Žaidimų vartotojo patirtis
University of Skövde
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Norrmalm, Švedija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
SEK 135 000 / per semester *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
02 Sep 2024
* bendras studijų mokestis
Įvadas
Švedija yra viena iš pirmaujančių pasaulio žaidimų pramonės šalių, o Skövde yra pagrindinis Švedijos miestas, kuriame tiriama žaidimų plėtra. Čia rasite keturias žaidimų magistrantūros programas, aštuonias bakalauro programas, apimančias visas žaidimų kūrimo disciplinas, išsamius žaidimų tyrimus, sėkmingą žaidimų inkubatorių ir paskutinįjį, bet ne mažiau svarbų dalyką - daugybę žaidimų kompanijų. Visos šios veiklos yra įsikūrusios Skövde viduryje ir yra suvienytos po Švedijos žaidimų arenos skėčiu. Būdamas žaidimų vartotojo magistrantas, tu tapsi šios ekosistemos dalimi ir naudosiesi iš konkurencinio pranašumo per karjerą tarptautinėje žaidimų pramonėje.
Žaidimų „Vartotojo patirtis“ magistrantūros programa skirta pareiškėjams, turintiems bakalauro laipsnį bet kurioje iš daugelio sričių, susijusių su žaidimų kūrimu. Jūs įgysite ne tik teorinį ir praktinį supratimą apie žaidėjų patirtus išgyvenimus ir emocijas, bet, dar svarbiau, kaip juos ištirti ir įvertinti. Studentai, baigę programą, gali pereiti prie žaidimų projektavimo ir žaidimų vartotojo patirties studijų žaidimų įmonėse arba kreiptis į doktorantūrą. programos daugelyje šalių. Tačiau taip pat galima apsistoti Skövde ir siekti karjeros žaidimų srityje.
Magistrantūros programa prasideda rudens semestre. Jis siūlomas per vienerius mokslo metus (du semestrus).
Pagrindinis dėmesys jūsų studijoms
Kuriant žaidimus siekiama sužavėti žaidėjus. Augantis visuomenės ir kultūros žaidimų paplitimas reiškia, kad naujos ir įvairios vartotojų grupės žaidžia žaidimus. Tai atnešė ne tik naujų galimybių, bet ir daug naujų iššūkių žaidimų kūrėjams. Vienas iš jų yra geriau suprasti, kaip žaidėjai sąveikauja su žaidimais ir kokiais būdais šią sąveiką galima ištirti, suprasti ir patobulinti. Darbas su žaidimų naudotojų patirtimi apims darbą su sąveikos dizainu, tyrimų metodologija, žmogaus ir kompiuterio sąveika ir žaidimų kūrimu, kad būtų galima pilnai išpakuoti žmonių patirtį žaidžiant žaidimus.
Trumpai tariant: „Games User Experience“ programa suteikia jums žinių, kaip analizuoti ir suprasti, kas atsitinka, kai žmonės žaidžia žaidimus. Kokie jausmai iššaukiami? Kaip galime geriau suprasti žaidėjų reakcijas? Kaip padaryti žaidimus prieinamesnius ir patrauklesnius naujoms auditorijoms? Šioje sparčiai augančioje kompetencijos srityje tyrėjai ir kūrėjai nuolat bando išsiaiškinti, kaip geriausiai atsakyti į didelį klausimą: „kodėl tai įdomu?“
Baigę studijas
Specializacija „Žaidimų vartotojo patirtis“ suteikia jums galimybę tobulėti šioje specifinėje ir greitai augančioje žaidimų kūrimo srityje. Tai suteikia gerą pagrindą tarptautinei karjerai žaidimų pramonėje, nes daugelis studijų vis labiau pradeda vertinti savo sugebėjimą įvertinti savo plėtros pasirinkimą. Kitas galimas karjeros kelias yra atstovaujamas įmonėms, nepriklausančioms tradicinei žaidimų pramonei, kuri dirba kurdama ir vertindama vartotojo patirtį. Ir kadangi tai yra į akademinę programą orientuota programa, kurioje didelis dėmesys skiriamas taikomųjų tyrimų metodams, be abejo, yra ir daugybė galimybių siekti karjeros akademinėje aplinkoje, tęsiant doktorantūrą. studijos ar kitos rūšies tyrimų pozicijos.
Jonas Schnobrichas / Unsplash
Priėmimo sąlygos
Norėdami gauti programos bakalauro laipsnį (atitinkantį Švedijos bakalauro laipsnį) informatikos, informatikos ar skaitmeninės žiniasklaidos studijų srityse (ar panašiai).
Kitas reikalavimas yra įrodymas, kad reikia mokytis anglų kalbos žinių, lygiaverčių studijoms vidurinėje mokykloje Švedijoje, vadinamoje 6-uoju anglų kalbos kursu / anglų kalbos B kursu. Tai paprastai parodo tarptautiniu mastu pripažintas testas, pvz., IELTS ar TOEFL arba lygiavertis.
Priėmimai
Programos rezultatas
Baigus studijas
Žaidimų naudotojų patirties specializacija suteikia jums galimybę tobulėti šioje specifinėje ir sparčiai augančioje žaidimų kūrimo srityje. Tai suteikia gerą pagrindą tarptautinei karjerai žaidimų pramonėje, nes daugelis studijų vis labiau pradeda suprasti, kad verta įvertinti savo plėtros pasirinkimus. Kitas galimas karjeros kelias yra įmonės, nepriklausančios tradicinei žaidimų pramonei, kurios dirba su vartotojų patirties kūrimu ir vertinimu. Ir kadangi tai yra akademiškai orientuota programa, kurioje didelis dėmesys skiriamas taikomiesiems tyrimų metodams, be abejo, yra daug galimybių siekti karjeros akademinėje bendruomenėje, tęsiant doktorantūros studijas. studijoms ar kitokio pobūdžio mokslininkų pareigoms.