Tarpuniversitetinių studijų magistras mobiliojo ryšio ir skaitmeninio turinio srityje
Universidad de Murcia
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Murcia, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 2 280 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 3671,32 EUR: tarptautiniai studentai. Šiame puslapyje esantys duomenys nėra oficialūs, tik orientaciniai. Norėdami gauti daugiau informacijos susisiekite su atitinkamo centro sekretoriatu.
Įvadas
Meistro byla
Mokymo centras: | Komunikacijos ir dokumentacijos fakultetas |
Mokymo tipas: | Sumaišytas |
Kalba: | Ispanų kalba |
Trukmė: | Vieneri metai |
ECTS kreditai: | 60 |
Pavadinimas: | Tarpuniversitetinių studijų magistras mobiliojo ryšio ir skaitmeninio turinio srityje |
Stipendijos, stipendijos ir mobilumas: | Nacionalinis / tarptautinis |
Vieno kredito kaina: |
|
Pagrindimas
Pastarąjį dešimtmetį tradicinės žiniasklaidos sektorius ištiko tobula audra, kurioje suartėjo įvairios krizės formos: finansavimas, turinio formatai, investicijos į reklamą, valdymo modeliai, verslo modeliai ir kt. Skaitmeninės laikmenos ir turinio (internetinis, skirtuose įrenginiuose ir (arba) mobiliuosiuose įrenginiuose) plėtojimas kelia svarbius iššūkius institucijų (žiniasklaidos) ir specialistų (žurnalistų, reklamuotojų, komunikatoriai ...), kurių socialinis aktualumas nekelia abejonių.
Remiantis naujausia Ispanijos informacinės visuomenės ataskaita (2013 m.), Du iš trijų informacijos ir turinio vartotojų jau pasiekia juos per skaitmeninius įrenginius. Beveik pusė laiko, kurį paprastas vartotojas kasdien praleidžia turinio vartojimui, tai daro per mobiliuosius skaitmeninius ekranus, o 2012 m. Ispanija tapo ES šalimi, kurioje yra didžiausias pažangių mobiliųjų prietaisų parkas. Paradoksalu, tačiau didžiausio turinio (naujienų, pramogų, socialinio ryšio) paklausos laikotarpis yra ir didžiausias verslo, verslo ir žiniasklaidos valdymo modelių neapibrėžtumo laikotarpis.
Trumpai tariant, visi komunikacijos dalyviai turi prisitaikyti prie skaitmeninės aplinkos: įmonės, profesionalai, vartotojai, reklamos agentūros ir kt. Šiame pertvarkymo procese mobiliojo ryšio ekosistema vaidina vis svarbesnį vaidmenį kaip įprastiniame internete inicijuojamų procesų (turinio ir socialinių tinklų integracija, asmeninės informacijos ekonomikos augimas) ir kaip konkrečių transformacijų variklis. (personalizavimas, geografinė padėtis, nauji platinimo kanalai, nauji verslo modeliai ir kt.).
Taigi pokyčiai, atsirandantys dėl skaitmeninės aplinkos, reiškia, viena vertus, išskirtinę tyrimų teritoriją ir, kita vertus, specifinę mokymo sritį, viršijančią tradicines komunikacijos struktūras ir formatus, kurie sudaro didžiąją dalį šioje srityje teikiamo laipsnio mokymo pasiūlos. .
Tuo pat metu skaitmeninė aplinka, pasižyminti būdingu universalumu ir prieinamomis kainomis, sukuria didelį eksperimentų, inovacijų, savarankiško darbo ir verslumo potencialą.
kompetencijos
Be bendrųjų mobiliųjų ryšių ir skaitmeninio turinio tarpuniversitetinio magistro laipsnio, įvardyto Ispanijos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangoje, kompetencijų, taip pat yra ir šios laipsnio (CET) kompetencijos:
- Žinoti ir suprasti produktyvių skaitmeninio turinio ekosistemos veikėjų pobūdį, raidą ir kontekstą.
- Analizuokite ir kontekstiškai taikykite išskirtinius naujų skaitmeninio turinio formatų bruožus, jų verslo modelius ir platinimo kanalus, taip pat jų integraciją su kitais formatais ir platformomis.
- Žinoti ir suprasti skaitmeninio turinio pobūdį ir raidą mobiliojo ryšio ekosistemoje: jo veikėjus, formatus, struktūras ir vartotojų scenarijus.
- Suprasti ir išanalizuoti dabartinius strateginės, reklaminės ir prekės ženklo komunikacijos sistemos pokyčius, susijusius su skaitmeninės ir mobiliosios aplinkos plėtra.
- Žinoti ir kūrybiškai pritaikyti mobilumo technologinį indėlį į naujoves skaitmeniniame turinyje.
- Prisiimkite strateginę asmeninės informacijos valdymo vertę įgyvendinant paslaugas, susijusias su skaitmeniniu ir mobiliuoju turiniu, taip pat ją pritaikant versle ir sklaidos valdymo modelius.
- Žinoti ir įvertinti mobiliojo turinio kūrimo ir platinimo aplinkas (platformas), taip pat susijusias priemones, procesus, išteklius ir sąnaudas.
- Diferencijuokite ir veiksmingai naudokite esamas priemones ir programinę įrangą skaitmeninio turinio redagavimui, gamybai ir platinimui.
- Atskirkite, analizuokite ir atskleiskite mokslinio kruopštumo procesus, reiškinius ir atvejus naujo skaitmeninio turinio ir mobiliojo ryšio srityje.
- Suprasti, įvertinti ir aptarti aktualią patirtį kuriant mobiliojo skaitmeninio turinio projektus ir paslaugas.
Baigiu aprašymą
Magistrantas turės specialių žinių apie (a) skaitmeninio turinio rinką (turinio pramonės struktūra ir pertvarka plėtojant skaitmeninį ir mobilųjį ryšį, nauji žaidėjai, verslo modeliai, platinimo kanalai, nauji reklamos modeliai, b) nauji turinio formatai ir kūrybinės strategijos (transmedia integracija, daugiaekranis ekranas, integracija socialiniuose tinkluose ir kt.) ir c) įrankiai ir technologijos (kalbos, platformos ir įrankiai skaitmeniniam turiniui kurti naudojant ypatingas dėmesys mobiliesiems įrenginiams), taip pat naujos technologijos, skirtos skaitmeninio turinio pridėtinei vertei (geografinė padėtis, papildyta realybė, profilio valdymas, tikslinė reklama ir kt.). Šis profilis įgalina verslumą komunikacijos srityje, integraciją į skaitmeninės žiniasklaidos komandas ir skaitmeninio turinio bei kultūros tyrimus.