Keystone logo
The George Washington University, Graduate School of Education and Human Development

The George Washington University, Graduate School of Education and Human Development

The George Washington University, Graduate School of Education and Human Development

Įvadas

Mūsų istorija

Nuo 1904 m. GW siūlo kursinius darbus švietimo srityje. Iš pradžių turėdamas mažiau nei tuziną fakultetų, švietimo skyrius 1909 m. Tapo Mokytojų kolegija, o vėliau - 1928 m. Švietimo mokykla, kurioje buvo švietimo, švietimo psichologijos ir namų ekonomikos skyriai. 1933 m. Švietimo mokykla pradėjo siūlyti doktorantūros programas.

Po Antrojo pasaulinio karo daugelis grįžusių GI ir pasitraukę karininkai, kai kurie iš jų jau buvo išmokę matematikos ir gamtos mokslų, lankė GW norėdami įgyti mokslo laipsnį, suteikdami jiems galimybę pradėti antrąją karjerą. Daugelis šių absolventų greitai tapo pagrindiniais kūdikių augintojų kartos atstovais ir superintendentais, taip sukurdami parengtą tinklą, į kurį gali būti įleidžiamos naujos kartos GW mokytojos-praktikantės.

Septintojo dešimtmečio pabaigoje mokykla ieškojo ir gavo vyriausybės finansavimą savo naujajai specialiojo ugdymo programai, o vėliau bendruomenę informavo mokymo patarėjai ir mokytojai. 1977 m. Vardas vėl buvo pakeistas į Švietimo ir žmogaus tobulėjimo mokyklą.

1994 m. Mokykla tapo aukštesnioji švietimo ir žmogaus raidos mokykla (GSEHD), kai perėjo į labiau orientuotą misiją į absolventų švietimą. Šiandien GSEHD programos organizuojamos penkiuose skyriuose: Konsultavimo ir žmogaus tobulėjimo, Gyvenimo ir pedagogikos, Švietimo lyderystės, Žmogaus ir organizacinio mokymosi bei Specialiojo ugdymo ir negalios studijų. Šios katedros rengia magistro, švietimo specialistų, doktorantų ir absolventų pažymėjimų programas.

The United States Capitol Rotunda
Joshua Sukoff / unsplash

Mūsų lyderystė

Michaelas Feueris yra Džordžo Vašingtono universiteto Aukštosios mokyklos ir žmogaus raidos mokyklos dekanas, švietimo politikos profesorius ir buvęs Nacionalinės švietimo akademijos prezidentas. 2014 m. Rudenį prezidentas Obama paskyrė Deaną Feuerį Nacionalinės švietimo mokslų valdybos direktorių valdybos nariu.

Prieš prisijungdamas prie GW, pastaruosius 17 metų Deanas Feueris ėjo pareigas Nacionalinių akademijų nacionalinėje tyrimų taryboje, paskutiniu metu - elgesio, socialinių ir švietimo mokslų skyriaus vykdomuoju direktoriumi. Jis taip pat dirbo vyresniuoju analitiku ir projektų direktoriumi JAV Kongreso biuro technologijų vertinime.

Feueris įgijo bakalaurą (cum laude) anglų literatūroje iš Niujorko Queens College, viešojo valdymo magistro laipsnį iš Wharton mokyklos ir daktaro laipsnį. Pensilvanijos universiteto viešosios politikos analizėje. Jis studijavo Jeruzalės hebrajų universitete, o Sorbonoje - 1981–1986 m. - Drexelio universiteto verslo mokyklos fakultete, dėstė švietimo politikos ir tyrimų kursus Penne ir Džordžtaune.

Feueris reguliariai konsultuojasi su švietimo įstaigomis ir vyriausybe JAV, Izraelyje, Europoje ir Viduriniuose Rytuose. Jis yra paskelbęs švietimo, ekonomikos ir politikos žurnaluose, taip pat yra apžvalgų, esė ir eilėraščių laikraščiuose ir žurnaluose Vašingtone, Filadelfijoje, Los Andžele ir Niujorke. Jis taip pat yra švietimo podcast'o „EdFix“ šeimininkas. Feueris yra Amerikos mokslo pažangos asociacijos ir Amerikos švietimo tyrimų asociacijos bendradarbis.

"Švietimas yra svarbiausia investicija, kurią daro visuomenė. Dėka nepaprasto mūsų fakulteto, studentų ir personalo sugebėjimų ir pasirengimo, mes esame pasirengę priimti naujus iššūkius, pasitelkdami naujovių ir bendradarbiavimo principus kaip galingus pokyčių variklius."

138055_pexels-photo-2422294.jpeg
Jopwell / pexels

GW vertės

Kas daro GW unikalią darbo vietą? Mūsų vertybės ir jų kuriama kultūra. Šiomis vertybėmis dalinasi mūsų studentai, dėstytojai ir darbuotojai. Jie tarnauja kaip pagrindinė jėga, formuojanti mūsų kasdienį gyvenimą miesteliu ir padedanti užtikrinti, kad priimtume geriausius sprendimus savo universiteto bendruomenei.

Vientisumas

Savo žodžiais ir veiksmais esame sąžiningi ir sąžiningi.

Bendradarbiavimas

Mes daugiau pasiekiame įtraukdami kitus į bendrus procesus ir priimant sprendimus.

Pagarba

Mes vertiname žmones kaip asmenis ir elgiamės su jais sąžiningai, užuojauta ir rūpestingai.

Kompetencija

Išskirtinumą mes pasiekiame per žinias ir naujoves.

Atvirumas

Esame pasiekiami, imlūs ir laisvai dalijamės informacija.

Įvairovė

Mes vertiname ir įtraukiame žmones iš skirtingų kultūrų, išsilavinimo ir perspektyvų, siekdami bendrų tikslų.

Drąsa

Mes skatiname rizikuoti, mokytis iš nesėkmių ir atkakliai siekti savo meistriškumo.

Bendra informacija

  • Mūsų miesteliai apima DC, Virdžiniją ir Merilandą, taip pat vietas Azijoje.
  • Mes siūlome 15 programų visiškai internetu.
  • Partnerystė su 11 vietos mokyklų rajonų suteikia mūsų mokiniams vertingos patirties klasėje.
  • Mūsų mokytojų rengimo programos yra pripažintos NCATE ir patvirtintos valstybės.
  • Mūsų buvimas šalies sostinėje suteikia studentams galimybę įgyti realios patirties vyriausybėje, fonduose, muziejuose, valstybinėse mokyklose, aukštojo mokslo institutuose, profesinėse asociacijose ir tarptautinėse NVO.

Vietos

  • Washington

    G Street Northwest,2136, 20052, Washington

    Klausimai