kalkara, Malta
Tarptautinių renginių, laisvalaikio ir turizmo vadybos magistras – Londono Metropoliteno universitetas, JK
- Dubai, Jungtiniai Arabų Emyratai