Rimtų žaidimų meistras
University of Skövde
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Norrmalm, Švedija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
SEK 135 000 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
02 Sep 2024
* bendras studijų mokestis
Įvadas
Ar jums patinka kurti žaidimus ir ar turite ambicijų savo idėjas paversti kompiuterių ar mobiliųjų telefonų žaidimais? Vykdydami rimtų žaidimų magistrantūros programą išmoksite kurti žaidimus, kuriuose yra įdomių elementų, siekiant perteikti tai, kas nėra vien tik pramoga. Tai gali būti žaidimų kūrimas, pavyzdžiui, mokymo, švietimo ar rinkodaros tikslais.
Yra daug verslo sektorių, kuriuose auga susidomėjimas žaidimų mechanika, siekiant atkreipti dėmesį į problemą ar sutelkti dėmesį į tam tikrą elgesio formą. Pavyzdžiui, tai gali būti motyvacinės mokomosios medžiagos darbuotojams sukūrimas. „Serious Games“ suteikia jums tiksliai tinkamas sąlygas, kad galėtumėte kurti žaidimų sistemas, skirtas ne tik pramogoms, bet ir kitiems tikslams.
Pagrindinis dėmesys jūsų studijoms
Ši programa daugiausia orientuota į projektą. Tai reiškia, kad jūs dirbsite prie kliento projekto, norėdami ištirti, kaip žaidimai gali suteikti pridėtinės vertės jų verslui. Išanalizuosite įmonės poreikius ir pagal šiuos poreikius sukursite žaidimą.
Taip pat studijuosite žaidimų dizainą, susipažinsite su pagrindiniais tyrimais ir sužinosite, kaip moksliniai metodai naudojami vertinant žaidimus ir jų pritaikymą. Paskutinę kadenciją vykdysite nedidelio masto tyrimų projektą, susijusį su rimtais žaidimais.
„Serious Games“ yra tarptautinė programa, o visas mokymas vyksta anglų kalba.
Magistrantūros programa prasideda rudens semestre. Jis siūlomas per vienerius mokslo metus (du semestrus).
Ar ši programa tinka man?
„Serious Games“ programa tinka jums, jei turite žinių apie kompiuterinius žaidimus, žaidimų dizainą, informatiką, žiniasklaidą ar panašias disciplinas. Svarbiausia, kad jūs labai domitės žaidimais. Mes tikime, kad kūrybinga skirtingų sluoksnių žmonių sąveika yra naudinga rimtų žaidimų srityje.
Baigę studijas
Rimtų žaidimų kūrėjas gali dirbti įmonėse ir organizacijose, kurios kuria, adaptuoja ar naudoja žaidimus ne tik pramogoms, bet ir kitiems tikslams. Rimti žaidimai ir azartiniai žaidimai naudojami daugelyje skirtingų sričių ir įvairiais tikslais, įskaitant mokymą ir švietimą kariniame ir civiliniame sektoriuose. Mokyklose vis labiau naudojamasi žaidimais grįstu mokymu, o žaidimais grindžiami metodai taikomi daugelyje skirtingų sektorių, tokių kaip kompiuterinių žaidimų pramonė, reklama, muziejai, turizmas, informacinės sistemos ir mokymo ištekliai. Kita naudojimo sritis yra mokymas ir reabilitacija sveikatos priežiūros sektoriuje. Naudojimas auga visose pramonės šakose, kur reikia vis daugiau kūrybiškų ir novatoriškų sprendimų.
Sėkmingai baigus programą, gaunamas 1 metų magistro laipsnis (60 kreditų), kuris gali būti derinamas su kitomis pažangiausiomis studijomis kompiuterinių žaidimų tobulinimo srityje University of Skövde . Pavyzdžiui, studijas galima tęsti dar metus, norint įgyti informacinių technologijų magistro laipsnį (120 kreditų).
Tyrimai šioje srityje
Rimtų žaidimų srityje yra daug įdomių iššūkių. Kaip ir kiti specializuoti žaidimai, susiję su žaidimais ir žaidimų plėtra, yra galimybių ateityje doktorantūros studijoms.
Garrett Morrow / Pexels
Priėmimo sąlygos
Norėdami gauti programos bakalauro laipsnį (atitinkantį Švedijos bakalauro laipsnį) informatikos, informatikos ar skaitmeninės žiniasklaidos studijų srityse (ar panašiai).
Kitas reikalavimas yra įrodymas, kad reikia mokytis anglų kalbos žinių, lygiaverčių studijoms vidurinėje mokykloje Švedijoje, vadinamoje 6-uoju anglų kalbos kursu / anglų kalbos B kursu. Tai paprastai parodo tarptautiniu mastu pripažintas testas, pvz., IELTS ar TOEFL arba lygiavertis.
Priėmimai
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Baigus studijas
Rimtų žaidimų kūrėjas gali dirbti įmonėse ir organizacijose, kurios kuria, pritaiko ar naudoja žaidimus ne vien pramogai, o kitiems tikslams. Rimti žaidimai ir žaidimai naudojami įvairiose srityse ir įvairiais tikslais, įskaitant mokymą ir švietimą tiek kariniame, tiek civiliniame sektoriuose. Mokyklose vis dažniau naudojamas žaidimais pagrįstas mokymas, o žaidimais pagrįsti metodai taikomi daugelyje skirtingų sektorių, tokių kaip kompiuterinių žaidimų pramonė, reklama, muziejai, turizmas, informacinės sistemos ir mokymo ištekliai. Kita naudojimo sritis yra mokymas ir reabilitacija sveikatos priežiūros sektoriuje. Naudojimas auga įvairiose pramonės šakose, kuriose didėja kūrybiškų ir novatoriškų sprendimų kūrimo poreikis.
Sėkmingai baigus programą, įgyjama 1 metų trukmės magistro studija (60 kreditų), kurią galima derinti su kitomis pažangiomis studijomis kompiuterinių žaidimų kūrimo srityje Skövde universitete. Pavyzdžiui, studijas galima tęsti dar metus, norint įgyti informacinių technologijų magistro laipsnį (120 kreditų).