Marketingo ir pardavimų magistras (visu etatu)
Rome Business School
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Rome, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
2 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 13 500 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Apr 2024
* 25% stipendijos
Įvadas
Atkreipkite dėmesį: ši programa yra visiškai mokoma anglų kalba.
Turėdami rinkodaros ir pardavimų meistrą, profesionalams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, siūlome raktą į įmonės meistriškumą ir suteikiame jiems rinkai reikalingų įgūdžių. Visų įmonių Marketingo skyriuose reikalingi profesionalai, gebantys sėkmingai valdyti trijų pagrindinių mūsų meistro siūlomų elementų derinį: solidžius rinkodaros mokymus ir žinias; įgūdžių, reikalingų norint veiksmingai reaguoti į esamą rinką ir aplinką; ir galimybė esamas technologijas paversti konkurenciniu pranašumu. Visos programos metu jums bus suteikiamos žinios ir įrankiai savo kompetencijoms ugdyti.
Galerija
Priėmimai
Studijų programa
Programos struktūra
Rome Business School magistras rinkodaros ir pardavimų srityje yra sukurtas taip, kad dalyviai galėtų kruopščiai pasirengti rinkodaros sektoriui ir svarbiems kitų susijusių sričių aspektams, pradedant plačia platesnio valdymo pasaulio apžvalga ir tada analizuojant visus konkrečius dalykus ir rinkodaros aspektus, taip pat išsamiai pažvelgti į novatorišką ir atsakingą lyderystę, jos tendencijas ir geriausią praktiką, taip pat kaip jie gali būti efektyviai pritaikyti rinkodaros ir pardavimo pramonei.
Reitingai
Programos rezultatas
Mokymosi tikslai
Pasibaigus studijų kursui, dalyviai išmoks:
Efektyvūs rezultatai rinkodaros ir pardavimo srityse:
- Rinkodaros ir pardavimo strategijų, reikalingų numatytiems tikslams pasiekti, kūrimas ir įgyvendinimas.
- Įvaldyti informacijos gavimo būdus ir šaltinius bei nuodugniau suprasti rinkodaros, pardavimų ir konkurencingos žvalgybos informacinės sistemos kūrimą.
- Galimybių, grėsmių ir pokyčių įmonės aplinkoje nustatymas, strategijos orientacija pagal galimus pardavimo scenarijus.
- Įvairių strategijų naudojimas rinkodaros rinkinyje.
Naujos rinkodaros ir pardavimo tendencijos: nuodugniai apžvelgti galimybes ir riziką, kurią kelia naujos tendencijos, kurios atsiranda kiekvieną dieną, ir pritaikyti įmonę prie konkurencinės aplinkos, kuri vyrauja dviem būdais:
- Kompetencijų, reikalingų naujiems poreikiams tenkinti ir stiprinti įvairiose organizacijos srityse, ugdymas.
- Vadovauja naujų rinkos valdymo sistemų, orientuotų į rinką ir vartotojus, diegimui.
Vykdomieji įgūdžiai: Rinkodaros ir pardavimo specialistų, kurie yra pasirengę:
- Vadovauti ir motyvuoti darbo komandas globalizuotoje ir daugiakultūrėje aplinkoje.
- Užmegzkite efektyvius ryšius tarp rinkodaros ir pardavimo departamento ir kitos organizacijos, kad padidintumėte įmonės vertę.
- Analizuokite situaciją rinkoje, apibrėžkite skirtingus scenarijus, nustatykite galimybes, sukurkite tinkamiausią rinkodaros strategiją ir įvertinkite efektyviausią jos įgyvendinimo būdą.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Mūsų pagalba galite susikurti savo karjeros strategiją per savęs apmąstymo, tyrinėjimo ir laimėjimo kelionę. Ši programa skirta padėti jums nutiesti tvirtą kelią link sėkmingos karjeros ir profesinės ateities, taip pat rasti galimybių, atitinkančių jūsų ambicijas ir lūkesčius. Visų pirma, mokykla priima mokinius, teikiančius šias paslaugas:
- Individualus karjeros konsultavimo susitikimas
- Rome Business School oficialus karjeros portalas
- Profesionalūs seminarai
- Rome Business School talentų centras