Žmogiškųjų išteklių valdymo magistras
Queen's University Belfast - Faculty of Arts, Humanities and Social Sciences
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Belfast, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 2 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 23 100 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
* Šiaurės Airija, Airijos Respublika, Anglija, Škotija arba Velsas: 7 470 GBP | ES kitos ir tarptautinės: 21 500 GBP
Įvadas
Šia programa siekiama plėtoti savo patirtį žmogiškųjų išteklių valdymo srityje ir įgyti profesinę akreditaciją iš Chartered Institute of Personnel Development (CIPD). Jums bus suteiktas tvirtas teorinio ir praktinio mokymosi pagrindas ir bus skatinami ugdyti kritinio mąstymo įgūdžius ir strateginę orientaciją, kuri yra žmogiškųjų išteklių profesijos meistriškumo pagrindas. Kursas, kurį dėsto pasaulinio lygio tyrėjų ir patyrusių praktikų komanda, yra skirtas suteikti jums aukšto lygio žinių ir supratimo apie dabartines tendencijas, galimybes ir iššūkius, su kuriais susiduria žmogiškųjų išteklių valdymo specialistai ir tyrėjai pasauliniame kontekste. Turėsite galimybę bendrauti su patyrusiais žmogiškųjų išteklių ir organizacijų vadovais, pritaikyti mokymąsi realiame kontekste ir ugdyti praktinius įgūdžius dirbant žmogiškųjų išteklių aplinkoje.
Programos drausminio griežtumo, akademinės patirties ir taikomojo dėmesio derinys suteikia jums galimybę dirbti įvairiose pareigose žmogiškųjų išteklių valdymo srityje. Nepriklausomai nuo jūsų pradžios taško, turėsite geras sąlygas siekti karjeros ir įsidarbinti bei paaukštinti su personalu susijusioje srityje. Priklausomai nuo patirties, galite užsitikrinti įvairių pareigų užimtumą, pradedant personalo administratoriaus / pareigūno pareigomis ir baigiant aukštesnėmis pareigomis, pavyzdžiui, personalo analitiko, personalo patarėjo, personalo generalinio skyriaus, personalo vadovo, personalo verslo partnerio, personalo ir kultūros patarėjo. / Vadovas. Galite pasirinkti personalo specialisto pareigas, tokias kaip įdarbinimo / talentų vadovas, įdarbinimo konsultantas, mokymosi ir plėtros patarėjas / vadovas, atlygio ir išmokų patarėjas / vadovas, projektų vadovas, personalo našumo ir duomenų analitikas, karjeros patarėjas, taip pat konsultanto pareigas. , profesinių sąjungų ir akademinių bei politikos tyrimų visuose sektoriuose.
Programa pateikia modulių rinkinį, kuriame nagrinėjamos ir kritiškai vertinamos aktualios ir šiuolaikinės žmogiškųjų išteklių valdymo teorijos, tyrimai ir žmogiškųjų išteklių valdymo praktika (žr. kurso modulius). Jūs taip pat turėsite galimybę atlikti disertaciją, kuri apima su žmogiškųjų išteklių valdymu susijusio klausimo tyrimą ir analizę ir suteikia galimybę atlikti taikomąjį ir nuodugnų organizacijų ir darbo valdymo tyrimą. Galite būti tikri, kad mūsų magistrantūros žmogiškųjų išteklių valdymo kursas yra moksliniais tyrimais grindžiamo, praktinio ir teoriškai pagrįsto švietimo priešakyje.
Profesinės akreditacijos
Programa yra visiškai akredituota Chartered Institute of Personal and Development (CIPD). Programa suteikia reikiamų žinių ir supratimo, kad būtų suteikta profesinė narystė CIPD asocijuotojo lygmeniu.
Karjeros plėtra
Magistrantūros personalo valdymas suteiks jums galimybę dalyvauti karjeros valdymo sesijose, kurias veda karjeros patarėjai ir pirmaujantys personalo specialistai šioje srityje. Šios sesijos leis jums apgalvoti savo karjeros tikslus ir planuoti, kaip juos pasiekti. Programa taip pat apima papildomas galimybes studentams visus metus tobulinti įsidarbinimo įgūdžius ir profesinius tinklus. Pavyzdžiui, anksčiau mūsų studentai naudojosi apsilankymais įmonėse, kurie suteikia įžvalgos apie užimto personalo skyriaus darbą, ir įsidarbinimo sesijos, kuriose pagrindinis dėmesys buvo skiriamas personalo specialisto buvimui internete ir „LinkedIn“ naudojimui.
Studentų patirtis
Studentai turės galimybę dalyvauti mūsų HR Future Insights serijoje, kuria siekiama pagerinti studentų mokymosi patirtį, suteikdami jiems galimybę susipažinti su vyresniaisiais žmogiškųjų išteklių valdymo ir susijusių verslo bendruomenių specialistais. Šioje serijoje dėmesys sutelkiamas į dabartines ir būsimas žmogiškųjų išteklių tendencijas bei problemas ir gali apimti, pavyzdžiui, personalo analizės, talentų valdymo, darbo ateities ir konfliktų valdymo bei derybų sesijas.
Magistrantūros žmogiškųjų išteklių valdymo programa yra mokoma mišrioje mokymosi aplinkoje, apimančioje mokymą internetu ir akis į akį. Jūs būsite įsikūręs Riddell Hall miestelyje Pietų Belfaste, kuriame yra specialios patalpos ir ištekliai antrosios pakopos studentams, įskaitant antrosios pakopos studijų bendrą kambarį, grupinio darbo „ankštes“ ir kompiuterių rinkinį.
Galerija
Priėmimai
Studijų programa
Šis kursas siūlomas tiek visu etatu, tiek ne visą darbo dieną. Programa susideda iš šių aštuonių dėstomų modulių (kiekvienas vertas 15 CATS) ir baigiamojo disertacijos / konsultacinio projekto (60 CATS vertės).
Pusmetis
Žmogiškųjų išteklių valdymas kontekste (ne visą darbo dieną, 1 metai): tiria, kaip vadovai ir personalo specialistai gali geriausiai reaguoti į savo vidines organizacines ir išorines aplinkos aplinkybes.
Žmogiškųjų išteklių valdymo teorija ir strategija (1 metai ne visą darbo dieną): tiria naujausius strateginius metodus ir metodus, kuriuos HR specialistai imasi, siekdami suderinti konkrečias žmonių valdymo praktikas su verslo strategija.
Veiklos ir atlygio valdymas (2 metai ne visą darbo dieną): tiria skirtingus modelius ir metodus bei įvertina, kaip jie taikomi skirtingose verslo aplinkose.
Žmogiškųjų išteklių valdymo analizė (2 metų ne visą darbo dieną): Naudoja pirmaujančius programinės įrangos įrankius, kad atliktų HR analizę, įskaitant aprašomąją, vaizdinę ir įsakmiąją analizę, kad suprastų platesnes žmonių valdymo metodų organizacines pasekmes.
Du semestrai
Išteklių skyrimas ir talentų valdymas (1 metai ne visą darbo dieną): tiria organizacijos reakciją į besikeičiančias darbo rinkas ir tiria, kaip organizacijos įgyja ir išlaiko reikalingus įgūdžius, požiūrį ir patirtį, kad galėtų pasiekti verslo tikslus.
Darbo santykių valdymas (1 metai ne visą darbo dieną): įvertina platesnes empirines tendencijas darbo santykių požiūriu, įvertina konfliktų pagrindus organizacijose ir tiria darbo teisės nustatytas teises ir pareigas.
Tyrimo metodai verslui (2 metai neakivaizdiniu būdu): pristato tyrimų metodikas, procesus ir metodus, reikalingus nepriklausomam ir originaliam tyrimo projektui arba konsultaciniam projektui atlikti.
Žmogiškojo kapitalo plėtra (2 metai ne visą darbo dieną): įvertina esamą aplinką ir praktiką, susijusią su mokymo ir plėtros iniciatyvų kūrimu ir vykdymu įmonėse.
Vasaros semestras
Baigiamoji disertacija; arba konsultacijomis pagrįsta ataskaita (2 metai ne visą darbo dieną) *
* Disertacija paprastai apima su žmogiškųjų išteklių valdymu susijusios problemos organizacijose tyrimą ir analizę ir suteikia galimybę atlikti taikomuosius ir nuodugnius organizacijų ir darbo valdymo tyrimus. Konsultacijų projektas apima darbą su klientų organizacija, kad būtų pateiktos rekomendacijos, kaip išspręsti iš anksto nustatytą konsultavimo problemą, iššūkį ar problemą žmogiškųjų išteklių srityje.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Magistrantūros programa parengia studentus įvairiems su personalu susijusiems vaidmenims valdymo ir tyrimų srityse. Nepriklausomai nuo jūsų pradžios taško, turėsite geras sąlygas siekti karjeros ir įsidarbinti bei paaukštinti su personalu susijusioje srityje. Priklausomai nuo patirties, galite užsitikrinti darbą įvairiuose vaidmenyse – nuo personalo administratoriaus / pareigūno pareigų iki aukštesnių pareigų, pavyzdžiui, HR analitiko, personalo patarėjo, personalo generalinio skyriaus, personalo vadovo, personalo verslo partnerio, žmogiškųjų išteklių ir kultūros.
Patarėjas/vadybininkas. Galite pasirinkti personalo specialisto pareigas, tokias kaip įdarbinimo / talentų vadovas, įdarbinimo konsultantas, mokymosi ir plėtros patarėjas / vadovas, atlygio ir išmokų patarėjas / vadovas, projektų vadovas, personalo našumo ir duomenų analitikas, karjeros patarėjas, taip pat konsultanto pareigas. , profesinių sąjungų ir akademinių bei politikos tyrimų visuose sektoriuose.
Neseniai programos absolventai įsidarbino įvairiose organizacijose iš įvairių sektorių, įskaitant „First Derivatives“, „Moy Park Group“, „Power NI“, „Zurich Insurance“, „Energia“, „Inspire Well Being“, „Health and Social Care NI/NHS“, „Baker McKenzie“, „Allen“ ir Overy, Fin Tru, A&L Goodbody, Crane Co., Finnebrogue ir daugelis kitų.
Karalienės magistrantūros studentai gauna išskirtinės naudos. Unikalios iniciatyvos, tokios kaip Degree Plus, Graduate Plus ir Researcher Plus, stiprina mūsų įsipareigojimą įsidarbinti, o novatoriškos lyderystės ir vykdomosios programos kartu su verslo ekspertų integracija padeda mūsų studentams įgyti pagrindines lyderio pozicijas tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu.