„Premium Design Management“ magistras
POLI.design
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Milan, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 12 500
Galutinis paraiškų davimo terminas
18 Oct 2024
Anksčiausia pradžios data
18 Nov 2024
Įvadas
Politecnico di Milano I lygio specializacijos magistras bendradarbiaujant su Tarptautiniu Monako universitetu (IUM) . Specializuojantis magistras gali būti pasiektas atskirai arba kaip dvigubo laipsnio pasirinkimas prabangos vadybos magistrantūroje .
Specializuotas meistras bus pristatytas anglų kalba.
Specializuojantis magistras apima klausimų, susijusių su naujos rūšies rinkodaros ir valdymo prabangos sektoriuje, kūrimą, įtraukiant įvairias disciplinas ir atsižvelgiant į temas ir strategijas, priklausančias dviem dizaino ir ekonomikos valdymo sritims.
Visų pirma prabangos prekių ir paslaugų rinka, kurioje pastaruoju metu vyksta ne tik produktų, bet ir patirties, komercializavimo tendencija, siūlo unikalią teorinių ir praktinių sričių, susijusių su dizainu, ir su pasauliu susijusių analizių bei susitikimų vietą. rinkodaros ir verslo valdymo srityse.
Apdovanotas laipsnis
Baigę studentai uždirba „Politecnico di Milano“ pirmojo lygio specializuotą „Premium Design Management“ magistro laipsnį.
Specializuojantis magistras suteikia 60 CFU, atitinkantį 60 ECTS.
Didaktika
Magistro studijų kursas prasidės 2021 m. Lapkričio 22 d. Ir baigsis 2023 m. Sausio mėn.
Kursas yra padalintas į du etapus. Vieną pateiks „ Politecnico di Milano“ per POLI.design o kitą - Tarptautinis Monako universitetas .
Specializuoto meistro metu suteikiama stažuotė.
Lankymasis veikloje, kurią apima magistras, yra privaloma ne mažiau kaip 75% kurso veiklos.
Numatyti patikrinimo testai ir baigiamasis egzaminas. Baigiamąjį egzaminą sudaro esė, pristatytos specialiojo magistro metu, pristatymas ir aptarimas.
Programos rezultatas
Specializuoto magistro tikslas – mokyti pagrindinius asmenis, gebančius tarpininkauti vadybos ir įmonės rinkodaros atvejus, atsižvelgiant į produktų, erdvių ir paslaugų, pasižyminčių aukšta arba labai aukšta dizaino kokybe, poreikius.
KARJEROS GALIMYBĖS
Įsidarbinimo galimybės daugiausia yra prabangos sektoriuje, kuriame yra daug sričių, kurių nepalietė jokia krizė, be galimybių paslaugų ir renginių bei parodų planavimo ir valdymo srityse. Taip pat perspektyvų yra dizaino ir strateginės rinkodaros srityse.
Studijų programa
Specializuojantis magistras suteikia 60 CFU, atitinkančių 60 ECTS.
Dažnumas
Dalyvavimas magistrantūros studijų programose yra privalomas ne mažiau kaip 75% kurso veiklų.
Didaktinis planas
Kursą sudaro teminės sritys, kurių kiekvieną valdo fakultetas, sudarytas iš Milano Politechnico profesorių, verslo ir studijų ekspertų bei kitų universitetų.
Specializuojamame magistro darbe teikiama stažuotė.
Planuojami patikrinimo testai ir baigiamasis egzaminas. Baigiamąjį egzaminą sudaro specializuoto magistro metu pristatytos esė pristatymas ir aptarimas.
Didaktiniai moduliai
Programa yra padalinta į šias mokymo ir mokymo veiklas, suskirstytas į keturis vienetus:
Apšilimas
Apšilimo modulis supažindins studentus su dizaino kultūra, pasiūlys dabartinių scenarijų ir atskaitos konteksto sintezę, suteiks pagrindinius įrankius dizaino ir mados istorijai suprasti ir studijuoti bei padės jiems interpretuoti naujausius dalykus. tendencijas.
1 skyrius – dizaino ramsčiai
Pirmajame skyriuje bus analizuojami pagrindiniai geriausio šiuolaikinio dizaino prabangos sektoriuje atvejų tyrimai. Taip pat bus analizuojamos naujausios teorijos, kuriomis grindžiamos šiuolaikinės dizaino ir mados sistemos raidos Europoje, pateikiant praktinius pagrindinių šios disciplinos naujovių pavyzdžius.
2 skyrius – Produkto ir prekės ženklo dizainas
Antrasis modulis tirs ne tik svarbiausius ir ikoniškiausius šiuolaikinės prabangos gaminius, bet ir dizaino indėlį planuojant ar perkuriant patį prekės ženklą.
3 skyrius – komunikacijos vertybės
Komunikacija šiandien neabejotinai yra viena iš pagrindinių dizaino krypčių: todėl šio tyrimo objektas bus ne tik suderintas įvaizdis, ne tik komunikacija naujais skaitmeniniais kanalais ir kūrybiškumas internetinės rinkodaros paslaugoms, bet ir pagrindinės priemonės vartojimo sociologija ir nedidelio savarankiško projekto kūrimas prabangos komunikacijos srityje, prižiūrint Politechnikos dėstytojams.
4 skyrius. Mažmeninė prekyba ir prekės ženklo patirtis
Paskutinis skyrius bus visiškai skirtas dizaino teikiamam potencialui komerciniame ir patyriminiame prabangos segmente, taip pat atkreipiant dėmesį į naujas prabangos formas, kurias dabar išreiškia nauji produktai ir paslaugos naujiems vartotojams. Be teorinio įvado į pirkimo, vizualinės prekybos ir renginių temas, studentams taip pat bus pasiūlyta praktinė veikla su tiksliniais vizitais ir dizaino moduliais, kurie padės geriau suprasti kūrybinių procesų vystymosi dinamiką ir leis studentams pažvelgti į užkulisius. penktas.
Meistras taip pat apima 70 konkrečių valandų, skirtų "prabangos valdymo" sričiai, kurios metu bus nagrinėjamos prabangios rinkodaros valdymo, kainodaros, CRM ir licencijavimo temos (bendradarbiaujant su verslo mokykla 24Ore), nepamirštant sociologinių ir prekės ženklo įvaizdžio aspektų.
Neprivalomas kursas, kurio bendra trukmė yra apie 100 valandų, šiomis temomis:
- Prabangos valdymas,
- Prabangi prekių ir paslaugų rinkodara.
Priėmimai
Reitingai
- 1 vieta Italijoje
- 4 vieta Europoje
- 8-as pasaulyje
Politecnico di Milano – QS reitingas 2023 meno ir dizaino kategorijoje
Programos mokestis už mokslą
Stipendijos ir finansavimas
POLI.design siūlo Milano Politecnico bendruomenei 50% nuolaidą , taikomą I ir II lygio specializuoto magistro ar aukštojo mokslo kurso / antrosios pakopos studijų programos / tęstinio mokymo kurso, kurį valdo ir teikia POLI.design , dalyvio mokesčiui. Nuolaida taikoma vidiniam personalui (ty struktūriniams mokytojams ir techniniams bei administraciniams darbuotojams), turintiems aktyvias sutartis Milano politechnikoje, ir jų namų ūkių nariams .
Kaip tai veikia:
Norėdami pasinaudoti nuolaida, jums reikės:
- siųsti atrankos paraišką į pasirinktą kursą su atitinkamais reikalingais dokumentais;
- sėkmingai išlaikyti atrankas;
- atsiųsti pareiškėjo šeimos statuso kopiją.