Tarptautinio verslo magistras – strateginė rinkodara
Maastricht University, School of Business and Economics
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Maastricht, Olandija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
AED 2 209 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
01 May 2024
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
* įstatymų nustatytas mokestis, institucinis mokestis už šią programą yra: 15 800 €
Įvadas
Ar domitės rinkodaros gudrybėmis greito tempo tarptautiniame versle? Ar kada nors susimąstėte, kodėl intymus klientų supratimas yra toks svarbus organizacijos sėkmei? Ar norite sužinoti, kaip rinkodara ir naujovės gali būti panaudotos siekiant užtikrinti geresnę vertę įmonėms ir klientams?
Strateginė rinkodara sukasi aplink keturias pagrindines sritis: ryšį su klientais, vertės kūrimą, inovacijų valdymą ir duomenimis pagrįstų strategijų kūrimą. Jame pagrindinis dėmesys skiriamas rinkodaros vaidmeniui strateginių, aukščiausios vadovybės sprendimų požiūriu, o naujausios mokslo žinios sujungiamos su praktika. Įgūdžiai, analitinės kompetencijos ir tarptautinis mąstymas ugdomi per komandinius projektus ir realius atvejus iš mūsų partnerių įmonių.
Greiti faktai
- dirbti konsultavimo srityje B2C ir B2B įmonėse, didelėse tarptautinėse įmonėse, tyrimų institutuose ar skyriuose
- 1 metų, dieninės magistro studijos, dėstoma anglų kalba
- prasideda vasario ir rugsėjo mėnesiais
- kas savaitę: 8 val. užsiėmimai, 14 val. grupinis darbas, 18 val. individualios studijos
- Yra dvigubas laipsnis ir tarptautinis trikampis
- gausite tarptautinio verslo magistro laipsnį, kurio specializacija yra strateginė rinkodara
Kodėl ši programa?
„Forrester“ teigimu, 72% įmonių teigia, kad klientų patirties gerinimas yra jų pagrindinis prioritetas. Nors klientų patirtis tapo svarbiausiu verslo vadovų rūpesčiu visame pasaulyje ir yra laikoma pagrindiniu ilgalaikės įmonės sėkmės veiksniu, ją valdyti nėra lengva. Strateginės rinkodaros metu įgytos žinios suteikia studentams tinkamą įrankių rinkinį, kad jie galėtų sėkmingai dirbti šiandieninėje rinkoje.
Mastrichto universiteto Verslo ir ekonomikos mokykla (SBE) yra pasaulinė į klientą orientuoto paslaugų valdymo lyderė. Su juo susijęs Service Science Factory institutas yra viena iš pirmaujančių paslaugų valdymo institucijų visame pasaulyje. Ji bendradarbiauja su įmonėmis iš įvairių šalių ir pramonės šakų, siekdama atlikti tyrimus ir kurti sprendimus bei inovacijas, padedančias įmonėms labiau orientuotis į klientą.
Strateginė rinkodara gali būti derinama su dvigubo laipsnio programa.
Priėmimai
Studijų programa
Nuostabios mokymosi galimybės
„Premium“ apdovanojimų programa
„Premium“ suteikia jums papildomų pranašumų, nes studijų metu galėsite patirti realią patirtį. Būdami studentų komandos dalimi, įgysite patirties ir įgūdžių, kurių ieško darbdaviai. Dirbkite su realia užduotimi įmonėje, NVO ar švietimo įstaigoje. Sukurkite asmeninio tobulėjimo planą. Dalyvaukite intensyviuose individualiuose mokymuose, meistriškumo kursuose ir seminaruose.
Stažuotės
Stažuotės suteikia jums praktinės patirties, kuri pagerina jūsų studijas ir padidina jūsų įsidarbinimo galimybes. Daugelis absolventų dažnai baigia darbą organizacijoje, kurioje jie stažuojasi. SBE skatina magistrantus atlikti užklasinę, 8-26 savaičių trukmės praktiką. SBE stažuočių biuras turi didelę stažuočių galimybių duomenų bazę ir yra pasirengęs teikti patarimus ir patarimus.
Derinkite baigiamąjį darbą ir praktiką
Užuot susidūrę su kompromisu tarp studijų baigimo ir stažuotės, SBE studentai turi galimybę derinti abu dalykus. Baigiamųjų darbų-stažuočių programos (TIP) metu Jūsų baigiamasis darbas bus parašytas įmonei ar organizacijai aktualia tema neakivaizdinės praktikos metu. Tai suteikia jūsų baigiamojo darbo kryptingumo ir pritaikomumo bei suteikia praktinės darbo patirties.
Kursai ir mokymo programa 2022 - 2023 m
Strateginė rinkodara susideda iš šešių privalomų kursų ir magistro baigiamojo darbo. Vykdydami sudėtingus atvejų tyrimus, realius projektus iš mūsų partnerių įmonių ir kviestinių specialistų paskaitas, ugdote svarbius įgūdžius ir analitines kompetencijas, svarbias strateginės rinkodaros srityje.
Mokymo planas
- EBC4078 Marketingo strategija ir inovacijos
- EBC4265 duomenų analizė
- EBS4016 Magistro baigiamojo darbo pasiūlymo rašymas IB Strateginė rinkodara
- EBC4079 Vartotojų psichologija
- Pasirinktinai
- EBC4076 paslaugų valdymas
- Magistro baigiamojo darbo arba baigiamojo darbo praktikos programa
- EBC4267 Skaitmeninė rinkodara
Reitingai
Reitingai ir pripažinimas
- Triple Crown akreditacija – Verslo ir ekonomikos mokykla
- UM yra šeštas geriausias jaunųjų universitetas pasaulyje
- „Financial Times MIM 2021“: Tarptautinio verslo magistrantūros studijos užėmė 37 vietą vadybos magistrantūroje
- Financial Times gyrė SBE geriausios praktikos pavyzdžiais, susijusiais su tvarumu, etika ir socialiniu tikslu mokymo ir ugdymo metoduose
Stipendijos ir finansavimas
Mastrichto universiteto (UM) misija – pasiūlyti studentams iš viso pasaulio galimybę tapti aktyviais, globaliai orientuotais mąstytojais, pasirengusiais teigiamai prisidėti prie savo visuomenės.
Aukštos kokybės, novatoriškas UM mokymas, pagrįstas nedidelės apimties probleminiu mokymusi (PBL) tarptautinėje ir tarpkultūrinėje aplinkoje, paruošia studentus šiam tikslui.
Kaip atvira ir prieinama akademinė bendruomenė, UM siūlo keletą stipendijų, skirtų remti geriausius bakalauro ir magistrantūros studentus, turinčius asmeninio tobulėjimo potencialą, kurie patiria finansinių sunkumų siekdami įgyti laipsnį UM. UM stipendijų studentai yra svarbūs universiteto ambasadoriai studijų metu ir po jų. UM stipendijų studentai atrenkami atsižvelgiant į jų akademinę kompetenciją, užklasinę veiklą, aktyvų pilietiškumą ir finansinius poreikius. Kadangi stipendijų skaičius yra ribotas, atrankos procesas yra labai konkurencingas.
Prieš kreipdamiesi dėl UM stipendijos, atsižvelkite į toliau pateiktus veiksnius. Atidžiai perskaitykite šiuos dalykus, kad įsitikintumėte, jog brangus laikas, kurį investuojate į paraišką, atsipirks:
- Prieš kreipdamiesi dėl stipendijos, turėsite pateikti paraišką dėl studijų programos UM;
- Jums leidžiama kreiptis tik dėl vienos UM stipendijos, kelios paraiškos bus diskvalifikuotos;
- Patikrinkite, ar jūsų pilietybė gali gauti stipendiją;
- Patikrinkite, ar jūsų studijų programa dalyvauja stipendijoje;
- Įsitikinkite, kad jei stipendija padengia tik mokesčius už mokslą, galėsite finansuoti savo pragyvenimo išlaidas (nuomą, maistą ir draudimus) visą studijų laiką.
Galerija
Akreditacijos
KARJEROS GALIMYBĖS
Jūsų ateitis
Būsite baigę strateginę rinkodarą, būsite išmokyti mąstyti praktiškai ir kūrybiškai, o tai būtina norint perteikti stiprią rinkodaros žinutę. Turėsite verslo ir vadybos įgūdžių įvairiems įdomiems darbams, įskaitant klientų patirties vadybininką, produktų ar prekės ženklo vadovą, rinkodaros analitiką, valdymo konsultantą ir paskyros vadybininką. Be to, jūsų gebėjimas dirbti tarptautinėje komandoje ir bendrauti įvairiuose organizacijos lygiuose pavers jus idealiu partneriu strateginėse diskusijose.
Karjeros galimybės
Absolventai rado pareigas daugelyje skirtingų tipų organizacijose bet kurioje pramonės šakoje, įskaitant:
- valdymo konsultacinės firmos
- B2C ir B2B įmonės; nuo mažų regioninių įmonių iki didelių tarptautinių įmonių
- mokslinių tyrimų institucijos ir universitetai
- (technologijų) startuoliams
- ne pelno organizacijos